NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Hahahaha Roosje zit je ons hier gewoon lekker te maken joh?

Krijg gelijk trek in kroket en ijs (nee geen brownie hihi)

2. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0

en geldt ook weer niet voor iedereen en elke maand, ik heb de ene maand vrbaarslijm voor de sprong en de andere maand komt het er pas uitdruppen na de sprong....ook lekker handig geregeld dit lichaam

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Maanvrouwtje: Oh bah, er is net een aanslag geweest op het vliegveld van Moskou !
    @ Roos: Hmm brownie.. hier net piccolinies op ( die minipizza's) en heb weer trek !

4. Maia

Maia Niet meer actief

och, dames, hou toch op over eten....... ;)

5. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je dat nooit? Alleeeeeen maar trek in lekkere dingen, en vaak zijn dat de ongezondste dingen.....Eens in de 2 weken sta ik mezelf dat toe........ Maar normaal ben ik niet zo gek op chocola, mijn meisje lust al helemaal geen chocola! Alleen als mijn ongi eraan komt krijg ik er trek in.....dus zie het wel als slecht teken:(.......

6. Maia

Maia Niet meer actief

ja ik heb het regelmatig... daarom haal ik het ook niet in huis ;) maar als ik dan trek krijg en dus niets heb.... en er hier over gepraat gaat worden :D

7. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Baby, hahaha al genoeg van gesnoept? ;)

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    ik heb nu , omdat ik lekker gemaakt ben maar een heerlijke boterham met dik pasta gesmeerd, mjam....

wat kunne jullie hier ouwehoeren zeg ben ik aan het bij lezen zitten er zo weer tig pagians aan vast geplakt...

en waar gaat het over...elkaa nog gekker maken als dat we al zijn;):Den ooh wat viodnen we het leuk

en ik ving ook ergens op dat je het beestje niet bij de naam mag noemen hier en dat niks seksueel getint mag zijn...eienlijk raar daar gaat deze hele site toch over....

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahaha hier zit de kast vol met ongezonde troep maar heb juist geen trek in dat wat er in de kast zit, heb wel ijs maar ben btje lui moet al mijn energie sparen voor straks hahaha

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Roosje hahaha nee heb nog niet genoeg gesnoept van mijn brownie :D:p

11. Maia

Maia Niet meer actief

ik ga er vandoor, geniet van alle lekkere dingen en een heel fijne avond :)

12. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    fijne avond maia

13. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    @bijzonder: normaal vliegt mn vriend altijd naar dat vliegveld in Moskou, gelukkig vandaag niet, want hij was wel precies op die tijd het andere vliegveld toen de aanslag gebeurde. Had me al gebeld voor ik het nieuws had gehoord gelukkig. Ben blij als hij donderdag weer heelhuids terug is uit Rusland.

Lukt bijna niet bij te lezen, denk je dat je er bent, en dan zijn er alweer tig bij gekomen.

Ga nu slapen, morgen om 5.30 weer de wekker, weer een leuke, maar zware werkdag tegemoet :) heb er zin in!!!

Slaap lekker allemaal! En klus ze!!!

14. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha idd hé.....iemand zei al, je verteld wildvreemde meiden wanneer je het doet, hoe vaak, over je afscheiding, gevoelige tepels enz.......Zolang niemand maar een foto van zijn rekbare slijm erop zet vind ik alles best;)

15. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maan, jeetje dat is toch wel even schrikken, slaap lekker meid!

@maia, Fijne avond!

16. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    truste maanvrouwtje

17. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Maanvrouwtje: Jeetje wat een geluk! Werk ze morgen!
    @ Roosje: Haha ja als je het zo lees is het wel heel gek. Serieus, er was eens iemand hier op het forum die een foto van rekbaar slijm tussen haar vingers in een topic had geplaatst.. ging bijna over mijn nek !

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Ahw gadver *trek is weg*

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hahaha oeps sorry !

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    *Roos voelt haar Brownie omhoog komen* Neeeeeee serieus? Ik ga echt helemaal stuk hier Whahahaha

Deel Deze Pagina