NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Niks vaag streepje, die is SUPER duidelijk!! Oh wat supergaaf zeg! Onwijs gefeliciteerd meis!!!!!!!!

Ik dacht wel eens zouden we jaloers worden op elkaar als 1 zwanger is, omdat we er zo in betrokken zijn, maar ik heb het antwoord: Absoluut niet, gun het je zo!!!!!!

xxx

2. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Fuzz, jij bent next he!!!

:)

3. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Dank je! knuf!! :D

Hoop ook dat jullie snel aantellen.....!! duim-duim-duim
    Om de dag klussen heeft dus geholpen (week voor en tijdens eisprong)....tip van de dag!!

@Fuzz; inderdaad; ben jij de volgende?

@Aowyn; ik begrijp nu dat het inderdaad dubbel is. Je gevoel is blij....je bent zwanger, ondertussen spanning omdat je hoopt dat het goed blijft gaan.
    Daarbij die misselijkheid...bah!

Mijn vriendin heeft inmiddels toch een curatage achter de rug. Ik durf haar nu niet te vertellen dat ik zwanger ben...wacht daar nog eventjes mee....is zo moeilijk!!

Voor de rest proberen we het tot de 12 weken geheim te houden voor iedereen. Zeker tot na een positieve echo. Ik ben benieuwd of dat gaat lukken....haha
    Heb maatje 36-38 en veel strakke kleding, truitjes, broeken enzo...wordt een uitdaging;)

x

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    jaaaaaaaaaaaaaa super!!!!!! gefeliciteerd!! :cool:

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook zo, van mijn forum dinnies haast nooit jealoers geweest, alleen van RL mensen :p

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Gefeliciteerd angie!!!!!

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Oh Angie, die test is super duidelijk hoor. je bent zeker zwanger!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben super blij voor je :)

Kus

8. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Snelle reactie, ben op mijn werk.

Angie!!! Je wordt mama! Van harte, meiske! Hier ook geen jaloezie, maar blijdschap! Dansje maak ik thuis voor je! Geniet ervan! Hopelijk volgen we allemaal snel!!!

Kuss, Fuzz

9. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Lieve meisjes!!

Bedankt voor jullie reacties!!
    Ik hoop inderdaad dat jullie snel volgen.....
    Ik blijf gewoon hier op dit forum onderwerp hoor;...wil niks missen.

Ik ga zo op jeugdweekend t/m zondag....pfff....ben nu al moe.
    Blij dat ik maandag vrij ben.

Fijn weekend! x

P.S. heb nog ff een nieuwe clearblue test gehaald bij de KV en er stond "zwanger" :) Begin het steeds meer te geloven...

Echt....ik gun het jullie ook zo!!
    knuf!!

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: Hoe is het? hoe voel je je? op je roze wolk???

Vertel!! :)

11. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey ladies,

Ja, begin langzaam aan op mn roze wolk te klimmen. Afgelopen weekend jeugdkamp gehad en mn lief dus een paar dagen niet gezien. Gisterenavond lekker samen op de bank eens zitten bedenken hoe we het aan gaan pakken....haha
    Er is ineens zoveel te doen. Ik ga vandaag in ieder geval de verloskundige bellen....
    Nu ff bedenken wanneer en hoe we het onze ouders gaan vertellen....ik wil het liefst dat iedereen het meteen weet en lief wil het het liefst geheim houden voor iedereen tot zeker de 12 weken.....ik weet echt niet of ik zolang kan wachten hoor....

Ondertussen ben ik misselijk, moe en mn borsten doen echt zeer en zijn al echt steviger geworden. In mn buik rommelt het af en toe flink, maar dat kunnen ook mn darmen zijn. Verder gaat het wel....
    Vandaag lekker vrij en morgen weer werken....

@Loesje: hoe is het? Ongi al doorgekomen?
    @Fuzz; voel je al wat?? Je NOD is dit weekend toch?

xxx

12. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    hahaha, ja ineens moet je over dingen na gaan denken :) Ik heb al bedacht als het ooit zo ver mag komen hoe ik het mijn ouders ga vertellen: Heb het boek van Pluk en de Petteflet gekocht, daar las mijn vader altijd uit voor vroeger en was mijn favo boek! DIe ga ik geef met erin geschreven: Lieve Opa, als ik later groot ben wil je mij dan ook hieruit voorlezen? Sta la te popelen om het te geven hahaha nu nog 'ff zwanger worden' pfffff

Nee, bij mij nog geen ongi..weinig nieuws te melden! We wachten weer vrolijk af, waarschijnlijk gewoon weer een lange cyclus!

