NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie:

Jep, ik ga 3 dagen werken. Ik werk er nu 4 en ga 1 dag ouderschaosverlof opnemen, is betaald bij ons, relaxed!! Dus financieel geen veranderingen het komende jaar.

En jij?

En ook al gekeken voor opvang? mijn schoonmoeder doet 1 dag en 2 dagen naar opvang.

Bij mij begint de meheid nu echt in volle hevigheid toe te slaan, heel irritant! Op vakantie had ik daar natuurlijk geen last van maar nu ik weer hele dagen moet werken, pffff...vaak even de bank op uit werk. Verder voel ik me eigenlijk nog heel goed!

Gefeli met de magische 12 weken!!!!! heerlijk, nu genieten!

x

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey Loesje e.a.

Ik heb opvang aangevraagd voor 3 dagen. Ik werk nu 36 uur in 4 dagen en ben van plan om 3 dagen dus 27 uur te gaan werken.
    Ouderschapsverlof neem ik een andere keer op......even zien hoe dit gaat. In mijn functie moet ik minimaal 24 uur werken in de week....anders op zoek naar nieuwe functie.
    Heb mijn moeder / schoonmoeder nog niet gevraagd, maar zou het fijn vinden om op hun terug te vallen als het een keer extra nodig is. Kunnen ze lekker "oma" zijn......

Ja, die moeheid; weet er alles van.....weet er nu steeds beter mee om te gaan. Ik plan alles gewoon goed en duidelijk en dan is het goed vol te houden allemaal en hoef ik ook weinig te laten.
    Heb lekker weekje vakantie na vandaag.....heerlijk!

Fijn weekend allemaal!!

3. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo, even weer een kort berichtje. Volgens mij heb ik de laptop gesloopt. Hij laadt maar halve pagina's dus nu zit ik weer te grutten met dit minischermpje:(.

Aowyn: had je mijn reactie nog wel gehad?

Maandag probeer ik op het werk als ik even alleen ben een uitgebreider bericht te sturen!

Fijne Vaderdag voor morgen!

Knuf, Fuzz

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ff snel hoi! Ben net terug van mijn schoonzussies vrijgezellenfeest! Was super leuk!!

Fuzz jaa zie hem net binnen!

5. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo, nu weer een poging, maar dan op het werk. Even alleen, dus eindelijk reageren via een normaal toetsenbord...:)

@ Diene: meiske, gaat het goed met je? Ben je nog bij de gyn geweest? Wat heeftie gedaan en wat wordt jullie plan? Dikke knuf voor jou!

@ Loesje: Hopelijk ben je snel van de vermoeidheid af en kun je weer lekker genieten. Tot die tijd: goed plannen, wat Angie al zegt... En vooral: genieten van jullie gambaatje...:)

@ Angie: Hoest met jou? De magische grens van 12 weken achter de rug, goed aan de zwangerschapsbroeken en voorzichtig al aan het rondkijken voor een kamertje en andere baby-uitzet? Oh, en we wachten op de buikfoto :). Geniet van je vakantie!

@ Aowyn: Mooi dat het vrijgezellenfeest leuk was! Wat hebben jullie gedaan? Lukte dat nog met je halverwege-buik? Verder een goede vaderdag gehad?

@ all: zo heerlijk, even niet zo met baby's bezig zijn. Ik merk nu dat mijn ei is geweest, maar ik heb geen idee wanneer. Aan de ene kant moeilijk, want ik wil toch wel heel graag een kindje en ik weet dus niet of we goed hebben geklust, maar aan de andere kant: ook wel lekker, want ik heb dus ook geen idee wanneer mijn NOD is. Ik merk het wel. Het is wel moeilijker dan ik had verwacht om er niet zo mee bezig te zijn. Natuurlijk helemaal omdat ik jullie wel allemaal in de gaten wil houden en ja, op een zwangerschapsforum is het toch moeilijk om het niet over baby's te hebben. Maar goed, dat komt vast goed...:) Zo, nu toch maar weer een poging op de werkvloer gaan wagen...

Tot gauw!

