NOD 1-15 februari 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door STine08, 8 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Welkom @novemberzes

    @Lyn23 ik heb ook vaak veel krampen en steken halverwege mn cyclus. Soms valt het mee en soms heel heftig.

    Hier net echt de testdrang moeten onderdrukken hoor! Voel echt van alles en nog wat. Gelukkig bijna weekend...
     
    novemberzes en Lyn23 vinden dit leuk.
  2. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 februari

    ♡♡♡♡

    1 februari (1)

    Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1

    2 februari (2)
    Orchidea-23 jaar- 2e kindje-ronde 15
    Zebraman - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3

    3 februari (0)

    4 februari (0)

    5 februari (3)
    Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1
    WienerMelange - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1


    6 februari (3)
    Appelflapje - 32jaar - 1ste kindje - ronde 8
    Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2
    Eefje 1983 - 36 jaar - 1e kindje - ronde ?, ronde 2 van IUI-d

    7 februari (0)

    8 februari (6)
    STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Rabi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4
    GhostRocker - 28 jaar - 1e kindje - ronde 15
    Belle0872 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 7
    Groen - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3


    9 februari (4)
    Blackbird - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4
    Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    xLisz - 26 jaar - 1e kindje- ronde 8 (7 na vmk)


    10 februari (1)
    Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 4 (na pauze)

    11 februari (3)
    Doublemom - 32 jaar- 3e kindje - ronde 3
    Mama to b - 28jaar - 2de kindje - ronde 4
    Sooff - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

    12 februari (2)
    Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1

    13 februari (3)
    Amore1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (in 2020 dan ;))
    Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Anne201 - 29 jaar - 4e kindje* - ronde 3

    14 februari (0)

    15 februari (1)

    Danielle1987- 32jaar - 2e kindje - ronde 5

    Totaal (29)
    Wachtend op de eisprong (9)
    Wachtbankje (19)
    Zwanger (1)
    Ongesteld (0)
    MMM (1)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)



    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  3. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Vandaag nog eens een ovulatietest gedaan en vanmorgen gaf de cb digital weer een smiley aan, op de dipstick was de streep ook donker!
    Net nog een test gedaan en die was al wat lichter, dus ik ben benieuwd :D
     
    nosilla vindt dit leuk.
  4. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    @novemberzes spannend, nu maar afwachten!

    ——————
    Ik heb vanochtend bloed geprikt en hoor volgende week of er een eisprong was. Ben erg benieuwd hoor want mn ovu testen zijn wel altijd knallers maar dat hoeft dus niks te zeggen, vooral niet met meerdere follikels. Ik voel niet echt iets of ik zwanger ben (ben nu 7 dpo), maar verwacht er ook weinig van eigenlijk.
     
    novemberzes vindt dit leuk.
  5. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Trouwens, kopen jullie al soms babyspulletjes of kleding? Ik eigenlijk niet, ik zie wel zoooveel schattigs maar ik heb zoiets van, straks lukt het me gewoon niet meer en zit ik met die spullen, en ik heb ‘t idee dat ik het zo “jinx” snap je? Ik heb wel vandaag een speeltje gekocht wat mn dochter ook had als baby, ik zag hem ineens in een uitverkoopbak en vond hem gewoon zo leuk en sentimenteel, want het is alweer 7 jaar geleden.
    Hopen dat t snel raak is dan kan ik al die superschattige pakjes kopen die ik overal zie. :rolleyes:
     
    Lyn23 vindt dit leuk.
  6. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw

    Ik bewaar de mooiste dingen van mijn andere kids, maar heb ook al wel iets nieuws gekocht. Niet veel, want ik vind dat ik dat pas 'mag' met een positieve test. Maar er is zoveel leuks!!:o:
     
    Korey vindt dit leuk.
  7. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ohja dat is wel handig! Ik heb alle baby en peuter/kleuterkleding helaas al weggedaan omdat wij eerst dachten nooit voor een 2e te gaan. Maar ja, er is nu zoveel leukere kleding dan 7 jaar terug en zelfs bij zeeman dus veel hoeft ‘t niet te kosten. Jongenskleding vind ik vaak wel lelijk hoor.. dan zou ik alles importeren uit azie en scandinavië....
     
