Hey chickies Helemaal blij hier! vandaag iui gehad en we hadden 2,5mlj zaadjes, de meeste tot nu toe! dus geen ivf!!! Hoe blij kun je zijn met zaad haha Hoe is het bij jullie, hoe gaat t met de beebs? Ik heb trouwens ook facebook en hyves! xxx
@Diene: Yessssssssss! Duimen heeft geholpen, supergoed nieuws!!! Ben echt heel erg blij voor je! Stuur ff je gegevens van FB in een persoonlijk bericht dan voeg ik je toe! x
@Diene; oh super zeg!! Veel zaad is goed!! haha, hoe gek het ook klinkt! Ben blij voor jullie! Nu weer op het bankje.... @All; zal jullie ook ff mn naam doormailen via persoonlijk bericht ivm Facebook en hyves evt. Zet bij de uitnodiging wel ff bij dat je me hiervan kent, anders wil ik nog wel eens vreemden snel negeren.... Hier denk ik een beetje activiteit in mn buik waar te nemen. Het is nog niet helemaal overtuigend, maar zal wel steeds duidelijker worden. We zijn afgelopen weekend druk aan de klus gegaan op de zolder. Als die volgende week klaar is, dan kan de toekomstige kinderkamer leeg en kunnen we daar aan de gang. Tegen die die tijd weten we ook het geslacht...... Alles goed met iedereen? x
Hallo dames! Zo, wat een hoop gebeurd! Fijn om te lezen dat het eigenlijk best goed gaat met iedereen!!! Zo ook hier: lekker vakantie! Heerlijk aan het genieten van het niks-moeten en toch nog even stressen over de vraag: hebben we alles? We vliegen komend weekend naar Fuerte Ventura om daar 10 dagen met de ouders, zus, zwager en hun kinders van Lief door te brengen. Als je dan toch een feestje geeft, dan maar op de Canarische Eilanden... @ Diene: wow! Wat goed! Ik kan me de stress van te voren goed voorstellen, maar deze keer heeft jouw Lief superzaad! Dus lekker gaan genieten en geloven dat het kan... Ik weet dat positieve gedachten niet zaligmakend zijn, maar het werkt ook vast niet tegen... En die ivf: ik kan me je angst goed voorstellen. De zus van Lief heeft 3 kinders via ivf, het traject is niet fijn, maar het resultaat mag er zeker zijn... En voorlopig is het nog niet zover, lees het stukje over superzaad nog maar eens terug... @ Angie en Loesje: wow joh! Jullie zijn al bijna op de helft! Al enige baby-bewegingen in aantocht? Jullie weten nu nog niet waar jullie precies op moeten letten, dus die eerste keer dat je echt overtuigd bent van: oh, das echt de baby! Die moet echt geweldig zijn! Ik hoop dat het snel gebeurt en dat jullie schatten ook snel mee kunnen voelen! Geniet ervan, dames! @ Aowyn: hoest met jou? Weer helemaal hersteld na de ellende die voorbij kwam? Wat een eer, dat je hem naar het altaar mocht beleiden! Hoest met jullie baby-vorderingen? Hoe lang nog? @ All: ik heb mijn ei gehad, maar ik weet niet wanneer. We hebben wel lekker gehobby't, maar ik weet dus niet of het goed is. Wel raar: normaal gesproken probeerde ik me voor te stellen dat ik zwanger was, maar zag een zwart gat, nu probeer ik me dat zwarte gat in te beelden, en dat lukt niet. Dan zit er een gat met een stipje... Oh, en er zitten allemaal rare dingen in mijn urine. Soms wat lichtroze, iets vlokjeserigs (das een woord ). Ik maak me enigszins zorgen, want het zou zomaar kunnen betekenen dat mijn uitstrijkje over 2 maanden slechter is dan de vorige keer, maar aan de andere kant: wel raar dat ik me nu alleen een stipje kan