NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant

Jeuj!!! Een vreugdedansje voor Aowyn! Ik ben zo blij voor je! Nu kan Het Grote Genieten beginnen!!!!

@ all: ik snap mijn ovu's niet... De ene dag een duidelijke streep (nog niet zo donker als c-lijn, maar wel zichtbaar), een dag later een stuk minder zichtbaar. Zondag was hij weer mooi duidelijk, gisteren een stuk minder... Raar lijf... Maar we hobby'en rustig verder...:) Hoest met de rest van jullie?

@ angie en loesje: al ongeveer vruchtbaar, dames?

@ Diene: hoe is het met je, meiske? Het is bijna 7 april, dan krijg je de uitslagen... Hou je het nog vol? Geniet ook lekker van het weer! De zon schijnt!

Zo, weer een werkdag aangebroken! We gaaaaan ervoor (en vanavond in bed nog een keer ;))!!!

Knuf, Fuzz

2. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    YEAHHHH Aowyn! Knipperlichtje top! * we dansen weer vrolijk verder * :) Geniet ervan meis!!

@Diene, 7 april begint inderdaad al erg op te schieten. Ik hoop zo dat het je wat meer duidelijkheid geeft.

@Angie, nope, we zijn nog niet vruchtbaar :) Maar zit er wel aan te komen, vruchtbaar slijm...Ik heb alleen een flinke griep te pakken dus moet me echt zetten tot klussen want heb echt geen puf, nergens voor..

@Fuzz: Zijn jouw streepjes niet al erg vroeg?! Ik heb nl altijd een licht streepje staan als ik test, mijn hele cyclus door... alleen als ik wat meer gedronken heb is ie even weg...verder is ie er altijd, en vorige keer knalde ie ineens...

Onze cyclussen zijn trouwens wel erg grappig...sommige hebben een wat langere waardoor we nu ineens weer ongeveer gelijk gaan lopen :)

Maaruh, kom maar op met dat ei zou ik zeggen !!

3. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha Loes! Ik vond het ook al vroeg dat er dus een duidelijke streep stond.... Heb mijn banner deze ronde weer gezet op een cyclus van iets van 35 dagen, terwijl mijn vorige cyclus korter was. Maar nu begin ik dus weer te twijfelen: mss heb ik deze ronde wel weer 35 dagen... Ik ben anderhalve week geleden ongesteld geworden, en met een cyclus van ongeveer 31 zou mijn ei rond dit weekend of iets daarna springen. Maar goed, ik test lekker verder... Vandaag was hij weer wat minder duidelijk. Ik snap er weinig meer van, maar we blijven lekker aanklooien...:) Ach, er zijn ergere dingen dan aanklooien...

Zo, vanavond lekker een avondje alleen! Lekker bankhangen, boekje, theetje... Ik kom het wel weer door!

Knuf, Fuzz

4. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    ik mag zaterdag testen. de dames die ook zaterdag mogen testen, wanneer gaan jullie testen??

5. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @ All; hier drukdruk....maar toch ff snel een berichtje van me.
    Druk aan de klusronde :D....om de dag tot zeker na het weekend. Romantisch is anders...maar ja; je moet toch alles geprobeerd hebben.

@Aowyn; jippie.....knipperdepknipknip....fijn te horen!!

6. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hier ook even druk geweest, vandaar dat ik nog niet eerder heb geschreven.

Aowyn JOEPIE ! Geweldig dat alles er goed uit zag, ben super blij voor je :)

Fuzz het is inderdaad nog wel vroeg voor ovutesten, ik denk dat daarom je streepjes ook steeds zo verschillen. Nog even en dan zul je een knaller vinden.

Loesje en angi nog ff en dan is jullie eitje er. KLus ze :) we gaan ervoor deze ronde!

Inderdaad wel grappig dat we nu weer bij elkaar in de buurt komen met onze cyclussen.

