Hmmmm... Vanochtend temp gemeten: 36.6. Gisteren en eergisteren was die nog 36.3. Dus gok dat ei gisteren was. Sinds die Etos-pillen geen knal Ovu meer. Ik meet morgen en vrijdag nog om zeker te zijn. Superlief! Vandaag van een collega/vriendin die weet dat we bezig zijn een maansteenketting gekregen die zij droeg op haar huwelijksdag! Lief toch? Zo, nu weer verder aan het werk. Kuss, Fuzz
He Meiden! @Fuzz: idd superlief! en nu de positieve energie Heb je wel goed geklust als ei gisteren was? Wij hebben het maar 2 keer gedaan rond ei, 1 x bij knaltest en 1 x toen ie al stuk minder was... @Diene: hoe is het? we hebben je lang niet gehoord? @Aowyn: gaat echt snel bij jou zeg!! Bij mij kruipen de dagen voorbij @Angie: hoeist? voel je je goed? Morgen VK he! Laat je het ons wel meteen weten als je bent geweest? @All: hier gaat het goed! Aan de zere boobs begin ik te wennen en voel me goed, op het moe-zijn na dan. Dat zou in theorie ook wel meevallen als ik gewoon goed sliep, maar dat is dus niet zo. Korte nachtjes beginnen me op te breken. Vandaag wel ff geschrokken, zag een berichtje op ons Intranet dat er meerdere studenten zijn (Ik werk op een Hogeschool) die de bof hebben en als je dat nog niet hebt gehad en niet ge-ent bent je dat snel moet doen. Ik mijn ma vragen of ik dat heb gehad, nou geen enting en misschien gehad, niet zeker. Maarja, je mag je niet enten bij zwangerschap maar als je het krijgt heb je acute miskraam!!! Pffffff....kan geen kant op dus! x
Meissies! @ Loesje: oh, das schrikken! Heb je al gebeld met vk of je huisarts? Misschien hebben zij een mogelijke oplossing die beter is dan gewoon niet komen werken? Doe je wel voorzichtig? @ Diene: lieve Diene, gaat het goed met je? Waar ben je? Kunnen we iets voor je doen? Kuss voor jou! @ all: nu wordt het wel heeeeel raar! Net test gedaan en die knalt! En mijn temp vanochtend was al vrij hoog... Dus we hobby'en lekker verder en we wachten geduldig af... Maar verwarrend is het wel! Dan ga ik nu echt beginnen met Lief aan een lekker bak Ben & Jerry's! Tot gauw! Kuss, Fuzz
Ha Loesje! Veel duidelijker kan hij niet! Als je stopt met testen sturen, moet je met buikfoto's beginnen! . Schiet mij maar lek. Snap er niks meer van. Ik weet dat ik niet de hele maand heb getempt, dus dat de hoogte ervan niet veel zegt, maar graag jullie meningen. Ma: 36.3, di: 36.3, wo: 36.6 en 's avonds knalovu, do: 36.7. Wanneer is dan ei? Bij tempstijging of na knal ovu? Angie, meis! Hou je ons op de hoogte van jullie vk-avontuur? Heel veel plezier in ieder geval! Kuss, Fuzz
Hey Meiden, Ben er niet aan toe gekomen de laatste dagen te reageren, soms wel ff snel bijgelezen. Fuzz, lief van je vriendin. Wel raar inderdaad die temp en testen, ik kan je alleen niet helpen met de temp want daar heb ik niet echt verstand van. Ik zou gewoon van je ovutest uitgaan, als die gister knal was zou je morgen je ei hebben. Zou voor de zekerheid gewoon gezellig dorklussen Loesje, de bof dat is wel ff schrikken. Vervelend dat je niet zeker weet of je hem gehad hebt, ik zou dit inderdaad even met de vk bespreken. Hoop dat zij jou goede info kunnen geven over wat je moet doen. Angie, hoe is t bij jou? vandaag vk spannend! laat je ons weten hoe het was? Aowyn, hoe is t bij jou? Hier, op t bankje.... ik had vorige donderdag nog een posi ovu, dus zaterdag waarschijnlijk ei. Heb goed geklust dus nou afwachten. Doordat we nou weten dat de kans klein is, is het wachten wel makkelijker omdat ik er toch al vanuit ga dat het niet raak is. Is ergens een beetje lullig, maar ik maak me tenminste niet gek Komende woensdag weer naar de gyn om iui te bespreken. Dat is ook de dag dat ik mn onig verwacht....zou toch leuk zijn als ik haar dan kan vertellen dat de iui niet meer nodig is Vraagje, hebben jullie ook altijd zoveel last van jullie borsten na je ei. Ik heb dit nou al zolang dat rond mn ei mn borsten pijn gaan doen en soms is het echt erg! Nu weer, als ik ze al aanraak dan AUWA! en dat duurt meestal tot na mijn ongi. Dus het grooste deel van de maand heb ik gevoelige pijnlijke borsten, al wordt de pijn wel eens minder en is het het ergs vanaf mn ei. xx
