Hoi meisjes! Oh, wat een mooie echo's!!! Echte mensjes die in jullie groeien! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! Ik blijf lekker jullie foto's bekijken... Daar word ik blij van! @ Diene: wat spannend allemaal! En na de IUI gaan wij heeel hard al onze hoop op jou richten en dan is het raak... @ Aowyn: gaat het al beter met je? Heb je nog een beetje van je weekend kunnen genieten? @ all: nou, hier zijn de dijken doorgebroken. Hartstikke ongesteld geworden zaterdag. Had de laptop thuis gesloopt en om nu weer een heel verhaal via mijn telefoon hier neer te zetten, dat trok me ook niet, dus nu maar even gauw onder werktijd. Lief en ik hebben dit weekend eens besproken wat we nu gaan doen. Twee opties: of naar de huisarts of even rust. We hebben voor de rust gekozen. Dus de komende twee maanden gaan we zonder testen en zonder tempen doorkomen, ons richten op ons en niet op 'ons kindje'. Er zijn genoeg andere dingen die op dit moment veel tijd en energie kosten, dus vandaar deze keuze. Als ik na de vakantie (eind augustus) nog niet zwanger zou zijn, gaan we alsnog naar de huisarts, dan zijn we ook een jaar bezig en kunnen we volgens mij de hulp best gebruiken. Maar nu dus even rust... Ik blijf wel lekker hier meekletsen en mijn banner bijhouden (wil zelf wel overzicht over waar ik ben in mijn cyclus, maar de dagelijkse controle dus niet) en lekker van jullie verhalen genieten! Maar voor ons dus even twee maanden geen baby-seks... Ik moet zeggen dat het tot nu toe (jaja, 3 dagen later) best gaat, maar tegen de tijd dat mijn eisprong komt, weet ik niet hoe ik erin sta. Maar so far, so good... We gaan het gewoon proberen, 2 maanden tijd voor elkaar! Zo, weten jullie dat ook weer... Ook zo lekker aan het genieten van het weer? Knuf, Fuzz
Hey meiden, Loesje, geweldig die echo! en wat super dat je het hartje al hebt kunnen zien Aowyn, hoe voel je je? ik hoop dat het beter met je gaat, zodat je lekker kunt genieten. Fuzz, dank je wel Wat knap van jullie dat jullie die keuze hebben gemaakt. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. Hopelijk gaat het lukken en kunnen jullie de komende 2 maanden lekker van elkaar genieten zonder poespas. En toch blijf ik voor je duimen dat het binnen kort raak zal zijn, want je weet wat ze zeggen.......als je er niet mee bezig bent...... En dan hoef je hopelijk niet naar de dokter. Angie hoe is het bij jou? Hier, ben vanmorgen voor de echo geweest en heb 2 eitjes, 1 links en 1 rechts. (dubbel kans zou ik denken, maar heb t niet gevraagd) het linker eitje is groot genoeg, de rechter nog iets kleiner. Morgen mag ik spuiten en donderdag de iui. Omdat het dan hemelvaart is is mijn gyn er niet en zal een andere het doen. Ben benieuwd en best nerveus.... x
He Meiden! @Fuzz: moeilijke keuze lijkt me, maar wel begrijpelijk. En idd na die 2 maanden kun je naar de HA! Maar we duimen natuurlijk op een spontane zwangerschap, tijdens de rust! @Diene: spannend! Goed dat iig 1 eitje al goed is, donderdag spannende dag....! @All: ik ben mijn koffer aan het pakken, lief & ik vertrekken morgen voor 8 dagen naar Turkije, lekker naar de zon! Moet ook zeggen dat ik er aan toe ben, ben echt heel erg moe...En ik baal een beetje van 'deze weken' je kan het nog aan niemand vertellen, allemaal liegen en draaien...we komen volgende week woensdag terug en donderdagavond al meteen de 2e echo, gelukkig! Als daar alles goed op is dan gaan we het wel al aan wat vrienden vertellen. Nou meiden, veel succes allemaal, ik zal jullie gewoon blijven volgen, lief neemt Ipad mee en we hebben wireless internet dus hou me op de hoogte! xx
Hey Loesje, Lekker op vakantie! Geniet ervan en rust lekker uit. En als je dan terug bent hoef je niet meer te liegen dat lijkt me zo leuk om het te kunnen vertellen. xx
