angie4you ja had ik wel met andere klachten maar ik heb altijd vroeg klachten als ik zwanger bent. Vanaf 4 a 5dpo dus wacht ik een week of het doorzet of afbreekt
@ Aowyn; thanks voor de info.... Ik heb (gelukkig) nog geen testdrang, dus wacht mn tijd wel af....maar op een wankel bankje Wat kan je lichaam toch wazig functioneren.....gek-makend is dit.
He meiden! @Diene: wat balen zeg...aan de andere kant moet je het maar zo zien dat ze misschien iets gevonden hebben en ze er wat mee kunnen doen, dan gaat de kans alleen maar groter worden om zwanger te worden. Ik denk er soms ook wel over na, stel dat er met 1 van ons iets is, dan weet ik het liever NU dan dat we nog maanden doorklussen voor Jan PIEP! Probeer het positieve ervan in te zien (makkelijk gezegd hoor, i know) @Fuzz: Jullie komen je hotel niet uit hahahahah! Goed getimed meis! Geniet van jullie weekendje samen!! @Angie: Whahhaa...daar gaan we weer Blijft ook iedere maand hetzelfde he...voel ik iets?ben ik misselijk? is er iets met mijn borsten? Ach, het hoort bij ons! @Aowyn, hoe gaat het met jou? Je misselijkheid al wat minder geworden? Hoop het wel en dat je lekker ZWANGER kunt genieten van het zonnetje!! * deze meiden zijn jaloers uiterard* @All: vandaag ei nog niet gezocht, zal ik zo eens doen Ik maar me (hoe is het mogelijk??!!) niet zo druk...ik test door en verder zien we wel! Zondag vier ik mijn verjaardag dus nu druk met boodschappies, dakterras in orde maken, plantjes in potten, noem maar op, heerlijk rommelen!! Meiden fijn weekend!! xx
Hey Meiden, Angie, dat klinkt spanned. Nog ff op het wankele bankje en dan mag je testen en ik duim heeeeeel hard voor je! Loesje, ik bekijk het ook wel positief, nu weet ik waarom het nog niet is gelukt. Maar jammer dat we zolang moesten wachten om het te weten. Ach ja nu weet ik het en we zullen zien. Ik maak me er gelukkig nog niet te druk om. Fijn gevoel is dat best om er niet zo veel mee bezig te zijn als andere rondes, geeft toch meer rust. Ik heb vandaag toch nog eens een ovu gedaan en jawel hoor POSITIEF dus ik maak nog een kans deze maand, hoe klein ook. Nu eens kijken of mn ventje er toe in staat is met zn rug Als niet tja dan op naar de volgende ronde (hopelijk met goede hulp en dus meer kansen) Fijn weekend allemaal kus
Loesje hier helaas niet van de zon genoten sliep het hele ochtend, 13u eruit om te lunchen en toen gewacht tot ik op krachten was om te douchen en toen ff op de pc (lees: forum) bezig geweest en toen ovenschotel gemaakt Idd heerlijk rommel! Ik hoop gauw beter te worden, onze achtertuin moet nog gebeuren (heb groene vingers) dus border afmaken, midden terras breder maken, planten kopen en planten, alg bestrijden, oude rommel naar de stort Diene jaaaa ei! Hopelijk kan ventje het opbrengen
@Diene; geef em wat pijnstillers....en gooi je charmes in de strijd...misschien verzacht dat de rugpijn wel een beetje...haha (en ik weet er alles van...mn lief had tijdens de vorige rond ook rugpijn en heb em gewoon extra verwend.....tja, die mannen zijn daar toch gevoelig voor) @all; een fijn stralend weekend!! x
Hey Ladies!! Allemaal een fijn weekend gehad?? Wat een rust hier;....of zitten jullie lekker buiten? Groot gelijk!! Nog nieuwe ontwikkelingen?? Ik ben blij dat ik een lekkere drukke week heb deze week. Hele dagen werken en elke avond wel wat in de planning. Vrijdag overdag vrij en dan heel het weekend op jeugdkamp. Hoop op mooi weer. Ik ben niet van plan om een zwangerschapstest in mn tas te stoppen dus wordt een spannend weekendje!! Dikke knufs!
