Helaas ladies! Geen roze maar rood deze maand... We gaan vol goede moed verder. Goede nieuws is dat ik nu dus weet dat ik ei heb en cyclus nu 38 geweest, gaat dus ook beter! We houden de moed erin! Dus jullie mogen nu eerst op roze, ik volg wel ))))
Hey Loesje; wat balen is dit weer zeg!! :x Zijn de rode oortjes van je lief nog niet klaar met rood worden Goed dat jullie de moed erin houden! Dikke knuf!!
Jep helaas! Had ongi ook nog niet verwacht dus was surprise! Maargoed, voelt op 1 of andere vage manier toch beter dan een nega test, weet ook niet wat dat is... Kom maar op met die oortjes Hoewel, dat duurt nog wel ff hahahah... Hoest bij jullie? x
He bah, loesje... Ik had je net zo'n test als Aowyn gegund... Maar kan me voorstellen dat je wel blij bent met een korte cyclus dan de vorige keer... Positief blijven denken, jullie wondertje komt!!! @ Aowyn: oh, kijk die test! Ik wil ook!!! Geniet lekker van wat er in je buik gebeurd, meiske!!! @ Angie: mijn ei is volgens mij allang geweest... gisteren een temp van 36.8 en vandaag van 36.9. Das bij mij een na-ei-temp. Dus of we nou goed geklust hebben afgelopen maand? Tijdens ongie niet, meteen na ongie naar gyn en toen mochten we een week niet, dus vorige week donderdag weer voor het eerst na 2 weken... Dus of ik nou moet willen dat al dat oude zaad erbij komt? Lijkt me ook geen wenselijke situatie. Als mijn ei zaterdag of daarna is geweest, we hebben wel za en ma geklust... Ach, we zien wel..De maand was al spannend genoeg... Maar hey, die link leg ik nu pas: ik draag mijn maansteen 2 maanden, dan gaatie ongeveer werken. Zou ik dan nu een kortere cyclys krijgen? Zou hij dan toch iets doen? Hmmmm... Ik hou het in de gaten... @ Diene: waar ben je? Gaat het met je? Kunnen we iets voor je doen? Dikke knuf, meiske! @ all: ja, volgens mij is mijn ei dus ineens een paar dagen eerder dan normaal. Vorige week volgens mij vruchtbaar slijm, maar daar zat nog een kleurtje aan, dus op veilig: van de gyn mochten we niet zolang ik kleurtjes-afscheiding had, dus braaf niks gedaan. Tot donderdag, maar toen was het alweer 2 weken geleden. En ik heb dus geen idee wanneer mijn ei is geweest. Net een ovu-testje gedaan en dies praktisch wit. Wel al gevoelige (.)(.) en vocht vasthouden in mijn buik, dus ik gok dat ei geweest is... We zien het wel... Nu heb ik dus ook geen idee wanneer NOD is. Ook wel spannend... Zo, dat was hem weer even... Knuf, Fuzz
Hey meiden, Sorry dat ik een tijdje niet ben geweest, had ff vanalles aan mn hoofd en erg druk met werk. Daaraast vond ik het even moeilijk om hier te komen en had even wat afstand nodig. Ga me voorlopig ook nog niet aanmelden bij de nod forums, werd me allemaal een beetje te veel. Maar blijf zeker wel met jullie gezellig door kletsen. Alle meiden dank jullie dat jullie nog aan me gedacht hebben, ik vond het echt lief om te lezen dat ondanks ik er een tijdje niet was, jullie toch nog aan me dachten (bloos) Aowyn wat een geweldige knal testen!!! Ik kan je onzekerheid goed begrijpen en duim echt dat je nou een bizonbeeb hebt, dat moet gewoon!!! Maar met die positieve tekens en testen klinkt het goed. Ik duim echt super hard voor je! Loesje balen van je ongi. Maar inderdaad wel fijn dat je cyclus een stuk korter is. Volgende maand net zo'n knal test als Aowyn! Dank je wel vor je pb'tje, vond het even moeilijk om hier te komen, maar je pb'tje maakte het wat makkelijker om de stap te zetten Fuzz wat fijn dat je een goede uitslag heb gekregen. Dat zal wel een geruststelling zijn. Hopelijk heb je nog optijd kunnen klussen! Samen met Angie op het wachtbankje, ik duim voor jullie