inbeelden... Die positieve gedachten winnen het dus blijkbaar... Maar goed, we gaan dus komend weekend met vakantie. Ik neem tampons en een zwangerschapstest mee en dan zien we wel welke ik nodig heb... Als ik de tampons nodig heb, bel ik iig als we terugkomen om een afspraak bij de HA te maken, dan gaan we maar kijken of en wat het probleem is... Zo, weer een heel verhaal... Nu maar even snel boodschappenbriefje maken, dat had ik al veeeeel eerder op de planning staan, maar ja, vakantie he! Dan moet niks en duurt wat ik doe, veeeel langer... Tot gauw! Knuf, Fuzz
Ha Fuzz; Fijn van je te horen. Wat goed al die positiviteit en heerlijk dat je vakantie hebt. En dat vlokjeserigs haha; geen urineweginfectie of zoiets?; misschien nog ff urine laten checken bij de HA voordat je op vakantie gaat....you never know. x
He Meiden! Fuzz wat goed om van je te horen, en ook te horen dat je zo positief bent! Kom maar op met dat stipje En voor nu genieten van je vakantie! Je hebt toch wel internet daar he?!!? Keep us posted als er nieuws is @All: net bij VK geweest, hartje gehoord, gaat helemaal goed! Volgens de VK heb ik de kleine al gevoeld...placenta ligt achter en voel gekriebel rechts onderin, kan niet missen zegt ze...joehoe!!!Mag nu wel wat frequenter worden, kan niet wachten! Suikertest zag er ook super uit, bloeddruk nog goed, Loes is dus blij! x
Hey Meiden, Hoe is het met jullie? Angie, hoe is t met de activiteit in je buik, al iets meer gevoeld? Leuk dat je binnen kort aan de kinderkamer kan beginnen, dat lijkt me echt super Loesje, wat leuk dat je al wat voelt van de beeb, voor je het weet voel je het iedere dag Super dat je suiker goed was! Nu lekker vakantie las ik op FB, geniet ervan! Fuzz, leuk om weer wat van je te horen en dat alles goed met je gaat. Straks lekker op vakantie, geniet ervan!! Dat vlokerige kan veel zijn, hopelijk is het niks ergs......misschien inderdaad ff naar de ha gaan voor de vakantie... Hopelijk kom je zwanger terug van ej vakantie en betekend dat stipje een beeb!!! Aowyn, hoe is t met jou? rust je goed uit en weer een beetje bij gekomen ? All, op Fb en hyves weet zo goed al niemand dat ik bezig ben met zwanger worden.......dus aub niks over zwanger worden daar schrijven Hier, op het vervelende wachtbankje.......volgende week zaterdag is mijn nod en mag ik testen, hopelijk komt er geen ongi! Ik had trouwens de gyn nog gevraagd naar mn lf en de gyn zegt dat ze de dag van de eisprong en ongi meetelt! heel vreemd.....maar ja wat doe je er tegen. Volgens haar zou een lf van 10dgn te kort zijn, maar volgens haar telling zit ik dus op 12 dgn en dat is volgens haar net op het randje..... xxx
Hey meiden, @Diene; tuurlijk....al die zwangerschapsperikelen schrijven we alleen maar hier...op Facebook en Hyves andere gezellige dingen. Blijft inderdaad raar van die lf telling, maar ja....het zal wel dan. @all; voel steeds meer actie en ik geloof ook zelfs aan de buitenkant als ik mn hand op mn blote buik leg. Het blijft nog wazig hoor. Ik ervaar het niet als vlinders in mn buik. Het kriebelt niet maar lijkt wat "lomper" te bewegen. (kan het niet uitleggen...haha) Mn lief is al een ervaren baarmoederwand voeler...hij kan em zo vinden en vindt het ook niet meer zo eng om wat harder in mn buik te duwen. xxx
@Diene, my lips are sealed! Wel leuk jullie allemaal te zien op FB! Vandaag de beep ook weer gevoeld, heel bijzonder. Lief heeft een doppler besteld en die zou vandaag binnenkomen, hij wil zo graag ook iets horen/voelen oid! Wel heel schattig @Diene: Wat vreemd van je lf, maar je zou zeggen dat de gyn er meer verstand van heeft dan wij dus dan is het goed he! Nog 1,5 week op het wachtbankje, spannend, we duimen weer mee! Ik heb nu lekker vakantie! We gaan dit weekend een lang weekend weg met 8 vrienden in een huisje in Zeeland, heb er onwijs veel zin in! Verder niet echt meer op vakantie, zijn al in Turkije geweest...Had ik al verteld dat we een stiekeme pretecho gaan doen volgende week vrijdag? Die is meteen voor geslachtsbepaling Iedereen denkt dat we het pas 23 augustus weten maar als het meezit dus al 5 augustus, spannend!!! En dan: SHOPPEN! x
Hey! Ik moet ff mn frustratie kwijt hier.....pff. Gisteren komt mn lief thuis met de vraag of ik wil bellen om de 20 weken echo te verzetten naar een week later. Hij heeft "misschien" in die week een werkproject in Duitsland en blijft daar dan ook slapen en om dan 6 uur heen en 6 uur terug te rijden voor alleen een echo was dan niet fijn! Zo; en ik werd me toch pissig (hoezo alleen maar een echo ) Hallo; het is wel DE 20 weken echo.....echt ben nog steeds over de flos....:x Snap dat werk heel belangrijk is (eigen bedrijf) maar ja; nu is het de echo en de volgende keer de verjaardag etc.... En ik wil ons kindje gewoon heel graag zien en ben al weken me aan het verheugen op dat moment......pff....mannen. "Ja" zegt ie dan..."een week later zit ie er toch ook nog" Oh, mannen!! Echt!! Wat moet je nu met zo'n argument. Daarbij krijgen we een GUO ivm hartafwijkingen in de familie dus is de planning in het diagnostisch centrum ook beperkt en moet ik straks nog langer wachten en dan is het onderhand een 22 weken echo ofzo..... Sorry; ben ff frustie!! Zullen de hormonen wel zijn..... x
Hey mup, Ik begrijp je frustratie erg goed hoor!! Je moet er al op wachten en om het dan nog langer te laten duren is niet leuk. Zeker als er dan ook nog eens beperkte planning is. Mannen zijn daarin toch weer anders, ze voelen het niet zoals vrouwen. Mijn vriend zou het zelfde zeggen......Ik zou dan ook boos worden en bij mij zijn nog geen hormonen aan het werk Zou je niet kunnen proberen om de afspraak te verzetten naar eerder, voordat hij weg gaat? Een vriendin van me heeft de 20wkn echo in week 18 gehad, dus het zou moeten kunnen. Of anders misschien zonder hem gaan? En hij zegt misschien moet hij weg, laten we hopen dat het niet zo is..... Hele dikke knuffel en hopelijk komt er een goede oplossing waarmee jullie allebei tevreden zijn! xxx
Angie leuk trouwens dat je meer begint te voelen, lijkt me zo bijzonder! Loesje geniet van je weekend weg!! Hopelijk wordt het weer nog beter! Leuk een stiekeme pret echo krijgen wij wel al te horen wat het wordt? ben benieuwd en verheug me er al op Aowyn ik las dat alles goed was bij de vk en volgende week weer een echo, hou je ons op de hoogte? xxx
@Diene; thanks voor de steun. Ben blij dat iemand me begrijpt. Hoe is het op je wachtbankje?? Hoe je het nog vol meid? @Loesje; ja, mogen wij het weten?? Ik zal het jullie in ieder geval vertellen hoor......