Lieve meisjes! Zo, daar is ze weer... Schaam me kapot, maar mijn God, ik ben dooooodmoe! @ Diene: he bah. Das ook heftig nieuws... Maar fijn dat je er zo nuchter onder bent... En ja, nu weet je in ieder geval dat het een reden heeft dat het even duurt voor jullie jullie wondertje mogen verwelkomen. En er is een oplossing voor, dus hou je daar vooral aan vast! Jullie wondertje gaat er echt wel komen! En als je het even niet meer ziet zitten, dan kom je lekker hier heen en wij slepen je er wel doorheen! Hele dikke knuf voor jou! @ Angie: jij bent gewoon lekker zwanger, meiske! Misselijk, geen eetlust... Wanneer ga je testen? Voel je iets? Of denk je jiets te voelen? Spannend he, zo die laatste dagen voor NOD? Ik gok op een roze test voor jou! @ Loesje: hoest bij jou? Ei al gevonden? Of ga je lekker testen aan het einde van de week? Tenminste, dat zegt je banner, toch? Lekker is dat he, gewoon hobby'en als je zin hebt en niet omdat het moet? Wij zijn ook beter als we allebei zin hebben, maar deze maand was ik nogal de weg kwijt met mijn cyclus, dus we hebben flink gehobby't, niet altijd met evenveel zin, maar als we eenmaal on the roll zijn, is het genieten... Maar goed, wat is je plan deze maand? @ Aowyn: hoest bij jou, dame? Lekker aan het genieten van je groeiende buik? Voel je je een beetje oke of heb je echt heel veel last van je zwangerschap? Ik hoop dat je lekker kunt genieten van het wondertje in je buik! @ all: ei is blijkbaar vorige week al ergens gesprongen. Had woensdag een bijna-knal-test en donderdag was hij al lichter. Vrijdag getempt en temp was 36.7. Voor mij een na-ei temp. Maandag nog een keer getempt en toen was hij al 37.0. Normaal duurt dat veel langer voor hij zo hoog is... Maar nu dus niet meer aan het tempen. Ei is geweest en ik verwacht zo'n beetje eind volgende week mijn nod. Overal om me heen zijn meiden zwanger... Te veel, eigenlijk, waardoor ik nu denk dat het bij ons dus weer niet raak is. Raar dat er voor mijn gevoel een balans moet zijn tussen aantal zwanger en niet zwanger... Hebben jullie dat ook? Zo,nu weer even ceremoniemeester-dingen doen. Het begint al op te schieten: 6 mei! Liefs, Fuzz
He Meiden! Ja Angie, het gaat al opschieten Heb bij jou ook een goed gevoel, dus we gaan voor roze Angie deze maand! @Fuzz: jullie ook goed bezig geweest! Nog 10 daagjes wachten zag ik...Leuk! Angie ergens dit weekend en jij het weekend erop Naar mijn banner moet je niet kijken en mij moet je deze maand ook niet meerekenen, dit is geen goeie maand voor een kindje geweest! Ik had het er gisterenavond met lief over, dat we het beide heerlijk vonden even een maand de druk van de ketel. Ben gestopt met ovu's dus geen ei gevonden deze maand en ook niet goed gericht geklust, echt alleen wanneer we zin hadden, zat dus ook geen goed patroon in rond een eventuele eisprong, maar is ok! Was gewoon even een relax-maand tussendoor hahah! Ik ga dus ook niet testen, mijn gevoel zegt dat ik weer een langere cyclus heb dus ik wacht voorlopig nog gewoon op ongi..
Hey ladies, @all; whaaa; wordt gek!! Ben nog steeds met vlagen misselijk; gevoelige borsten, moe, geen eetlust en koffie drink ik alleen omdat dat hoort bij mn ochtendritueel....maar zou het het liefste overslaan. We hopen allebei dat we inderdaad heerlijk zwanger zijn, maar ik durf het nog niet te denken.....soms wel en soms niet. Durf nog niet te testen.....is ook nog veel te vroeg. Gisteren training gegeven en was gewoon ook buiten adem (heb ik nooit) en 2 nachten super slecht geslapen....geen wonder dat ik dan moe ben. Dus wie weet zitten al die kwaaltjes wel tussen mn oren........ Ik vindt het lief dat jullie er een positief gevoel bij hebben.....geeft me wat moed!! thanks! Knuf! Ondertussen ondergaat een vriendin van mij haar 3e miskraam. Bij 5 weken echo een leeg vruchtzakje; gisteren heeft ze een vaginale pil ingebracht gekregen en is begonnen met vloeien. Nu is dat weer gestopt en is ze weer terug naar de gyn. Dus het item "zwanger worden of zijn" is bij mij niet uit mn gedachten te krijgen. Ik leef echt met haar mee, ze weet dat wij ook bezig zijn....en we hoopten eigenlijk gezellig samen zwanger te kunnen zijn..... Ik mag natuurlijk hopen dat het bij mij nu raak is, maar het zou ook ff een dubbel gevoel gaan geven. x