Diene je bent er weer Wat betreft borsten, nee dat heb ik niet zo lang, wel een paar dagen na ei pijnlijke tepels, supergevoelig maar na een dag of 3 ging dat weer weg. Deze maand heb ik het ook wel gehad voor NOD, eerst alleen nog tepels, vanaf NOD denk ik ook zere, zwaardere borsten... De bof gaat gelukkig meevallen...het bericht was blijkbaar al van 28 april en er zijn geen gevallen meer geweest. Incubatietijd is maar 2 dagen dus ik ben er niet zo bang meer voor. Mijn moeder denkt dat ik het wel gehad heb, zowel mijn broer als ik klaagde kort na elkaar over last van nek (teken van bof) maar we waren niet ziek genoeg dat ze ons heeft meegenomen naar arts. Ik kan ook niet te veel doorvragen want mijn ouders weten nog niks van de zwangerschap Volgende week is mijn moeder jarig en dan gaan we het vertellen... @Fuzzie: tempen heb ik ook nooit gedaan dus heb er ook echt helemaal geen verstand van. Mijn ei doet er wel wat korter over dan Diene, als ik knaltest heb dan heb ik ei al vaak de volgende ochtend/middag... @Angie, verteeeeeeeeeeeeeel!! x
Hey! @Diene; ik heb sinds de zogehete bevruchting enorme pijnlijke borsten. Daarvoor nooit last van gehad tijdens, voor of na de menstruatie. Maar inderdaad....don't touch! haha Veel succes woensdag bij de gyn!! @Fuzz; echt lief van je vriendin inderdaad...nu flink de volle maan opzoeken zou ik zeggen. Klus ze inderdaad lekker door. @Loesje; wat een mooie test zeg! Ik heb vorige week nog een keer met cb getest en er stond weer "zwanger". Heerlijk om dat weer ff bevestigd te krijgen @All; Ben inderdaad bij de VK geweest. Intake gesprek gehad en kennisgemaakt. Bloeddruk was goed en op de weegschaal gestaan. Over 2 weken staat de eerste echo gepland. Duurt nog veel te lang als je het mij vraagt...ben nu lichtelijk chagerijnig. Maar dat gaat wel over en die 2 weken komen we ook wel door..... Nu ga ik gewoon dagelijks weer mn "mentale" checklist door en dan geloof ik er maar in dat ik echt zwanger ben. Toch wel fijn die zwangerschapskwaaltjes.... Wel frustie dat dus ogenschijnlijk "gezonde" vrouwen zonder indicatie pas na 10 weken een eerste echo krijgen.....daar baal ik nu ff van. Sorry dat ik jullie hier me lastig val!! kus!
@Angie....oh...ik had stiekem gehoopt dat ze meteen een echo zouden doen bij je. Bij mij zal het ook niet zijn hoor, hebben ze al gezegd, wel jammer! Maar idd, doe ook altijd ff fysieke check...dan hoef ik mijn hand maar op borst te leggen, check! @Fuzz: al meer wijs uit je ei?? @Diene: nog zere borsten?? Hoop het zo dat je woensdag gewoon 'voor niks' naar de gyn hoeft x
Loesje, hoe weet je dat je je ei een dag na een knal test had? Ik weet niet precies wanneer ik mn ei heb na de knaltest, maar ging er maar vanuit dat het 2dgn erna is aangezien ze dat zeggen in de beschijving..... Wel fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over de bof. Ja nog steeds pijnlijke boobs...echt vervelend! soms doet zelfs mn bh pijn aan mn borsten Heb dat nou al een paar maanden telkens, woensdag eens aan de gyn vragen of dat normaal is. Angie, Fijn dat alles goed was bij de vk. Wel jammer idd dat je nog 2 wkn moet wachten voor de echo. Kan me voorstellen dat het frustie is, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk eens naar je beebje kijken. Fuzz, hoe is t met je ei? goed geklust Aowyn, hoe is t bij jou? xx
@Diene: Wat betreft mijn ei, ik heb dan vaak 's avonds knaltest, volgende ochtend ook nog en heb dan zowel 's avonds als 's morgens nog last rechts onderin mijn buik. Zo is het ons overigens deze maand nog gelukt want we hadden deze maand al opgegeven en ook niet meer druk aan het klussen maar voelde het ineens! Ik begrijp dat dat gevoel het rijpen van het eitje is...dan ergens in de middag/avond is de pijn ineens weg en ovu test veeeeel lichter. Maar dit is mijn eigen conclusie hoor x
