NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Nou ben ongeveer zeker van (klinkt lekker duidelijk) dat ik gisteren m'n ei heb gehad... Gister en eergisteren geklust!
    Nu ook maar op de wachtbank.. pff nog 2 weken!

2. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tis gezellig hoor op het wachtbankje!;)

3. mommy1986

mommy1986 Actief lid

19 jan 2011
    192
    0
    16
    Ja dat zie ik aan al die pagina's :)
    Ik zal eens proberen m'n banner aan te passen...

4. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Zooo...ff een dagje werken en weer tig pagina's na "moeten" lezen...
    Maar ik zag ergens de opmerking voorbij komen van... Als we allemaal net zo actief klussen als we hier oop het forum bezig zijn, dan komt het goed....

Hihi geweldig.
    Nou mannetje lief ligt in bed, moet plotseling de nacht in vanacht... dadelijk ff tennissen en als ik terug kom, mocht ik hem wakker maken...;) hihi geweldig, hij vraagt iedere dag, En Schat, mag ik je vandaag van vers za** voorzien of is je ei er nog niet...!!

zo ff ovu testje doen en is kijken of hij al donkerder is...

5. Maia

Maia Niet meer actief

@baby: ik heb bijna medelijden met je man :D

@roosje: heftig hoor, hopelijk helpt de beugel

@judith: welkom

@dames op het wachtbankje: ook maar welkom ;)

6. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    NOD-LIJST 1 - 15 februari 2010
    1 feb
    - Maia, ronde 1, 2e kindje
    - Kell1988, ronde 1, 1e kindje
    - Roosje31, ronde 3, 2e kindje
    2 feb
    - Sandra1, ronde 4, 1e kindje
    - MayD, ronde 1, 1e kindje
    3 feb
    - Roeltje18, ronde 2, 2e kindje
    - Nathalie3004, ronde 3 , 2e kindje
    - Mijammi, ronde 12, 1e kindje
    - DutchDiva, ronde 3, 1e kindje
    - Polly, ronde 2, 2e kindje
    4 feb
    - Maart, ronde 2 , 2e kindje
    - Maanvrouwtje, ronde 1, 2e kindje
    5 feb
    - Wolfje 22, ronde 10, 2e kindje
    - Baby Boom, ronde 7, 3de kindje
    - Inger1979, ronde 2 na vmk, 2e kindje
    - Rittjuh, ronde 3, 1e kindje
    - almika, ronde 2, 2e kindje
    6 feb
    - Groen29, ronde 13, 1e kindje
    - Alieke, ronde 1 na vmk, 3de kindje
    - Within, ronde 1, 1e kindje
    7 feb
    - Wijfie79, ronde 5, 1e kindje
    - Moi78, ronde 7, 1e kindje
    8 feb
    - Alida27, ronde 2, 3de kindje
    - Mommy1986, ronde 1, 3e kindje
    - Bijzonder, ronde 5 (2xMK), 2e kindje
    9 feb
    10 feb
    - Elja81, ronde 6, 1e kindje
    - Quila , ronde 7 ,1e kindje
    11 feb
    - Ricmar94
    12 feb
    13 feb
    14 feb
    - Egeltje85, ronde 5, 1e kindje
    - Katja77, ronde 5, 1e kindje
    - eikie79, ronde 3, 2e kindje
    15 feb
    - Es22, ronde 7, 1e kindje

--------------------------------------------------------
    Mezelf op de 10de gezet

7. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha....en had ik weer....weer een dag uit het leven van Roos! In Utrecht zit een ziekenhuis op 2 lokaties.....Met vooronderzoek moest ik lokatie ouderijn zijn....Ik daar toen ook afspraak gemaakt voor de uitslag....Die was op lokatie overvecht! 3 X RADEN WAAR IK STOND! Niet op overvecht! Echt als mijn hoofd niet vast zat...Gelukkig nu wel met de auto:D....

8. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    @es22
    @ egeltje 85

Gelukkig, onze (voor)pret moet dus nog beginnen !;)
    Ben nu helaas niet super fit (beetje grieperig en heb CVS) maar heb net met vriendlief een date voor woensdag gepland.
    Je kan er maar beter vroeg mee beginnen.. en oefenen kan geen kwaad!
    Hij had voor vanavond al een date..maar ik voel me geen "sexbom" als ik grieperig ben! hahahah

Kijk nu al uit naar woensdag! en dan vrijdag, zondag, misschien ma en di...

