NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Aowyn ik heb op je gestemd :)
    Vervelend dat je ziek bent, hopelijk voel je je snel weer beter!
    Wat zijn ketonen???

Loesje balen van het onderzoek, maar inderdaad alles voor de kleine! Wanneer krijg je de uitslag?
    Je hebt een lekker druk weerkendje, veel plezier.

Hier niet echt plannen, morgen naar een verjaardag, misschien 2 als ik het red. Verder leker rustig aan.

Woensdag hadden we trouwens de 5de poging voor de luchtballon, die is weer niet doorgegaan!!! :( balen en op naar poging 6.

xxx

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Als ik het goed hebt begrepen komen ketonen vrij in urine als je uitgedroogd raakt. Als je veel in de urine hebt moet je aan de infuus.

Dank jullie wel voor de stemmen!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    he balen dat nog geen lucht vaart! op naar poging 6!

4. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @ Aowyn; ik ga zo op je stemmen...leuk!!

@ Loesje; weer een beetje bijgekomen...wat vervelend zeg! Maar inderdaad,...alles voor de kleine....
    Zo klein als dat "ut" is....je doet er nu al alles voor....;)

@ Diene; inderdaad balen van je ballonvaart....is de volgende datum al bekend? Hoeist op het wachtbankje?? Hoe voel je je?

@Fuzz; hey meid....hoeist?

Deze ochtend vrij weinig gedaan....lekker chillen. Straks ff boodschapjes doen en cadeautje kopen voor verjaardag vanavond.
    Vanmiddag beetje poetsen thuis....
    Morgen lekker niks.....heel fijn!
    Heb nu een doos positiekleding gekregen van een vriendin, dus straks ff doorpassen. Buikje groeit en gisteren voor het eerst wat maagzuur gehad; zou dat al door de zwangerschap komen?
    Ben soms nog een beetje misselijk, maar het is wel minder geworden. Ben wel nog snel moe.....
    21-7 weer de volgende afspraak bij de VK, en daarna mag ik hopenlijk ergens in Aug. een afspraak maken voor de 20 weken echo....spannend!
    Iedereen een fijn weekend! x

5. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Fuzz hoe is het met jou? lang niks gehoord, hopelijk gaat het goed.

Aowyn voel je je al wat beter? Ik hoop t!

Angy maagzuur kan inderdaad van een zwangerschap komen heb ik gelezen. Fijn dat de misselijkheid minder is, hopelijk is het snel helemaal over!

Loesje hoe is het met jou?

Hier, nog een week op het wachtbankje! wat duurt het lang deze keer......

xxx

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; ja wachten duurt erg lang....maar we wachten met je mee. Ik vind het weer super spannend!!

@All; hier de uitslag van de combinatietest gehad:
    1:1100 en 1:500 en 1:500. Dus prima!! :)
    Waarom 3 uitslagen weet ik ook niet....heb ik niet gevraagt; stom, maar was allang blij dat het goed was.....vraag ik nog aan de VK of weten jullie hier iets over?

x

7. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Oh herstel :$
    Die 2 laatste uitslagen moet zijn 1:5000 (extra, maar hele belangrijke nul vergeten...) oeps....

8. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Samen wachten is altijd fijner :)
    Nu nog 5 daagjes als ik vandaag niet mee tel en dan is het maandag zover!!! (als ik niet ongi word en ik besluit nou gewoon dat ik dat niet word! ;) hihi ) dat word gewoon mijn verjaardags kado, wat kan je beter krijgen op de 30ste :p

Angie super dat de uitslag goed was. Helaas kan ik je niet helpen met je vraag, heb daar (nog) geen verstand van ;)

Hoe is t met de andere chickies?

xxx

9. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Heb me verteld, nog maar 4 daagjes min vandaag!!! Dat klinkt alweer beter ;)

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Kijk Diene, time flies! Ben zo benieuwd!! We zijn nogsteeds aan het duimen!

Wat goed van je uitslagen Angie, hoe voel je je verder?

@Fuzz: Hoeist meis? lang niks gehoord van je!

@All: Hier gaat het ff K*T! Ik voel me niet zo heel erg geweldig en daar is ook nog eens bijgekomen dat ze op mijn werk geroepen hebben dat ze twijfelen of mijn nieuwe baan wel in 3 dagen te doen is. A.s. maandag een gesprek met de directeur maar zou zomaar kunnen dat ik mijn baan kwijt ben. Ik sta er redelijk nuchter in: er is maar 1 ding echt belangrijk voor me nu maar is niet leuk allemaal natuurlijk. Kreeg ook het verwijt dat ik pas laat verteld zou hebben...ja daaaaaaaag! Heb het met 12 weken verteld! En dan werk je nota bene op P&O...ZUCHT!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ffe snel reageren, ben erg druk met de bruiloft van broertje morgen!

Diene hoe voel je je tot nu toe?

