Heeee lieve meiden!! Dinnetjes accepted! Wat een heerlijke mannen babyboom! En Roos, jij hebt echt een mooie foto van jou en je mannetje!!! Super!!!! Hier al heel de dag trek in pannenkoeken!!
Ben ik weer ! Was een korte zonnebank want dochter ging huilen. Nu lekker in bed, gedouched, met de laptop. @ Roeltje: Hahah ik ga bij de voordeur liggen @ Babyboom: Nou het bed is echt gaan kraken sinds deze week, echt irritant ! We lachen ons kapot elke keer! @ Roeltje: Haha klussen onder de zonnebank! Dan wordt je niet gelijkmatig bruin! @ Babyboom: Oh heerlijk lijkt me dat ! Ik ben altijd zo bleek he, jammer is dat. @ Roosje: Whahahahahahaha nee !!!!! Geweldig ! Wel pijnlijk trouwens! Ik heb mijn billen wel eens verbrand! Mooie foto trouwens van jou en je mannetje. Mooie vrouw ben je! Slaap lekker dames!
Jee ik dacht ff bijlezen..... Morgen vrij, dus dan wordt het lezen... nu nog ff klussen... Sweet dreamzzzz
Aiaiai, dat is balen om zo vroeg op te moeten! Ik ben alweer uitgeklust. Mijn ei is nog niet in zicht, maar ik weet gewoon dat het nog maar een paar daagjes duurt. Ik heb een klein beetje proberen bij te lezen wat er allemaal geschreven is vandaag en wat vooral is blijven hangen................ tatatata: de verbrande schaamlippen van roosje Ik vat dit op als een waarschuwing dus roosje: Bedankt!
Ik moet morgen ook om 630 naast mijn bedje staan! Ontbijt voor een onverwachte huisgast! Alleen wil deze om half 8 ontbijten!!! En smiddags lekker shoppen met moeders, we zijn namelijk dicht morgen!
@ Judith: Haha ja die lippen blijven wel hangen Ik zie gelijk plaatjes ! @ Moi: Lekker shoppen! Jaaa vriend is onderweg naar huis. Ik lig al klaar hoor
Hoi meiden, Leuk dit topic Mag ik met jullie meekletsen? Mijn nod is op 7 februari, dus nog even duimen draaien voor het testen. Dit is trouwens ronde 2 voor ons derde wondertje
Auw ik dacht dat de 4 operaties aan mijn kont al pijnlijk waren met zitten, fietsen en seks.. Maar dat verbranden lijkt me nog veeeeeeel pijnlijker!! Meiden die het willen, pik het gedicht maar hoor Ik heb hem ook gejat
whuauuauuauawhuaa.. stelletje gekke wijven hier...heb wel even goed gelachen hier.....konik wel gebruiken heb gisteravond laat sprong gevoeld en vanochtend zeurde het ook nog, dus ik dacht kom laat ik manlief eens sexy aankijken dat werkte dus niet, dus ben hem besprongen dat werkte ook niet want mijn vent kan dus niet presteren als het MOET...jezuss(sorry)........:x@#@%&*(@*) by the way....was pissed en gelukkig was hij er niet...had '2glaasies 'rosé oladiejee...wat niet echt goed is maar was echt pissed(zegt genoeg over mij dat ik gelijk naar rose grijp) zo kun je toch geen beebjes maken......toen visite die overigenes wel 2 flessenlust..maar wa sleuk en gelachen dus bui weg...man thuis...man snel weg..naar bed..gevlucht.....PPFFFFFFF morgen maar op marktplaats zetten heb ik dus niks aan... en ik begrijp dus als je fotos hier in je album zet dat je dinnetjes ze alleen kunnen zien? die schaamlippen zijn wel blijven hangen hoor.... ik ga slapen dat zeg ik al voor de 4 ekeer hier op forum tis ook zo verslaven en gezellie maa rnu ga ik echt trusten