NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    hCG hormoon

Ongeveer vierentwintig uur na de bevruchting begint het bevruchte eitje een heel kleine, maar steeds toenemende hoeveelheid van het zwangerschapshormoon hCG te produceren.
    Wanneer het bevruchte eitje zich heeft ingenesteld in het baarmoederslijmvlies begint het klompje cellen grotere hoeveelheden hCG aan te maken. Het hCG hormoon zorgt ervoor dat de embryo zich verder kan ontwikkelen. Ook zorgt dit hormoon voor enkele zwangerschapskwaaltjes zoals verandering in emoties, misselijkheid en opgezette borsten. Na de innesteling komt steeds meer van het hCG hormoon in je urine vrij.

:)

2. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moi, lijkt me echt geweldig wat je doet.....wel zwaar! Staat je hotel op internet........ben errug nieuwsgierig!

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames, heb net een gebakken visje op en wat ben ik misselijk ik hoop echt dat ik het binnen kan houden. heb mijn handen al 10x gewassen maar de geur blijft. Ik heb dit normaal nooi. is een hele goeie visboer met lekkere verse vis.

blehhhhhhh

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    OP de site van predictor staat echt veel info ook over HCG heb hierboven even een stukje van de site. Vind het echt een hele handige site.

5. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    Die pagina's vliegen voorbij... kan het niet bijhouden...

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja, ik stuur de website ff via een pbtje, weet niet of hier nog bekenden rondzwerven namelijk ;)

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    @Roosje31: Ik heb een prachtige zoon van 2,5 voor mijn zoontje heb ik 2 ma gehad. Nu in okt weer een Ma was met 9 wk overleden en met 13 wk eruit gehaald. Het begon zo mooi ik was gelijk zw en het hartje klopte ook nog 2x goede echo gehad maar het was blijkbaar te mooi om waar te zijn. We zijn nu weer echt begonnen want de dag na mijn curretage werd mijn schoonmoeder ernstig ziek en 8 dec is ze overleden. Dus er was ff een stop. Heb ook achteraf toen geen eisprong gehad. Mijn vorige ongie was eindelijk normaal met zeker een ei vanwege hoge temp.

@Moi: dus jij bent ook helaas het afval en aankom syndroom:x. Ik zit aan de shakes heel slecht maar die 10 kilo die ik in 13 wk zw was aangekomen moet er weer snel af.Kan ook niet sporten ivm mijn lichaam.
    Ik ben ook erg benieuwd waar je hotel is.Ik wil ook een pb:D

@Maart: Super bedankt voor de info dat is dus duidelijk ik reageer dan sterk op het hcg. Ik wordt altijd misselijk van vis en dat in een visserdorp:D

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ontvangen dames???

Ik moet weg! Ik heb een 'tourismusoffensiv' bespreking... Hapjes, en drankjes.. blabla!

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Snelly, zware tijd achter de rug.......ik hoop snel op een knaltest voor jullie.......Veel sterkte ook met het verlies van je schoonmoeder.

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    die hapjes en drankjes dat staat me wel aan:D

11. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Moi, ziet er goed uit!! Gelijk zin om op vakantie te gaan......

12. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    @Roosje:THNX Ik hoop voor iedereen een knaltest hier. We krijgen weer een beetje onze draai terug. Het was zeker een zware tijd. Het was een bijzondere lieve schoonmoeder.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik ben gesloopt en het is nog maar halverwege de middag.. Niks is goed, Lenn huilt echt om de kleinste dingen.. Gilt de hele boel bij elkaar als ie zn zin niet krijgt.. Heb nu hoofdpijn.. Gelukkig ligt ie nu even te slapen.. Zelfs al even wezen fietsen wat wel gezellig was.. Grote pret onderweg.. Maar thuis weer bal.. *lang leve babytv*

14. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Roeltje....Last van ontwikkelingsprongetje? Of tandjes.......Of hij denkt ga even lekker mijn mama's geduld testen;).....Balen ook nog hoofdpijn erbij dan zit je er idd zeker niet op te wachten....Hopen dat hij na zijn slaapje weer lekker Lenn is!

15. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    dames, dames dames hahahhaha LOL
    sorry dat ik zo weinig aanwezig ben, maar onze internet verbinding heeft besloten dat wij het zelf morgen doen (zit nu even bij mams)

hoe is het verder hier??
    iedereen al zwanger :p

16. dietje

dietje Actief lid

9 jun 2010
    227
    0
    0
    @Roeltje, heb je toevallig een kersenpittenkussentje?
    bij onze jongste hielp het als je die een beetje warm maakt, dan viel ze met dat ding tegen haar buik in slaap :)
    werkt trouwens ook super als je zelf buikbpijn hebt :p

17. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Snelly, dan stuurt ze vast en zeker snel een engeltje!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dietje
    he dat is een goeie tip.. hij is wel meteen in slaap gevallen, maar soms is het even drama overdag, zeker tijdens een sprongetje.. thanks! voor mezelf gebruik ik een kruik van de Action.. heb er twee.. Eén voor boven en één voor beneden haha..

Roosje
    Zit wel een kiesje aan te komen geloof ik, maar weet het niet zeker.. geen idee wat het is, maar wel onwijs vervelend.. ben blij dat hij even slaapt.. verder is ie hartstikke lief hoor vandaag, meestal slaat en bijt hij om zich heen als hij zo'n dag heeft, maar dat lijkt nu over te zijn.. maar lastig is het wel.. kan hem nu eenmaal niet de hele dag door aandacht geven..

19. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeltje....misschien een baaldagje, hebben wij ook wel eens;)Wel sneu vind ik altijd.....ze zijn nog zo kwetsbaar. Maar begrijp dat als je hoofdpijn heb en last van je krampen dat je er idd niet op zit te wachten.....heb je al wat antwoorden?

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffffff dames ben niet vooruit te branden vandaag! Weet niet wat ik met mezelf aan moet hihihi.....

Deel Deze Pagina