Manlief zegt ook dat de 3de ook maar een meisje moet worden, anders krijgt hij zo'n vrouwelijke zoon later
hihi ja moet wel he met zo een princessen zus dan moet die kleine er wel een keer aan toe gaan geven is toch haar voor beeld he
ahw Alieke wat lief!! geweldig zeg babyboom haha als ik dat doe komt ie nooit meer in mn buurt denk ik ach tis een schatje hoor.. komt wel kusjes geven (oke, bijt dan van enthousiasme in je wang, maar gebaar is lief) geeft sinds een poosje zijn speen aan papa en mama.. voert me druifjes en koekjes Komt regelmatig aan met zijn rietjesbeker, want mama heeft dan ook dorst zo lief wat hij met gebaren kan zeggen terwijl hij nog niet kan praten.. hij zal zijn laatste stukje eten nog delen
aaaaaaaaaaaaahw wat een poepie , dan zou ik ook genoegen nemen dat hij niet zo een knuffelaar is Ja die kleintjes houden ervan om hun gekauwde eten te delen hihihi
ja echt lief dat maakt de momenten als vanmiddag weer goed soms heeft ie zn oren in zn luier zitten haha jaa GTST begint
goedenavond!!! Hebben jullie nu niets beters te doen dan de hele dag hier rond te hangen ik moet echt veel bijlezen... ga een poging wagen! @Alieke: spannend allemaal zeg! Die ovu test zag er goed uit, balen dat de zw. Test niets gaf. @nieuwe dames: welkom @Within: slim bedacht van je man @eten: hebben jullie weer zitten kleppen over eten maar goed dat ik er niet bij was dus hihi @borsten: nee hoor, jullie zijn niet alleen, tijdens zwangerschap waren ze stukken groter, maar zit nu weer kleiner dan ze vroeger waren bij wijze van en ik had al niet de grootste *snik* @snelly: wat een lief taartje @eikie: hoe ging het gesprek @roosje: ik zou het niet weten van de gevoelige borsten. Bij mij is dat nooit echt een zwangerschapskwaal geweest. Het gevoel van de steekjes dat je hebt herken ik heel goed. Dat heb ik nu ook, niet constant maar wel een paar keer per dag, en dat was bij Fleur ook een kwaaltje dus ik heb stiekeme hoop @roeltje: die heeft inderdaad een mooie stem zeg! @roosje: wat een heerlijke kleine draak heb je geweldig hihi @roeltje: wat een schatje! Leuke foto!! @Alieke: jij ook al zulke leukerds!!! Lief! Nou nu ben ik weer bij denk ik.
Ik zie het al.....dit topic heeft de leukste koters! Wat een schatjes allemaal.....nu wil ik helemaal zwanger worden....en dan die verhalen die jullie vertellen....Boefjes maar dan toch weer zo lief....*ik smelt*.......
Ik ben er nog maar ben ook gelijk druk bezig met een hele vragenlijst in te vullen....had vorige week al gemoeten....ben nooit zo snel hahaha
Jeetje, gisteravond op pagina 134...en nu al op 167! Alles goed dames? Krijg ineens zin om een ovulatietestje te doen...maar ik heb net geplast. Dus misschien morgen Ik ben de hele dag al in mn slipje aan het turen..geen bruine/roze afscheiding...grrr Had ik bij mn eerste zwangerschap wel, bleek dus door de innesteling te komen. Nou weet ik eigenlijk niet of dit altijd zo is Zijn er al dames met gekleurde afscheiding? Voel de hele dag al vanalles onderin mn buik...maar vooral als ik er op ga letten. Heb de 21e mn ei gehad, dus zit nu 5 dagen na mn eisprong. Zou innestelingdag moeten zijn toch? Verder geen gevoelige boobs en niet misselijk Voel me ongeduldig worden...ik wil zwanger zijn!!!!
Polly we lopen gelijk op.. heb dezelfde klachten.. vorige zwangerschap geen bloeding gehad.. eigenlijk helemaal geen kwaaltjes dus durf het niet te zeggen.
Dames ik ga jullie verlaten. Ik ga even lekker douchen en w8en tot me vent klaar is met trainen en dan lekker knuffelen(hihi) morgen weer een dag minder wachten
Ik had ook geen kwaaltjes. Weet alleen van die bruine afscheiding en dat ik een 'vol' gevoel in mn buik had. Was ook niet zo misselijk..dus reageer niet heftig op het zwangerschapshormoon.
Haha..zo denk ik ook. Tel de dagen echt af. En vind dat ik maandag al mag testen (de 31e, 3 feb is mijn NOD)
Twee dagen hard gewerkt, en veel bijgelezen, maar niet gereageerd. Ook ik loop gelijk met jullie op, ook helemaal geen klachten, ook geen bloedverlies. De testdag komt nu wel steeds heel langzaam iets dichterbij. . . Ga pas volg donderdag teste, of woensdag avond... vorige keer heb ik 3 dagen na verwachte menstruatie datum getest, en toen was ie nog erg licht vond ik. Ook ik wil zoooooooo graag zwanger zijn. Vorige keer was het in 1 keer raak, dus het gaat zo tegen vallen als het niet zo is. Belachelijk natuurlijk, want er zijn zoveel meiden veeeeeeeeeeeeel langer bezig, maar toch voelt het zo. We hebben in elk geval flink ons best gedaan deze maand
Roosje, jij mag over 6 dagen al testen...ga je ook echt wachten? Of gooi je er over 2 dagen al een testje tegenaan?
baby, veel plezier! knuffel ze! @polly: veel vrouwen hebben geen rozige afscheiding van innesteling. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap in elk geval niet gemerkt dus ik ga er nu ook weer niet vanuit.
Hallo allemaal, Mijn NOD valt als het goed is op 1 februari. Ben erg benieuwd of ik zwanger ben. Heb 4 januari voor de 2e keer een miskraam gehad met 6 weken. Nu maar hopen dat we volgende week goed nieuws hebben. Duim ook voor jullie!!!!!! Groetjes