Ok zal er ook maar op gaan letten dan, want weet niet wat bij mij normaal is haat laatst wel pijn tijdens het vrijen alsof ie er steeds tegen aan stote (sorry). Maar kan niet begrijpen hoe de zaadjes door zo een dikke drap kunnen zwemmen daarom verlies ik een btje hoop
volgens mij liep bij mij het slijm vorige maand ook net samen met ovutest.. op moment dat draderig was had ik lichte ovu test..
Ja, was zeker mijn ei! Gisteren (vannacht dan... ) kwam lief om half 2 thuis nadat hij onze medewerker naar huis had gebracht... Ik had al lekker liggen slapen intussen, dus was zo fit als een hoentje! Hahaha daar heeft hij aan moeten geloven! Ik zei, schat, ik heb mijn ei, en nu maak jij mij blij!!! Dus nu maar hopen! Dus vannacht geklust, en vrijdag ook, en ik denk dat vandaag beetje moeilijk gaat worden hoor... Maar vannacht heb ik een goed gevoel over!!
Wow veel bij te lezen! Zal mezelf ook even in de lijst zetten als ik terugkom van mijn werk. Gisteren niet meer kunnen klussen, ik denk dat manlief een blaasontsteking heeft.
Echt niet normaal!!! Lief was zoooooooooo super vannacht! En zoooooo begripvol! En zoooooooooo goed, dat het vannacht gewoon raak geweest moet zijn hahahahha Hebben jullie dat wel eens gehad??
Ben nu sinds juli gestopt met de pil, en sinds augustus is lief er ook flink mee bezig! Maar echt, heb al die 7 maanden wel doelgericht geklust, maar voor het eerst een gevoel van, jee, het kan nu wel eens goed geklust zijn... na het klussen eerst 15 minuten knieen omhoog, en daarna op mijn linkerzij (waar ik mijn eileider voelde al heel de dag) in slaap gevallen! hahaha
Hahaha dat zowiezo!!! Lief was in augustus een paar dagen bij zijn tante in Nederland omdat er familieomstandigheden zijn, en hij kwam terug, en had het wiel ineens uitgevonden en wilde er helemaal voor gaan!
dan kan je zeker nog wel bevrucht worden, juist dan, een ei leeft idd 12-24 uur maar zelfs tot hooguit 36 uur als je erg goede eggies hebt....dus op de dag zelf gewoon klussen en daarna ook en daarna en daarna..whwhwhhaaaaaaaaaaakortom ik ga er gewoon vanuit dat ik HELE goed eggs heb...
Frustrerend is dat hoor, maar ga vandaag nog proberen te klussen denk niet dat vriend happy is als ie thuis komt was in een zeik bui vanochtend
zo, ben ik ook weer! Wat een hoop geklets 15% is niet veel, maar het is toch 15% nietwaar. Ik duim dat het bij de meesten deze maand gelukt is @baby: hij blijft inderdaad nog even leven je ei, dus als je manlief zover kunt krijgen, kan je het nog proberen te klussen. hier een druk dagje gehad. Huis schoongemaakt, lekker gespeeld met dochter enz enz enz... nu slaapt ze eindelijk even en kan ik lekker niksen
bestel ze bij www.zwangerenkids.nl kost geen drol daar...en werkt perfect..heb 2 dgn 2 verschillende merken geprobeerd en met zwangerenkids ei gevonden... tenmisnte als je goed kijkt... ik weet of ik mijn lekker dom blnd actie al had verteld.... dacht mijn test gister nega was maar blijkt posi te zijn...tis dat ik met neus veel op forum zit anders had ik niet geweten...heb gewoon de strepen verwisseld......
Ik heb trouwens besloten om, als ik niet ongesteld word op 1 of 2 februari, ik pas op zaterdag ga testen. Dan is manlief ook thuis en hij wil graag samen testen. Stel dat ik niet ongi word, lijkt het me echt enorm moeilijk om niet te testen maar ja, hij wil het graag en dat snap ik ook wel.