NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Echt???

Ik was in september toevallig in Grunn :) We waren op vakantie bij oom en tante in Exloo namelijk, en hebben een toertje gedaan naar de stad! Ook een dag het groningse landschap bekeken, en tot aan eemshaven en in Termunterzijl vis gegeten!!

2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Jaa, echt waar. In Groningen begroet en neem je afscheid met het woordje 'Moi'.
    Maar had al wel begrepen dat jouw 'moi' van het Franse 'ik' was afgeleid (Waarschijnlijk).

Op vakantie naar Exloo, maar da's in jouw belevingswereld natuurlijk een behoorlijk avontuur ... zo uit Oostenrijk. (Ben wat dat betreft wel jaloers).
    Maar Groningen is ook best te doen (kon minder, zoals we hier dan zeggen).

Ik kom daarentegen wel weer vaak in Zwitserland. Daar heeft familie van mij een pension.

Nooit heimwee naar het Nederlandse?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    In Drenthe ook ;):D
    nouja, klinkt meer als Meuj.. :D

anyway
    vanmiddag geklust!! letterlijk en figuurlijk haha.. man vroeg vanmorgen of Lenn half uurtje naar zijn tante kon.. Moesten op zolder nog wat platen neerzetten (verbouwing) maar die platen zijn loeizwaar dus moest even met zn tweeën.. gelijk de hint gegeven dat we een uur bezig zouden zijn.. dikke smile op zn hoofd natuurlijk;)
    zegt ie: "oh, is het ei-tijd?"
    Jups.. hihi nouja, vond ie wel een goed plan :D

daarna verjaardag gehad.. man gaat zo wat boodschappen doen, ik nog snel naar de bieb en om 20.00 uur klaar voor GTST en The Voice..

4. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

yip daro wonen we nu

5. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

hmhmmmggrmmm8)...je wilt er nog niet aan hé...maar zijn er al bij, pas 34 en dit jaar 35......

het is maar een getal, mijn leeftijd zegt 36 maar ik zie er niet zo uit...goede genen zeg maar....helaas biologsche klok is wel al 36...en ik heb zo'n angst dat niet meer lukt ook al weet ik dat 7/8 jaar geleden wel in orde was, onze bengel inmiddels 7, ik ben in een very emo bui......:(

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden ik heb niet alles gelezen doe ik als mijn visite weg is maar wou even zeggen dat tussen de middag klussen niet lukte grrrrrrrr moest gelijk weg, en vent komt vandaag laaaaaat thuis maar echt ik haal alles eruit wat er in zit hahah. ik lees straks alles en ga dan ook lekker reageren

7. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    nou hoop dat bij je lukt, want mijn vent is not in the mood....grhhmm%#&#&#&......ik ga min best doen in sexy lingerie bubbels en bad...als hij terug komt vanaaf.....

8. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    #828 maanvrouwtje, 21 jan 2011
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
    FF mn banner testen. Mijn NOD is 4 feb!

Lukt niet, had de BB code gekopieerd.

Wat doe ik fout?

9. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Dit is html code, voor in dit forum heb je BB/ UBB code nodig

[url.] link [/url.]

10. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

beter is banner aanmaken.

de bcc code kopeieren. dan ga je naar gebruikersinstellingen, op 1/3 van je scherm in bruine balk te vinden, dan naar handtekening wijzigen, je plakt daar de link en je doet handtekening opslaan...en klaar...is klara..hahahah:D

11. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Ik had hem gekopieerd in het bericht, haha, dom!

Bedankt!

12. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

jip gelukt...

13. Maia

Maia Niet meer actief

wat een geklets hier zeg! Goedenavond trouwens :) hier is manlief ziekjes dus het is bij ons op het juiste moment geweest want ik denk niet dat ik hem nu had kunnen verleiden ;) Maar ik wacht gewoon rustig af, ben benieuwd of het wat is deze maand of niet.

14. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    hej meiden,

mag ik me ook melden?
    mijn NOD is 8 feb :)

nu heb ik gelijk een vraagje, sinds een paar dagen heb ik flink wat slijm verlies.
    gisteren had ik hele rare kramp in mijn buik, en vandaag een paar keer een mijnscheut..
    nu heb ik net (sorry voor mijn worden) seks gehad met mijn hubby en dat deed best wel een beetje pijn als hij dieper ging zeg maar..
    hebben jullie misschien enig idee wat dit kan zijn??

alvast bedankt voor het meedenken :)

groetjes

15. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

klinkt als aakomend /gesprongen ei...doet bij mij ook weleens pijn..dat slijm..tenminste als rekbaar is..zegt dat je vrbaar bent dus dat je klust is alleen maar goed

16. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    almika, dankje voor je snelle reactie, het is idd rekbaar :$ haha
    mijn vorige zwangerschappen ben ik door de pil heen zwanger geworden dus voor mij is het helemaal nieuw ;)

17. Maia

Maia Niet meer actief

best kans dat het je eisprong is. Ik voel mijn eisprong altijd doordat ik opeens een gigantische kramp in m'n buik krijg waardoor ik altijd even moet gaan zitten of liggen. Meestal is het met een minuut of wat wel weer over. zo was het vroeger en was het deze ronde (dit is de eerste ronde) weer. Deze ronde lagen we in bed dus ik voelde ook wat ploppen, als ik overdag bezig was geweest had ik dat niet gevoeld denk ik maar had ik de krampen wel gehad.

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Nieuwe dames welkom

Almika suc6, dat kan ie vast niet weerstaan
    Maia wat een geluk beterschap met je vent.

19. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    Maia, bedankt voor je reactie, ik ben heel benieuwd :)
    ik voelde vanmiddag de steken toen ik uit de auto stapte, dus zou best kunnen ;)

20. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    he ladies, mijammi is ook weer even boven water! Wat een gezelligheid hier. Toch tijdens mijn werk maar eens meer tijd voor zp vrij maken:D

@ nieuwe dames: welkom en succes!

@ rotterdamers: sorry maarre ben voor 0208)

@ katje77: Wat leuk Groningen (zwijmel). Drie jaar gestudeerd want een hysterische tijd. Kan er nog dronken van worden als ik er aan denk...

Hier met ovu-testen eindelijke mijn ei gevonden. Wel erg apart dinsdag, woensdag en donderdag een knaltest :$. Heb dus al de hele week allerlei smoesje verzonnen om afspraken af te zeggen, wordt er nog goed in ook. Als mijn hubby terug is van de visite wegbrengen (jajajaja met een goede smoes ook weer de deur uitgewerkt), voor de zekerheid nog maar een keer klussen. En om eerlijk te zijn, daarna ben ik er wel even klaar mee... Daar is hubby, latersssssss

Deel Deze Pagina