NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Jaaaaaaa loesje dat is echt een 2de streep!!!! Joepie:-D gefeliciteerd !!!!!!!
    Echt te gek

X

2. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Thanx meiden! Hij kwam ook al meteen dus geen twijfel....ben heel blij, kan nergens aan denken, maar ook echt nog een beetje raar in mijn hoofd...het is gewoon echt zo! Nu is het serieus!

Ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik al rekende op mmm, heb ik nooit uitgesproken, ook niet tegen lief...maar een combinatie van factoren: mijn overgewicht, extreem lange cyclussen, niet ingedaalde bal bij geboorte bij lief... dus ik ben echt verbaasd. Maar heeeeeeeel blij uiteraard!!

x

3. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Kan me heel goed voorstellen dat je super blij bent, dat moet ook :p
    Lijkt me inderdaad wel gek opeens, als het eenmaal raak is, je bent er eerst zo lang mee bezig en als het dan echt zo is.....

En natuurlijk super dat je ondanks je zorgen de mmm niet in hoeft.

Geniet ervan!!
    Ben super blij voor je!

x

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Nu Fuzz en ik nog ! Volgende nod zijn wij aan de beurt :)

Duim duim hihi

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo hele dag weg en wou al eerdere reageren, vooral op Loesje haar test maar moest weer vliegen LOL
    Nu ff gauw en dan naar bed, ben op

Loesje yooooooohoe!!!!! gefeliciteerd!!!!!

angie ik had t/m week 7 ongi gevoel en nu af en toe banden pijn, hoort erbij maar als je niet vertrouw gewoon bellen! En meekletsen in de maand topic dat je uitgerekend zijn helpt ook! knuffs!

diene duimduimduimduim

fuzz hihihihi gekkie :p neem nu activia en dat helpt mijn darmen iets te kunnen laten rusten, merk het ook in kgs, ben bijna 2kg kwijt
    vandaag dus ook met ceremonie dingen bezig, broertje helpen met pak uitzoeken en toen later alles doornemen, heb nu hoofdpijn hahaha

Hier: de misselijkheid en moeheid lijkt heeeeel langzaam terug te trekken! eindelijk! Ben nu 2 dgn gestopt met Pimperan en gebruik nu weer emesafene, ben een heel stuk minder moe! moet je nagaan! Ik geloof dat ik af en toe de beeb voel als ik lang voorover zit, en gisteren ook het hartje gehoord dacht ik maar ik durf nog niet te vertrouwen. Maar morgen echo en dan weet ik het zeker en hopelijk blijf ik deze keer goed op mijn roze wolk!

6. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Snel:

Loesje! Je wordt mama!!! Oh, ik ben zo blij! *dansje voor Loes*

Van harte, meiske!

Kuss, Fuzz

7. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Kijk, mooi weer partners in crime!

X

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey dames
    De echo was goed! We zagen al een ruggegraat en kaken en ukkie was weer druk en zwaaide en verborg de edele delen :p
    Ik den dat ik nu meer kan genieten maar de vk heeft mij op het hart gedrukt dat als ik weer onzeker wordt of wat dan ook dat ik gewoon moest bellen!

9. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Goed nieuws Aowyn! En nu genieten!!

Moet eerlijk zeggen, ben eigenlijk niet zo erg onzeker...misschien komt dat nog? Vandaag VK gebeld, wat ik nu allemaal moet doen, en staat al meteen afspraak voor 24 mei, prima! Voel wel aan heel mijn lijf dat ik zwanger ben...morgen nog ff een cleaur blue doen, wil lief graag, die heeft toch meer moeite met die vagere streepjes :)

Diene & Fuzz: nu is het aan jullie...ik duim me suf!!!

x

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

Hoe is het? al eieren in beeld?

Hier alles goed! Zou vanmrgen CB doen maar ik was weer te snel dus er verscheen helemaal niks behalve een foutmelding! Heb ook nog kv 2v5 in huis dus ook meteen gedaan en zie resultaat hieronder. Ben wel erg blij dat ie duidelijk donkerder is geworden. Voel me verder wel redelijk goed eigenlijk! Hoe is het met jou Angie? hoe voel je je?

Voel trouwens een beetje dubbel om hier te schrijven...ben bang dat ik jullie kwets Fuzz en Diene, of dat jullie denken: zit ze weer te zeuren, we weten het nu wel hoor... eerlijk zeggen!!!

x

11. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve Loesje,

Dit is toch juist de plek om alles over baby's, zwanger worden, zwanger zijn en alles daaromheen kwijt te kunnen? Dus blijf dat vooral doen! Ik gun mijn zwangere forumdinnetjes zeker hun zwangerschap, ook al ben ik het nog niet... Natuurlijk ken ik onze Diene niet in het echt, maar ik ga er stiekem vanuit dat zij hetzelfde denkt:). Ik begin nu wel onderhand ook echt te willen voelen wat jullie voelen, maar ja, daar kan ik nog niet over meepraten... Hopelijk wel snel:). Dus blijf lekker zwangere praat neerzetten. Als het me op een gegeven moment wel teveel wordt, zal ik dat jullie laten weten. Afgesproken?