Knuf, Fuzz

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fuzz wij meiden hebben getoast op aardbeien champagne (ik dus taksi) en een lekkere cupcake. Toen DB ingetrokken naar ene cafe, daarboven een workshop make-up en een fotoshoot :) En toen lekker tapas eten met challenges tussendoor. En kadootje gegeven. We hebben elk een a4tje gemaakt over haar :)

7. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey ladies;

Ik ben weer eens in de stress....over een uurtje de 2e echo....
    Ben echt weer super onzeker en gespannen.

Jullie horen wel weer hoe het was...

x

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: en??? hoe was het??Foto!

@Fuzz: goed je weer te horen :) lijkt zo makkelijk om 'er niet mee bezig te zijn' dat gaat gewoon bijna niet, zeker omdat de wens er gewoon is...maar top dat het je wat rust gegeven hebt!

@Aowyn: hoest met de tandenborstel?

@All: hier gaat het genieten nu eindelijk beginnen. De 2 grote obstakels overwonnen en dat was aan vrienden van ons vertellen die al jaren bezig zijn en op mijn werk. En beide reageerden super! Heb me dus echt druk zitten maken om helemaal niks. Voor mij volgende week de 3e echo, ben benieuwd maar het voelt allemaal gewoon goed!

x

9. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey!

Nou, weer helemaal gerust gesteld....
    Ons kleintje is weer goed gegroeid. Nu 7.5 cm.....termijn is bijgesteld naar 13 weken en 5 dagen. Uitgerekend op 21 December.:)
    Ik zal mn banner aanpassen....
    Alles zat er op en aan; was flink aan het bewegen...
    (nekplooi)meting gedaan; zag er prima uit. Was gemiddeld 0,150 en moet onder de 0,350 zitten. Nu nog afwachten op de bloeduitslag.
    Verwacht ik volgende week.
    Nu donderdag weer afspraak met de VK.

Helemaal happy!!
    x

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ahhh super meissie!!!

Loesje haha tandenborstel is lekker druk en wordt langzaam iets krachtiger oftewel groter waardoor hij minder ruimte heeft. Morgne controle en donderdag 20 weken echo

11. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    foto'tje!!

12. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hier issie dan...

13. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    ahhhhhhhhhh Angie, wat gaaf! 'Hij' is helemaal 'af'! Wat mooi om te zien zeg! En wat super dat alles goed is!!

x

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    super echo!! en je ziet de kaken al :D

15. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    ja inderdaad Aowyn; haha.....goed dat je dat ziet. Je leert inderdaad veel van die echo's. Misschien ga ik me ooit nog wel eens omscholen.

16. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier ook weer goedgekeurd. Hij liet zijn hartje niet horen met de doppler (kan het ook haast nooit vinden meer met de AS). Maar hij was druk dus ik zei al hij is er wel hoor :p Dus echo erbij gepakt om te kijken en luisteren. Kon ik mooi heel even spieken. Ook weer een heel verschil kwa skelet dan met de pretecho :)

17. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Fijn te horen Aowyn! Lijkt me heerlijk om de kleine te kunnen voelen...
    Wij willen een pretecho maken zo rond de 30 weken. Geef ik dan ook de oma's cadeau. Mogen ze mee....

18. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Ff snel bij gelezen, heb neit veel achter de laptop gezeten de afgelopen tijd.

Angie geweldig die echo, echt super!!

Aowyn, fijn dat alles goed is met de beeb!

Loesje hoe is het met jou beeb? Nog ff en dan weer een echo :)

Fuzz hoe is het met jou?

Hier vrijdag bloedprikken en dan horen we hoe verder. denk zelf maandag fm en woensdag iui, maar ja we zullen zien.

Moet er nu weer vandoor, maar zal proberen toch wat vakker heir te zijn en alles bij te houden.

xx

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; heel veel succes!!
    Hoop dat het deze keer gaat lukken! Ik duim hard voor jullie....
    x

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Diene, wat goed weer van je te horen! Een nieuwe ronde dus...duurde het wachten lang? We duimen hard voor je! (Vriendlief leeft inmiddels ook met je mee!)

x

Deel Deze Pagina