NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Ach ja, het motto van lieve paps is: ieder mens creert zijn eigen ellende. Voor onze agenda klopt dat wel, hihihihi. Het lastige is dat mijn cyclus niet zo voorspelbaar is dus om daar nou in de agenda rekening mee te houden... Dat wordt rond het ei gewoon even smoesjes verzinnen ;).

Lekker hoor nog vakantie! Geniet nog van je laatste dag :D

2. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    @Roeltje
    Goedemorgen,

Het lijkt me inderdaad erg lastig als je man niet thuis is rond je ei.
    Mijn man moet ook af en toe doordeweeks in een hotel. Dat zal natuurlijk erg jammer zijn als dat precies rond mijn ei is..
    Ik hoop voor je dat je cyclus 2 dagen langer is.
    Is je man vaak doordeweeks weg? dan zul je dit waarschijnlijk wel vaker hebben of niet?

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen (bijna middag alweer)

Begint aardig druk te worden hier. gezelligggg. denk dat rond de ei en nod nog veel drukker gaat worden.

Roeltje, je was lekker vroeg op vandaag zag ik ;)

Mijammi, jee wat heb jij het druk zeg. ik hoop dat je toch even tijd kan maken voor mekaar rond de ei. Het is voor een goed doel ;)

zelf ook erg druk werk 5 dagen en heb al een kleine lopen van 3,5 dus savonds ben ik ook meestal op en wil ik lekker vroeg mn bedje in kruipen op weg naar dromenland. Moet ook zeggend dat ik aardig toe ben aan vakantie alleen dat zit er nog even niet in hebben pas voor april iets gepland.

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Na ei zal het wel druk worden hier :D

ik werk zelf 4 dagen, maar kan overdag vaak wel even op zp. 's Avonds ben ik vaak druk met kind en paardje, maarja dan moet klussen daarna maar gebeuren :D

5. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Ben nog steeds niet ongi.... En uitgaande van een cyclus van 28 weken, zou ik m'n ei hebben op 26 december.. Toen hebben we nog wel geklust, dus hopen dat dat voldoende is geweest! Dit is pas de eerste ronde hoor, dus ik mag niet zeuren! ;)

6. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Ben vandaag vrij, maar zit op mijn werk ook weleens op zp. Alleen zorgen dat 2 collega's dat niet zien. Die weten dat we bezig zijn. Ze gunnen het me zo erg dat als ik een keer een snicker, mars of zoiets eet (doe ik anders echt echt echt nooit), gelijk denken dat het raak is. Laat staan als ze zwangerschap zien staan :D

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    suzy, heb je nog niet getest?

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hallo meiden,

Nog steeds geen ei dus ik ziet hier hardstikken illegaal ;)
    Ik denk niet dat mijn volgende NOD in het begin van Februari zal zijn. Hopelijk gaan jullie snel allemaal op Roze. Succes allemaal.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kell1988
    haha mijn werkt als visserman dus alleen de weekenden thuis.. Ach, we zien het wel.. om de zoveel weken neemt hij een weekje vrij dus nu gaan we dat plannen rond mn ei.. Eerst even inzicht in mn cyclus krijgen..

werken en zp
    haha ik ben thuisblijfmama dus als Lenn slaapt ben ik hier wel te vinden haha

Maart
    haha ja Lenn snapt het idee van uitslapen nog niet zo.. Is elke morgen om 6 uur wakker.. was voorheen 5 uur dus ben al dik tevreden haha..

Mijammi
    ach rond je ei klussen is ook sport alleen dan (hopelijk) niet in de sportschool.. Als je er lang genoeg over doet hebben jullie je lichaamsbeweging wel gehad:p;)

Vanmorgen schoentjes gekocht voor Lenn.. Goed geslaagd gelukkig.. Bleek bij de kassa dat er 50% korting op zat.. nooit gezien haha.. hoefden maar 28 euro te betalen:$ heeeeeerlijk...

10. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik kan wel wachten hoor :p Heb tot nu toe nog nooit een testje gedaan 8)

11. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Dat zou wel een domper zijn als je ei precies in die periode valt :( Ik duim met je mee dattie wat eerder of later is!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Rittjuh
    ja dat zou wel typisch iets voor mij zijn hoor.. dat ei 'te vroeg' komt.. heb m liever 2 dagen later haha.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren..

13. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Maart: Ja ik test me een ongeluk hier! Heb vanaf dinsdag iedere dag een test gedaan, maar zie nog niets! :(

14. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    T wordt idd gezellig druk hier! Ik heb deze week 3 avonddiensten achter elkaar dus kan jullie bijna niet bijbenen, maar ik doe m'n best! Verslavend he, dat zp! ;)

15. suuzie2

suuzie2 Actief lid

5 dec 2010
    144
    0
    0
    Hoi ik meld me hier ook
    ben vandaag ongi geworden (ook al zet het nog niet door) kan nog natuurlijk! mijn vorige menstruatie was 6 december.. dus 32 dagen is mijn cyclus.. wel lang maar goed.

Ga ronde 3 nu in.. dus blijf positief :D

16. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    Hey Suuzie

Vervelend voor jou, maar toch gezellig dat m'n naamgenootje er weer is! Nieuwe ronde, nieuwe kansen het Suuzie! ;)

Knuf Suzy

17. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag meiden!

Ben weer helemaal bijgelezen......wordt idd al gezellig druk hier!:)

Eindelijk weekend, half ochtendje werken en nu lekker vrij.
    Moet alleen nog mijn boompje aftuigen:)........maar ZP is zo verslavend.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roosje
    haha heb je de boom nog staan? nou ja, officieel 'moet' ie staan tot de 3 koningen.. dat was van de week ergens haha.. succes!
    *ZP is helemaaaaal niet verslavend*

Of toch wel........

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeltje, ja erg hè....gisteren was de 3 koningen.....Tis ook zo gezellig eigenlijk. Muziekje aan, ZP aan op de achtergrond dan gaat het zeker wel lukken zo.

20. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Succesjes met het opruimen van de boom (en vooral de toebehoren die er inhangen :D). Moet altijd weer even wennen zo zonder boom en andere gezellige lichtjes. :p

Deel Deze Pagina