Loop ik weer op dingen te klikken, waar niet op geklikt moet worden!! Voor de klussers onder ons. Natuurlijk van mij ook heel veel succes!!!
@Door, is mijn 3e Ronde van 2e. Wanneer ben je gestopt met de pil? Is dit 1e ronde na ontrekkingsbloeding? Meid spannend voor jullie....Vraag maar raak hoor hier! Wij weten ook niet alles maar er zijn veel meiden goed op de hoogte van alle ins en outs rondom zwanger worden.....
Oehhh volgens mij voel ik mijn eitje springen ! Eerst links en nu steekjes rechts.. hmm dat is raar. En ik moet nog 2 uur wachten tot mijn vriend thuis is
@Door, je zei dat je vermoedelijke nod de 29e is, soms kan je al 4 dagen voor nod posi testen. Was maar een grapje hoor....maar heeeeeeeel veel dames hier op deze site wagen dan al een eerste testje....vandaar ik het zei. Hoe is je cyclus..beetje regelmatig?
@roosje, Ben al jaren gestopt met de pil en mijn cyclus is hiervoor redelijk constant gebleven 28 dagen. Maar goed doordat mijn vriend er nog niet klaar voor was heb ik eerlijk gezegd niet heel goed opgelet. Hopelijk is het in 1 keer raak. Maar begin echt te twijfelen door die rare afscheiding. Durf echt morgen nog niet te testen denk ik.. wacht nog even misschien dat ik zondag wel aandurf. Vind het ook wel super om het samen met m'n vriend te bekijken.
Heel spannend.....kan een innesteling zijn of een ongi wat nog door moet zetten. Hou ons zeker op de hoogte!
Dank je Roosje, dus de derde ronde alweer. Spannend hopelijk zal het deze maand lukken. Gun het iedereen van harte!
Dames wat een gezelliheid hier. Nieuwem welkom! Mmmmm brownies lekker hoor krijg spontaan trek. Ik zit ook op het wachtbankje nu had eindelijk een negatieve ovu test. Gatsie wie plaatst er nou zo'n gore foto jeetje ieuwwwwww Baby, lekker wild heb t gevoel dat het bij jou raak is hoor anders weet ik het niet. Heb je alle ronder zo zitten klussen als deze? Dames truste ben zo moe heb van 6 tot 10 zitten boenen maar mn huisje is weer lekker fris heerlijk.
Zal ik zeker doen, ben bang dat ik mezelf voor de gek houd. Maar goed als ik toch ongi wordt weet ik wat het betekent. Heb echter nooit eerder die rare afscheiding gehad. En voel me ook echt misselijk maar dat zou natuurlijk ook net zo goed van spanning komen. Droom er zelfs van.
Roosje, zit op mijn mobiel zo traag maar heb geen energie om mijn laptop te pakken. Hier is het nu echt afwachten heb niet het gevoel dat het raak is voel helemaal niks eigenlijk. Al 2 dagen niet geklust maar daarvoor wel heel veel. Echt even afwachten.