Nou ik heb komende week lekker een weekje vrij. Vandaag nog even werken tot morgen middag. En donderdag naar de gyn voor de uitslagen. Ik ben benieuwd.......Ik laat jullie wel wat weten.

Kus

7. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje; hoe gaat het met de ovu testen? Vandaag zou ons ei in de buurt moeten zijn.

@all; Ik heb sinds gisteren wat onderbuik krampjes...lijkt op de eisprong dus. Vandaag staat klussen nog in de planning en dan wordt het weer wachten op het wachtbankje. (ben dan wel blij dat het "verplichte" klussen weer voorbij is.....spontaan is anders ;))

@Diene; fijne vrije dagen...succes donderdag!!

@mooibuikje; had je nog getest??

@Fuzz; hoe is het met je testen. Zijn de streepjes knallers geworden??

@Aowyn; dus door naar de vk....fijn! Whats next;....heb er geen idee van...zit me al te orienteren op vk's in de buurt enzo...

Fijn weekend nog! x

8. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi dames!

@ Loesje en Angie: jullie ei al in aantocht? Al knaltesten??? Hobby ze!!!

@ Diene: Oeh, lekker weekje vrij! *jaloers* Het is ook al bijna donderdag... Zie je er tegenop of hoe sta je er tegenover? Dikke knuf voor jou!

@ Aowyn: hoest met jou en jullie knipperlichtje? Lekker aan het genieten?

@ all: bijzonder rare testen hier. Vandaag, op mijn verjaardag, hopelijk een knaltest en zoniet, dan hobby'en we alsnog lekker verder... Ik ga ervan uit dat mijn ei wel wat eerder is dan mijn banner aangeeft, maar ja, das eigenlijk alleen gebaseerd op mijn vorige cyclus die ineens wat korter was. Ik geef nog steeds de Etos-pillen de schuld...;)

Zo, even lekker op de bank... Geen feest dit jaar, had niet zo'n zin in geren en gevlieg de hele dag en Vriend is komende zaterdag jarig. We vluchten lekker samen naar Maastricht...:)

Knuf, Fuzz

9. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ladies!

@Fuzzie: Gefeliciteerde met je verjaardag!! Hoe oud ben je nu geworden? Ik ben vogende week jarig, the big 3 0!

@Diene: Heerlijk een weekje vrij...ook hier jaloers :) Spannende dag donderdag, we denken aan je!

@Angie: goed dat je je ei lijkt te spotten!

@All: hier ben ik er niet helemaal uit... vorige week niet helemaal trouw getest en dit weekend iig geen LH-piek...dus OF mijn ei is vorige week geweest of hij moet nog komen..we wachten nog ff af en klussen verder!

x

10. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey dames!!

@Fuzz; nog proficiat met je verjaardag!!:)
    Lekker gevlucht naar Maastricht.....heerlijk is dat!!

@Loesje; 30...pff...ik weet hoe het voelt...maar het doet geen
    zeer ;) Dat je niet helemaal trouw getest hebt is niet zo erg maar juist positief. Dan ben je er misschien ook minder mee bezig, en dan zegt men dat dat beter is...en dat het dan ook ineens gewoon raak kan zijn!! Klus ze!!

@all; ik zweer dat ik mn ei gevoeld heb....buikkrampen, veel plassen, vruchtbaar slijm, beetje pijn bij het klussen. We hebben nu een week lang braaf om de dag geklust en hopen maar dat het raak is....
    Mn lief is de komende tijd ook veel aan het werk en maakt dan lange dagen, dus de timing kon niet beter de afgelopen week. Hoop alleen niet op een teleurstelling over 2 weken; we zijn er allebei zo mee bezig. dus *duimduimduim*.

x

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fuzz HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!

dames toitoitoi!!

hier nog misselijk en brak :( morgenochtend de HA weer

12. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Aowyn: balen dat je je niet fit voelt, maar dat heb je er graag voor over neem ik aan :) genieten meis!