  8. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Laatst begon de z8 sale en zei voor de grap tegen m'n man of ik vast een pakje zal bestellen, maar niet gedaan.
    Heb nog wel een bak met babykleding van m'n 2 jongens en ergens een jurkje verstopt dat ik had gekocht toen ik zwanger was vd jongste (wisten beide keren niet of het een jongen of een meisje was dus had ook een jurkje in de vluchttas, maar ongedragen). Ik ga pas wat kopen als ik zwanger ben.
     
    Lyn23 en Korey vinden dit leuk.
  9. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Wij hebben ook al wel iets gekocht maar enkel als het dingetjes zijn dat we niet snel nog gaan kunnen kopen. Zo hebben we een badjasje van Simba van The Lion King en ook een pyjamaatje uit Disneyland. We komen daar namelijk niet elk jaar en we vonden het zo leuk dat we het gekocht hebben. Als we gewacht zouden hebben tot er een kindje zou zijn, zou die misschien al te groot geweest zijn voor die spullen. Natuurlijk wel stiekem naar die winkel moeten gaan want mijn schoonouders waren er bij maar het is ons gelukt zonder ze iets door hadden. :D
     
    Lyn23, djoyz en Korey vinden dit leuk.
  10. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.579
    972
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Heb dit ook inderdaad, al kan dat natuurlijk niet maar toch :roflmao: Ik koop nog geen babyspullen, tenzij ik iets zou zien wat heel goedkoop is en unisex en in alle seizoenen kan misschien. Verder heb ik alles van m’n dochtertje nog en wil ook pas écht babykleding en zo gaan kopen als ik zwanger ben en we weten of het een jongen of meisje is :)

    Ik zie trouwens in dat DPO forum mensen met soms al ‘zwangerschaps’ symptomen 1 DPO, het lijkt mij sterk dat je dan als iets kan voelen toch? Bij de zwangerschap van mijn dochtertje voelde ik van die steekjes etc volgens mij pas echt een dag of 7 DPO.
     
    Korey vindt dit leuk.
  11. djoyz

    djoyz Fanatiek lid

    29 mrt 2019
    1.465
    1.509
    113
    Vrouw
    Ohhh je maakt me nieuwsgierig!
    Ik ga over een paar weken naar disney en ik ben benieuwd! Ik ga wel met familie dus ik moet maar even gaan verzinnen dat ik het koop voor een zwangere collega denk ik want ik vind die disney dingen wel echt heel leuk en we komen er niet vaak (nu toevallig na 2 jaar weer) dus ik ga wel even kijken...
     
  12. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Ik heb nog heel veel van mijn zoontje, dus heb nog geen drang om dingen te kopen haha.
     
    Korey vindt dit leuk.
  13. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Ja ze hebben echt heel leuke dingen voor kinderen (ook wel best prijzig eigenlijk) maar voornamelijk kleertjes die enkel voor jongens of enkel voor meisjes passen. Die pyjama is wel behoorlijk unisex al past die misschien net iets beter bij een jongetje. Maar ze hebben echt toffe Minnie Mouse jurkjes. We hebben die alleen niet durven meenemen omdat we dit moeilijk door een jongetje kunnen laten dragen. En om die dan mee te nemen om dan nooit te dragen vinden we zonde van het geld.
     
  14. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    1 dpo kun je wel symptomen hebben maar niet van de zwangerschap. De innesteling is rond dpo 9, op zijn vroegst 5 of 6 dpo. Pas na de innesteling maak je hcg aan van de zwangerschapssymptomen veroorzaakt.

    Zelf heb ik vaak vanaf 2 dpo last van van alles en die dingen lijken echt op symptomen. Misselijk, pijnlijke borsten, opgeblazen buik, droge ogen, rommelige darmen, bandenpijn, blauwere aders in mijn borsten etc. Mijn lichaam reageert heel erg op hormoonwisselingen. Ook vaak misselijk voor de eisprong.
    Wel lastig want ik denk ook steeds, oeh dat kan een symptoom zijn
     
    nosilla vindt dit leuk.
  15. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    #535 Lyn23, 29 jan 2020
    Laatst bewerkt: 29 jan 2020
    Ik vind dat ze juist veel leuke dingen hebben tegenwoordig voor jongens! Ik ben gek op stoere jeans met bretels of een blouse erop. Of een legerprint broek. Hema heeft ook veel leuks, zeeman ook! Ik hou alleen niet van dat bruin en geel wat zo 'in' is.

