Hey dames, Met deze mama to be gaat het niet zo soepel. Ben elke dag beroerd; moe, dizzy, misselijk etc. Hoop dat dit echt over een paar weekjes voorbij is. Kom nu echt energie tekort. Ik doe nu het hoogst noodzakelijke en laat verder het een en ander schieten..... Maar goed; donderdag dan eindelijk de echo!! Kan niet wachten.... Dan mag ook verder iedereen het weten.... Gelukkig dit weekend lekker rustig gehad. Net met lief een checklist met spulletjes voor de baby-uitzet in elkaar gezet. We zijn ook al door de baby-dump, Prenatal en Babypark heen gewandeld voor inspiratie. (allemaal lekker in de buurt) Hebben al leuke ideeen opgedaan. Heb zelfs al een luiertas....kon em niet laten staan....zo leuk!! @All; jullie allemaal een fijn weekend gehad? xxx
Hoi meisjes! Ja joh, het is rustig geweest hier de afgelopen dagen! Fijn dat er weer wat te lezen was... @ Angie: he bah! Ook niet leuk dat je zo low on energy bent. Ik hoop ook voor je dat het snel beter gaat en het Gote Genieten kan beginnen! De echo staat ook voor de deur en ik kan me zomaar voorstellen dat als je het wereldkundig kunt maken, dat een flinke energieboost geeft! Dus nog even volhouden!!! @ Loesje: hoest bij jou? Nog gaan tennissen? Kom je de dag door met de mommy-naps? Jij ook al aan het baby-shoppen geweest, net als Angie? Oh, dat lijkt me zoooo leuk! Maar goed, mijn tijd komt nog wel! @ Aowyn: jij lekker aan het genieten? En de mommy-naps? Hoe voel je je verder? @ Diene: Wat een spannende maand ga jij in! De IUI begint en je krijgt een reële kans dat je deze maand zwanger raakt! Oh, wat moet dat spannend zijn!!! Ik duim voor je! @ all: deze maand is raar. Meestal voel ik wel wat aan mijn (.)(.) enzo, maar deze maand dus niet. Het rommelt wat beneden in de baarmoeder-regionen, wat steekjes af en toe, maar verder ben ik nog nooit zo relaxed geweest tijdens onze pogingen. Zelfs zo relaxed dat mijn voetreflexzone-therapeut constateerde dat ik het verzet in mijn voeten had opgegeven. Ze kon ze zomaar ronddraaien en ik gaf geen tegengas. En ineens ben ik aan het dromen (en dat ik de volgende dag ook nog weet dat en wat ik heb gedroomd) en kan ik achteruit de auto in een parkeervak zetten (dat is me het afgelopen jaar nog niet gelukt in 1 keer!)! Oh, en ik heb werkelijk geen idee wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden, dus ik zie het allemaal wel... Stiekem heb ik echt wel hoop deze ronde, omdat het allemaal zo anders is dan de maanden hiervoor. Maar of dat een reden is? We zullen het zien! Knuf, Fuzz
He meiden! Nou zeker een rustig weekend op het forum! Wij iets drukkere agenda, vrijdagavond een verjaardag van een vriend, 4.00 uur thuis, had we ff napje gedaan eerst en gisteren hele dag competitietennis, ook pas 23.30 uur thuis, dus vandaag ultieme lazy sunday! Heerlijk! Lief is nu lekker frietjes halen en verder niks vandaag! @Angie: balen dat je je zo voelt! En raar ook zo ineens, meestal heb ben vrouwen het dan hun gehele eerste 3 maanden! Leuk dat je al wat geshopt hebt @Diene: idd spannend deze maand, duim zo hard voor jullie!!! @Fuzz: Jij ook een rare ronde zeg hahah...maar prima dat je zo relaxed bent toch? En ook wel eens lekker dat je geen NOD weet, kun je je daar ook niet druk over maken en maar zien! @All: Ik voel me eigenlijk erg goed! Op boobs na uiteraard...overmorgen voor het eerst naar vk, ben erg benieuwd! Wil graag een datum voor echo om er naartoe te leven! Moet zeggen dat ik niet echt op een roze wolk zit hoor...dat gelieg nogsteeds tegen iedereen, wil ook eerst echo zien, weten dat het goed is! Dus ook nog niks gekocht of geshopt, uiteraard wel al vanalles gezien! Wij willen ook graag weten wat het is met 20 weken, is ook makkelijker shoppen. Wil jij het ook weten Angie? en Aowyn? Nou meiden, geniet van jullie zondagavondje, mijn frietjes komen eraan! mmmmmm x
