@Rittjuh, zag dat je ook in de andere topic mee schrijft. Gezien mijn cyclus kan mijn nod de 31e zijn of de 1e. Je pendels zien er goed uit......zal voor je duimen! En thanx over de pendels. @Nathalie, thanx ik heb idd al gekeken. en ook voor jou zien de pendels er goed uit! Mijn duimen maken overuren deze maand!
@ Roosje: Ja, zit ook in een ander topic nog Gezien mn wisselende cycli weet ik niet precies wanneer mn volgende NOD zal zijn...
maart; dank je.. heb lekker gezwommen haha ritjuh; thanks mijammie; ga je binnenkort naar de ha toe of loop je al bij de gyn? maia; ja nu is het rustig, straks is er geen bijhouden meer aan roosje; http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/15900-pendelen.html oh je had het al gevonden zie ik...
Stilte voor de storm........dan iedereen aan het klussen........en dan wordt het druk! Kijken wie kan wachten met testen op de NOD zelf hahaha........
Weet nog wel dat ik mijn implanon had laten verwijderen......en wachte op mijn 1e ongi.....hahaha! Natuurlijk hartstikke aan het ontpillen......ik had het niet meer. Weet niet hoeveel ik er gedaan had, maar ik dacht dat niet meer. Je kan jezelf er echt helemaal gek meemaken hoor. 23 dagen overtijd........gelukkig is mijn cyclus nu normaal. Maar heb vanaf toen geen testjes meer gedaan........best netjes toch?
roosje; fijn dat je cyclus zo snel normaal is... dat heeft hier wel even geduurd en idd netjes dat je zolang gewacht hebt tot testen... all; morgen drukke dag... dus niet of weinig op zp
Goedemorgen! Hier wordt al aardig wat afgekletst Op één of andere manier ben ik tot aan m'n ei hier weinig te vinden Maar ooooh, zodra dat ei is geweest Waarschijnlijk doe ik deze maand voor spek en bonen mee, als mijn cyclus hetzelfde is als afgelopen maand valt ei precies doordeweeks en dan is mijn man niet thuis.. *raar om te zeggen dit,* maar ik hoop dat mijn cyclus twee dagen langer is.. We hebben hier net ontbeten, gaan nog even tv kijken en dan douchen en aankleden..
@rittjuh, apart maar loop nog niet bij gyn, ben zelfs niet bij HA geweest. Heb voor de gemelde cycli een MK gehad (bij 10 weken). Weet dus wel dat ik zwanger kan worden. We hebben bedacht dat we deze maand met ovutesten gaan starten, we lopen elkaar namelijk al een aantal maanden mis in bed rondom mijn ei-dag (blijkt achteraf, hahahahaha). Als het over een maand of 2 nog niet gelukt is, kunnen we altijd nog naar de HA. In tegenstelling tot de meeste meiden hier (en hoe zeg ik dat nou netjes want ik wil niemand hier beledigen c.q. pijn doen...), hebben wij zoiets als er een kleine komt, dan komt het. Komt er geen kleine, dan zijn we samen ook gelukkig en dan gaan we zonder kinderen oud worden. Dus voor ons geen medisch gedoe. Op zijn hoogst een onderzoek naar de reden... Neemt overigens niet weg dat ik elke maand hoop dat het lukt en dat het richting mijn niet te berekenen NOD wel spannend is hier... Lang verhaal voor iets waar ik kort op wilde reageren hahahahaha. Wordt wel lekker druk hier, gezellie!!!!!
Goedemorgen dames!!! Hier een gebroken nacht gehad. Als grote mannen ziek zijn zijn het ook net kleine kinderen Wij mogen vanaf dinsdag weer aan het werk
Nathalie haha hoe herkenbaar Als mijn man hoofdpijn heeft vergaat de wereld Mijammi Ja in dat geval zijn ovutesten wel handig Hopelijk is hij bij jullie ook snel raak.. Lijkt me zo rot als je er lang op moet wachten.. Straks de eerste schoenen kopen voor de keine man
whaha ja dat is waar.. Wat dat betreft een geluk dat mijn man doordeweeks helemaal niet thuis is.. hoef ik alleen te zorgen dat het op vrijdag toonbaar is..
De ovutesten lijken mij inderdaad ook wel een uitkomst... Blijkt dat we het tweemaal 1 dag te vroeg en 1 dag te laat gedaan hebben, ggggggggggrrrrrrrrrrr. Nu kunnen we afspraken om mijn ei heen plannen ook niet geheel onhandig . Alleen nog een manier vinden om het ook nog spontaan te houden. Iemand tips
Mijammie hier gebruik ik ook ovutesten.. Puur omdat mijn man dus doordeweeks niet thuis is.. Dan weet ik wanneer ik mn ei heb gehad en dus ook kan berekenen of we een kans hebben die maand.. Tja, hier is het gewoon een gezellige avond maken.. kaarsjes op tafel, wat lekkers en een filmpje ofzo.. lekker hangen op de bank.. tja.. dan naar boven en bespringen
Ah, zo doe jij dat . Vrees dat dat bij ons niet gaat lukken... Gemiddelde agenda dus ook de week van het ei : allebei de hele week werken. Ik begin om 07.00 uur en ben rond 17.00 thuis. Hij begint ergens rond 09.00 uur en is meestal rond 19.00 uur thuis. Dan moeten er nog eten gehaald worden (weten nooooooooit waar we zin in hebben, alles behalve datgene dat in huis is ), koken en eten (misschien hier eens iets tussen prutsen ). Zijn we tussen 20.00 en 21.00 uur klaar. Nu niet lachen : maandag ik sporten, dinsdag hij sporten, woensdag is "tijd voor ons samen dag" dus dan kan het gezellie op de bank met wat lekkers en een filmpje, donderdag zijn we meestal apart van elkaar weg met vrienden/vriendinnen (agenda gepland tot eind feb), vrijdag is oh ja er moet nog gestreken, gewassen, gepoetst etc worden of we hebben een gezamenlijk afspraak met vrienden (agenda gepland tot begin maart), zaterdag is boodschappen doen en vrienden dag of of ja vrijdag geen tijd gehad dus nu maar wassen, strijken, poetsen (agenda vol tot eind maart) en zondag is: oh jij hier ook . Kortom, wij snappen het nog niet helemaal. En komende maanden hebben er een aantal vrienden c.q. sportteams VETTE PECH
@Mijammi: dat is inderdaad niet niks die agenda! En dan dacht ik altijd dat wij het druk hadden, maar dat neem ik terug Wachten tot mijn NOD...dat heb ik deze ronde niet gedaan (vorige wel maar toen dacht ik al dat het niet raak zou zijn...) en heb me toen wel bedacht dat ik dat nu wel wil gaan doen. Maar de vraag is dan altijd of ik dat ook volhoud hoor, want het wachten duurt zooooooo lang Hier de laatste vakantiedag, dus hoewel hij een beetje in het water valt met al die regen toch nog maar even genieten en dan maandag weer vol aan de bak! Groetjes DutchDiva