Hey meiden, Allemaal lekker genoten van het zonnetje? Angie dat klinkt inderdaad goed bij jou ik hoop zo dat het raak is. Nog een paar daagjes......... Veel plezier dit weekend, fijn dat je goede afleiding zult hebben en maandag krijgen we een roze berichtje! Wat vervelend voor je vriendin, echt klote zoiets. Ik snap wel dat je dat een dubbel gevoel geeft. Fuzz ook goed bezig geweest dan moet het bij jou toch ook echt raak zijn. het wordt dus 2 weekenden achter elkaar spannend. Eerst angie en dan jij en hopelijk beide roze, het wordt hoog tijd! Loesje, lekker zo een relaxe maand. hopelijk is je cyclus niet te lang. En wie weet, misschien is het toch wel raak, zoals ze zeggen als je er niet mee bezig bent........... Hier, ik verwacht er ook niks van deze maand. Maar voel me er net slecht door. Aangezien de kans toch heel klein is dat het vanzelf gaat heeft het geen nut om me gek te maken en die instelling werkt en houd me rustig. Daarnaast ook niet gericht geklustm ivm met de rugpijn. heb hem maar 1 keer kunnen verleiden in die dagen, arme ventje kon zich nauwelijks bewegen. En omdat de kans klein is wilde ik hem ook niet gek maken om iets te doen wat hem pijn doet.... 28ste weer terug naar de gyn voor uitslagen en bespreken wat de volgende stap is. Nog ff afwachten dus, maar hopelijk kunnen we meteen iets proberen voor me volgende cyclus. Dan hoef ik tenminste niet nog langer te wachten, maar ja of dat zo snel gaat. x
He Meiden! En Angie? Hoe voel je je? Ga je het weekend testen of wacht je nog gewoon ff af? Ben zoooooo benieuwd!!!! En Fuzz, hoe voel jij je? Diene & ik willen de komende 2 weekenden graag ZP-tante's worden @Diene, wel eens lekker he, niet zo mee bezig zijn. Ik let nu ook niet op kwaaltjes ofzo omdat ik deze maand toch al afgeschreven heb..wat een rust! Maargoed, kom maar door met die ongi, dan gaan we weer verder!! Ben benieuwd bij jou de 28e... x
Hey Ladies! @ Diene: Dus nu je gedachten resetten en op "0" zetten, en met frisse moed verder. Hoop dat jullie goed geholpen gaan worden. De 28e duurt nog even, maar het zou wel mooi zijn als ze meteen met je volgende cyclus mee kunnen kijken. Geniet lekker van elkaar....knuf!! @Loesje: Voel je de ongi er al aan komen? Wie weet verras je ons nog... Maar je ging in principe niet testen toch? Ik hoop dat ik je ZP tante kan noemen volgende week....haha @Fuzz; voel je al wat?? Ik had een kleine week na mn eisprong dus al vage misselijkheidsklachtjes en pijnlijke borsten. (maar ja, bij mij is ook nog niets zeker) @Aowyn: hoe voel je je? Hoop voor je dat het 2e trimester van je zwangerschap wat beter verloopt qua misselijkheid en beroert voelen enzo. Bijna weer echo toch? @all; ik moet bekennen. (lief weet dit niet eens) Ik kreeg het gisteren op mn heupen en heb 's middags een kv test gedaan. Na 5 minuten een heeeeeeeeeeeeel vaag streepje. Vanmorgen ook....hetzelfde. Nu belooft met mezelf dat ik maandag pas weer ga testen samen met mn schatje..... xxx
heey meiden, ik lees vooral mee de laatste tijd. Ben nog moe en misselijk. Maar zolang ik weinig doe spuug ik niet meer. Hopelijk kan ik volgende week weer aan het werk. Maandag idd echo, erg spannend, zal het nog goed gaan? Angie spannend meid! kom je showen of wacht je liever?
OH ANGIEEEEEEEEEEEE! Streep=streep zou ik zeggen!!! jajajaja, tuurlijk ben je nog terughoudend, maar mijn zp-tante gevoelens beginnen op te spelen... *joehoeeeeee*
Angie! Ik ben het met Loesje eens!!! Streep = streep!!! Jahaaa! We worden zp-tantes!!! Zo, nu weer verder met koken! Ik kom snel weer kijken! Kuss, Fuzz
Hey!! Jaaaaaa, maar het was wel een hele lichte streep....ben nog niet geheel overtuigd. Mn schatje belde net en wilde morgen testen...wie zien elkaar heel het weekend niet dus hij wilde het eigenlijk morgenvroeg al weten. Dus morgenvroeg het volgende testmoment....met clearblue en dan zal ik die van KVv5 ook nog eens wagen.... ja, ik vind het ook spannend. Net ook weer met predictor getest, en het is ook weer een heeeeeeeeel licht streepje.....wel pas na 10 minuten, maar deze test schijn je te kunnen bewaren dus neem aan....dat het dan klopt. (dit kost me handen vol geld...al dat testen, maar geef er niks om!!) Geloof het nog niet echt....stom he? Wacht op een knal test.... Ik laat het jullie weten!! xxx
Oh Angie ik ben het met de dames eens streep = streep! Joepie we worden tantes Snap dat je met een lichte streep nog wat terughoudend bent, maar binnenkort zal het een knaller zijn!!! Is het morgen nog niet wat vroeg voor een cbtest? Die hebben toch meer hcg nodig. Als je met kv een lichte streep hebt, heb je een kans dat de cb nog geen streep geeft, dus laat je dan niet ontmoedigen. Wanneer krijgen we de foto te zien? Wat een goede afsluiting van de dag word er helemaal vrolijk van!! x
Hoi!! Voorzichtig happy hier!! Zwanger!!!!! Vanmorgen KV test gedaan en zie hier het resultaat!! Had ook een CB digital test tegelijkertijd gedaan, maar daar kreeg ik een foutmelding op....balen. Dus straks naar de Kruidvat rennen en testen inslaan...haha Oh, ik vind het zo spannend!!