He Meiden! Hoe is het hier? het is weer erg rustig @Fuzz: En? hoe voel je je? @Diene: Spannend zeg...wanneer nu eerst volgende afspraak? @Angie: hoe gaat het? voel je je nog ellendig? Hoop dat het beter gaat inmiddels! @All:gisteren hier een wat mindere dag, en had niks met zw te maken, had het weekend al een zeurderige kiespijn en gisteren werd het echt ondraaglijk. Ben ZO bang voor de tandarts! Dus veel te lang gewacht...ellende is alleen dat ze geen foto kunnen maken als je zwanger bent, maar hij zg het probleem meteen gelukkig. Dus aangepast verdoving (mag ook geen gewone iv, zw) en rats, kies eruit! Pffff...maar geen pijn meer gelukkig! Vanmorgen samen met lief naar vk geweest, was meer informatief eigenlijk en uitslagen van bloed. Alles zag er erg goed uit, veel besproken. Nu mag ik dus echo laten maken maar ga as dinsdag op vakantie naar Turkije dus wiode zoooo graag voor die tijd! Ik mag een extra echo (nu dus) omdat ze niet weet hoe ver ik ben (ik weet het wel zeker) en dan straks met 10-12 weken weer 1, leuk! Maar ff rondgebeld, kan nu as vrijdag al terecht in Etten Leur! Ben zo blij, spannend!! Jij overmorgen echo he Angie, leuk!!! xx
Ha dames! Wat spannend! 2 echo's deze week! Dat worden mooie plaatjes! Diene: jij al in het ziekenhuis geweest voor iets iui-erigs? Al aan het spuiten? Lukt het allemaal nog? Aowyn: hoe is het met jou? Weer nieuwe buikfoto's? Which reminds me: Loesje, bij jou al iets te zien? En Angie, jouw buikje weer gegroeid? Nou, hier is het moeilijk. Afgelopen zondag is de moeder van mijn ex gestorven. We zijn 6 jaar samen geweest en nu al een jaar of 4 hele goede vrienden. Ze was ziek, hoop nabij op genezing, maar die hoop is 2 weken geleden weggehaald en afgelopen zondag is ze dus gestorven. 62 was ze... En nu heeft ex geen ouders meer. Dus das een rotweek. Met mij? De twijfel slaat toe. Wel of niet? Voel ik iets of niet? En is dat anders dan voorgaande ronden? Ik ben eigenlijk gewoon het spoor bijster en wacht het weekend af. Het ene moment geloof ik er in deze ronde, het volgende moment niet. Er zit echt niks anders op dan afwachten. Nu maar lekker gaan koken. Eens kijken of ik zo mijn zinnen kan verzetten. Tot gauw, dames! Kuss, Fuzz
Hey meiden! Angie zeer herkenbaar en hoort bij de zw, eerste trimester. Vaak in de 2e ga je je beter voelen. Ik heb het met 6mnd, iig bij mijn eerste, ben nu nog moe. Mijn vrije dagen zijn om bij te tanken dus gebeurt weinig in huis Fuzz ik pak ze wnr het kan! Voel mij verder ok en moe nog. Vandaag een slechte dag, vertel ik zo Spannend! ik duim!! oh nee gecondoleerd! Loesje ja natuurlijk willen we het weten!! 9 juni hopelijk, moet ukkie wel mee werken auwie die kies :S knuffs! Diene hoe is het daar? Vandaag werd ik dus wakker met bekkenpijn al. Maar op werk had ik het idee dat een zenuw klem zat in mijn rechterbil. Zeer met lopen en been moest ik echt optillen. Daarnaast moest ik onverwachts paar keer achter elkaar spugen op het werk en krijg nu ook hoofdpijn hopelijk morgen een betere dag!