dat jullie komende maand ook een mooie test krijgen. Hier, Ik heb een beetje stress gehad. Flinke discussie met mn mannetje gehad over het hele gedoe met het ziekenhuis en uiteindelijk zelfs een beetje onzekerheid over het krijgen van een kindje op dit moment. Maar we hebben het goed besproken en we gaan toch vol goede moed door. Denk zelf dat het opeens toch wat veel werd voor mn ventje dat hele gedoe met de mmm. Ik ben daardoor mn eerst bloedonderzoek misgelopen, maar we konden gelukkig wel gewoon verder gaan met het onderzoeken van mijn cyclus. Ik ben nog 2 x geweest voor mn bloed, 1ste keer algemene onderzoeken en hormonen, 2de weer hormonen. Daarna mocht ik vandaag voor een echo gaan. Er waren 2 eiblaasjes zichtbaar en ik moet vrijdag weer terug voor een echo om te zien hoever ze zijn, ze mogen dan nog niet gesprongen zijn. Na mijn berekeningen van de afgelopen maanden zou ik tussen gister en vrijdag mijn eisprong hebben, maar ik hoop dus dat het nu niet zo is en ik gewoon een langere cyclus heb. Volgens de gyn zou het niet goed zijn als ze nu al springen...... dus ff afwachten. Morgen zaad inleveren en dan hebben we 7 april weer een afspraak om alles te bespreken. Vind het toch wel een beetje moeilijk allemaal, ben blij dat we nou onderzoeken krijgen, maar ben ook heel bang dat er misschien iets mis is. Maar van de andere kant, als er niks mis is waarom lukt het dan niet......Tja afwachten en het maar gewoon op me af laten komen, ik maak mezelf gewoon helemaal gek soms. Hopelijk wordt het voor ons allemaal snel een mooie roze maand!! zodat we samen met Aowyn mee kunnen naar het mama forum xxx
Loesje29 he maar wel een kortere cyclus! houden zo! Fuzz spannend meid! Ik duim! Ik probeer te genieten maar ben wel blij al shet zaterdag is, over de 5 weken dus 2e grens overheen
@Diene; ach meissie.....het is ook allemaal zo stressie. Fijn dat je er weer een beetje bent....je mag je verhaal hier altijd kwijt!! knuf!! Veel succes morgen met de echo....
He Meiden! @Diene, heftig hoor meis, maar ik begrijp het wel dat je ff niet hier was.. ik praat ook niet op een ander NOD forum, daar zijn vaak zoveel meiden. Ik blijf lekker bij ons januari forumpje. Ben benieuwd naar je echo vandaag! Hopen dat ie mooi het weekend gaat springen! @Fuzz, ik heb toch fraude moeten constateren bij je... toch een ovutestje Maar groot gelijk heb je hoor, zou ook wel willen weten dat ie geweest in dan hahah. @Angie, jouw wachtbankje schiet lekker op zo met de carnaval, nog maar een weekje zag ik! top! @Aowyn, je testen zijn echt heel mooi, morgen is het al zaterdag dus gelukkig gaat t snel, komt goed meis!! @All, hier alles goed, wel een heftige week gehad. Eerst vader van een vriend overleden. Vervolgens is mijn vriendinnetje bevallen! Supermooi natuurlijk maar ging niet helemaal goed...bij 8cm stopte de wee-en, kreeg ze wee-opwekkers maar kelderde de hartslag van baby en toen snel andere medicijnen om hartje weer op gang te krijgen kreeg ze zelf hele heftige hartkloppingen...uiteindelijk een spoed keizersnede..Maar alles gezond &happy! en als klap op de vuurpijl heb ik de nieuwe baan!! Joehoe!!! zo happy! Dus beetje emo-achtbaan deze week... Maargoed, hoort er allemaal bij! Vandaga ga ik oppassen bij neefje van 2 en nichtje van 10 maanden , wish me luck hahahah! x
Idd een emo week zo! gelukkig goed geeindigt! En gefeli met de nieuwe job! Diene ei al in zicht? ben blij, 2e grens voorbij, ben 5 weken
Gefeliciteerd Loesje!! Wat super, .... en inderdaad wat een emo-week voor je. En Aowyn; we gaan er voor dat je de andere 35 weken ook voldraagt.....knuf!! Diene; echo al gehad?