Hoi! @Fuzz; knap dat jullie nu ff rust nemen. Kunnen jullie inderdaad de gedachtes weer ff resetten en straks weer fris verder gaan. Geniet lekker van elkaar... @Loesje; een hele fijne vakantie!! Kom lekker tot rust! Heel handig zo'n vakantie, want dan kom je ook geen familie / vrienden tegen en kom je ook niet in de verleiding om het te vertellen. Lekker na de echo aan iedereen vertellen. Ik had het na de echo op hyves en facebook gezet en had binnen een minuut al reacties.....echt niet normaal; wel kei leuk!! Nu weet iedereen het.... @Diene; heel veel succes morgen met het spuiten en natuurlijk donderdag!! duimduimduim!! Wanneer mag je dan gaan testen?? 14 dagen later ofzo?? @Aowyn; hoe is het? Hier met vlagen super misselijk. Vanmorgen met de auto met spoed aan de kant gaan staan om ff tot mezelf te komen. Verder nog steeds erg moe, weinig eetlust en steeds meer dingen smaken me niet. Ging van het weekend bijna over mn nek van Aspergesoep terwijl ik dat normaal echt super lekker vindt. Gelukkig morgen en donderdag lekker vrij....kan ik een beetje bijslapen weer. Vrijdag werken en dan heel het weekend niets in de planning.....heerlijk! x
@ Loesje: als je dit leest, een hele lekkere vakantie! Geniet ervan! @ Angie: Oeh! Das wel eng, hoor, tijdens het rijden! Doe je voorzichtig? En die aspergesoep komt volgend jaar wel weer! @ Diene: hoe ging het spuiten? Viel het mee? Heel veel succes morgen! Ik duim voor jullie dat het de 1e keer lukt! @ Aowyn: waar ben je, meiske? Gaat het goed met je? Knuf! @ all: wat een lieve reacties! Dank jullie wel! Ik merkte aan mezelf dat ik te erg bezig was met zwanger worden, dat ik de rest van ons leven begon te verwaarlozen. Constant dat zwanger worden in mijn achterhoofd was te vermoeiend. Het loslaten is moeilijker dan ik dacht, maar het is al wel wat meer naar de achtergrond. Voor nu iig. Kweetniet hoe dat over 2 weken is, maar vooralsnog zie ik het wel zitten! Zo, nu weer lekker naar Lief! Knuf, Fuzz
Hey meiden, Angie, oei dat klinkt niet goed, zeker niet tijdens het rijden. pas je goed op je zelf? Hopelijk voel je je snel beter. Fuzz, besteed nu maar lekker aandacht aan alles behalve zwanger worden. Geniet lekker van je mannetje en je leven. Hoe het over 2 weken gaat zie je dan wel weer, zou het niet lukken heb je toch even wat rust gehad. Maar wij zijn hier om jou te steunen en zullen je dus ook steunen in het nemen van afstand! Dus al we iets voor je kunnen doen moet je het maar zeggen! Aowyn, hoe is het bij jou? Loesje, hoe is je vakantie? Hier, Gister dus even van het werk naar huis gegaan om te spuiten. Gelukkig woon ik nog geen km van het werk af Oh ik was toch wel nerveus en had het even moeilijk, maar het viel allemaal reuze mee! Omdat ik al bang ben voor spuiten heb ik me echt het ergste voor gesteld. Maar gelukkig was het dat niet Toch hoop ik dat het bij deze ene keer blijft. Morgen is het dan zover, om 11:00u iui. ben nerveus, maar vooral voor de dagen erna. Die onzekerheid. De 14de mag ik dan bloed gaan prikken voor hcg, maar ik denk dat ik een dag later ga omdat ik die middag pas thuis kom van pinkpop. Tenzij ik te gek word van het wachten en de avond ervoor naar huis ga...... Nog even wat grappigs / doms... Ik heb dus vandaag een zwangerschapstest gedaan omdat ik hcg heb moeten spuiten (pregnyl) en ja hoor hij was positief weet ik ook hoe dat uitziet en dat de testen het doen hihi nu over 2 wkn een echte! XX
hey lieverds, las ff gauw terug en zag dat jullie riepen! Ik heb vandaag gewerkt gisteren was ik ook moe en vooral gelezen. Angie hier nog misselijk maar ik vermoed dat het grotendeels nog door komt omdat mijn bm zo snel groeit, hij is al boven mijn navel nu als ik het goed voel! Fuzz herkenbaar gevoel. Ik zat de laatste ronde echt serieus te denken aan een pauze inlassen. I wou het ook niet want we waren lang bezig maar ik ging er ook kapot van, knuffs! Diene ik heb ook fobie voor spuiten maar moet zeggen al dat geprikt de afgelopen jaar van de miskramen ga ik er nu wel alleen heen maar waarschuw ze wel om geen plotseling bewegingen te maken want dan verlies ik de concentratie. Super dat het goed ging! Ik heb van een paar gehoord die iui hebben dat ze na de iui (dezelfde dag dus) flinke buikpijn hadden. Hoeft natuurlijk niet maar mssn handig om pm's of als je thuis bent een kruik in de buurt te houden? Ik duim dat je over 2 weken een echte posi test hebt!!
