NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Aowyn;
    Super fijn zeg!! Hopen dat je het wat rust brengt!!
    Knuf!!

2. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey dames, even snel tussendoor.....moet zo weer gaan werken....

Ik beng bang dat het hier game over zal zijn.....vanmorgen bruinslijm :( had even voor de zekerheid een tampon ingedaan (omdat ik vanmorgen ook al naar mn werk moest) en toen ik die er vanmiddag uithaalde was hij een beetje bruin met een paar inieminie rode vlekjes (sorry voor de details). Daarna geen afscheiding meer gehad. Het lijkt wel een beetje anders als anders, maar weet het niet meer zeker:)
    Normaal gesproken als ik bruine afscheiding krijg is het de dag erna game over. Toch blijf ik hopen dat het van een inneteling is........maar ja morgen weten we het zeker:)

Aowyn, fijn dat je gyn je zo wilt helpen om je gerust te stellen. echt lief van hem.

Ik zal morgen even goed bijlezen en reageren.

Liefs diene

3. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; ja wie weet is dat nou de innestelingsbloeding :(
    Oh;.....ik hoop het zo voor je....
    Heb je al een test gedaan?

Ben benieuwd morgen..

x

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Aowyn, wat blij dat hij met je mee wil werken zeg! En eigenlijk hoort het ook gewoon zo te zijn! Good for you!

@Diene, nou wat raar zeg jij ook bruin slijm! Zou je willen vertellen wat het is, heb ook vanalles gelezen op Google maar het enige waar het in jouw geval op lijkt is innesteling. Bruin met slijm schijnt gewoon een ietsiepietsie bloed te zijn. Dus of eisprong of innesteling, kan dus nog goed!! Hou moed!

@HotFuzz: whahaha... ik ga hem nu ook flappie noemen :) ben blij dat mijn lief er ook geen moeite mee heeft het op commando en onder enige prestatiedruk te doen :) ik lees bij sommige vrouwen wel anders!

Nou ladies, keep me posted, ben benieuwd!!

5. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Angie en Fuzz, goed van jullie dat jullie het zonder testjes enzo kunnen doen. wel lekker een maandje er niet zo mee bezig zijn.
    Ik zou het niet durven.....dus vind het knap van jullie en hoop dat geduld snel beloond wordt.

Loesje al een positieve ovu gehad? Je mannetje zal wel al lange oortjes hebben ;)

Aowyn hoe is het met jou?

Nou ik dacht dus dat ik vandaag ongi zou zijn, maar nog niet.... Vreemd. Maar wel nog een beetje hoop!
    Gister een inleg ingedaan en daar zat op t eind van de avond een beetje donkerbuin op. daarna maar een tampon ingedaan toen ik naar bed ging (omdat ik op t werk sliep en daar geen "ongelukjes" wil) daar zat vanmorgen nauwelijks iets op. En daarna moest ik weer door voor mn werk en weer een tampon in gedaan maar toen ik die een uurtje geleden eruit haalde weer bijna niks. (sorry voor alle details) Maar ja nog steeds geen bloed geeft moed, al wil ook niet te veel hopen omdat ik bang ben voor de teleurstelling.
    Heb geen test meer gedaan, denk morgenvroeg als ik dan nog niet ongi ben. Maar weet niet of ik me vanavond kan inhouden.
    Wel toestraks een ovu gedaan maar had voor ik ging plassen best veel gedronken. Daarop kwam een heel licht streepje, maar ja dat zegt niks natuurlijk.

Oh deze onzekerheid en dat wachten maakt me gek!

Lies Diene

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    yep:D
    Me schoonzus was toen zelf zwanger dus de jurk is ernaar gemaakt...dus ook al ben je niet zwanger dan valt de jurk alsnog goed...

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant

Oh spannend Diene! Geen bloed is idd goed teken! Wel laten we he als je toch stiekem gaat testen vanaaf :)

Nope, hier nog geen posi ovu...vaaaaaaaaaaag

:)

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ohhhhhhhh meiden mijn ei komt!!! Voor het eerst is mijn test donkerder aan het worden,joehoe!! Was wel beetje bang aan het worden dat ik gewoon geen ei heb...

Dus...manlief aan oortje trekken! Denk dat ie nog wel ietsiepietsie donkerder kan worden dus morgenochtend weer aan de test... Ben blij! Hoe blij kun je zijn me een ei...hahaha

9. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Loesje joepie!!!! Net zo blij als een kind tijden pasen ;)

Veel plezier met klussen!

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Diene spannend!!!!

