NOD 1-15 februari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijke mannen hebben we toch.........ben echt nog steeds helemaal hoteldebotel op hem:)

2. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wolfje, kan me voorstellen dat je soms de hoop opgeeft, en zeker als je zo graag zwanger wilt worden. Maar hoop doet leven!

3. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Hihihih, hier nog een. Die van mij is ook romantischer. Ik vergeet al 10 jaar onze "verkeringsdag". Hij is hem nog niet 1 keer vergeten. Gelukkig sinds 2009 getrouwd en daar heb je een ring voor om met een datum erin :D.

Als ik dat zo lees, ga ik toch maar eens een potje vitaminen scoren. Is het niet voor de gezondheid dan wel voor een regelmatigere cyclus.

4. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    jullie hebben lekker bij gekletst. we zijn weer een paar pagina's verder. nog even en dan heb ik ook weer weekend heerlijk.

Ik slik ook alleen foliumzuur, drink niet en rook ook niet.

Ik heb echt het gevoel dat er veel positief getest gaat worden vooral als ik kijk naar de klus panning ;)

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

roosje; daarom;)
    nou ik ga eten koken en dan zie ik jullie snel weer.. .vanavond of morgen.. .al ben ik in het weekend mega druk...
    zal dan zeker bijlezen, maar weet niet of reageren er dan nog inzit...

xxx

6. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suzy, knap hoor!

@Maart en DutchDiva, we zorgen wel dat jullie je niet vervelen......en het is gezellig!

@Mijammi, heerlijk zo'n man!

@Wolfje, eet smakelijk!

En wat verder mijn voorbereidingen zijn; ik ben gelukkig erg gek op groente en fruit, vooral fruit! Ik drink heel heel soms nog een glaasje. ik ben nu wel heel erg bewust bezig om al minder koffie te drinken........ben zoooooooooown koffieleut! Probeer het nu op 3 per dag te houden. Ik at al vrij gezond maar ben er eigenlijk nog meer meer bezig.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vitamines
    helemaal niks.. Eet gezond dus vind ik voor nu voldoende.. hebben ook (nog) geen haast met zwanger worden.. Ik krijg die pillen ook niet weg trouwens.. had al moeite met die ijzertabletten en de pil:)
    Drinken doe ik al een jaar of 3 niet meer.. ook geen overgewicht, maar rook daarentegen wel.. niet veel maar goed, roken is roken..
    Uiteraard stop ik (weer) als ik zwanger ben.. Vorige zwangerschap ook gelukt (zij het met enige moeite) dus moet dit keer weer lukken..

moet echt gaan koken nu maar denk dat het op een potje voor Lenn uitdraait:D mama bakt wel een hamburger haha..

vanavond moet ik mn man ophalen, weet nog niet hoe laat, dus weet niet of ik er vanavond nog ben.. dit weekend zullen we wel leuke dingen doen dus denk maandag pas weer actief:)

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben ook geen pillenmens maar foliumzuur slik ik toch echt wel. dat vind ik wel belangrijk. eet opzich ook wel gezond genoeg groenten en fruit. Gelukkig ook geen last van overgewicht maar zou het niet erg vinden om er een paar kilo af te krijgen.

9. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeltje, ik rook ook nog steeds af en toe een sigaretje. Vind het ook echt super knap als iemand helemaal gelijk kan stoppen. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was gestopt. Maar vanaf het moment dat ik geen borstvoeding meer gaf kwam gelijk de trek van een sigaretje weer terug. Maar ik rook nu wel niet meer dan 5 per dag.

10. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik ga ook koken...........mijn liefje komt ook zo thuis.

Vanavond lekker met zijn 2tjes TVOH kijken. Weekend druk. Weet niet of ik het weekend op ZP kom..........Iedereen een heel fijn weekend!

11. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    En ik ga maar weer eens aan het werk! Iedereen een fijne avond/weekend en tot snel!

Liefs Suzy

12. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Suzy: Denk dat je 28 dagen bedoelt en geen cyclus van 28 weken. Dat mag ik in ieder geval hopen voor je haha ;) Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Mijn eerste cyclus was 36 dagen. Komt vaker voor dattie wat langer is.

@ Roeltje: Das wel lekker zeg, een onverwachte korting :D

@ Suuzie: Balen van je ongi meid :( Op naar de volgende ronde!

@ Sandra: Ik ga deze ronde weer met ovutestjes aan de slag, die van Z&K. Vorige ronde heb ik daarmee mn ei gevonden, dus hopen dat dat nu weer gaat lukken.
    Hoop dat je snel weer beter bent!

@ Nathalie: Ga je smeppen? :p Of alleen om de dag. Wij gaan vanaf vanavond om de dag en na een posi ovutest 3x achter elkaar en dan nog 1x om de dag.

@ Roosje: Wat een leuke en handige app :)
    Ik slik alleen foliumzuur en verder drink ik geen alcohol. Probeer ook te minderen met prik en gewoon vruchtensappen te drinken.

13. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    wij doen alleen om de dag en dan zie ik wel verder. Nog geen ovutesten hier :D

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dames ik ga mijn man zo ophalen.. ik wens jullie vast een fijn weekend!!

15. Maia

Maia Niet meer actief

zo wat een drukte hier ineens! :)
    ik slik alleen foliumzuur en verder pas ik niets aan.

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik eet al gezond dus dat scheelt, rook en drink ook niet... alhoewel drink alleen een wijntje in de wk van me ongi en ach dat kan geen kwaad:)

en ik slik dus die etos zwanger worden capsules... dit juist om me cyclus regelmatig te maken en dat is de afgelopen ronde gelukt dus hopelijk nu ook en er zit foliumzuur bij in dus heb verder niks nodig...

fijn weekend allemaal! xxx

17. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Zooow meiden.. wat hebben jullie lekker gekletst vanmiddag!

Ik ben sinds 8 November gestopt met roken. heb het hier nog steeds wel eens moeilijk mee... Mijn man is ook half gestopt haha.. die kan de verleiding niet weerstaan.
    Verder probeer ik gezond te eten en koffie te minderen.
    Ook drink ik bijna geen alcohol. maar dit deed ik zoiezo al bijna nooit.
    Ook dit doet mijn man nog wel

Ik slik foliumzuurtabletten van evasin en multi-vitaminetabletten..

Houden jullie mannen er wel rekening mee?
    Geen alcohol of stoppen met roken?
    Ik vind het soms wel eens jammer dat hij hier niks aan doet.. Maar ik begrijp het ook wel.

18. suzy

suzy Bekend lid

11 okt 2010
    519
    0
    0
    @ Rittjuh: Ik bedoelde idd 28 dagen! ;) Gelukkig maar! :)

@ Kelly: Mijn hubby was bij m'n vorige zwangerschap wel gestopt met roken, maar nu heeft ie al aangegeven dat ie wel gaat minderen, niet meer thuis rookt en alleen op feestjes! Das wel fijn!

19. Mijammi

Mijammi Actief lid

20 dec 2010
    244
    7
    18
    Mijn hubby rookt vrolijk verder (maar dat doet hij dan ook al 28 jaar!). Gelukkig drinkt hij helemaal nooit (altijd handig zo'n permanente BOB). Verder leven we alletwee wel redelijk gezond.

20. Roosje31

Roosje31 Fanatiek lid

16 okt 2010
    1.257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Mijn mannetje is niet helemaal gestopt maar probeert niet meer dan 5 sigaretten per dag te roken. In het weekend drinkt hij wel eens een biertje of als hij naar voetbal gaat.

Hahaha hij weet soms nog meer als mij betreft zwanger worden hahaha.........

Deel Deze Pagina