Mijn ei: dinsdag een ovutest gedaan met al een duidelijke streep. Vanavond weer eens kijken hoe het ervoor staat... Morgen de bruiloft, dus nog even volhouden en dan lekker relaxen!

Zo, nu nog lunchen met mijn ceremoniemeester-dinnetje en morgen nog even doorspreken, dan zijn we er echt klaar voor! Tot na het weekend, lievekes!

Knuf, Fuzz

12. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Aowyn, gewelig dat de echo goed was en nu lekker genieten! Ook fijn van je vk dat je altijd kan langsgaan als je onzeker bent, dat zal wel een goed gevoel geven.

Loesje, gekkie!!!! Ik ben het helemaal met fuzz eens! Gewoon lekker blijven schrijven. Ik ben zo blij voor jullie dat jullie zwanger zijn en ik wordt er echt niet door gekwetst. Ik gun het jullie zo!
    Zou het me te veel worden zal ik het zeker aangeven.
    Natruurlijk wil ik het zelf ook graag allemaal voelen en erover mee kunnen praten, maar mijn tijd komt nog. En omdat het voor mij nog niet zover neemt niks van de blijschap die ik voor jullie heb weg.
    Dus geniet en laat het horen!!!!

Fuzz, veel plezier morgen!!

Hier , mijn ei is in aantocht of misschien al geweest.....heb nog geen ovutest gedaan, kwam er maar niet van. Wil wel vandaag 1 doen om ff te checken of mijn ei nog moet komen. Ik ben erachter gekomen dat ik precies 14dgn na een posi ovu ongi word dus dat is wel handig om te weten, zodat ik rekening kan houden met mijn nod.
    Laatste kans voor mn iui.......duim :)

x

13. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hoi Lieve meiden;

Lieve Fuzz en Diene; lijkt dat jullie nu ook "partners is crime" zijn zo met jullie ei in de buurt!
    Tja, en nu al 2 maanden op een rij is het "raak" dus wie van jullie is next?! (of allebei; haha....dat zou vet zijn!!)
    We duimen heeeeeeeeeeeel hard voor jullie!!!

@Diene; ik duim hard voor jullie pre-iui poging. :)

@Fuzz; Heel veel plezier en succes morgen!! Maak er een prachtige dag van. En klus ze vanavond! ;)

@Loesje; inderdaad mn "partner in crime". Allebei in ronde 6 zwanger!! Erg grappig!! Hoever ben je eigenlijk nu dan gezien je lange cyclus? (misschien domme vraag :))

@Aowyn; fijn dat de echo goed is!!
    Ik ga eens ff dat forumgedeelte opzoeken met December beebs, het zou me inderdaad wat meer rust kunnen geven.

@All; de laatste dagen al minder buikpijn gehad gelukkig; wel ontzettend moe en duizelig. Zolang ik bezig blijf gaat het prima, maar zodra ik in de relaxe-mode ga, dan is het over en uit....slaap!
    Ik kijk erg uit naar volgende week donderdag; afspraak met de VK. Daarna hopenlijk snel de eerste echo!

x

14. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden,

Nou gelukkig maar! Het voelt gewoon een beetje raar, omdat ik weet hoe het voelt om het ook graag te willen. Aan de andere kant weet ik hoe het ging bij Angie en daar was/ben ik ook juist heel blij voor. Mijn lieve formun tantes :)

@Angie: Volgens de vk sta ik nu op uitgerekende datum, 16 december, maar dat is gewoon niet zo, dat is een berekening nav laatste menstruatie. Heb ei op 20 april gehad en als ik dat invoer in zo'n reken-ding dan kom ik uit op 11 januari en dus 4 weken en 1 dag. De vk gaat het bijstellen aan de hand van een echo tzt. Dus volgens mijn berekening klopt mijn banner nu...

@Fuzz: Spannende dag morgen! Je hebt wel echt geweldig weer zeg! Gaat top worden, weet ik zeker!

@Diene: spannend zeg...laatste keer voor evt IUI. Ik heb vaker gelezen dat het die ronde raak is...of het dan te maken heeft met een bepaalde overgave ofzo, weet t niet...alles kan!!

Nou meiden, ik ga mezelf eens nuttig maken, tot snel!

xx

15. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ha, ja Loesje...ik dacht al zoiets. Meestal berekenen ze het inderdaad vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Maar dan is het ei nog steeds 2 weken geleden bevrucht + dan de zogeheten 2 weken gratis en dan inderdaad.
    Ach;...is een mooi begin van 2012 toch?

16. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

@Fuzz: Hoe was de bruiloft??? wat een fantastisch weer zeg, moet helemaal goedgekomen zijn! En zijn je ovu's al lichter geworden, maw ei geweest?

@Diene, hoe is het met jouw ei? al testje gedaan om het zeker te weten?spannend meiden|!!

@Angie: hoe is het?hoe voel je je? Zit je al bij d edecember mama's?

