Balen van de witte testjes! Ik vind bij deze de actiontestjes officieel heel vervelend, maar volgens mij mag ik wel op roze ☺️ Action test zag ik eerst helemaal niks, moest hem ook echt gedraaid houden voor de foto. Kvtest stond de teststreep er al eerder dan de controlestreep! Dus ik test niet meer met action, maakt alleen maar onzeker
Ik zou zeggen 12:46 donkerste. zelfs de inkt van de controle streep lijkt nodig te zijn geweest ( deze lijkt vager dan bij de andere)
Ergens tussen 10 en 14dpo op dag 27 van de cyclus, vorige cyclus duurde 27 dagen maar die daarvoor ruim 30. Dus t varieert een beetje
@nosilla volgens mij maakt het niet echt uit welke de donkerste is, ze zijn allemaal namelijk aan ‘t knallen. Ik zou dan de eerst genomen test aanhouden. En dan een dag ofzo erna is je ei waarschijnlijk. De test blijft weleens lang donker. @Groen gefeli!! Mooie testjes. ik ben nu al gebeld door gyn met bloedonderzoek. Er was een eisprong! Dus ze gaat ervan uit dat ik elke maand wel een sprong heb, gezien mn ovu testen ook knallen. Nu moet ik nog blijven proberen tot ik een jaar bezig ben, dan pas mag ik weer bellen, of als mn cyclus langer dan 35 dagen duurt bijv. Hopen natuurlijk dat het snel niet meer nodig is Ik kan het wachten niet meer aan. Morgen op 14 dpo ga ik testen.... stiekem denk ik dat het raak kan zijn ivm best veel afscheiding en gevoelige borsten, dat kan een teken zijn. Maar ja ook vaak genoeg zoveel tekenen gehad de vorige rondes grrrrr Zal wel echt extreem teleurgesteld zijn morgen als het testje wit is. Maar ja wie niet!!
@Groen gefeliciteerd meid! Wat superfijn voor je!! @Korey wat goed van je dat je het zolang volhoud. Ik ga ook wachten totdat ik ongesteld word (of niet natuurlijk XD) @nosilla die van 12:46 is de teststreep donkerder dan controle, dus zou dat als je piek aanhouden, dan max 48 uur later is je eitje gesprongen Nog meer meiden die nog niet testen met mij? Voor de rest nog nieuws?
@STine08 wat jammer zeg! @Groen wat goed! Hopen dat ze mooi oplopen! Hier vandaag 5dpo. Ben echt al een paar dagen extreem moe en last van m'n borsten.. verder nog te vroeg om er iets van te vinden.
Ik! Ik test niet voor vrijdag, donderdag is de 'laatste' dag dat ik ongesteld kan worden als ik uit ga van de ovulatie testen. Sowieso geeft het ziekenhuis aan dat je beter niet test binnen 16 dagen na de inseminatie. En meestal weet je het voor de test dag dan ook wel wanneer je niet zwanger bent. Dan word je ongesteld... En daarbij. Ik durf ook niet...
Hehe ik wil gewoon helemaal niet testen eigenlijk maar vandaag was ik al zo onrustig en nu kan ik niet meer wachten op ms.