Hey meiden, Angie vandaag echo, hoe was het????? Hopelijk voel je je al iets beter! Het is allemaal voor een goed doel en nar 12wkn hopelijk beter. Loesje morgen echo, spannend!!!! laat je weten hoe het was? Als jullie Angie en jij foto;s meekrijgen meteen showen! Balen van je kies! Ben hier ook geen held wat de tandarts betreft.... Fuzz gecondoleerd. Nog een paar daagjes en hopelijk krijg je dan goed nieuws! Ik duim me suf Aowyn wat vervelend van die bekkenpijn. Ik hoop echt dat je er niet te veel last van gaat krijgen. Neem je rust en geniet van je beeb. Nog ff en dan 20wkn echo, spannend. heb je al een voorgevoel van wat het wordt? Hier vandaag bloed laten prikken en maandag al voor de 1ste echo. Spuiten hoeft pas als mn eisprong er bijna is..... Volgende week gaan het allemaal gebeuren.. xx
Hey ladies; ff snel; want zit op mn werk.... Echo gehad en helemaal goed!! Uitwendig en inwendig gekeken: flink gespartel; hartje gezien en gehoord....mijn ene eierstok is nog als bonus gecheckt en er waren geen gekke dingen te zien. Het vruchtzakje zat er ook nog.....helemaal goed dus!! Ben eindelijk gerustgesteld. Uitgerekende datum is nu verzet naar later (27-12-11) Dus ben nu 9 wkn en 1 dag. Over 3 weken de volgende echo + bloedonderzoek. Foto's volgen (heb er 14!!) @Loesje; succes ook met je echo!! Het is fantastisch!! xxx
Ja Angie, super!!!! Jij een beetje teruggezet, ik een beetje vooruit misschien en dan lopen we bijna gelijk hahah! Bijzondere datum voor jou, kan nog alle kanten op, 2011 of 2012 kindje! Leuk! Ben ook zo ontzettend benieuwd morgen...is toch wel spannend hoor, de eerste bevestiging dat het allemaal goed zit. Ik hoef pas om 16.00 uur, dus kan pas laat van me laten horen...En tuurlijk show ik foto's!En nee, nog niet van mijn buik hahaha. @Fuzz: gecondoleerd...pff, pittig. En hoe voel je je inmiddels? al een teken van boven gekregen? Ga je testen en zo ja wanneer? @Diene: Spannend zeg over 1 week gaat het beginnen! Ik zat gosterne toevallig babyboom te kijken (erg emo allemaal als je zwanger bent of wil worden denk ik, je begrijpt de mensen zo goed!) en was ook een stel, was IVF in dit geval maar meteen raak! Medische wereld wat ze doen, heb vertrouwen! @Aowyn: Schiet echt al op bij jou zeg, inderdaad...wat is je voorgevoel? Nou meiden, duim voor me voor morgen dat alles goed is...ik heb nu lekker al vakantie. Hopen op goed nieuws morgen en dan dinsdag het vliegtuig in naar de zon!!
Hoi, @Fuzz; gecondoleerd meid! Je wordt gewoon heen en weer geslingerd door emoties!! Sterkte... @Loesje; Hoop dat het allemaal goed is; fijn dat je nog zo snel terecht kunt! @Aowyn; begint inderdaad al op te schieten? Balen van je bekkenpijn zeg!! En dat nu al....bijna op de helft. @Diene; succes maandag met de echo en het verdere verloop. We leven in spanning mee!! @All; foto'tje komt, maar de resolutie is te groot ofzo...moet ik nog ff uitzoeken hoe dat zit..... xxx
Hoi lieve schatten! Dank jullie wel voor jullie medeleven. Vandaag was echt een rot-dag. Natuurlijk vanwege de crematie, maar had ook bruinig slijm met vegen, dus ik vrees dat ik jullie geen posi-test kan laten zien deze ronde. Ben er eigenlijk best een beetje boos over dat het niet wil lukken. En ik weet ook wel dat we nog geen jaar bezig zijn en dat ik geduld moet hebben en dat onze lieve Diene al 2 keer zolang bezig is en dat ik niet moet zeuren, maar ik voel me op het moment verdrietig. Natuurlijk geniet ik wel van jullie mooie echo-ervaringen en buikfoto's! Wat heerlijk is dat om te zien en via jullie te ervaren!!! Zo, sorry voor mijn ego-berichtje. Ik ga maar lekker slapen, dan is deze dag wat mij betreft voorbij... Knuf, Fuzz
Ah lieve Fuzzie, dikke knuf! Ik heb er alle vertrouwen in dat jij en Diene ook een positieve test in handen krijgen, het moet & zal gebeuren! Hou moed!!!
