nee niet echt helaas.. hoop dat er nog wat meiden reageren, want het is echt heel vervelend.. overdag sluipt het erin en 's avonds zit ik met een kruik op de bank.. alsof ik elk moment ongesteld kan worden hihi hier ook niet vooruit te branden.. zit wat spelletjes te spelen op mn telefoon en wat te laptoppen
@Roeltje; Ik weet niet of het helpt, maar valt te proberen @Roosje; neem dan lekker een baal dag en doe lekker zo min mogelijk ik ben ook een beetje lui en hoofdpijn, maar ook 2 kinderen die aandacht willen ohh ik wil ook een baaldag!! haha
dames, ik ga jullie weer verlaten voor vandaag hoop morgen weer internet te hebben fijne dag nog, en doe rustig aan
@Baby, ook echt nergens zin in.....ga hem ook ff chillen hierro....Beetje last van moodswings hahaha.....Ene moment denk ik ja zo ik ff wat wasjes draaien en een minuut later denk ik ja dahag geen zin in......
er moest nog 'morgen' staan voor die maar Jah en 1 februari begin ik met een nieuwe opleiding dus nu heb ik soort van vakantie moet alleen deze week even naar mijn oude school om me uit te schrijven en afscheid te nemen van mijn klas verder niets. hahahha ja denk vanavond toch maar weer (ben denk een btje gierig)
Roosje oooh zo herkenbaar.. heb al twee keer met de vuilniszak voor de kliko in handen gestaan.. en het stomme is, het is werk van niks, binnen twee minuten ben ik weer binnen.. zelfde met stofzuigen en de was..
@Baby, haha zo ken ik je weer....tijger! Welke opleiding ga je doen? Hier gisteravond ook "geklust"....ging wat moeizamer....beetje droog (sorry) en mijn borsten waren heel vervelend gevoelig en normaal hoef je er maar naar te kijken en ik bespring hem hahaha.....
ik sleep mezelf toch maar van de bank af.. Lenn wordt wakker.. toch nog uurtje geslapen.. zo even koekje eten en tv kijken en dan alweer koken.. vanaf 16.00 uur vliegt de tijd hier voorbij dus dat scheelt..
hahahah Roosje, misschien een teken? wat merkte je eigenlijk allemaal toen je zwanger was van je meisie? Ik ga nu pw/mmz doen pedagogisch werkster/maatschappelijk zorg. en ik deed scheeps/jachtbouw kunde, ja heeeeeeeeeel wat anders hihi vind het ook wel jammer dat ik er weg ga maar was niet te doen met me kids, heb namelijk 1 zoon die een gehoor verliez heeft van 60 % beide kanten en mijn jongste heeft een slechte weerstand is ook erg klein voor zn leeftijd dus aardig wat zorg en kan daardoor niet altijd op school aanwezig zijn maar met die opleiding als ik wat miste dan was het zoooo moeilijk om het weer op te pakken bij sommige vakken niet eens mogelijk, en met wat ik nu ga doen word het een stuk makkelijker want je mag er wat langer of korter over doen en heb de school ook al alles van te voren gezegd . Zo heel verhaal weten jullie ook wat meer over mij hahaha
Bij mijn meisje was ik aan de pil.....dus was er niet mee bezig. Ik weet nog goed op maandag moest ik ongi worden en dat werd ik niet.....en nog ging er geen belletje rinkelen. Want je bent aan de pil. En vrijdags had ik mijn moeder aan de tel.....en ik was een beetje aan het "klagen" van ik ben zo moe en ik voel me zo raar en mijn ex viel het ook al zo op dat ik een beetje aan het moodswingen was....dus mijn moeder zei ineens van ben je niet zwanger? En toen zei ik nog ja ik had afgelopen maandag wel ongesteld moeten worden.....ik moest er eigenlijk wel een beetje omlachen. Dus mijn ex kwam thuis en toen vertelde ik het wat mijn moeder zei en die moest ook lachen en die zei van dan doe je toch zo'n test dan weet je zeker dat je NIET zwanger bent, want hij geloofde het ook niet. Ik een testje halen en ik kwam thuis.....en ik zei nog tegen mijn ex.....ik ga eerst nog 1 sigartje roken want mijn gevoel zegt dat het mijn laatste is.........Tijdens het plassen kwamen er gelijk 2 strepen! Zo ik heb nog nooit zo zitten trillen...... Dus ik ben vooraf niet ermee bezig geweest, als ik terug denk was ik wel ontzettend moe, wist idd niet goed wat ik met mezelf aan moest, en ik had last van ongikrampen......heb 4 dagen na nod toen getest. Maar wel al 2 weken erg last ervan..... Is idd wat anders zeg. Mama van 2 zorgenkindjes.....petje af is niet niks.....Heeft je oudste gehoorapparaatjes? En dan je kleinste zovaak ziekjes....En dan ook nog naar school.....echt meid Respect!
wat zijn we moe dames. hoe zou dat komen Baby, het lijkt me wel heel moeilijk om school met kids te combineren. Heel goed je best doen dan komt het natuurlijk altijd wel goed. Voor de dames die al kids hebben, hadden jullie bij jullie zwangerscha de vorige x het gevoel dat jullie zwanger zijn. ik had dat dus echt heel erg. ik wist gewoon 100% dat ik zwanger was en het bleek dus ook zo te zijn. ik had toen ook al een hele vroege test gedaan 1 week te vroeg en had al een licht streepje. voel nu helemaal nikssss
Zo jeetje dat is een wonder jou kleine meid MOEST gewoon komen Ja mijn oudste zoon heeft gehoorapparaatjes zit ook op een speciale school. mijn jongste loopt nu voor controlle bij het ziekenhuis i.v.m zijn lengte ja het is idd niet niks hoor, maar ja als je niet anders kent. mijn oudste is ook met 27 weken en 1 dag geboren denk ook dat daar de schade vandaan komt. Dank je wel lieverd doet me goed
@maart, lees mijn verhaaltje aan Baby. Ik zou nu ook al willen testen!!!! Doe ik niet hoor.....misschien zaterdagochtend. Maar 7 dagen voor nod al positestje.....Kan is heel groot dat het nog fout kan kan voor je nod.....daarom wacht ik nog even. Maar geluk voor jou dat ie posi is gebleven....
Ik had bij mijn oudste niks in de gaten behalve dat ik overtijd was. en bij mijn jongste (heel gek) wist ik na de sex eigenlijk al dat het raak was , maar alsnog verder geen aand8 aan die gedachte besteed want ging niet meer met de vader en was er ook niet bewust mee bezig en ook toen pas gemerkt doordat ik overtijd was steeds erna pas kwaaltjes gehad misselijkheid voornamelijk en maag zuur op later stadium