Loesje je bent niet verplicht het te vertellen tot tegen de verlof tijd (?) iig niet de eerste maanden, dus dikke BULLSHIT wat ze roepen! Idd leuk is anders ook al krijg je iets geweldigs voor terug! ff jouw rechten goed uitzoeken dan sta je sterker als ze met meer bullshit komen lieverd!

12. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje; jeej wat vervelend....ze kunnen je echt niet verwijten dat je het pas net verteld hebt.....inderdaad bullshit!!
    Maar ik snap je angst; mijn leidinggegevende twijfelt ook of ik mijn functie in 3 dagen kan volbrengen. Ze zou liever zien dat mijn mede-coordinator dan meer gaat werken.
    Ook onzin, want ik draai nu de komende weken heel de toko in mn eentje.....en dat kan dan wel....
    Maar goed; ik ben ook vrij nuchter hoor...we zullen zien en anders zoek ik een andere baan....niet zo heel lastig in de zorg...er is altijd wel werk.

@Diene; oh....spannend:$. Voel je al iets anders dan anders?

@all; hier een beetje brak...ik denk dat ik verkouden aan het worden ben. Heb keelpijn, spierpijn en voelde me gisterenavond erg slecht.
    Mn lief blijkt nu Pfeiffer te hebben....had 2 maanden geleden vage klachten en dit is er nu uitgekomen. Straks ff de verloskundige bellen om te checken of het invloed op mij heeft...

x

13. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi schattekes!

Wat lief dat jullie nog aan me denken! Het gaat goed, hoor... Nou ja, Lief twijfelt over zijn baan en ik hecht nogal aan financiele zekerheid (vooral sinds ik zoveel mensen om me heen zie in de schulden), dus ja, bij mij ook wat onrust, wat dat betreft. Maar het gaat goed...:) Druk op het werk, maar leuk druk. Ben bezig met een project, maar vond mijn taak daarin niet leuk. Er wordt nu iemand gezocht die die taak kan overnemen, zodat ik leuke dingen kan gaan doen...:) Ik is blij! Dus no worries, ik red me wel...

@ Diene: oh, jij gaat zo'n geweldig verjaardagscadeau krijgen! Ik heb namelijk ook besloten dat jij niet ongesteld gaat worden...:) Ik duim voor je!

@ Angie: mooie uitslagen, de nekplooimeting enzo! Heerlijk genieten.. .Volgens mij is jullie kleine nu zo'n beetje formaatje Tandenborstel, niet? Hoop dat je je snel beter en heeft de Pfeiffer van jouw Lief geen vervelende consequenties voor jou en jullie Tandenborstel...

@ Loesje: Ut ziet er zeker goed uit! Wat een mooi plaatje! Lekker genieten, he? En wat raar op je werk: je vertelt het als jij eraan toe bent. En een afdeling P&O mag inderdaad wel wat vriendelijker en meelevender reageren. Laat je niet gek maken, geniet van wat voor jou belangrijk is!

@ Aowyn: Haaaaiii! Hoe is het met je bolle buikje? Kun je genieten van het kindje dat erin groeit? Hoe voel je je verder? Is het een beetje vol te houden met deze warme dagen?

Zo, dat was hem weer even. Onee, toch niet. Ik lees nog steeds trouw mee met jullie, maar ik reageer niet altijd meer... Moet zeggen dat het 'er niet mee bezig zijn' me makkelijker af gaat dan vorige maand. Ben weer ongesteld geworden vorige week, maar ik vond het minder erg dan de keren daarvoor. En ik heb besloten dat ik, net als Diene, niet meer ongesteld word en ga bevallen op 7 april (dan zijn Lief en ik 3 jaar samen). Vond dat best een nobel streven...:) Maar als dat niet lukt, dan gaan Lief en ik na onze vakantie de mmm in werking stellen, beginnend bij een bezoekje aan de huisarts. Verder moet ik in die periode ook weer naar het ziekenhuis voor een controle uitstrijkje, want de vorige was niet goed. Heb trouwens ook afgelopen maandag gehoord dat een collegaatje baarmoederhalskanker heeft...Dus dan komt het ineens wel heeeeeel dichtbij... Ben er flink van geschrokken en het speelt nog steeds in mijn achterhoofd. Maar goed, over 2 maanden word ik ook weer nagekeken, dus dat geeft wel wat rust... Zijn jullie daar ook weer van op de hoogte! Oh, zal mijn banner ook weer eens aanpassen, trouwens...:)

Tot gauw!

Kuss, Fuzz

14. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ah, daar is onze Fuzzie weer!!
    Fijn van je te horen en ik heb ook ff besloten dat je in April gaat bevallen van een wondertje en dat Diene dat ook gaat doen!! Zo; klaar uit.....en zo moet het gaan!! :):):)
    Die controles zoals een uitstrijkje enzo zijn echt alleen maar goed; wel minder prettig....maar toch heel belangrijk. Echt schrikken ja zeg, dat van je collega...heel heftig zo dichtbij.
    Heel veel sterkte en tot snel!