    Mijn zoontje heeft donker haar en mooie heldere ogen met donkere wimpers. Knaloranje shirts staan hem echt super. En z8 heeft erg mooie kleren.
    Oh en de WE ook echt voor jongens. Vaak veel in de aanbieding en t blijft mooi

    Haha je merkt ik kan genoeg vinden en vind een jongen erbij totaal niet erg
     
    Korey vindt dit leuk.
  16. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Mijn lichaam reageert ook erg op hormoonschommelingen. Vandaag nog maar 2dpo en mijn borsten zijn alweer licht gevoelig en ook heb ik een raar gevoel in mijn BM. Het kan geen zwangerschapssymptoom zijn want dat is veel te vroeg. Ondertussen weet ik wel al een beetje hoe mijn lichaam in die periode na mijn eisprong reageert op al die hormonen maar toch denk ik elke maand 'misschien is het deze keer wel van een zwangerschap' maar helaas. Dus nu ga ik mij minder op die 'al bestaande' kwaaltjes focussen en proberen te kijken of ik iets anders voel. Al ga ik er wel van uit dat het deze keer wel weer niets zal zijn want waarom ineens na 14 keer zou het nu wel lukken?
     
  17. Lyn23

    Lyn23 Fanatiek lid

    6 nov 2019
    1.003
    602
    113
    Vrouw
    Snap dat je de hoop een beetje verliest :$
    En vervelend is dat hè, dat je voelt wat anderen voelen als t raak is, maar dan blijft de test toch wit.
    En toch voel je die dingen wel echt.
    Ik sta er daardoor wel nuchterder in. Ik ga er vanuit van alles te voelen , maar t blijft gewoon wachten op de test.

    Het moet een keer lukken.. toch?:rolleyes:
     
  18. Korey

    Korey Bekend lid

    25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Misschien ligt het daaraan, ik hou niet van legerprint, bloesjes, en bretels haha!
    Vaak vind ik ook teksten erop maar niks of dinos of autos, dat soort dingen zie je ook vaak. Naja, er is indd vast wel wat leuks te vinden maar als ik weleens spiek bij de jongensafdelingen dan zou ik moeilijk slagen. Zelfde trouwens met jongensnamen, ik vind eigenlijk zowat niks leuk! Dussssss zou wat worden als ik een jongen mocht krijgen ;)
     
  19. GhostRocker

    GhostRocker Actief lid

    6 mrt 2019
    445
    348
    63
    Vrouw
    Het heeft mij wel weer wat moed gegeven door eens met mijn HA te spreken. Die maakte zich echt nog geen zorgen dat het ons nog niet gelukt is. Hij zei dat het zeker niet abnormaal is. Mocht het over een half jaar toch nog niet gelukt zijn kunnen we toch onderzoeken krijgen. Ergens heeft mij dat wel een rust gegeven om er minder obsessief mee bezig te zijn. Ik voel mij ook wel rustiger ten opzichte van de voorgaande rondes. Hopelijk geeft dat een positieve invloed en kan ik toch zonder verdere onderzoeken en MMM een positieve test krijgen.
     
    WienerMelange en Lyn23 vinden dit leuk.
  20. novemberzes

    novemberzes Fanatiek lid

    28 jan 2020
    1.945
    1.992
    113
    Vrouw
    Deze gedachten had ik ook. Ik vond jongens kleding niet leuk en kon geen jongensnamen bedenken.
    Uiteindelijk bleek het dat we een jongetje kregen en ik zag zoooveel leuke jongens kleding, zelfs een naam verzinnen was makkelijk haha.
    Buiten dat vind ik wel dat er voor meisjes meer/leukere kleding is.
    Ik wilde heel graag een meisje, maar ik ben zo blij met een jongetje! :roflmao:
     
    Korey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina