Ja! Ik weet niet of ik zwanger blijf natuurlijk maar voor nu bén ik iig wel zwanger . Hoe gaat het bij jou? Teleurgesteld of valt t mee?
Naja wel een beetje teleurgesteld.... ronde 6 alweer in... had zo gehoopt manlief te kunnen verrassen. Maar helaas. We weer vol goede moed naar de volgende ronde! Bij onze eerste dochter werd ik zwanger in ronde 7... dus hopelijk hoeven we ook nu niet lang kee te wachten
Ik lees alles hoor.. En vind het heel jammer voor jullie dat het deze ronde niet raak was!! Gun jullie hetzelfde geluk in de volgende ronde als dat ik nu mag ervaren
Ik ben nog steeds niet ongesteld al twee dagen overtijd. De testen blijven wit. Ik dacht echt dat ik op 28 januari mijn ei sprong heb gehad met een positieve ovulatietest, snap er niks van. Hoe laat kan je ei sprong zijn? Kan het ook op dag 21 van je cyclus? Geen ervaring mee namelijk .
Dat kan zeker, hangt er van af hoe lang je cyclus is natuurlijk. Hoe zijn je vorige cycli geweest? Of is het je eerste ronde?
Ah wat ontzettend balen zeg! Die onzekerheid is echt zo vervelend. Ik hoop dat er toch snel duidelijkheid komt voor jullie ♡
NOD-lijst 1 t/m 15 februari ♡♡♡♡♡ 1 februari (1) Kikker85 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 2 februari (2) Orchidea-23 jaar- 2e kindje-ronde 15 Zebraman - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 3 februari (0) 4 februari (1) Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 16? 5 februari (3) Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 5 Lotte248 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 WienerMelange - 28 jaar - 4e kindje - ronde 1 6 februari (3) Appelflapje - 32jaar - 1ste kindje - ronde 8 Djoyz - 28 jaar - 1ste kindje - ronde 2 Eefje 1983 - 36 jaar - 1e kindje - ronde ?, ronde 2 van IUI-d 7 februari (1) Lois93 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 8 februari (5) STine08 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 Rabi - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Owl - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 GhostRocker - 28 jaar - 1e kindje - ronde 15 Groen - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 9 februari (6) Ajuparaplu - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 xLisz - 26 jaar - 1e kindje- ronde 8 (7 na vmk) MIssX - 33 jaar - 4e kindje - ronde 8 (na MA15weken) Pandora - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 Knoedel15 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 Rowena25 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 - vmk 4,1⭐ 10 februari (3) Lyn - 36 jaar - 2e (3e) kindje - ronde 4 (na pauze) Belle0872 - 25 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Bloemetje90 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 11 februari (5) Doublemom - 32 jaar- 3e kindje - ronde 3 Mama to b - 28jaar - 2de kindje - ronde 4 Anne201 - 29 jaar - 4e kindje* - ronde 4 Sooff - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Amore1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 (in 2020 dan ) 12 februari (6) Novemberzes - 23 jaar - 2e kindje - ronde 1 Bluedrake - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 AnnekedB - 32 jaar - 2de kindje - ronde 2. Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Tijm86 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Lieverding - 37 jaar - 3e kindje - ronde 4 na MK 13 februari (2) Mum2be2 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 Blackbird - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 14 februari (3) Margarethd - 24 jaar - 1e ✨ - ronde 4 Kon87- 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde na bbz Nuna4 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 15 februari (3) Danielle1987- 32jaar - 2e kindje - ronde 5 Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk - MMM (laatste ronde Clomid) Spritsmetmelk - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal (44) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (5) Zwanger (12) Ongesteld (21) MMM (2) Negatieve test (5) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen. Toch bijzonder dat ongeveer 50% procent van de lijst zwanger is geworden![/QUOTE]
Ik zet hem even op blauw. Al ben ik ook nog niet ongesteld.. morgenochtend maar weer eens testen, maar ik ga er vanuit dat ik vandaag wel ergens ongesteld zal worden. Vraagje trouwens, ik heb al wel een paar dagen kramp bij mijn baarmoeder. Normaal gesproken heb ik dat echt pas als ik ongesteld ben. Kan dit misschien een teken zijn?
Mijn cyclus is normaal rond 27 dagen en afgelopen keer 25. Het is wel de eerste ronde met ovulatietesten.
Ik mag (zoals verwacht) op rood dames! En kan iemand me meteen vertellen hoe je dit zelf doet met die kleur veranderen voor de volgende ronde? haha Ik ben nogmaals super blij voor de meiden wie het gelukt is! Ga lekker genieten, jullie hebben het allemaal verdiend
Aah wat jammer @margarethd ! Kleur veranderen kun je doen door te selecteren en dan op het icoontje met her kannetje met de druppel te klikken en daar dan de geweste kleur aan te klikkenn
@margarethd jammer @Nuna4 ik heb ook al dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar er komt niks... @AnnekedB Irritant hè dat je overal aan gaat twijfelen. @Sooff @Anne201 lief dankjullie. Ik hoop op mooie plakkers bij jullie ❤️
ik snap er echt helemaal niks meer van! En indd vraag me dan af of mijn onvulatietest wel oké was. Heb menstruatiekrampen pijnlijke boobies, maar geen roodheid te bekennen. Heel irritant!
@Amore1 en @AnnekedB, we zitten zo te horen een beetje in hetzelfde schuitje. Spannend! Hopen op goed nieuws. Wanneer gaan jullie (weer) testen? Ik morgenochtend.