Loesje ei ei ei! yes!

Hier: gaat ok. beetje somber maar hoort erbij denk ik ;) MIjn temp heeft besloten in 3 etappes te stijgen.. is dit goed? ben het niet gewend namelijk haha

11. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Nice!! Loesje....die lief van jou zal rode oortjes hebben...haha
    Klus ze!! Veel plezier!!

Diene; erg spannend! Nog testje gedaan??

12. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hier is het over en uit! de ongi is er :( ben een beetje hopeloos, zie het niet meer zitten dat het ooit wel nog raak zou kunnen zijn.

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ow k*t neee niet opgeven meissie!!!! ajb niet doen.. ga lekekr janken, onder een hete douche springen, ijs eten of iets anders. maar niet opgeven! Volgende week de gynen dan worden jullie verder geholpen!!

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Ik zal niet opgeven, ik wil het te graag. Al is het nou weer even moeilijk en vraag ik me idd af of het allemaal wel nut heeft en nog goed komt. Maandag naar de gyn en eens kijken hoe dat allemaal gaat en hopelijk kunnen ze ons helpen.
    Ik heb me net een lekkere kersenvlaai gehaad, comfort food :p haha ga me gewoon helemaal volproppen!

Hoe is het bij jou? ben je al wat wijzer geworden van je temp?

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Nee niet veel wijzer. Tempte 8.10 ipv 7.40 en hij gaf 36.6 aan, 10min later 36.5 :( dus geen idee of ik een dip had vandaag of niet.. op dit moment zegt mijn gevoel niet zwanger

16. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Diene: ah getsie meis! Kl*te! Bah, die teleurstelling iedere maand he, ik ben ook bang dat die teleurstelling steeds groter wordt. En ik begrijp heel goed dat je vertrouwen begint te verliezen..maar hou moed!

Voor mij was het ook zo'n last van mijn schouders dat ik mijn ei vond. Op de 1 of andere manier had ik mezelf aangepraat dat ik waarschijnlijk geen eisprong had..Nu blijkt gewoon: heb gewoon wat langere cyclussen, kom nu ook uit op ong 40 dagen. Ik heb weer moed gekregen.

Hoeist met de andere ladies?

Ik gisterenochtend echt de knaltest, testlijn donkerder dan controle-lijn. Gisterenavond weer getest en toen werd ie iets lichter (had wel wat gedronken). Straks nog even testen maar ei id dus ergens gisteren/vandaag. Gisterenavond nog even aan de klus en voor de zekerheid vanavond nog even, dan hebben we goed gezeten hoop ik en dan dat bankje op, pfffffffff

x

17. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve meisjes!

Oh, ik heb verzaakt de afgelopen dagen! Sorry... Heb wel even bijgelezen! Wat is er veel gebeurd, joh!

@ Diene: bah meiske! Ik snap wel dat je het even niet meer ziet zitten. Dat mag, je mag best even dippen, maar niet opgeven! Precies wat Aowyn zegt! De gyn gaat jullie verder helpen, meissie! Jullie krijgen jullie wondertje!!! Hele dikke knuffel voor jou!

@ Aowyn: Wat een lieve gyn! Fijn dat je op deze manier gerustgesteld kunt worden... Hopelijk komt er ook iets uit waar je verder mee kunt... Over je temp: das altijd gissen. Na een aantal maanden krijg je wel gevoel van wat het ongeveer moet zijn, maar als je slechter of minder slaapt dan anders, of juist meer, of je wordt 's nachts wakker of whatever, kan je temp schommelen. Ik zal zo eens in je kaartje gluren of het mij misschien iets zegt....Ook voor jou een hele dikke knuffel!

@ Loesje: Jeuj! Een ei! Hou er wel rekening mee dat na een knaltest je ei binnen 24-48 uur springt... Dus een knaltest betekent niet dat hij meteen op springen staat.. Hobby ze nog lekker! En voorzichtig met de oortjes van Lief: als jullie wondertje er straks is, moet Lief natuurlijk nog wel naar je kunnen luisteren als hij 's nachts moet gaan verschonen ofzo...;)

@ Angie: lekker he? Zo even zonder testjes ofzo! Ik vind het wel goed zo...:) Mijn ei springt pas volgende week ergens, zo rond Carnaval, misschien zelfs iets daarna (na ongie nog ongeveer 2 weken voor ei springt, dus das echt over anderhalve week ofzo pas). Lekker carnavallen meiske!

