NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    We verwachten een ZOON!!

2. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Een koningskoppel, wat goed, GEFELICITEEEEERD!!!

3. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey ladies;

@Aowyn; wat leuk!! gefeliciteerd! Had je het al gedacht of had je geen voorgevoel.

@Loesje; spannend weer; succes zometeen bet de echo! Inmiddels weet zowat iedereen het wel dat ik zwanger ben....praat ook veel makkelijker. Men kijkt nu eerst wel naar mn buik en dan pas in mn gezicht haha

Hier inderdaad een echt ijzertekort denk ik ja.
    Ik zit al een paar weken aan de ferro ranja....helpt wel moet ik zeggen.
    20-6 tegelijk met de nekplooimeting dan wordt mn bloed ook geprikt.

Ik heb nu heerlijk lang weekend....4 dagen vrij!!

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Van garnaal naar gamba!! En nu op naar de tandenborstel :)

Je kan het niet heel erg goed zien, maar is ook een uitwendige echo geweest. Alles gaat goed, nu 2.23 cm en mooi kloppend hartje!!

5. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Aowyn, gefeliciteerd!!!! wat leuk :D

Angie, geniet van je lange weekend en doe lekker rustig aan!

Loesje, leuk je kleine gamba :D Super dat alles goed gaat.

Mijn weekend is begonnen en na het weekend wordt het spannend!!!!

Fijn weekend allemaal!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    toppie!!!!!

7. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje; leuk!! Wanneer mag je weer?

8. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Wil jullie ff een fijn weekend wensen. Ik vertrek vanmiddag dus zal dinsdag pas weer hier zijn.

xx

9. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Diene, onwijs veel plezier, en spannend!! Laat je dinsdag wel meteen weten hoe het gaat met je ??

Angie, nu over 3 weken weer, dan de officiele 12 weken echo...

Goed weekend allemaal!!

x

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Fuzzie, hoe is het met je? Je bent al wel een poosje stil.....alles onder controle? Of gewoon lekker aan het genieten van het 'niet bezig zijn deze maand?'

@Angie: Hoe is het? hoe voel je je?

@Diene: ik moet heel het weekend al aan je denken! Ben zo benieuwd! Laat je morgen snel wat van je horen?

@Aowyn: en? al blauwe dingen gekocht? :)

Hier gaat alles goed! Al aan wat hele goede vrienden verteld, onwijs leuk al die reacties! Vandaag nog aan wat vrienden en langzaamaan volgende week mogen meer mensen het weten, leuk!! Kan nou niet zeggen dat ik heel erg genoten heb de laatste weken, komt denk ik omdat ik het stil moest houden..

Nou, geniet nog van jullie vrije dagje!

x

11. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    hee dames!

Ben een beetje laat, maar vandaag is mijn nod en nog geen ongie te zien..
    Ben ontzettend zenuwachtig en probeer t zoveel mogelijk los te laten, maar dat is toch best moeilijk.
    Als mn menstruatie uitblijft ga ik morgen testen, want heb een hele preciese cyclus van 27 dagen.
    Straks een verjaardag, dus hopelijk wat afleiding!

Succes iedereen die zn nod nog afwacht en gefeliciteerd alle dames die zwanger zijn!

Oh, en natuurlijk de dames die toch ongie zijn geworden, met vol goede hoop op naar de volgende ronde toch?!

xx

12. MamaLootje

MamaLootje Actief lid

9 jun 2011
    151
    0
    0
    oh sorry, zie dat ik m helemaal verkeerd heb geplaatst, haha

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Loesje nee maar morgen wel van plan! Hier kei hard gewerkt. Ik zit en sta voorlopig ook niet meer op LOL
    FF met de M&M's op de bank Private Practice en Rookie blue kijken!

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie?

Hier ff een update......ben gister ongi geworden! ik zag het zondag avond al aankomen, werd even een beetje emo en heb een traantje gelaten. Heb vandaag de gyn gebeld en moet morgen terug bellen en dan gaan we de volgende ronde in :(

xx

15. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ah getsie Diene....had het zo gehoopt!