zo heb vakantie!! voor 2 weken! en erna werk ik ipv 8u maar 5u per werkdag, hopelij hou ik het zo vol tot de 34e week. Heb een aantal op fb/hyves, wel wennen de andere namen Gisteren vk controle gehad. Bloeddruk was 110/70 en ben nu 12kg aangekomen (veel maar een stuk minder dan bij mijn eerste! ik kom eenmaal snel aan ook al eet ik niet anders). Zag nog wel bleekjes uit, ben zelf ook al bleek. En ik krijg volgende week een extra groei echo omdat ze niet naar de groei hebben gekeken in het zkh en de vk wilt zeker van zijn dat "Henkie" niet achter loopt. AL denkt hij van niet want met buik voelen was hij al aardig onder de indruk LOL @diene wat ik weet van fertility friend chart is de LF telt van de dag na de eisprong tot de dag voor ongi idd. Ik had altijd een LF van 13 dagen op de 14e dag werd ik ongi. een LF van 10 kan wel maar minder kansen wbt een goede innestelling. Ik snap niet hoe de gyn dat doet maar het is zo dat dag na eisprong 1 dpo is oftewel LF1. jij telde dus wel goed. Je kan ook kijken of jouw progesteron waardes gemeten kan worden gedurend een cyclus. Als hij te laag blijft of niet goed stijgt heeft het bevruchte ei ook geen kans of meer kans op een miskraam in vroege stadium. Oh en eerste dag ongi is eerste cyclus dag ook! dus die telt niet mee in de LF! En super veel zaadjes toppie!!!!!!!!!!!! @Angie bijna 20 weken echo!! en ik geef je ook gelijk hoor! Vaak kande 20weken echo alleen in een bepaalde periode ook. @fuzz ook lekker vakantie! en op de canarische eilanden!!! heerlijk! Ik ben bijna hersteld, die week thuis blijven deed me goed. En nu vakantie helemaal goed! "Henkie" doet het goed geloof ik, lekker durk met mijn blaas als voetbal gebruiken :S deed mijn dochtertje nooit :/ kan er maar niet aan wennen haha @Loesje idd als je zeker weet waar de bm zit en je daar ook het gekriebel voel kan het niet anders ik herkende het al in de 12e week! ik vodn het al vroeg maar toen ik hoorde dat mijn bm al boven de schaambot uitkwam wist ik dat het wel de beeb was. maar ik voelde hem heel lang alleen kriebelen omdat mijn bm voorliep eerst en hij veel ruimte had, dat wort nu wel een stuk minder merk ik haha @diene ik blijf erbij dat jouw gyn een rare is. Je hebt een LF van 10 dagen, waarom hij/zij zo graag 12 van maakt... een raadsel @angie ook al babyactie
jaja ik ben niet veel op zwp geweest de laatste dagen en had een hele taak met mijn zwanger maand topic te doorlezen LOL 8u werken werd echt te veel, ook voor mijn bekken. En ik ben helemaal bezet van breien. Ik heb foto's in mijn album (prive album)
@Aowyn; ja inderdaad...zeer wennen al die andere namen op fb en hyves enzo...maar wel leuk...de "andere" kant een beetje te leren kennen van elkaar. Fijn dat je een extra groeiecho krijgt.....krijgen we ook weer mooie plaatjes te zien @All; Heb vooral 's avonds bij rust en nu ook 's morgens in het weekend in rust best wat actie in mn buik. Heel verschillend wel. Gisterenavond was ik echt heel moe en dan is mn buik erg opgezet en pijnlijk. Vanmorgen werd ik wakker en was mn buik echt hard t.h.v. de bm en ook een aparte vorm toen ik nog plat lag. Echt zo'n bultje. Nu weer soepel en af en toe wat actie inderdaad. Echt fijn om te merken dat er iets aan de gang is. Merk wel dat ik weer wat sneller moe ben en voel ook mn rug steeds meer. Moet ook een beetje gas terug nemen. Nog 4 weken werken en dan eindelijk vakantie 3 weken. Dan nog 8 of 9 weken werken.....ben echt al aan het aftellen. Wat betreft de 20 wkn echo....die blijft gewoon staan wat mij betreft; lief heeft begrepen dat dat heel belangrijk voor mij is, dus hij past zn werkschema er maar op aan Fijn weekend schatties!
Lieve meisjes, Net voor vertrek nog een snelle update: ben eergisteren ongesteld geworden. Mijn banner pas ik aan zodra we terug zijn. Voor de rest: veel plezier met alle echo's die komen en Diene: ik duim voor jou deze ronde! X