Hey ladies!!! Hier weer een lading vna mijn schouders en ik voel mij ook voor het eerst helemaal happy en een beetje zorgeloos! De 20 weken echo was goed! Het is nog steeds een boy Voor zover ze kunnen ze (want is niet 100%) is hij gezond! Ook mijn placenta heeft braaf geluisterd en is niet meer voor de uitgang! Ik heb 5 echo's mee en die heb ik in mijn album! hij maakte zelfs 2 3d!
Wat fijn Aowyn!! Wat een mooie plaatjes ook! Gaaf dat 3d. Lekker van genieten verder!! @all; ik ben weer naar de VK geweest. Bloeduitslagen waren goed. Die van de nekplooimeting komen volgende week binnen. Heb wel een lage bloeddruk 105/60 dus ga aan de zoute dropjes
Angie heb je normaal een hoge bloeddruk dan? De mijne was met mijn dochtertje 110/60 de eerste keer en deze keer 100/60. Van de week 105/70. Hoefte geen drop te eten iig. Wil ik wel doen maar zeer onverstandig gezien ik weer vocht vast hou
De eerste Bloeddrukmeting was 110/60. (6 wk) Zit normaal rond de 120/70. En die dropjes ga ik ook niet al te actief eten hoor; is handig bij een dipje. Moet gewoon wat vaker kleine hapjes eten.... Volgens de VK zal dit over enkele weken weer wat beter moeten worden....dus we wachten af. Hebben de dames nog weekendplannen? ` Ik ga een weekendje naar zee met mn lief van morgenochtend tot maandag....wordt mooi weer dus heerlijk!! x
Hey Meiden, Loesje, wat lief van je vriendje Nog 3 daagjes en dan echo, veel plezier en ik wil een leuke foto zien Angie, mooie foto, buikje begint al aardig. Geniet van je dropjes en hopelijk is het de volgende keer weer goed. Veel plezier aan zee, geniet ervan! Hopelijk krijg je nog wat zon. Aowyn, mooie foto's! en heerlijk dat je nu echt kan genieten, super dat alles goed was! hoe voel je je? Fuzz, hoe is t met jou? Lijk me ook wel fijn om er even niet zo mee bezig te zijn, al gaat dat toch echt niet lukken hier. Kan me ook goed voorstellen dat het wel moeilijk voor je is, zeker als je ons in de gaten wil houden. Maar neem je tijd en als wij je wat minder zien is dat heel begrijpelijk. Maar als iets is, laat dan wel iets horen, want we blijven ook heel benieuwd naar jou! Hier, gister bloed gaan prikken en ik moest vandaag voor een fm gaan. Weer 2 eitjes, 1 links 1 rechts. Ze waren nu 15 en 15,1 mm en ik moet maandag terug en dan kijken of ik kan spuiten. Weer dubbel kans dus Ik hoop het toch zo!!! Hier geen weekend plannen. Moest eigelijk werken, maar was gister en vandaag ziekgemeld. Denk dat ik morgen wel weer ga werken. Fijn weekend allemaal, xx
Hey meiden, Wat is het rustig hier.... Hoe is t met iedereen?? Hier vandaag weer echo gehad. De eitjes hadden nou een andere grorte, eentje was zelfs kleiner....vreemd. Mijn gyn is op vakantie en de gyn die ik nu had (weer een andere als zaterdag) kon niet verklaren hoe dat kan maar gokt op verkeerd/anders gemeten zaterdag. Maar ja.... Ik me voor niks gek zitten maken, want ik had eigenlijk gedacht dat ik met de grote die ik had zondag had moeten spuiten en dat ik nu misschien te laat zou zijn. Maar gelukkig niet! In ieder geval kan ik vanavond weer spuiten (joepie wat een lol ) en woensdag is het dan weer zo ver, dan wordt het weer duimen....oooohh ik hoop het zo! xxx
He Meiden! Ja ik ben er nog hoor, heb alleen niet zo veel te melden, haha! Vanmiddag bij vk geweest maar dat is niet zo spannend...beetje wegen, bloeddruk meten etc. Maar morgenochtend des te spannend, de 12 weken echo, ben er wel beetje zenuwachtig voor eigenlijk...verder voel ik me ook al niet geweldig eigenlijk. We hebben het zo druk, we gaan in het gewone tempo door en mijn lijf is het daar blijkbaar niet mee eens...dus even pas op de plaats. Wat een raar verhaal Diene, verkeerd gemeten, pfff. Maar gelukkig mag je nu gaan spuiten, spannend!! En hoe is het met de rest van de ladies? x
En dit is 'ut'! Alles erop en eraan en ut zwaaide ook nog naar ons en was verder heel druk met koppeltje duikelen Bij vorige echo's liep ik steeds achter, maar ik wist natuurlijk wanneer ei was, en mijn berekening klopte dus, 11 januari is uitgerekende datum!