@Angie: daar heb je gelijk in, ben er niet meer zo heel veel mee bezig,wil het natuurlijk wel nog heel graag maar op de een of andere manier is mijn verwachting een beetje bijgesteld en heb ik zoiets van 'we zien wel' ! Het voelt ook goed om deze maand niet met de agenda in de hand te klussen zeg maar. Dat deden we voorheen wel, echt kijken wanneer wie afspraken heeft en hoe we het dus kunnen plannen, deze maand doen we waar we zin in hebben en dat voelt ook wat natuurlijker tussen ons zeg maar, ook lekker! En voor dat gevoel geef ik graag een maandje 'op' zeg maar! (als we mijn ei eventueel zouden missen).

x

13. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @ Loesje; Ik heb het deze maand ervaren ja....klussen "omdat het moet" is niet zo fijn....

Ik zei al tegen mn lief dat het hopenlijk maar eenmalig was deze maand en dat het nu raak mag zijn.
    Kunnen we weer gewoon klussen wanneer we daar beiden zin in hebben. Al is het wel weer zo dat de kwaliteit van de "zwemmers" optimaler is als de man om de dag of 2 dagen een zaadlozing heeft.
    Dus ja;....daar is ook wel weer iets voor te zeggen.

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @loesje29 nou voor over hebben is een grote woord :p Ik heb geen keuze maar wel over de volgende. We hadden een kinderwens van 3 kids hooguit 4 als de mogelijkheid was.. maar door het afgelopen jaar en nu zooooooo beroerd te zijn (elke zw. erger) hebben we gekozen om het bij 2 te laten en daarom hoop ik heel erg dat ik nu een voldraqen zwangerschap mag hebben want als deze mis gaat denk ik ook niet dat ik opnieuw wilt proberen :(

15. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Fuzz, alsnog gefeliciteerd, al ben ik een beetje laat *bloos*
    Hoe is het verder?

Aowyn, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik hoop dat het toch nog af gaat nemen. Meestal wordt het na de 12de week toch wat minder? Ik hoop het zo voor je, en dit wordt zeker een voldragen zwangerschap!!! Dit beebje mag en gaat niet meer weg!

Loesje en Angie, Goed bezig geweest zo te horen. Nou duimen op het wachtbankje. Hopelijk is het de laatste keer dat jullie daar zitten.

Hier, ben de laatste tijd flink afgeleid geweest... en ben helemaal vergeten waar ik in mn cyclus zit (was er totaal niet mee bezig), tot ik opeens vruchtbaar slijm had. Toen maar eens gaan tellen en zag dus dat ik gister al op dag 12 zat! Dus maar eens een ovu gedaan en ondanks mn steken in de buik had ik geen posi test (vreemd ivm met de steken) maar het zou ook wel vroeg zijn. Nou ja, maar eens aan het klusssen gegaan, want dat zat ook een beetje op een laag pitje.... nu dus ff in de klus ronde en dan binnenkort weer op het bankje samen met jullie.

Morgen naar de gyn voor de uitslag, ik ben benieuwd....

Kus Dien

16. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!

Hoe is het met jullie, deze zonnige woensdag? Nog bedankt voor jullie felicitaties! Heb een lekker karige verjaardag gehad. Morgen zijn Lief en ik 2 jaar samen en zaterdag is hij jarig, dus echt een feestweek. Om het geren te voorkomen dat bij verjaardagen hoort, gaan we komend weekend lekker naar Maastricht met ons tweetjes... Zin in!