Hoest Fuzzie?

x

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Angie hihi is moeilijk idd! Ik had liever lter willen vertellen maar mijn buik (en misselijkheid) leven steeds een andere leven hahaha

Loesje oooh dat klinkt als dé perfect manier jouw vader te vertellen! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid.

Hoe is het bij de rest?

Vandaag had ik mijn 2e echo en ik kan nu pas zeggen dat het echt voelt en dat ik nu pas mag genieten!! Ukkie was super druk, zo leuk om te zien en tuurlijk was ik weer een emo kip geworden toen ik dat zag *bloos*
    Ik doe zo de foto's in mijn album. Mag over 2 weken weer voor een extra echo ivm de herhaalde miskramen. Dat is een leuke verrassing!

14. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meisjes!

Hier gisteren een goede baaldag: ik MOEST testen en die wad natuurlijk negatief. Dus een baaldag... Maar na mijn hardloop-rondje ging het wat beter. Ik geloof er deze ronde niet meer in, dus laat die ongie maar komen, dan kunnen we deze stressmaand achter ons laten en door naar de volgende ronde!

Overal zie ik zwangere meiden: oud-collegaatje is zwanger, mijn nichtje en onze Angie natuurlijk! En nu wil ik ook...:). Dus komende maand ga ik relaxen na de bruiloft van mijn vriendin en eens kijken of ik 'het' een beetje los kan laten...

Angie, hoest met je? Verloskundige al gebeld? Je ouders nog niet op de hoogte gebracht? Nog niet stiekem al gedroomd over het kamertje en een naam?

Aowyn, hoe gaat het jou af deze zwangerschap? Nog moe en misselijk? Hopelijk gaat het goed met jullie!

Loesje, jij nog geen NOD-verschijnselen? Hoe lang is je cyclus nu? Geniet je lekker van het weer? Knuf voor jou!

Diene, hoe gaatie? Nog steeds zo rustig onder het bericht van 7 april? Nog wat leuks gedaan afgelopen weekend? Ook een dikke Knuf voor jou!

Zo, ik hou het voor gezien vandaag... Ben ka-pot!

Kuss voor mijn forum-maatjes!

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oef maar je bent nog 5 dgn voor NOD en nu ben je weer ff down to earth ;) had ik ook met een vroege test, ik duim door meis!

16. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Oh Fuzzzzz, veeeeeeeeeeel te vroeg natuurlijk he om al op te geven deze maand! 5 dagen voor NOD...:) Kop omhoog, alles is nog mogelijk!!

Zit nu op dag 42...heeeel irritant! En nee, geen ongi veschijnselen. Als ik ongi ga worden ga ik de huisarts bellen voor een afspraak, ik heb gelezen dat als je cyclus na ene half jaar nog langer is dan 35 dagen dat je dan een langs kan. Geen idee wat ie kan doen maar dit ben ik wel beetje beu, duurt zo lang iedere keer, iemand anders heeft dan al 1,5 cyclus gehad! We wachten nog ff af....

17. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje; ja, lijkt me echt zwaar irritant...zou ook naar de huisarts gaan. Misschien kan hij/zij je iets aanraden om je cyclus op regelmaat te krijgen....Dan kun je ook gerichter gaan klussen.
    Heb je wel al getest?? Wie weet??

@Fuzz; wat balen zeg, maar inderdaad....nog te vroeg getest voor NOD. Aankomend weekend nog eens proberen...het is tenslotte pasen!! ;)

@Diene; hoeist?? knuf!!

@Aowyn; wat fijn dat de echo goed was en dat je over 2 weken weer mag. Geniet lekker!! (probeer ik ook te doen...)

@all; Moet de verloskundige nog bellen, gisteren met lief nagedacht en een keuze gemaakt tussen 2 verloskundigenpraktijken. Ook ivm evt. afspraken die in de avond kunnen enzo....
    Hoop ook op een vroege echo ivm mn geschiedenis met cystes, en hoop natuurlijk dat alles goed gaat!
    Dus morgenochtend ga ik echt bellen; dan ben ik vrij. Zit inmiddels tussen 2 huisartsen ivm verhuizing, dus die moet ik beide nog bellen. Deze week ga ik over.
    Gisteren naar de prenatal geweest om cadeautjes te kopen voor onze ouders.....we gaan het de 2e paasdag vertellen.
    Mn Lief is al bij zijn vader geweest om het te vertellen (bij zn graf; is 6 jaar geleden overleden).....sniksnik....moest ff slikken.