Hier verder gewoon moe en misselijk, what's new Las net in Zwanger zijn blad dat ukkie nu net zo lang is ongeveer als een tandenborstel. Niks nieuws voro mij maar ik beleef het wel bewuster dit soort feiten. Bij mijn dochter vond ik het leuk en interessant om dit soort feiten te weten. En nu weet ik gewoon wat het inhoudt allemaal. Ik heb goede vertrouwen maar denk dan wel van jeetje! Is het baby al zo groot!! Ik ben bijna halverwege
Hè meiden! Hier even een berichtje uit het super zonnige Turkije! @Diene,hoe is het vandaag gegaan?spannend allemaal hoor!goed te horen dat het spuiten meeviel...en nu 14 hele lange dagen vrees ik...we wachten gewoon lekker met je mee! @Fuzz,wel herkenbaar hoor...mijn wereld stond de laatste maanden ook stil,alles draaide om die stomme cyclus,pffff vermoeiend! Maar hou vol! @Angie,wat balen dat je je soms zo naar voelt!ik zit erop te wachten dat het bij mij ook gaat gebeuren maar tot op heden voel ik me prima! @Aowyn, haha een tandenborstel!dat groeit snel dan! Wij noemden deze garnaaltje, want het moet zo groot zijn als een inimienie garnaaltje. Nou meiden, hier tijd voor siesta,heerlijk! Xx
@Loesje; hey...geniet lekker van je vakantie en elkaar (incl. je "garnaaltje" in je buik). Lief dat je toch een berichtje achterlaat. @Diene; hoe is het gegaan?? Super benieuwd; zal zeker spannend zijn geweest....hoop dat het goed gelukt is en we slepen je wel door de komende 2 weken heen hoor!! Je hebt nu echt een serieuze kans dat het gaat lukken..... @Fuzz; Ik hoop dat wij je niet op andere gedachten brengen met al dat geklets over baby's, echo's e.d. hoor. Knap als je die gedachten op de achtergrond kunt zetten. Het mooie is wel dat als jij en Diene straks zwanger zijn dat jullie dan alle ins en outs al weten wat betreft zwangerschapsperikelen....haha @Aowyn; dus nog steeds misselijk....pfff....balen zeg. Maar ja, doe je weinig aan. En echt raar om je voor te stellen dat je beeb nu net zo groot is als een tandenborstel...haha. Elke keer als ik mn tanden nu poets dan moet ik daaraan denken....hihi @all; die van ons is nu om en nabij de 3 cm geloof ik. Maar mn buik is echt al flink aan het groeien heb ik het idee. Zeker 's avonds.... Ik zal weer eens een foto knippen...kunnen jullie meekijken. Mn broeken passen nog wel (zonder riem), maar een zwangerschapsbroek zit ook al heerlijk. (gisteren 1 gekocht ) Verder nog steeds moe en misselijk etc. Geen grote aanvallen meer gehad gelukkig.... Morgen werken en dan weer weekend.....lekker rustig aan....is fijn en helpt ook. xxx
Hey Meiden, Loesje, Geniet lekker van je mannetje en je garnaaltje in het zonnige turkije! Lijkt me heerlijk om er even zo tussen uit te zijn en te relaxen Fuzz, hoe is het bij jou? lukt het nog om je gedachten van het zwanger worden af te zetten? Aowyn, Balen dat je je nog steeds ze moe en misselijk voelt. Ik hoop echt voor je dat het nog over gaat. Die lekker rustig aan. Leuk fijtje dat je beebje zo groot is als een tandenborstel Dan is al een flinke beeb Angie, ik kan niet wachten op de nieuwe buik foto's. Al 3 cm gek idee is dat he Nog ff en je pas alleen nog maar in zwangerschapsbroeken. Nog geen 2 wkn meer en dan zit je al in het 2de trimster! gaat toch snel he, hopelijk voel je je dan minder moe en misselijk. Hier, iui is goed gegaan. Toen ik het zaad ging halen was het nog niet helemaal klaar en mocht ik erbij blijven, heb vanalles gevraagd en uitleg gekregen. Vond het wel interesant. Ze hebben 1,6 mlj zaadjes ingeracht, niet erg veel maar toch genoeg zij de gyn. Nu duimen. Na de iui ben ik nog naar een klein festival geweest, heeft me gelukkig lekker afgeleid. Na het weekend nog ff druk met werk tot pinkpop dus hopelijk werkt het goed als afleiding. Het is inderdaad weer een echte kans dus als ik er te veel over nadenk maak ik mezelf gek. Wil graag hopen, maar ook weer niet om de eventuele teleurstelling niet te groot te laten worden. nog 10/11 dgn en dan weet ik het......... Geniet van het lekkere weer en het weekend allemaal! xx
