@ Roosje: Wow klinkt heftig! Maar alles voor een goed resultaat he! Hoop dat het helpt. Wordt spannend voor jou, nog maar een weekje wachten! @ Baby Boom: Hahahahahah ! geeft niet hoor, kan een hoop hebben Ik hou me nog in hier! @ Judith: Hopelijk heb je snel je ei. Ik had een paar daagjes voor mijn ei ook steekjes. En hij kan nu nog negatief zijn, maar morgen ineens positief! Elke dag testen dus. @ Within: Hhahaha nou inderdaad. Ja iedereen heeft het over klussen. Maar eigenlijk hebben we het gewoon ordinair over n*ken en vertel ik wildvreemde dat ik nu elke dag n*k ! Whaha best vaag eigenlijk. Ach, lotgenoten he! @ Roosje: Haha arm mannetje ! Hmm broodjes kroket ! @ Maanvrouwtje: Huh mogen die onderwerpen niet?! Dat heeft toch alles te maken met zwanger worden! @ Quila: Hhahaah geweldige opmerking van je man ! @ Roosje: Ziekenhuis Overvecht, is om de hoek bij mijn werk Paranadreef he? @ Eikie: Haha 'kom we gaan een kindje maken" zei ik gister ook tegen mijn vriend. Hij begon helemaal te glunderen @ Alieke: Klinkt wel veelbelovend dat slijm. Maarik heb dat ook al een paar dagen. @ Es22: Nou inderdaad, romantisch is wel wat anders maarja haha. @ Roosje: Ik heb van 2007 tot 2008 in Vleuten (vleuterweide) gewoond en ik heb een vriendin in Maarssen @ Quila: Jaaa, klussen !! Heerlijk , dochter op bed, man late dienst, al lekker in bad geweest! Op de bank met een dekentje!
Sjeesus meiden. Ben ik even aan de klus kom terug en gelijk al weer zoveel gekletst. heb het niet afkunnen maken want werd btje dizzy onder de douche, dus 2 be continued
Whaaa wat gaat dit topic snel zeg! Ik heb niet alles bij kunnen lezen, maar ik doe mijn best! Ik zit nu in ronde 6. We gaan voor onze 1ste en ik vind het heel spannend allemaal. Ik probeer nu mijn cyclus te leren kennen, maar net als ik denk dat ik 'm doorheb...........gaat ie vreemd doen. Lekker handig hoor! Vertellen jullie eigenlijk aan jullie mannen wanneer je ei-sprong is en wanneer er geklust moet worden? Ik wel, maar mijn man vindt dat plannen wel een echte mood-killer
Ik vertel het niet, mijn vent wilt niet MOETEN. en die denkt trouwens ook dat dat gewoon gebeurd die weet niks van cyclussen en de rest van het zwanger worden process. Vind ik ook niet erg bespring hem gewoon als nodig is, en heb jullie om er lekker over te kletsen
Mijn vriend heeft dat wel door haha, anders wil ik nooit zo veel achter elkaar Ik betrek hem bij alles, ook de ovutesten.
@Judith, Mijn mannetje vind het geen mood-killer....Die zegt juist tegen mij oooooooooooeeeeee we mogen weer! Hij heeft een App op zijn tel en daar houd hij alles precies bij hahahaha... Hij weet het soms beter dan mij!
Whahaa ja herkenbaar! Vorige zwangerschap was in 1x gelukt.. hij was er erg blij mee maar vond het jammer dat hij de "klusweken" gemist had
@Bijzonder, ik woon nu een jaar in vleuten en daarvoor 4 jaar in maarssen en nu weer terug.....Ja Antonius ZH....
Ik heb vandaag ook dik en wit slijm. En das na mn eisprong..die had ik de 20e/21e. voel allemaal dingetjes in mn buik, vanmorgen ongi krampjes en vanmiddag een trekkerig gevoel in mn onderbuik.
Oke! Jij weet dus zeker dat je je ei hebt gehad? Erg hekenbaar die buikpijn, vreemd he! Of niet natuurlijk
mijn man weet het wel, maar echt erover hebben doen we niet, hij merkt vanzelf wel als m'n ei eraan zit te komen verder begin ik mezelf toch wel een beetje gek te gaan maken. En dat moet ik niet doen... pffffff... heb last van m'n tandvlees (was bij m'n eerste ook een 'kwaaltje') en constant lichte prikken in m'n buik, maar ja, dat kan ook gewoon komen omdat ik ongesteld zou moeten worden, maar zo vroeg al... het houdt me toch meer bezig dan ik van tevoren had gedacht
Begrijp het helemaal. Ik hou de vruchtbare dagen ook voor mezelf en de testen ook. We doen het gewoon om de dag en rond de vruchtbare dagen wat meer ..vind ie helemaal niet erg
hier ei pijn maar kan iemand me van de NOD lijst halen ik ga gewoon ongi worden omdat we geen donor hebben ....
@Alieke, ik had van de week ook dik/wit slijm, ook na mijn ei.... Ik las gisteren iets over de Billingsmethode?....Deze berekening van vruchtbaarheid is gebaseerd op het controleren van de vaginale afscheiding van de vrouw gedurende haar cyclus.....Ook best grappig om te lezen...
maia hoeveel dagen dpo zit je? Roosje en alieke, hahahaha zolang vriendje niet klaagt blijf ik bespringen hihi. ja zeker grrrrauw ben ook leeuw van sterrenbeeld