@All: hier alles goed. Vandaag nog even een testje gedaan om te kijken of hcg blijft stijgen en is gelukkig vrjwel even donker als controlestreep. Voel me redelijk, wel mege zeren boobies en de hele dag door een soort misselijkheid. En ben me suf aan het liegen tegen mijn vrienden en dat valt niet mee moet ik zeggen! gisteren feestje waar we al hadden afgesproken met de fiets te gaan want we zouden goed aan de borrel gaan, dus dan vraagt iedereen wel waarom ik ineens niet drink natuurlijk...! We hebben het nog aan niemand verteld we wachten nog eventjes af, maar kan niet wachten op dat moment!

Nou, ik zo eens naar moedertje toe! Fijne zondag!!

x

17. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

Het is wel ernstig stil hier...

@Fuzz: Hoe was de bruiloft?? en zit je nu op je gemakje op t wachtbankje?

@Diene: hoeist met jou? ei definitief gespot en goed geklust?

@Angie: En jij? hoe voel je je? overmorgn afspraak vk zag ik, spppannend!! laat wel weten hoe het was he??

@All: Hier alles goed. Voel me redelijk..merk wel aan heel mijn lijf dat ik zwanger ben. Ik zou het graag aan iedereen willen vertellen nu, moet zoveel liegen en draaien en heb mega buik door mijn darmen die van slag zijn. We gaan het 19 mei vertellen aan ouders, dus dat is nog maar een ruime week! En ben dan net 6 weken...

x

18. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey Ladies;

@Loesje; was hier vanmiddag al ff, maar moest wegklikken op het werk, dus nu thuis dan toch een nieuwe poging. Maar inderdaad maar stillekes hier. Goh ja, wel typisch toch dat je lichaam echt volslagen anders dan anders voelt nu zo na een positieve test. Is echt bijzonder en het went voorlopig nog niet.....tenminste niet bij mij;)

@Fuzz; zeker nog aan het uitrusten en nagenieten na die bruiloft en al dat geklus rondom ei! :) Hoeist op het bankje....wanneer NOD??
    duimduimduim

@Diene; hoeist met jullie? Ook aan het wachten na de iui-loze klusronde? Is het niet deze ronde raak dan gaat het jullie met de IUI vast wel lukken.:) duimduimduim

@Aowyn; hoeist?? Druk met spulletjes inslaan?? Nog onzekere momenten gehad of ben je nu echt de stralende op een roze wolk zittende zwangere?:D

@All; Ben wel op dat forumgedeelte geweest van de December buikjes, maar vindt het hier toch gezelliger. (niets ten nadele van die dames hoor....wel leuk om al die buiken zo verschillend te zien groeien)
    Ik heb 's avonds al echt opgezette volle darmen buiken. Heb al foto's gemaakt...die zet ik er van de week nog wel een keer op....kunnen jullie meekijken.
    Ja en donderdag dan eindelijk mn eerste afspraak bij de VK,...met of zonder echo moeten we dan nog zien. Ik hou jullie zeker op de hoogte!
    En verder; ben zo ontzettend moe, vaker enorm misselijk en ja....kan minder hebben (beetje licht- en snel-geraakt :x)

x

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fuzz en Diene hoe is het met jullie??

Angie nee ik sla pas kleren in later denk ik.. als ik het geslacht weet. Voor een meisje heb ik nog heel veel.
    Het is de ene moment genieten en het andere moment benik mega onzeker. Ik voel de baby al maar heb al een eigenwijze die mijn maar 2x heeeeel kort zijn hartje met de AS liet horen. EN steeds meer dames horen nu met AS de hart.. dan wor dik even onzeker. Vanmiddag geluisterd en 2sec exact hoorde ik hem en floep weer weg.. Maar ik wil de vk niet bellen. Ik weet dat ik dat kan en mag maar voelt zo stom. Het is logisch dat ik erg onzeker ben maar ik zie het ook al zwak zijn of aanstellerig.. ook al is het dat helemaal niet. Ik hoop meer stiekem dat ik 19mei een korte kijk mag nemen.
    Ik wil graag een pretecho afspraak maken maar durf dat ook al niet.. heel anders allemaal dan bij mijn eerste

20. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Lievekes!

Korte reactie via telefoon:). Hier nog geen ei gespot, dus wordt een lange deze ronde. Ik gok op komende zaterdag als ik de status van de streepjes bekijk. Zaterdag dus banner aanpassen.

@ Loes: wat knap dat je nog niks tegen je ouders hebt gezegd op Moederdag! Gaat het goed met je? Ben je al begonnen met je nieuwe baan?

@ Angie: spannend bij vk! En gauw foto's plaatsen! Als forumtantes willen we meekijken!

@ Aowyn: je voelt de baby al! Dat lijkt me zo bijzonder! Geniet er lekker van!

@ Diene: jij al op het bankie? Ik duim voor je dat je lekker geen iui nodig hebt! Hoe gaat het verder met je?

Zo, volgende keer op een groter scherm achter de laptop! Tot gauw!

Kuss, Fuzz

Deel Deze Pagina