@ Angie en Loes: hoest op het bankie? Houden jullie elkaar wel bezig? Nog even en dan mag ik ook... Had vandaag een bijna knal-test, dus morgen zal hij wel knallen. We hebben gisteren geklust, morgen weer en dan zaterdag nog eens... En vorige week ook om de dag... Dus volgens mij mag het daar niet aan liggen. Maar ja, wel weer wat bewuster met alles bezig, dus ik ben benieuwd... Vooralsnog genieten we lekker van elkaar. Ook niet geheel onbelangrijk, lijkt me...:)

@ Aowyn: dit wordt een nette voldragen zwangerschap... Wel balen dat je je niet zo jofel voelt, maar dat komt wel weer. Even volhouden en dan straks zo'n hummeltje in je armen! Ik zou het ervoor doen!

@ Diene: dag 12 al? Fijn he, die afleiding. Kan me voorstellen dat dat op den duur een cyclus wat draaglijker maakt! Ik ga keihard voor jullie duimen dat er morgen wat uit de testen komt waar jullie verder mee kunnen! *begint nu maar vast te duimen*

Zo, weer even wat ceremonie-meester-achtige dingetjes doen... tot gauw!

Knuf, Fuzz

17. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Ladies!

@Fuzz: Das zeker een feestweek zeg!! Genieten!

@Diene, spannend morgen, heel veen succes he!

@All: Nou ik wacht nog helemaal niet eigenlijk...ik baal een beetje..nogsteeds geen posi ovu test en begin er echt over te twijfelen of ik ei niet 1,5 week geleden gehad heb (en dus een heeeele korte cyclus voor mijn doen). Nu echt geen vruchtbaar slijm oid...We hebben toen wel wat geklust maar zeker niet zoals het hoort rondom ei zeg maar... dus ik heb al geaccepteerd dat dit misschien een verloren ronde is, aan de de andere kant ook niet zo heeeel veel moeite mee, was lekker om er niet zo heel erg veel mee bezig zijn te zijn. En als dit een lucky shot was dat kom ik niet meer bij :) Dan moeten we echt af van om de dag klussen gedurende tig dagen...dus we zien het maar als experiment :)

x

18. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Fuzz wat lekker, samen een weekendje weg. Geniet ervan! En je hebt dan ook je klus weekend toch? dat an alleen maar goed zijn :)
    OOk gefeliciteerd met jullie 2 jarig samen zijn en de verjaardag van je vriend.

Loesje, wat vreemd dat je je ei nog niet hebt gevonden. Misschien komt het nog en heb je een lange cyclus. Maar msschien is het ook niet zo erg al je je ei al gehad hebt. Als je dan toch hebt geklust kan het alleen maar voordelig zijn dat je er toen niet zoveel mee bezig was (dat zeggen ze ja altijd). en dan heb je onverwacht een veel kortere wachtbank.....
    Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt.

Angie, hoe is het bij jou?

Hier, gister dus naar de gyn geweest voor de uitslagen. Mijn cyclus en eisprong was heel goed. Maar het zaad niet, nu moet er een nieuw zaad onderzoek komen om te zien of het alleen bij dat zaad niet goed was of dat het weer niet goed is. Als het weer niet goed is zullen ze onderzoek gaan doen naar de rede. Al zegt dat gyn dat ze er in 80% van de gevallen nooit achter komen. Zou het zaad niet goed zijn zou een volgende stap kunnen zijn om de goeie zaadjes eruit te halen en deze dan bij mij in te brengen. Dus over het algemeen geen reden tot grote zorg omdat er wel goeie zaadjes tussen zitten alleen heel weinig.
    En de kans op een spontane zwangerschap is daardoor gewoon een stuk kleiner :(
    Daarnaast heb ik heeeeel lang geleden eens een keer chalamidia gehad. Ik had het niet lang omdat ik er meteen achter kwam en medicatie kreeg. Maar in mijn bloed is een hele lichte waarde van antistoffen gevonden. Echt heel weinig zegt de gyn, maar omdat een een waarde is hoe klein ook moest ik opnieuw bloedprikken en wordt er gekeken of er nog steeds antistoffen zijn (want het kan blijkbaar dat ze nu misschien niks vinden) Als ze wel weer iets vinden hoe weinig ook zullen ze uit voorzorg een kijk operatie doen om te zien of er geen verklevingen of obstructies zitten in mijn bm/eileiders en tussen de eileiders en eierstokken.
    Zelf maak ik me daar niet zo druk over omdat ik het zo kort heb gehad dat het me niet lijkt dat in een week ofzo al zoeits zou kunnen gebeuren. de gyn maakte zich opzich ook niet veel zorgen, maar uitvoorzorg is het toch nodig om te kijken. Zou er iets niet goed zitten, kunnen ze daar rekening mee houden. Ook als ik ooit zwanger raak, want als er iets in de weg zit in de eileiders is er een grotere kans op een eventuele bbmzwangerschap.
    Nou ja over het algemeen maak ik me dus nog niet zo druk, al baal ik toch wel een beetje dat niet alles gewoon goed is en de kans op normaal zwanger worden gewoon klein is. Nu even afwachten wat de utislagen zullen zijn, dat krijgen we over 3 wkn te horen en dan gaan we meteen kijken wat de eventuele vervolg stappen zullen zijn.

