We kunnen het wachtbankje omdopen tot "Het Gekte Bankje" ....begrijp hier helemaal wat je bedoelt......Meid ik hoop zo voor je dat je Roze test en het zou helemaal geweldig zijn een kleine zusje voor je kanjers!
hahahhahah lig weer eens in een deuk gister wist ik niet wanneer mijn ei nou was en vandaag ben ik alweer 4 dagen verder AAAAAAAAAAAAA denk ergens zelfs 5 dagen
Zit nu ook achter mijn schermpje naar mijn borsten te kijken.....voelen of ze gevoelig zijn, aders........ga maar weer eens plassen voor de verandering.......
Hmm lees van allesover taart en cake.. Moeten jullie maar eens googlen op taartuitculemborg, daar zie je op een site mijn taarten. @ Roosje: Wow bijna 1000 ! Misschien halen we deel 2 nog wel. Je kan maar 5000 berichten in een topic. @ Moi: Hmmm taart en lasagne.. heerlijk hoor! @ Eikie: Wat goed dat je ei eraan komt ! @ Nathalie: Hahaha jij zit zo vaak aan je boobs dat ze wel gevoelig worden! Ik ken het hoor, ik zit ook steeds te voelen en denk dan wat te voelen of dat ze groter zijn.
Leuke meid ben je!!! Lekker kereltje.........Mooie blauwe ogen! Hahaha je plaatst nu gelijk een gezicht bij een berichtje..........whahaha maar ook bij klussen hahahaha