Respect voor je hoor, dat je vol goede moed de volgende ronde ingaat, ik denk aan je!!!

x

16. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha schattekes!

Sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik lees trouw mee op stiekeme momentjes (op mijn aaifoon), maar een heel verhaal op dat ding typen is toch niet handig. En om nou in het openbaar, onder werktijd, onder het toeziend oog van ik-weet-niet-hoeveel collega's leek me ook niet helemaal toppie, dus ik maak nog een buiging voor excuses. *voelt zich nederig*

Zo, terug naar de orde van de dag:

@ Diene: aaaargh, meisje! Ik had zoooo zitten duimen en hopen voor je. Lieverdje, ik snap dat je emo bent en een traantje hebt gelaten. Ik zou een potje gaan zitten brullen, heel de avond lang. Meiske toch... Ik voel zo met je mee... Hoop dat de gyn je wat zinnigs kan meedelen of misschien een plan heeft ofzo... Heeeele dikke knuffel voor jou!

@ Loesje: hoe was het in Turkije? Lekker gezweet en genoten met je Lief? Is het al tijd voor buikfoto's? Nu weer aan het werk of nog een weekje vrij? Hoe voel je je? Mag de buitenwereld het nu al weten? Spannend allemaal!

@ Angie: Fijn dat je allemaal enthousiaste reacties krijgt!!! Dat maakt het allemaal wat draaglijker, kan ik mij zo voorstellen. Hoe voel je je? Minder misselijk? Lekker aan het genieten?

@ Aowyn: oh, de helft! Wat goed! Hou je het nog een beetje vol? Zie je op tegen de komende, warme, maanden of gaat dat helemaal goed komen met jullie tandenborstel? ;)

@ all: ja, hoe gaat het hier? Wel goed, eigenlijk. Ik ben de afgelopen weken een beetje de kluts kwijt geweest, maar die heb ik afgelopen, lang, weekend weer gevonden. Lief en ik zijn met Hond een lang weekend naar Landal in Holten geweest. Lekker samen, bijkomen, wandelen, kletsen, eten, drinken...Heerlijk! Daar was ik echt aan toe. Even geen baby's om me druk om te maken. We hebben het natuurlijk wel even over baby's gehad, maar ook over hoe het met mij gaat. En ja, dan kom ik erachter dat het werk dat ik nu doe, niet het werk is dat ik wil doen. Dus we hebben het ook nog over carriereplannen gehad... Jaja, zo bespreek je nog eens wat...:) Maar dus. Volgens mij zit ik ergens rond eisprong, volgens mijn banner. Zou best eens kunnen...:) Ik reken nergens op, geniet met volle teugen van de bakken koffie en glazen wijn en flessen bier en de nodige cocktails... En als ik niet terugkom met een baby in mijn buik van vakantie (half augustus), dan ga ik naar de huisarts om hulp te vragen. En van daaruit zien we dan wel weer verder. Het is moeilijk om het los te laten, dat wel. Overal zie ik predictor-reclames, zwangere dames, of jonge moeders met maxi-cosi's. Maar het is niet zo dat ik iemand dat niet gun... Soms vraag ik me wel af wat er mis is met me, dat iets wat ik zo graag wil, ons niet lukt. Wat kan ik nog doen om ervoor te zorgen dat het wel lukt? Maar ja, zo denk ik me zelf al 8 rondes gek en daar ga ik aan onderdoor, dus nu maar even proberen wat meer afstand van mijn gedachten te houden en niet door te draaien... En dat gaat dus best aardig...Meestal iig...:)

Zo, weer een heel verhaal. Weten jullie ook weer wat jullie hebben gemist...;)

Knuf, Fuzz

ps. Diene, hoe was PP verder, afgezien van de ongie?

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fuzz!!!! je bent heeeeeeel dichtbij mij geweest!! En ik snap jouw gevoelens helemaal meissie! Ik had het op een gegeven moment ook moeilijk met zwanger dames en alles, hoe graag ik hun het ook gunde, gunde ik het mij meer!

