hahahahah ROOSJE ik ga helemaal plat van het lachen hahahaha, jeetje waarom had ik daar niet aan gedacht toen??? hahaha
ja joh, zit me lekker te maken met zandkoekjes, cakejes, taartjes Heb laatst chocoladetaart gemaakt.. hadden nog stuk over dus naar oom en tante van mn man gebracht aangezien ik daar toch koffie zou drinken.. De grootste complimenten gehad, was onwijs lekker.. Zegt ze: mm, lekker, hoe lang heb je hier voor wel niet in de keuken gestaan meid.. Wat een werk zeg, een taart maken.. ik: jaaaaaa, heeeeel lang.. *kant en klaar pak gekocht.. eieren en boter er doorheen en mixen maar.. in de vorm en bakken maar* weet ze nog steeds niet
@ Ricmar94 @ Enomis @ Egeltje85 @ atja77 @ Es22 Gaat het klussen bij jullie ook al beginnen? Heb vriendlief de hele dag al een beetje warmgedraaid via de sms... en net via de H&M nieuwe lingerie binnen gekregen dus even kijken of het wat is... Heb er al helemaal zin in! Gisteren tijdens het eten wel lachen.. ik zei tegen mijn zoontje van 2 1/2 ..zo, jij hebt dikke buik.. .allemaal doperwten.. zegt hij tegen mij: ja, Mama baby in de buik! hahah.. Blijkt maar weer dat hij alles hoort! Dus moeten we voorzichtig zijn waarover we praten! Straks weet iedereen het terwijl ik nog niet zwanger ben! hahah.. deugniet
was al bang dat ik de enige was eerste paar weken leken het net meloenen, zo groot, maar dat zakte ook net zo hard weer af.. bij de bv waren ze huge!! maar sinds ik doorgelekt was midden in een restaurant heb ik er altijd vesten/jasjes over gedragen i.p.v. alleen 'sexy' shirts...
aahahah wat leuk eikie Roeltje, hahaha mijn zoontje (voornamelijk de oudste) heeft een periode (rond november) gehad dat hij elke dag bijna aan mij vroeg of hij een zusje mag. Denk dat die jongens van mij helemaal door het dolle gaan mocht ik zwanger zijn hoe zit dat bij jullie kids?
hihi moet je meer geluk hebben dan ik Lenn was te zwak om aan de borst te drinken en na 5 weken kwam er met kolven ook niks meer uit.. Nou, ze waren binnen 2 dagen weer terug bij formaat aan het begin
babyboom mn man heeft Lenn beloofd dat hij een broertje of zusje ging maken bij mama.. Wie weet wat hij er van opgepikt heeft8)
Eikie dat is een optie, weet alleen niet of ie dan net zo lekker is hahaha straks denk je dat ik dan gewoon geen cake kan bakken, doe mot ik niej hebbu heej
Mijn zoontje snapt het nog niet Die schreeuwt elke dag "baby baby baby" maar dat betekend dat hij filmpjes van zijn nichtje wil kijken op de Iphone van vriend
Ik weet nog dat ik in het zhuis lag en ineens mijn tieten begonnen te lekker, zo door mijn pyjama heen Gelijk mams gebeld om pads te halen hahahaha
aaahw zo schattig Dit forum is echt goed voor mijn buikspieren, lach me rot hier. Die tieten van jullie zie het al helemaal voor me hoe ze weer slinken hahaha. ik had voor ikooit zwanger was cup a en met elke zwangerschap kreeg ik er een cup bij dus nu zit ik op c en dat hangen valt best mee. dus straks op naar cup D hahaha neej joh c vind ik wel goed zo
Ze blijven lang groot.......maar als je stopt nou dan heb je spijt dat je BV gegeven heb........hahaha dan lijkt het idd nergens meer op.......Ik had voor mijn zwangerschap B75 en erna hahaha ik durf het bijna niet te zeggen.....Gewoon AAAAAAAAAA! Kon toen wel janken hihihi.....
Ik heb nu ook een C........schijnt als je met wc papier tussen je tieten wrijft dat ze groter worden hahahaha
en ik ben net zo blij met mijn C.. Manlief verheugd zich al wel op het groeien. Alleen doorlekken.. Oh oh.. Zag bij de AH wel van die pads staan.. alsof je die daar koopt Ovulatietesten besteld.. en meteen nog 3 zw testen, die kreeg je erbij.. nooit erg