Meiden duik me bedje in........morgen weer een lange dag....Heel de dag op ZP rondhangen, kijken of er nog gezellige meiden zijn om mee te kletsen, even uitrusten op het wachtbankje, elkaar weer even gek maken....maar vooral gezelligheid! Nee morgen echt nog laatste dingen doen rondom verhuizen gaat as vrijdag al gebeuren ipv zondag.....dus even 3 dagen in een dag stoppen nu whaaaaaaa
Ja spannend. maar mocht het niet zo zijn dan volgende maand beter geen haast slaap lekker ga mn bedje ook even opzoeken.
Ps......zou toch wel romantisch zijn toch als we hier zwanger afsluiten in ons huisje......Toen we ons huisje kregen hebben we fles prosecco opengetrokken.....Zal leuk zijn om hiermee te eindigen....Dan alleen niet een hele fles....Maar een glaasje om te proosten....
Roosje jaaa over 5 dagen is het zover!!! *of ga je stiekem eerder testen?* ik over 7 dagen.. Maar over 3 dagen mag ik testen, dan is man nog thuis.. maandagmorgen gaat hij weer weg tot vrijdagavond.. straks verjaardag van mn opa, maar weet nog niet of ik heen ga.. vannacht om 4 uur werd Lenn wakker.. Fijn die tandjes/kiesjes die doorkomen weer gaan slapen en om 6 uur vond ie het genoeg... nog even samen in het grote bed tv gekeken en net ontbeten.. *whahaha ondertussen is hond dreumesmelk aan het drinken*
*Zwaai!* Moet zo werken. Vanmiddag ben ik vrij, we gaan namelijk bij de toekomstige basisschool van de oudste kijken. Wat gaat dat hard!!! Niet teveel kletsen he
* zwaai zwaai* snel weer rennen vliegen haasten op naar weer een dag vol lol op werk....NOT maar meiden waarom geeft ovutest posi na zoveel dagen dpo en zou je zw kunnen zijn, dat ding pikt toch geen hcg op?? explain
zit met 1 bil op de wacht bank gister al geinsemineerd baarmoeder staat hoog en is zacht maar temp is nog niet gestegen dus vanmiddag weer ovutest en kijken of we vanavond nog een inseminatie doen
goedemorgen! @maart: lichaam geeft tegenstrijdige signaaltjes af, maar ik wijt dat aan de eerste ronde ("ontpillen") dus ik zeg NEE. Al hoop ik van ja natuurlijk @werken: werk ze dames! Ik ben een dagje vrij en ga vanmiddag shoppen met dochterlief want haar shirtjes beginnen te klein te worden dus we moeten naar een grotere maat.
Goedemorgen!!!!!!!!!!! Jemig wat een geklets.........kan beter niet meer slapen hahahaha ricmar, wat spannend zeg!! ik ga voor je duimen!
Over wel of niet zwanger.........ik heb werkelijk GEEN idee Bij mijn zoon ben ik in ronde 2 zwanger geraakt en was er van overtuigd dat ik ongi moest worden. Was bij het concert van Marco Borsato en had last van mijn rug en steekjes in buik
Spannend Ricmar ! Ik heb ook echt geen idee hier.. ik voel nog helemaal niks maar ik zit ook net na mijn ovulatie.
Jemig had ik gisteravond bijgelezen, had mijn mannetje het bad gevuld om er samen even in te liggen... Ga ik nu kijken moet ik weer 12 (!) pagina's bijlezen Over wel of niet zwanger: Maart zegt - NEE Tam27 zegt - NEE Roosje zegt - JA Within zegt - NEE Mijammie zegt - NEE Hoop het wel maar voel zoooo helemaal niks (behalve keelpijn en pijn aan hoofdje) dat ik er maar vanuit ga dat ik volgende ongi wordt... @ricmar: klik gehad met de nieuwe donor? Wat supergaaf en zo lekker snel weer. Dan moet het deze maand ook lukken. Kan niet anders. Duim, duim, duim, duim, duim Kletse vandaag allemaal en ik zal vanavond wel weer een poging tot bijlezen doen
@ maia : gesprek ging goed. Erg positief. Ze lieten doorschemeren me graag te willen hebben. Ik zou ook graag willen.. er is alleen 1 probleem :x De werkdagen. Ik werk nu ma, di en do. En omdat het een combi functie is, willen ze graag dat ik ma, wo en vrijdag ga werken. En tja,.. dan heb ik geen oppas.. mijn oppas werkt alleen ma, di en do.. Dus ben bang dat het daarop spaak loopt. Heb gezegd dat ik er over na zal denken of ik mijn dagen kan ruilen, maar zou niet weten hoe???? ;-( Over 1 1/2 jaar gaat hij naar school.. en ik echt niet hemel en aarde verschuiven en om mijn zoontje nu naar een andere oppas te doen.. vind ik niet kunnen.. Balen !!! dus denk dat ik het moet laten schieten... helaas @aggie: Welkom! We lopen gelijk op zie ik. Al aan de klus? @ moi78: klinkt goed... ik ga voor je duimen ! Gisteren klusronde 1 gehad Erg vervelend hoor... NOT hahah Nog geen slijm ontdekt, maar het wordt allemaal wel wat natter aan de onderkant (sorry dames , beetje onsmakelijk..) Voor vrijdag een nieuwe date in de planning... Hopelijk gaat het lukken deze ronde! Vandaag nog even laatste dagje "ziek" thuis.. gaat gelukkig weer beter.. maar nog even bijkomen..heb mijn energie hard nodig voor andere dingen hahah Ik zal vandaag af en toe nog effe inloggen hier.. .anders is het niet meer bij te houden ! Vandaag ook beginnen met ovutesten... hopelijk knalt hij gauw!