@ all: ik ben gisteren al naar het ziekenhuis geweest naar de gyn voor dat weer afwijkende uitstrijkje! Wachtlijstbemiddeling is geweldig! Was een meisjes-dokter en we hebben gewoon een kwartier over mijn mooie roze sokjes gepraat (had ook een roze shirt aan, stom toeval, dus goed gematcht...:)) Ze verzekerde me dat het geen kankercellen zijn, die afwijking. Dus ik was daar al erg blij mee. Ze heeft een of ander goedje naar binnen gewerkt waardoor ze kon zien welke plekken afwijkend waren. Er waren 2 plekken met afwijkende cellen. Van elk van die plekken hebben ze een hapje genomen en daar krijg ik volgende week de uitslag van. Door dat hapje gaat mijn lijf vechten om te genezen, dus er komen voor die afwijkende cellen, goede cellen terug. Met een beetje geluk vecht mijn lijf zo hard dat alle cellen weggevochten worden. De uitslag van volgende week wordt ingedeeld in 3 groepen: cin 1, 2 of 3. Bij cin 1 moet ik over een half jaar een nieuw uitstrijkje laten maken, bij cin 3 moet er nog een plakje van mijn baarmoedermond gehaald worden, zodat alles weg is (dat doen ze met elektriciteit ofzo, dus ze vroeg wel dat als het zover zou komen, of ik dan mijn piercing weg wilde halen. Helemaal niet over nagedacht dat dat ook nog zou moeten...:S) en ze eventueel iets kunnen behandelen. Bij cin 2 mag ik kiezen tussen die 2 mogelijkheden. Maar goed, nog een week dus voor ik de uitslag kreeg.

Mijn moeder viel helemaal stil toen ik belde. Flink geschrokken. Ik gisteren in het ziekenhuis ook, toen ik eenmaal de oncologie afdeling opkwam... Was geen pretje. Uiteindelijk weet ik dus nu eigenlijk nog niks, maar over een week hopelijk wat meer... Ik ben me toch moe, joh! Vanavond heeeeeerlijk op tijd naar bedje!

Nog leuke plannen voor het weekend?

Knuf, (iets minder HOT) Fuzz

18. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Oh Diene; wat zwaar kl*te is dit weer!! Ik snap dat je weer ff in een flinke dip zit. Maar niet opgeven hoor! Hopen dat jullie fijn geholpen gaan worden bij de gyn!! Sterkte meis!!

@Fuzz; fijn dat het zo gelopen is zeg!! Nu een weekje wachten op de uitslag!

@All; weer druk weekend voor de boeg...met wel allemaal leuke dingen.
    Gaan jullie nog wat leuks doen??

19. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Ladies!

Nou jij had zeker veel bij te praten Hot Fuzz :) Maar we zijn weer bij. Top dat je zo'n fijne gyn had! Nu even afwachten...we wachten weer mee uiteraard! We wachten wat af de laatste tijd :)

Hier een hilarisch verhaal: Mijn ouders kwam gisteren eten dus we zaten gezellig na te tafelen. Nu zijn we bij onze tennisverening een ooievaarsnest aan het bouwen in de hoop dat nu de ooievaarstrek er is er ook 2 gaan landen, zou gaaf zijn! Ik had het er al over gehad met mijn vader over de telefoon en hem al verteld. Dus ik zei gisterne uit het niks: 'nou we zijn in afwachting van de ooievaar' ! Dus mijn vader snapte meteen wat ik bedoelde en zei oh leuk, spannend! maar mijn moeder had geen idee (en ik had ook niks door) en keek haar aan, liepen de tranen over haar wangen, dacht ze dat ik zwanger was! (ze weet absoluut niet dat we bezig zijn). Dus we hebben heeeeeel hard gelachen met z'n 4-en!

Zo, het weekend is begonnen. Vanaaf lekker met de pootjes omhoog, morgen tenniswedstrijd en morgenavond feessie..

en jullie?

x

20. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat bij JIJ!!!!!
    Gefeliciteerd Aowyn :) Nou moet je toch een mooi roze kado krijgen over een paar dagen, dat 9 mnd bij je blijft!

Fuzz aka hot fuzz ;), wel fijn dat ze zeker zijn dat het geen kwaadaardige cellen zijn. Nu weer wachten op een uitslag, hoop dat die goed is.

Loesje, die arme moeder van jou ;)

Hier niet veel plannen voor het weekend. Morgen een verjaardagsfeestje voor mn nichtje. verder lekker weinig doen dit weekend.

Fijn weekend allemaal, geniet ervan!

Deel Deze Pagina