Bedoel je mij Roosje? Ik ben alleen mooi met make-up hahahahahaha Oh met het kerstontbijt op de opvang hebben ze een foto gemaakt van zoonlief en mij en daar ben ik wel trots op. Is echt een mooie foto Zodra ik hem heb zet ik hem in mijn album!
Wat een knappe meides zeg zijn jullie. @baby boom,Nathalie: Leuke jongens ik ben gek op jongetjes ik vind mij zelf ook een echte jongens mama. @Roosje: Wat een knappe meid heb jij.
Meiden ik ga afsluiten en naar mijn kleine man!!! Weet niet of ik vanavond nog op ZP kom, vriendje heeft alle afleveringen van Sons of Anarchy gedownload dus die zit elke avond te kijken
Roosje jij doet me denken aan een oud collega Jij bent ook mooi!!! Nu moet de rest ook ff pics van zichzelf plaatsen Krijgt Roosje straks mooie beelden door hahahaha
Meiden ik ga weer even verder.....was wel een errrrrrrug lange pauze hihi.....en me mannetje maar denken dat ik hier zo hard bezig ben hahaha...... Leuk alle foto's!!!
@ Nathalie: Ja mooi he, met spiegeltjes. Zelf gemaakt, zo gaaf! Inderdaad, iedereen is mooi van binnen! Ieder op zijn eigen manier! @ Babyboom: Hihi thnx @ Nathalie; Fijne dag nog !
zo ik heb ook wat foto's geplaatst van mezelf. Nu ga ik er vandoor even naar een vriendin weet niet of ik vanavond nog kom hoor want mijn zusje komt logeren anders lees ik morgen wel bij. Doei dames fijne dag verder
Babyboom: Op iedere foto lijk je wel iemand anders joh ! Wat leuk, zoveel gezichten! Wpw krijg het koud als ik dat jurkje zie! Sexy !!
oke, ik wil wel even reageren, maar het lukt me op dit moment niet. In een opwelling ging ik tijdens het shoppen langs de kv en heb de beroemde kv2 gekocht.... zie hier het resultaat.. binnen 10 seconden
Maia wat super van harte gefeliciteerd geniet ervan. Dames ik heb er ook een paar pixs op gezet. Ik ga ook wieberen manlief komt thuis.