Vandaag vertel ik het mn directe collega en planner, want ik werk in de zorg en er zijn nu clienten waar ik beter niet heen kan gaan ivm chemo's en bacteriele toestanden enzo.
    En ben steeds kei misselijk (vooral 's morgens), borsten doen zeer, obstipatie etc. Maar....het is voor een goed doel.

Fijne dag meisjes!!
    knuf!

18. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Angie, Spannend he nu alles regelen en er "echt" over moeten nadenken wat allemaal moet gebeuren. Geniet van je roze wolk, zeker met dit weer moet dat goed lukken :) veel plezier met 2de paasdag als jullie het gaan vertellen. Wat speciaal dat je vriend het zijn vader heeft vertreld *snik*

Loesje, leuke manier om het je vader te vertellen! nu snel zwanger worden zodat je het ook snel mag doen :)
    Inderdaad zwaar vervelend die lange cyclus, ik zou ook echt een langs de dok gaan. Hopelijk kunnen ze er dan iets aan doen.

Fuzz, veel te vroeg getest!! is niet goed meid er is altijd nog kans en ik blijf voor je duimen!

Aowyn, wat super dat je zo een goede echo hebt gehad. kan me goed voorstellen dat je emo werdt. Maar wel super dat je nu toch echt kan gaan genieten, ik geniet voor je mee :)
    Ook echt fijn dat je over 2 wkn weer mag gaan. dat zal wel extra zekerheid bieden.

Hier, nou ik ben nog steeds rustig. Mede omdat ik er niet vanuit ga dat het raak is. de kans is ja klein en we hebben ook niet goed geklust....Dus hoef me niet gek te maken.
    Komend weekend ga ik lekker naar de camping met vrienden, weer eens lekker uit mn bol gaan en genieten van het lekkere weer. Alleen jammer dat ik dan ongi zal zijn :( das wel een nadeel van niet meer aan de pil zijn :p . Donderdag zou ik ongi moeten worden en vrijdag vertrekken we....
    Toch ondanks dat ik zeker weet dat het niet raak zal zijn denk ik soms wat als ik niet ongi word, dan kan ik niet mee! dat denk ik alleen omdat we weg gaan en ik van plan ben na een lange tijd weer eens aan de drankjes te gaan, stom he. Aangezien ik sinds we zwanger proberen te worden altijd rekening hou met bijzondere gelegenheden en niet kunnen drinken, denk ik dat het gewoon een gewoonte is geworden om altijd stil te staan bij de mogelijkheid dat ik zwanger ben, dat het nu automatisch weer zo is (ondanks dat ik er nu echt niet vanuit ga) gewoon dom :p
    Ach ik ben weer een beetje aan het brazelen......:) Ik ga gewoon lekker genieten dit weerken!

Jullie nog plannen voor het paas weekend?

xx

19. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

@Aowyn, wat heerlijk! Ben ook emo kip hoor, zit al met tranen in mijn ogen als ik naar Angie's test kijk hahahah!

@Diene, ik snap je helemaal hoor, je loopt er altijd mee in je hoofd...what if! Maar toch drink ik soms gewoon lekker een wijntje hoor, al is dat maar 2 in de maand ofzo...

Hier wel bijzonder nieuws... had al paar dagen beetje vruchtbaar slijm-achtig, maar zit eigenlijk op mijn ongi te wachten. We zijn dus ook niet druk aan de klus ofzo..tot ik vanmiddag thuis kwam en wel flink zeurderige pijn rechts onder in mijn buik had. Ik dacht ach, doe eens gek, gooi er ovu test tegenaan...had alleen wel net uur daarvoor geplast maar kwam nog wat en wat blijkt....super posi ovu test!! Ook bijzonder, pfffff posi test op dag 42!!! Maargoed, hij komt eraan, dat is duidelijk! Lief was onderweg naar huis en heb hem per sms al kunnen verleiden...had hem niet verteld van de test, soms heeft ie last van de druk zeg maar...:) Dus mooi op tijd!! Toch wel beetje blij, geen verloren ronde waar ik wel op rekende...

x

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Diene ik geloof in geen bloed geeft moed ;)

Loesje oooh hihi kan wel hoor! Als het deze ronde niet raak is ga je tempen? Ik ben gezien jou cyclussen wel benieuwd hoe jouw temp zou zijn..

Deel Deze Pagina