Ha dames! @ Diene: ik heb na ei ook altijd pijnlijke (.)(.). Dus voor mij al geen indicatie meer over een mogelijke zwangerschap. Vriend mag er naar kijken, maar alleen aankomen na toestemming . @ Loesje: het wordt nog raarder, mijn hunt for ovu... Gisteren weer een knaltest! Vanochtend temp van 36.7, dus ik nu officieel het spoor bijster. Vanavond weer een testje wagen en dan even doortempen voor bevestiging... In the meantime: hot Fuzz on fire! @ Angie: jammer van de echo! Maar over 2 weken wordt het dan een prachtplaatje! Heb je al buikfoto's? @ Aowyn: hoest met jou? Alles onder controle? Hier tijd om schoon te maken. Maat het is echt, echt, echt nodig! Tot gauw weer! Knuf, Fuzz
@Angie: wat goed! Je ziet echt al duidelijk verschil! Bij mij zit er een natuurlijk bescherm (vet-) laagje over dus bij mij zul je voorlopig niet veel zien
@ Angie: wauw! Wat mooi! Je ziet echt al een buikje! Ziet de buitenwereld het ook al? @ Loesje: benieuwd naar jouw buikje! Zet je er ook een foto op? En door dat beschermlaagje zit je kindje lekker veilig! Foto, pls. X, Fuzz
Angie, wat een mooi buikje echt al een verschil in de 2 foto's. Fuzz, ( aka hot fuzz on fire ) wat gek van je ovu's....mss een erg lange piek, of je eitje stond op springen maar is toen toch nog niet gesprongen waardoor je ovu's langer knal zijn. Heb wel eens gehoord dat je ei door omstandigheden uitgesteld kan worden..... Klus ze in iedergeval! Loesje, wel logisch wat dat ei betreft... Ik voel normaal ook meerdere dagen mn ei, ben er alleen niet altijd bewust van dat ik het opeens niet meer voel En ja jij ook buikfoto's Oh morgen misschien met de luchtballon....is de 4de poging omdat het altijd wordt uitgesteld door slecht weer. Hopelijk morgen niet, maar ben er bang voor. xx
Hoi meiskes! Joh, wij hobby'en lekker door... Gelukkig vindt Lief het niet vervelend, maar ik vind het allemaal nogal verwarrend deze ronde. Wel op een of andere manier een raar voorgevoel dat het deze ronde anders is dan anders... Maar goed, laten we niet op de zaken vooruitlopen... @ Loesje: waar blijven de foto's, meissie? Ook met beschermlaagje willen we als formutantes kijken naar ons forumneefje of -nichtje! @ Angie: ik ben nog steeds jaloers op je buikje... Hopelijk volgen onze Diene en ik snel... @ Aowyn: waar ben je? Gaat het goed met je? Knuf voor jou! @ Diene: En? In de luchtballon geweest? Hoe was het? Hoe voel je je verder op het bankie? Relaxed? Heb je zin in het gyn-bezoekje? Vandaag lekker gelunched met zus en moeke. Was erg gezellig! Liepen we door de stad, wilde zus een jasje voor mijn petekindje (dies nu 1) halen en ze zag een ontzettend lief klein jurkje hangen. Veel te klein voor haar meiske, dus ze vroeg toch vriendelijk of Lief en ik een beetje op wilde schieten, ze wilde wel weer baby-kleertjes kopen... Ze weet dat we bezig zijn, maar mijn moeke dus niet. Heb tactisch verwezen naar andere zus... Jullie nog weekend plannen? Morgen wordt bij ons echt ontzettende lamtak-dag! En ik heb er zin in!!! Tot gauw! Kuss, Fuzz
Angie toemaar slank ding mooie bolletje! diene vandaag waaide het maar was wel redelijk weer, dus de lucht ingegaan? Fuzz lief en ik werden wel een beetje gek dat mijn ei dit ronde zoek was. Dat toen mijn ovu eindelijk 3 dgn later als normaal knalde wij het zo maar lieten en toch was het weer raak Voor het eerst mijn ei 3 dgn later en nu goed zwanger! Dat moet iets mee te maken hebben! Hier ben brak van gisteren. Heb in het keuken gestaan op het werk en aan de kant waar ik stond deed het niet goed voor mijn bekken helaas. Baal wel dat ik nu al last van hebt. Bij mijn dochtertje kwam het iets later en werkte ik toen 38+ nu maar 24u. Daarna een buur feestje. Buren waren 12 en half jaar getrouwd. Gezellig maar ik bleef niet tot het eind, mijn benen en voeten deden echt zeer! Vandaag erg moe en brak maar het besef dat er eindelijk toch een ukkie in mijn buik groeit komt echt aan. Ik heb het geestelijk gevoel alsof ik al 7mnd ver bent en heb al beetje last van nesteldrang. Maar gezien het afgelopen jaar snap ik wel waar het vandaan komt. Ben geestelijk allang klaar voor deze ukkie.