Gefeliciteerd iedereen met een positieve test ! En balen voor iedereen die op rood staat Ik moet nog wachten tot zaterdag met testen.. zit dan op 12/13 dpo
@Lois93 gefeliciteerd!!! Hier voel ik ook echt vanalles , maar ik denk dat mn eisprong later was ( voelde m namelijk zaterdag) , dus nog afwachten geblazen .. pfff duurt altijd te lang ! Fijn om te zien dat er steeds meer roze op de lijst komt !!
Gefeliciteerd dames die een streepje hebben! hier helaas 11dpo een negatieve early predictor. Had nog zo een goede hoop.. ik hoop dat mijn menstruatie netjes dit weekend komt. Heb ik volgende ronde ook weer kans. Als die later komt, word dat moeilijk..
Droge ogen?? Is dat ook een symptoom?? Ik heb dat gisteren hele dag gehad. Dinsdag rug en buikpijn. Vandaag hoofdpijn. Tsja.. #wachten duurt lang
Ja, alleen ik heb zelf het gevoel dat het weer niks is geworden.. en bij mijn zoontje testte ik pas 1 week na mijn NOD positief. Dus het kan zaterdag nog alle kanten opgaan mocht ik niet ongesteld worden maandag/dinsdag.
Ik ga zo uit m’n werk de predictor early halen en dan morgenochtend testen.... Daarmee kun je 6 dagen voor je NOD testen en m’n NOD zou op z’n laatst 12/02 moeten zijn.
Gefeliciteerd aan alle zwangere dames! Hier nu ook last van testdrang, minder in dit topic kijken denk ik.
Gefeliciteerd iedereen met positieve testen! Hier mijn test drang niet kunnen onderdrukken en vanmorgen een heeeel licht tuurlijntje! Spannend..
Ik voel mij trouwens helemaal niet zwanger.. bij mijn vorige 2 zwangerschappen wist ik het al zeker voor de test
Ik wilde mezelf vanmorgen op rood zetten, had wat helder bloed bij afvegen. Maar er is daarna de hele dag niks gekomen.. Had er vanmorgen wel vrede mee.. helaas pindakaas op naar de volgende ronde.. maar nu toch weer die onzekerheid. Was dit het begin van m'n menstruatie of was 't een innestelingsbloeding? Heb dat laatste nooit eerder gehad, iemand daar wel ervaring mee?
@WienerMelange Hoeveel bloed is ‘wat’ helder bloed? @Knoedel15 Spannend! @Amore1 Hier ook veel last van droge ogen! ——————— Hier net een ieniemienie beetje rood bloed bij het af, maar echt zo weinig dat dat naar mijn idee nooit kan komen van een aankomende menstruatie. Als ik ongesteld moet worden en ik van te voren wat bloed verlies is het altijd wel gelijk meer. En het slijm in m’n vagina was ook ‘schoon’ (ja, heb mijn vinger erin gestoken ) Ik ben ook mega verkouden en hoest veel dus zou ook nog door het hoesten kunnen komen. Heb de predictor early in huis gehaald, maar ahhhh durf gewoon niet te testen morgenochtend Heb aan de ene kant zoiets van moet ik niet beter wachten tot zaterdag op z’n minst...Aan de andere kant ben ik zo benieuwddddd!