Diene ahh nee meissie! knuffs!!!

18. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

@Fuzzie: blij dat je er weer bent!!! Zo te zien een effectief weekendje geweest in Holten, heel goed! Goed dat je uitgesproken hebt dat je op je werk niet naar je zin hebt, dan kun je een volgende stap maken....wat voor werk doe je eigenlijk en wat wil je graag? En wat betreft het zwanger worden, helemaal begrijpelijk...maar 1 troost, sinds ik zwanger ben en me wat meer inlees en programma's kijk heb ik wel gemerkt dat het om dat lucky shot gaat en het echt een wonder is dat het allemaal mogelijk is. Daarnaast zijn wij met 7 maanden ook ng vrij vlot als ik het gemiddelde bekijk dus hou moed, er hoeft helemaal niks bijzonders aan de hand te zijn! En mocht er wel iets zijn zie je dat de medische wereld zo ver is dat er bijna overal een methode voor is! En ja, ik heb makkelijk praten maar zo bedoel ik het echt niet, ook voor jou en onze Diene komt het goed, ik weet het zeker!

En om antwoord te geven op je vragen: nee nog geen tijd voor buikfoto's :) Ik merk zelf vooral 's avonds al wel wat verschil, maar is nog geen duidelijk onderscheid tussen zwanger buikje en vetkwabjes, maar het komt er zeker aan!

En nee, nog niet iedereen weet het. Wel het weekend weer wat vrienden verteld, nu deze week nog wat vrienden en mijn opa en oma volgend weekend. Daarna is maandag mijn leidinggevende aan de beurt....zucht, daar zie ik wel beetje tegenop. 1 mei nieuwe baan, 3 mei positieve test...pffff. Maargoed, het is zoals het is. Dan zit ik op 11 weken dus kan ik het langzaamaan aan de rest van de wereld gaan vertellen en hoop dat dan het grote genieten kan gaan beginnen. Nu zit er toch allemaal een beetje de handrem op op de 1 of andere manier.

Gisteren naar het kinderdagverbljf gemaild, wanneer ik er ongeveer over moet gaan denken in te schrijven, nou we zijn al aan de late kant!!!! Het moet toch niet gekker worden....Dus as vrijdag gaan lief en ik even kijken daar, krijgen een rondleiding en dan meteen inschrijven...

En 3e echo is inmiddels gepland, ik kijk er naar uit!

Nou meiden, we zijn weer op de hoogte :)

x

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Loesje je kan altijd uitleggen aan jouw baas dat jullie al een tijdje bezig waren ;)

20. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey girls; ff een klein snel berichtje...beetje chronisch tijd tekort.

@Diene; wat balen zeg!! :x Had goede hoop!! Goed van jullie dat jullie met goede moed doorgaan!!

@Fuzz; heerlijk toch zo'n weekendje....quality time is erg belangrijk zie je wel.... Fijn dat alles weer op de rit zit....kunnen jullie er ook weer tegenaan. En net wat Loesje zegt.....het moet goed komen. Kijk maar naar "babyboom"; de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit gelukkig! knuf!

@Aowyn; en lekker geshopt??

@Loesje; ja inderdaad....het is zoals het is. Het wondertje is nou eenmaal aan de gang.....Je werkgever zou het toch moeten begrijpen. Weet je al wat je wil met je uren als je beeb er eenmaal is?

@all; gaat ietsie beter...nog wel misselijk en dizzy af en toe en heel moe, maar heb volgende week vakantie dus kan ik het tempo weer wat verlagen. Heb a.s. maandag ook echo en donderdag afspraak met de VK. Erg spannend weer allemaal.
    Maar de magische 12 weken grens is bereikt.....heerlijk!! :)
    Deze week voor het eerst een zwangerschapsbroek aan....heel apart, maar zit erg lekker. Mn eigen broeken zitten gewoon niet comfi meer. Had nog een buikfoto belooft...ga ik deze week schieten en dan zet ik em er zsm erop.....komt eraan.
    xxx

Deel Deze Pagina