Wat mijn cyclus nou betreft ben ik er opvallend rustig onder. Ik kwam er dus laats achter dat ik al verder ben dan ik dacht. heb 1 ovu gedaan en de dagen erna telkens vergeten omdat ik afspraken had buitenshuis. Ik vond het helemaal niet erg dat ik het vergeten was. Ik merkte wel veel duidelijker mijn vruchtbaar slijm vooral gister weer. en Heb al 3 dgn last van mn eierstok. Er rijpt dus een eitje dat op springen staat want vooral gister werd de pijn even wat heviger. Maar er is niet geklust omdat mn ventje veel pijn had aan zijn rug. Normaal zou ik daar zo van balen, maar nu dus niet. Ik wil nog altijd graag zwanger worden, maar merk dat ik me er wel beter bij voel dat ik me niet meer gek maak. Daarnaast weet ik nu dat de kans dat het vanzelf lukt ook klein is, dus is het ook maar beter dat ik me niet gek maak.
    Tja afwachten, misschien is de rugpijn vandaag minder en kunnen we nog een kansje wagen. Maar nu voornamelijk afwachten wat we over 3 wkn te horen krijgen en dan zien we wel verder.

Nou sorry voor het erg lange verhaal, is een stuk langer geworden dan verwacht *bloos*

Kus

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Diene dikke knuffs meis en natuurlijk baal je. Liefst doen jullie het samen zonder hulp. Ik hoop dat de oplossing er gauw is en dat het ook gauw raak mag zijn!

loesje al ei gevonden?

20. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey dames;

@Diene; goh meissie, wat balen zeg!! Hoop dat de aankomende onderzoeken wat duidelijkheid gaan geven en dat jullie door kunnen.
    Knap van je dat je er zo rustig onder blijft....dikke knuf!!

@loesje; hoop voor je op een lucky shot!! Dat zou fantastisch zijn.
    Ik hoop het niet, maar ik ga de volgende ronde (als het nu dus niet raak is:() toch weer wat ovutesten gebruiken als ik mn eisprong verwacht....kunnen we onze klusronde wat relaxter laten verlopen...haha

@Fuzz; een heeeeeeel fijn weekend in Maastricht!! Klus ze....;)

@Aowyn; weet jij of je een week voor je nod al klachten had van misselijkheid had ofzo??

@All; ik ben vanmorgen echt misselijk wakker geworden; ook geen eetlust nu. Heb een beetje hoofdpijn en een raar buikgevoel.
    Maar heb volgende week mn NOD pas.
    Oh....ben weer aan het speculeren.....het is weer zover!!
    Nu heb ik een zeer rustig weekend en lief is vannacht niet thuis ivm werkproject.....dus ik moet iets gaan verzinnen om mn gedachten te verzetten :)

Fijn weekend!!
    x

Deel Deze Pagina