@ Fuzz; ook dikke knuf van mij!! Wat balen weer.....maar echt, jullie tijd komt ook!! Blijf hoop houden!! Ineens zal het lukken....knufknufknuf. @ Aowyn; wat een mooie buik zeg!! Hoop er over 6 weken ook zo bij te lopen @ Loesje; veel succes vanmiddag! duimduimduim!! geniet ervan!! @ All; hier dan het bewijs. Dit is via een inwendige echo gemaakt. xxx
Hey meiden, Loesje ik heb laatst ook een stukje van babyboom gezien, waar ze de zwangerschapstest deden. Ik kreeg echt tranen in mn ogen..begrijp ze maar al te goed. Veel plezier bij de echo vandaag! Fuzz dikke dikke knuf. Ik begrijp je gevoelens goed, natuurlijk kan het allemaal niet snel genoeg gaan en het maakt dus niet uit hoe lang je bezig bent. Als je graag zwanger wilt worden en het keer op keer niet raak is is dat echt emotioneel heel zwaar. Maar de hoop voor deze ronde hoeft nog niet verloren te zijn, kan ook van een innestelling zijn. En zo niet, dan hopelijk volgende maand. Ik blijf hard voor je duimen. Angie geweldig die echo! En super dat ales goed is. Het wordt inderdaad spannend voor jou rond de bevalling, misschien wordt het een kerst kindje, een nieuwjaarsavond kindje of een 2012 kindje!! Aowyn wat een geweldig buikje! Ben een beetje jalours, maar op een goede manier Kan niet wachten tot ik ooit zo een buikje heb Dank jullie wel allemaal voor de lieve en positieve woorden. Ik ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Vind het oh zo spannend! En dan na de iui nog 14 dagen wachten voor de uitslag....denk dat het moelijke en lange 14dagen worden! Gelukkig ga ik tussen door nog naar pinkpop en hopelijk kan ik het dan een beetje van me afzetten. ik word er nu al nerveus van xx
He Meiden! Nou hier ook fantastisch nieuws....we hebben het hartje gezien, was niet te missen!! Is echt nog maar heeeeeeeeel klein hoor! Zeker in vergelijk met Angie Het rondje erboven is trouwens het dooierzakje, daar eet hij/zij nu van zeg maar... Ben zooooooo blij en opgelucht!!!
Oh, en mijn berekening klopt dus idd...maar omdat ik zo vroeg ben mag ik over 2 weken weer! en dan met 12 weken weer, relaxed!
Hier ff gauw langs, heb migraine aanval gehad vannacht en nu nog last van, handig als je ook meer rondpompt Loesje en angie gave echo's, jullie zullen versteld staan over een paar weken bij de volgende echo Diene herkenbaar hoor. Ik was snel zwanger van mijn eerste en nu met alle ellende de afgelopen jaar geniet ik nog meer. Ik werd vanavond ook nog emo toen ik mijn dochtertje vasthield, wij hebben haar gemaakt, wij! pffff traantraan *bloos*
@Loesje; mooi plaatje hoor...is toch heerlijk om te zien. Fijn dat je ook meerdere echo's krijgt.... Fijne vakantie!! x @Aowyn; balen zeg van die migraine. Beterschap.... Fijn weekend allemaal!!