Nathalie, leuke foto leuke mama leuke baby Baby, whahahaha lach me rot we zijn benieuwd naar TIGER Veel jonge mama's hier leuk, zelf 27 voel me 47.
Ik vind het altijd wel leuk om een gezicht erbij te zien. Ik heb wel eens koffie gedronken bij nathalie. Jammer dat ze zo ver weg woont!
Nee jij bent nog een jonge bloem Bijzonder Tja dat was een duur kopje koffie hahahaha Snelly ik heb je een bericht gestuurd!
Ik word in april 30, maar zo voel ik me nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet *zit in ontkenningsfase*
@ Nathalie; Als ik mijn foto's uit mijn goeie ouwe tijd zie, word ik helemaal depressief ! @ Snelly: Ik wil wel je vriendje worden hoor! Ik zal zo ook eens een foto van mezelf in mijn album zetten @ Roosje: Via ZP. We zaten allebei bij de juni2009 mama's.
Via ZP, zijn allebei Juni 2009 mama's Maart, ik heb nog steeds hetzelfde kapsel alleen donker. Omdat iemand mij vertelde dat je je haar niet mag verfen als je zwanger bent. Heb het dus voor mijn vorige zwangerschap donker geverfd