Even serieus nu.........toen ik een jaartje of 14 was had ik echt nog van die erwtjes en mijn vriendinnen hadden gewoon al echt tieten.......komt er een jongen naar me toe en die vroeg aan mij van hé zou jij schoenen dragen als je geen voeten had. Ik zo nee natuurlijk niet.......hij zo waarom draag jij dan een BH......hahaha nu kan ik er vreselijk om lachen maar toen niet hahaha
Nou bij mij niet. Heb 8 maanden gegeven en ze zijn net zo groot gebleven een mager b.tje MMMM wc papier ga het proberen
Dat zei die Matsoe Matsoe uit Oh Oh cherso ook Ik kon er wel om lachen, maar als het tegen mij gezegd zou worden zou ik ook niet blij zijn
oooooh ik weet wat ik vanavond aan het doen ben man heeft poosje terug een pak toiletpapier van page gehaald in de aanbieding (jaja, hij de Praxis) zaten er 40 in ofzo.. heb nog rollen genoeg.. hierna heb ik minstens cup F
Zo dat is ook laat......toen had ik de vulling al uitgevonden! Ben blij dat mijn mannetje ze mooi vind....en er mee overweg kan....zeg wel eens dat ik een bvergroting wil nou dat vind hij echt niet goed.......dan maar schaamlipcorrectie hahahaha nee hoor ben bietje melig!
Ben ik weer!! Kids moesten natuurlijk op de terugweg weer in het speeltuintje spelen. Ik heb 1tje van t huismerk van de kruidvat(dirks) en een CB.. Nu wachten dat ik moet piesen
Roosje whahaha klein bietje melig maar??!! geen idee wanneer mijn borsten groeiden eigenlijk.. ook niet zo mee bezig gehouden.. was (of eigenlijk ben) ik ook niet zo'n meisje meisje dus intereseerde me ook geen reet
alieke oogjes dicht en een waterval voorstellen.. of een stromende kraan.. werkt hier als een reiger..
Spannend!!! Ik zag het al helemaal voor me hoe je met je kids naar de winkels sjeezde......*duimduimduim*
Mijn borsten begonnen op me 13de echt te groeien. Kwam laatst mijn eerste bh tegen, zo schattig!! hihi En nu... tja, ben ik pamela anderson
Ben wel echt een meisje meisje....nog steeds. Werk ook in parfumerie.....dus van mijn passie mijn werk gemaakt. Zoooooow lief als ik aan Lisanne vraag wat haar lievelingskleur is zegt ze altijd vol trots....Roze net zoals jij hè mama!
Ik weet nog wel dat ik op mijn 9e van die schijfjes had zow dat deed zeer.....zijn ook lang schijfjes gebleven hahaha volgens mij met 15 kregen ze vorm. hahaha boterkoekvorm hahaha
Mijn groei heeft over het algemeen trouwens 3 jaar stilgestaan.. Groeide gewoon niet! Kwam dus ook 3 jaar later in de pubertijd.
Tja, wat ben ik voor meisje/vrouw? Ik kan de ene keer redelijk netjes gekleed zijn maar zoals vandaag loop ik in een skinnybroek en een baseball vestje Mijn oudste is wel echt een meisje meisje, die wil alles roze hebben en alles wat blauw is voor jongens.