Ik meld me hier! Na mijn MK is mn cyclus van slag. 2 witte testen en nog geen teken van een ei gezien hierzo!
@Proudmum, wat naar zeg. Als ik vragen mag, hoever was je met je MK? Hoop dat je cyclus weer snel normaal is. Hier een beetje somber, de afspraak met het lab staat 3 januari, mijn ei is bijna in zicht dus we gaan weer van start maar heb er niet veel vetrouwend meer in.... Ik houd me maar voor dat soms somber zijn best mag. Morgen weer een dag en dan gaat het vast beter.
Hey dames Hier ben ik weer na een rotte week te hebben gehad die rotsinterklaas ook , (had gewoon met mees moeten zijn , maar goed ) ei is onderweg dus ook hier weer druk aan de klus Mijn nod is 1 Jan , wat mij betreft beginnen we het jaar goed , maar ja we Hebben het niet voor het zeggen he ? We hopen maar ...... Iedereen succes !!!!!! Liefs Edith Mama van mees*
Hoi Edith, Hoop dat je genoeg afleiding hebt gehad in de sintweek meid. Volgende week nog zo'n week, heb je daar nog leuke plannen voor in petto? Hopelijk ga jij roze het nieuwe jaar in! Met een lief brusje voor Mees* in je buik!
Dat is al een aardige 'verzameling' haha. Wij hebben 2 bunnies en daar blijft het even bij. We willen wel heel graag een hondje (Boomer ofzo), maar we werken allebei fulltime. Dus misschien als we een kleintje hebben en minder gaan werken.
Lijkt me een goed voornomen om knalroze te beginnen met zn allen Hoop idd voor jou dat je cyclus deze keer geen 42 dagen is Wanneer ga je beginnen met ovutesten? Ik begin vanavond op dag 11. Het is de eerste keer, dus ben benieuwd. Hoe zit dat met tempen? Hoevaak moet dat en elke dag op dezelfde tijd? En wat kan je daar precies uit afleiden?
Hoe is het hier?? Sorry als ik niet veel aanwezig ben. Ik lees wel bijna altijd maar doe bewust nog niet echt mee met kletsen. Zit nu op CD10 en vanmiddag uitslag bloedtest!
Hoi meiden! Ik sluit me graag aan bij deze topic! Mijn NOD is nl. 3 of 4 januari, ik ben nu voor de derde ronde aan het gaan...Deze week de vruchtbare week dus...We gaan er flink tegen aan..haha
Hoi dames Hoe is het hier. Ben even druk thuis vandaar mijn afwezigheid. Mijn ovulatietesten worden nog niet echt donkerder. Nog steeds een licht streepje. Ben zo benieuwd wanneer ze donkerder worden!
okee ik heb wederom weer wat aparts... wie heeft er tijdens het tempen wel eens een bloeding gehad?? dit is de 2e keer al dat het me overkomt.. gewoon een beschadiging ofzo.. nooit last tijdens klussen, alleen hihi de allereerste keer dan....
Ik snap er niks meer van . Mijn laatste ei, kwam pas op cyclus dag 20, nu zit ik op CD 11 en ik had een raar gevoel, naar mijn mening meer afscheiding en een raar gevoel in de buik. Vanmorgen dacht ik, ik neem toch maar een test mee en heb me vanmiddag op het werk getest. De streepjes waren duidelijk zichtbaar, maar omdat ik deze nu pas gebruik, wilde ik zekerheid. Heb een foto doorgestuurd naar een vriendin ter bevestiging en zij kon me garanderen dat dit duidelijke streepjes waren, dus dat ik vanavond moet gaan klussen. Ik maak mij nu al zorgen, want vriendje lief voelt zich niet lekker, heeft een griepje, en als ik tegen hem zeg dat we vanavond "moeten" dan gaat het helemaal niet lukken. We hebben afgesproken dat ik het hem niet meer zou zeggen, want anders lukt het niet. dus nu moet ik alles in de strijd gaan gooien en hem toch zo ver krijgen dat hij wilt, ondanks dat hij ziek is. Ik hoop het zo en morgen.... o nee he, dan zie ik hem de hele dag niet. Waarschijnlijk pas heel laat en heeft hij wat gedronken, kunnen de zemmers geen goede richting meer uitzwemmen hahahha. Ik maak me veel te druk, ga alles in de strijd gooien vanavond. Ik had me hier alleen nog niet op voorbereid, dacht dat ik nog wel even had, maar ja zo zie ik maar weer dat een ei ook maar doet waar hij zin in heeft hahaha. @ Parr, ik duim voor je dat alles goed is, sterkte. @ Mlis en Rianne, hopelijk vinden jullie het ei snel. @ Fidel, geen idee eigenlijk, heb mezelf nog nooit getempt, waarschijnlijk inderdaad een beschadiging. Als je er zo verder geen last van hebt.... klussen dan maar Knuf Whitney
whitney, dankje..ik vind het erg vreemd.. 3 dec was mijn nod, 7 dec begonnen met ovutesten (7+8 dec negatief) 9 dec een positieve test naja niet zo donker als controlestreep maar wel vrij donker vergeleken met wat ik na die test had tot nu..het is tot nu toe een licht streepje? dus nu weet ik het niet of ik zo vroeg mijn ei heb gehad want dat zou 7 dagen na mijn nod zijn..?? vanmiddag getest en deze was heeeel licht?? iemand een idee? het is vast offtopic?
@ Parr: Heb je de uitslag al? @ Whitney: Is de streep net zo donker of donkerder dan de controlestreep? Ik zou vanavond wel proberen te klussen, maar morgen ook nog ff een testje doen om te kijken of de streep nu echt lichter is. Je ei spingt 24 tot 48 uur na een posi test.
Uitslag was heel goed! Had ook niks anders verwacht. Dus ga mijn jas aan doen e die van Kate e nin het rare weer de verwijzing halen! @whitney oef! succes vanaaf!