Hey Ladies!! @Loesje; wat een prachtplaatje; heerlijk dat alles goed is en "ut" ziet er goed uit!! Nu op naar de 20 weken echo!! @Diene; Raar ja, van dat meten. Goed dat je weer aan het spuiten bent; veel sterkte daarmee.....en ik ga mee-hopen!! duimduimduim. Veel succes morgen!! @Fuzz; hoeist meid?? Als er iets is ff krabbelen he?? We slepen je er wel doorheen..... @Aowyn; Hoe is het? Lekker rond en gezond? Wij hebben een lekker weekendje gehad. Gisteren heerlijk op het strand gelegen...lekker bruin geworden. Wel goed ingesmeerd hoor en onder een parasolleke.... Zaterdag nieuwe bikini's gekocht; mn oude bikini's passen nu niet x
heyhey hier een beetje op. Deels door het warme weer en deels door een mini conflict op mijn werk gisteren.. Verder voel ik ukkie wel lekker vaak. Hij is nu omgedraaid want ik kreeg vanmiddag op de bank trapjes boven mijn navel Anders dan bij mijn eerste.. ik wist nooit echt zeker hoe zij lag. Diene huh vreemd die meting :/ OP naar een knalei morgen!!! Angi ooh je woont dichtbij het strand! boffie!!! Loesje wat een prachtige echo! Heel duidelijk! Ik schrok ervan.. wat is mijn tandenborstel groot geworden! Fuzz een koele knuffel (tis zo warm voor een squeeze you tight one )
@Aowyn; nee hoor...ik woon lekker in Brabant. We waren vanaf zaterdag t/m gisteren in Renesse e.o.....vandaar. Ja, en die hitte is echt niet vet ....zeker niet als je zwanger bent. Ik zei al tegen mn lief dat ik blij ben om in de winter te bevallen.....pfff
Angie aah ok, wij wonen minimaal 2u van het strand Ja me too aan de ene kant.. mijn enkels zijn al zoek LOL net als vorige keer, maar hopelijk wordt het niet zo erg dit keer!
Hey Meiden, Angie lekker zo aan zee! Het is zo lang geleden dat ik de zee heb gezien, misschien moet ik dat ook maar weer eens gaan doen. Loesje geweldig die echo!! En super dat "ut" zo bewegelijk is Aowyn vervelend dat je zo op bent. Conflicten op t werk kan je nu niet gebruiken. Gelukkig is het weer tenminste wat beter uit te houden vandaag. Hier, vanmorgen iui gehad. Ik was gister even bang dat mn eitjes al gesprongen waren, maar dat was gelukkig niet het geval. Voelde ze vandaag weer heel goed (auw) Iui ging goed, alleen wat weiniger zaad als de vorige keer. Maar 0,6 mjl goed bewegelijk!! Maar ze hebben toch 2,1 mlj ingebracht en de overige waren "matig".......Maar ja positief blijven, we hebben er maar 1 goede nodig!!! Nu dus weer 12dgn wachtbankje en dan mag ik de 11de bloed gaan prikken. Dat is 3 dgn na mijn verjaardag, dus nu moet het wel goed zijn zodat ik het beste kado ooit krijg xxx
@ Diene; fijn dat het weer zover is; nu op het wachtbankje.... Het zou inderdaad zo'n mooi verjaardagscadeau voor je zijn!! duimduimduim.....
@Diene: er is maar 1 nodig he! ben benieuwd hoe ze die trouwens tellen... Fijn dat het weer achter de rug is, nu dat stomme wachtbankje op maargoed, misschien een heeeel mooi verjaardagskado, we duimen weer mee!!
Dank jullie voor het duimen, kan het goed gebruiken Loesje ze tellen ze met een raster. Ze tellen dan hoeveel er in een hokje zitten en vermenigvuldigen dat met de hoeveelheid hokjes. Ze worden ook een paar keer na geteld voor de zekerheid. Heb het toevallig vandaag eens na gevraagd
Hey hey Helaas na de conflict ook erg ziek geworden. Had gisteren ook ketonen in mijn urine maar heb tegen de braken gevochten en genoeg binnengehouden da tmijn urine weer schoon is vandaag. Wel nog heel erg brak maar wat eerst binnenkomt en blijft gaat naar ukkie. Diene ooh spannend!! Ik duim meissie!!! Vraagje, mijn buik doet mee met de buik v/d maand, als je hem mooi vindt mssn erop stemmen? Zwangerschapspagina - Buik van de Maand Alvast bedankt!
Ik heb gestemd hoor Aowyn, toi toi toi! @Diene: aha, was zo benieuwd hoe dat werkte hahaha. Ik had vandaag irritant onderzoekje, de glucose tolerantie test. Die moet ik doen aangezien mijn bmi iets te hoog is. Moest vanmorgen nuchter zijn, vingerprik en bloed afnemen (haat naalden!!) toen een supersmerig drankje drinken, 2 uur naar huis en toen weer bloed afnemen, was kotsmisselijk! Maargoed, alles voor de kleine natuurlijk Nog leuke plannen het weekend? Ik ga zo even naar opaatje, is 87 geworden vandaag, vanavond wedstrijd tennissen en zondag weer, zondagavond met vrienden tapasavondje, heerlijk relaxed dus!! Goed weekend allemaal!!
Oei idd pittig als je nog misselijk bent Loesje! Hier niks i de planning denk ik, flink weer bijkomen en hopelijk kunnen stofzuigen en maandag weer werken. Nog een weekje en trouwt mijn lieve broer!