Ik merk wel dat als ik tegen mijn vriend zeg: "morgen kindje maken" of "ben nu vruchtbaar hoor " dat dat bij hem een beetje afschrikt. Denk dat hij dan het gevoel krijgt dat hij moet presteren.
    Dus ik houd de pret gewoon voor mezelf. Ik betrek hem ook helemaal niet bij de ovutesten...
    Toevallig had ik er van het weekend wel over met hem.. dus ik zei dat mijn vruchtbare dagen er aan kwamen en dat we weer aan de slag moesten. Hij keek eerst betrekkelijk, maar toen ik zei dat je wel enigszins gericht moet klussen anders kan je lang wachten. Toen drong het wel tot hem door dat ik gelijk had! hahahha

Maar als ik de komende dagen gewoon voor hem ga staan in lingerie, dan is hij zo om geluld (hahaha letterlijk en figuurlijk, sorry dames....)

Heb er nu al zin in, nu eerst beter worden anders beurt er niets... daar kan ik me dan niet aan toe zetten hoor...

Daten wel wat vroeger, als de kleine op bed ligt (nou ja, noem 2 1/2 jaar niet klein meer!)... want als het na 22u is dan trek ik het niet meer! hahah lig ik al in coma...

Dames op de wachtbank: succes !!!!!!!!!! Hopelijk is het raak

En de overige dames: klusse en suc6 met de voorbereidingen

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Even snel:

Heb vandaag een beetje last van dikke witte slijm, is dat vruchtbaar slijm? Nee toch?
    Vanmorgen weer veel buikpijn gehad, later zakte het weer weg.

Ik duik nu eventjes op de bank, heb erge last van mijn schouders. (agh, wat wil je.. 4dagen werken op een babygroep). Ik kom zo eventjes bijlezen!

10. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    he roos

kom je uit omgeving Utrecht?

ik ook! fijn he al de verschillende locaties.. vooral voor mensen die slecht te been zijn... zo verwarrend...

11. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    toch niets ernstigs?

12. Maia

Maia Niet meer actief

hahah roosje, lekker handig weer! Je hebt er nogal eens last van he ;)

@alieke: kan je er draden van trekken? dan wel geloof ik. Maar volgens mij is vruchtbaar slijm ook onzichtbaar.

@eikie: ik ken het, dat afschrikken. Dat had mijn man bij ons eerste kindje ook. Wij hebben het er nu ook gewoon niet over, ik plan wel rond de eisprong in de buurt wat meer ;)

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hee meid, wat balen dat je wat grieperig bent! Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt! Ik hoop ook iedere keer maar weer dat ik, of vriendlief, niet ziek worden. Ik prop vriendlief al vol met vitaminepillen en let zelf ook goed op! Wij gaan vanavond weer voor het eerst aan de klus (inderdaad, je kunt niet vroeg genoeg beginnen...) en dan woensdag, vrijdag, zondag. Ik ga eind deze week met ovutesten aan de gang, dus de dagen dat ik een positieve test in handen heb gaan we extra aan de slag!

Pfff... ik zit me echt te bedenken terwijl ik het bovenstaande typ: er is ook echt niks romantisch meer aan op deze manier. Lekker gepland! Maar gelukkig wel voor een goed doel!

14. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Vleuten ga volgende week verhuizen naar Maarssen. Hahaha ben van mezelf ook al zo'n verwarrend typetje....dus extra verwarrend hahaha.....Nee niks ergs.....

En jij? Welke omg?

15. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ga ff brownies maken.......JAMJAM! Heb ik al heel de dag trek in! Tot zowwwwwwww

16. Maia

Maia Niet meer actief

ooooo wat lekker zeg! Hier was mij taart beloofd (manlief heeft een promotie en vast contract) maar denk niet dat dat er nog van gaat komen :D geniet van de brownies hihi...

17. quila

quila Actief lid

12 okt 2010
    316
    0
    0
    Horeca
    Buurt van Nijmegen
    Yiepie.. hier een knal ovutest. Weer op dag 13 dus mijn ei.... (Helaas kan ik mijn banner niet aanpassen)
    Gek hé, wordt al blij van een posi ovutest, laat staan als ik ook een posi zwangerschapstest in mijn handen heb...

@ Roosje, Oh moet je dat nou vertellen van die Brownies...:( Nu wil ik ook Brownies... mail er ff één of twee door...;)

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nee, ik kan er weinig mee 8) Ik heb vorige week wel wat doorzichtig slijmverlies gehad maar dit kan ik niet plaatsen..

@ afschrikken; Mijn mannetje vond het deze keer ook weer erg spannend en word er ook wel een beetje zenuwachtig van hihi.
    Hij zag wel veel beren op de weg met 3 kids (auto,kamers, maar 2 handen hebben enz enz)

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    En plannen en het romantisch hebben kan ook hoor:p.......Hierrrrro totaal geen problemen mee! Vind het juist wel romantisch eigenlijk....je hoopt op een liefdeskindje....Eigenlijk ook wel weer zoetsappig.....

20. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Whaha, hier ook zo'n fanatiekeling! 8)

Deel Deze Pagina