Hey meiden, Loesje, idd een heftige week. Maar super van de nieuwe baan!!! gefeliciteerd. Hoe was het oppassen? al een beetje kunnen oefenen Aowyn, ik ben ook heel blij voor jou en nou blijft het toch zeker goed gaan en ga je 35 mooie weken tegenmoet!!! Hier, echo was goed nog maar 1 eitje te zien maar het staat op springen! Het zal voor maandag springen en we moeten dus op dokters advies vandaag en zondag klussen.....klinkt leuk he op dokters advies komende vrijdag weer bloedprikken om te zien wat de progestoron doet en dan 7 april terug voor de uitslagen. Hopelijk zit ik er dan zwanger dat duurt echt nog lang en ben zo nieuwschierig naar de uitslagen, maar ja geduldig wachten..... X knuf
Wat goed Diene! Goeie timing, in het weekend springen Doe jullie best en wil jullie hier niet zien hhahahah
Lieve meisjes! Oh, wat heb ik jullie gemist! Ik kijk trouw elke dag even, maar heb niet altijd tijd om te reageren... Slecht he? Hopelijk is dat over een maand anders, dan zit ik weer terug op mijn normale plek op het werk en dat zou minder stressie moeten zijn... @ Diene lieverd: meiske toch... Fijn dat jullie vol goede moed doorgaan! En op doktersadvies klussen: ik moest vervelendere dingen doen dan klussen en ik heb je nog niet gezien hier dit weekend, dus het gaat vast goed! Ik duim voor een zwangere Diene op 7 april (dan zijn Lief en ik 2 jaar samen, dus dat moet goed komen voor je, meis!)!!! @ Angie: hoest op het bankie? Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens besef dat ik ook al op het bankie zit... Deze maand was zo raar! Maar heerlijk dat ik er even niet zo mee bezig ben... @ Loesje: zooooo, wat een week! Gecondoleerd met de vader van je vriendin. Maar zo zie je ook dat het leven een cirkel is, met de geboorte van het wondertje! Oh en nog gefeli met je nieuwe baan! Toch blij dat je ervoor bent gegaan! En als goede dingen je overkomen, die trek je aan... Dus hopelijk voor jou de komende ronde een mooie roze test! @ Aowyn: whaaaaa! Je eerste mijlpaal bereikt! Heb je nu wat meer vertrouwen? Jij gaat nog lekker 35 mooie weken tegemoet! @ all: Zo, even eten... Hier is het redelijk stressy: druk op het werk, druk met de voorbereidingen voor ons huis (wordt eind dit jaar opgeleverd), druk met de voorbereidingen voor een vrijgezellenfeest en druk als ceremoniemeester... Dus ik ga even lekker bankhangen deze zondagavond! Tot gauw, schattekes! Knuf, Fuzz ps. Volgens mij is mijn nod volgend weekend ergens...
Hey meiden, Hoe is ie met iedereen? Hier op dokters advies goed geklust Nu dus weer op het wachtbankje.... Het wordt al spannend voor jou angie, nog ff en je mag testen. Hoe voel je je? Fuzz wat een drukte, maar wel voor leuke dingen zo te zien. Hopelijk heb je snel weer wat minder stres. Jij ook nog maar even voor je nod, weet je al wanneer je wilt testen? Loesje hoe is het bij jou? Aowyn, al bijna 6 weken! hoe gaat het met je? Gr x Diene
He Ladies! Nou inderdaad Angie, jij bent de eerste, ssssssspannend! Wanneer ga je testen? (toch niet stiekem al gedaan voor NOD he! ) Dan mag drukke Fuzz volgen, is ook nog maar een weekje, das wel leuk dat onze cyclussen zo uit elkaar lopen, dan is er altijd wel iets bij iemand! Bij mij niks hahaha. Ik ben net ongi-af en ook nog niet aan het ovu testen, ei zal nog wel even duren dus ik kan jullie geen mooie verhalen vertellen. Maar ben wel benieuwd hoe jullie je voelen! En wat jullie 'gevoel' zegt enzo! Lfs Loes