@all; mijn tandenborstel loopt gelukkig geen gevaar op met pfeiffer...vandaag de VK gebeld. Ik mag als ik dat wil bloed laten prikken op Pfeiffer, maar denk niet dat ik dat doe.....mits ik klachten krijg. Verder nu lekker weekend! Heerlijk.
    Moet nog 7 weken werken tot aan mn 3 weken vakantie.....

@Aowyn; hoe was de bruiloft??

15. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Fuzz wat fijn om van je te horen! Ik besluit ook gewoon voor je dat je in april gaat bevallen!
    Wat vervelend van je uitstrijkje en wat vervelend van je collega, dan komt het inderdaad erg dicht bij. Maar net zoals is besloten dat je in april gaat bevallen, besluit ik dat het volgende uitstrijkje goed is.
    Ik heb vandaag ook een uitnodiging gekregen voor een uitstrijkje (dat krijg je als je 30 bent :p) maar ik heb minder dan een jaar geleden al een gehad en hoef dus gelukkig niet meer te gaan.
    Hopelijk komt het goed met je vriend en zijn werk, kan me voorstellen dat je veel hecht aan de zekerheid.

Loesje vervelend dat je je niet zo goed voelt en dan ook nog eens je werk dat vervelend doet. Maar ze kunnen je toch niks verwijten! Je mag zelf bepalen wanneer je verteld dat je zwanger bent en ze kunnen je om die reden zeker niet ontslaan! Hopelijk gaat het gesprek maandag goed en komen jullie samen tot een goede oplossing. ik duim voor je. en kijk zeker maar eens goed na wat je rechten hierin zijn.

Angie gelukkig kan de pfeifer geen kwaad. Ik heb het zelf ook gehad begin van het jaar. Al kwamen ze er pas achter toen het zogoed als over was. ik ging meerdere keren met klachten naar de ha maar die deed maar geen onderzoek, tot ik van vermoeidheid was flauwgevallen en toen kwamen ze erachter dat ik het heb gehad. Hopelijk voelt je lief zich snel beter en krijg jij het niet!

Aowyn hoe was de bruiloft???

Hier, oh ik word gek van de test drang..... maar nog 2 daagjes (vandaag en maandag niet meegeteld) en dan mag ik bloed prikken.

xxx

16. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Diene, een hele korte reactie: ik heb een goed gevoel bij jou deze ronde! Dus ik duim me suf voor je!

Kuss, Fuzz

Ps. Volgende keer weer uitgebreider!

17. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Even een ego berichtje....

Ben net weer ongi geworden en baal als een stekker! :(:(
    Heb toch wel even een flinke dip. Dacht dat ik na anderhalf jaar proberen mn lichaam wel kende, maar nu komt het opeens gewoon weer met nieuwe dingen! Ik dacht echt dat het deze keer raak was, was er echt van overtuigd. Heb al meer als een week steekjes en krampjes gehad in mn bm en liezen en ben zelf 2 dagen een beetje misselijk geweest, ik had gewoon echt het gevoel van "ja het is raak" . 4 dagen geleden begon ik een beetje bruin te verliezen, eerst was ik in de stress dat mn ongi zou komen, maar dat zou erg vroeg zijn en die kwam maar niet. Heb ook nooit zo vroeg spotting gehad, 4 dgn lang af en toe een paar drupjes bij afvegen en ik begon echt te geloven dat het weleens een innesteling zou zijn. Maar nee hoor het is me weer niet gegund en toch is uiteindelijk die verrekte ongi gekomen.
    Ik ben nu zo boos en zo teleurgesteld zit er echt ff doorheen en ben heel verdrietig.
    Had ook zo gehoopt dat ik zwanger 30 zou worden maar ook dat is het weer niet. Weer een jaartje ouder zonder zwanger te zijn!:(:x:(:x

xxx

18. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ach, lieve Diene, toch. Ik voel met je mee. Ik had ook een goed gevoel voor je deze ronde. Bah zeg! Ik had je zo graag met kindje in je buik laten beginnen aan je 30e verjaardag. Heeeeele dikke knuffel voor jou!

Liefs, Fuzz

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ach, wat kl*te weer Diene!! :x
    Ik had het ook zo gehoopt...dikke knuf!!
    c

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ahhh lieve Diene, ik had het ook zo gehoopt voor je!! Ik heb altijd geroepen dat ik zwanger zou zijn voor mijn 30e maar is ook niet gelukt...bij mij was de bevruchting uiteindelijk 9 dagen later..dus we gaan gewoon voor een kleine in je 30e levensjaar, dat kan nog makkelijk toch?

Heb je al enig idee wat de mogelijkheden nu zijn? zijn er een x aantal IUI's die je kunt doen of stappen ze dan over naar een andere methode ofzo? Heb er geen verstand van... En ik snap het ook heel goed als je daar nog helemaal niet aan denkt hoor, nu gewoon ff verdrietig en teleurgesteld zijn, alles mag! Hou vol lieve Diene,m we denken allemaal aan je!! x

Deel Deze Pagina