Hey meiden, Het is weer rustig hier Hoe was jullie weekend? Alles goed mt iedereen? Hier niet veel bijzonders, nog steeds rustig op het bankje aan het afwachten...... Dikke x
Hè meiden! Hoe is het allemaal? Spannend Diene!!Ben zo benieuwd,leef met je mee! @Angie:Hoe voel je je?de eerste 3maanden zijn al bijna om voor je,hoop dat je je dan beter gaat voelen! @Fuzz:Hoeist?beetje rustig in je koppie nu? Hier alles goed! Is 36 graden hier dus dobber lekker heel de dag op mijn luchtbedje, goed te doen! Morgen laatste dagje,woensdag weer lekker naar huis,ook prima! Vanavond nog even lekker shoppen! X
Hoi! Hier gaat het zn gangetje; regelmatig nog flauwvalneigingen, braakneigingen etc. Verder zegt mn omgeving dat ik maar weinig kleur in mn gezicht heb....heb er wel eens beter uitgezien...haha Hoop echt dat het over een tijdje beter gaat.... @Loesje; Hoop dat je heerlijk bent uitgerust...kun je er weer tegen. Goede terugreis morgen! @Diene; op het wachtbankje.....zo spannend....volgende week @Fuzz; ja, hoeist? Hoop dat je de rust gevonden hebt. @Aowyn; hoeist met je tandenborstel?? haha (of gaan we nu door voor een haarborstel?) @All; hebben jullie nog concrete vakantieplannen?? Wij hebben vorig jaar 2 weken op Zanzibar (Afrika-Tanzania) vakantie gehouden. Dit jaar gaan we in September naar Cran Canaria....heb er nu al zin in. Over 2 weekjes heb ik een week vakantie.....ook al fijn!! Dan hebben we de 2e echo en ook het hartje luisteren bij de VK. Kan niet wachten.... x
Hey meiden, Loesje, vandaag op de terug weg hoop dat je nog ff lekker hebt kunnen dobberen en shoppen. Goeie reis en hopelijk ben je lekker uitgerust van je vakantie. Angie, dat klinkt niet goed. hoop echt dat het snel beter met je gaat! kan men er niks aan doen om je wat beter te laten voelen? ijzertabletten ofzo? Heerlijk een weekje vakantie en super spanned en leuk dat de 2de echo er al aankomt. Beterschap. Aowyn, hoe is het bij jou? toen ik laatst mn tanden poetste moest ik aan je denken nu zal de beeb wel weer wat groter zijn Fuzz, hoe is het bij jou? Volgende week rond deze tijd weet heb ik hopelijk goed nieuws!! duim duim. Nu eerst lekker een paar daagjes pinkpop xx
He Meiden! Ik ben weer in het land! Was heeeeeerlijk! Lekker uitgerust, helemaal bijgetankt. Morgen meteen spannend, 2e echo alweer! Pas om 19.00 uur maargoed, ben benieuwd!! @Angie: echt vervelend dat je je nog zo voelt zeg! Idd miscchien ijzerpillen ofzo? @Diene: nog 1 week, we tellen mee af met je, ben zo benieuwd! @Fuzz/ hoeist? x
Hihi iedereen denkt gelijk aan mij met tandenpoetsen Hier gaat her wel. Drukke weekend gehad en ma en vandaag gewerkt en gisteren ook druk gehad. Erg moe maar wel ok Morgen om 12u de pretecho! Kan niet wachten en eng tegelijk! Ukkie is bijna 20cm las ik Loesje lekker aan het genieten dus en morgen echo! angie en loesje als ik jullie banner zie dan verbaas ik mij da tik en jullie al zo ver zijn! gaat snel zeg! Diene super dat het goed is gegaan, nu duimen en afwachten! Geen pijn gehad erna? Anige ik kreeg ook te hoen toen ik weer ging werken dat ik erg me en bleek eruit zag (kan ik nóg bleker zijn dan dat ik al ben )
@Aowyn: Zelfs lief heeft het erover hoe lang het duurt tot onze garnaal een tandenborstel is En idd 9 weken alweer, maar.......gaat voor mijn gevoel juis HELEMAAL niet snel!! Ik den dat het komt omdat nog niemand het weet behalve ouders, broers en 1 vriendin. @Angie: Wie weten het bij jou allemaal al? x
Hahaha de ontwikkeling van een mens : van garnaal tot tandenbortel, naar......... wat is het volgende stadium??? Aowyn, ik heb niks gevoeld van de iui en ook daarna nergens last van gehad. Loesje, vanavond echo!!!! ik verwacht een update als je thuis bent en een foto als je die hebt xx