NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Fuzz, Nee zeg, balen!!!! dikke knuf en geniet van je vakantie!

Angie, fijn dat je er uit bent gekomen met je liefje. Kunnen jullie lekker samen gaan :)

Aowyn, Ik had de fotos van je mutsjes gezien, super leuk! je kan het echt goed, wilde dat ik zo kan breien, maar meer dan een sjaal kan ik niet.....:S

Loesje hoe is t met jou?

Hier, van het weekend druk bezig geweest met naaien....Heb voor mn zwangere dinnetje een knuffel en een babyslaapzak genaaid (met wat hulp van mn mam). Ben best trots op mezelf, is heel leuk geworden! Moet alleen nog de knoopjes erop maken. Ik zal binnenkort wel foto;s plaatsen :)
    Verder alles nog rustig, maak me gelukkig nog niet zo gek hier, maar heb ook wel lekker afleiding gehad. Nog 6 dgn en dan mag ik testen.......

XXX

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ben benieuwd naar de pics Diene!
    Heb nu meer af, ga zo mijn album updaten, vind het zo leuk om te doen!

3. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

Nou ik ben er weer hoor! Heel even maar want ik ga zo mijn bedje even in hahah. Was een heerlijk weekend, maar heel vermoeiend met 7 niet-zwangere, drinkende, feestende mensen :) Ik wilde natuurlijk niet als eerste naar bed dus heb het zaterdag zelfs licht zien worden, 6.15 mijn bedje in...en nu is mijn lampje echt uit! Qua zwangerschap voel ik me goed, ik voel de kleine nu heel goed, elke dag, bijzonder gevoel! En TUURLIJK mogen jullie weten wat 'ut' is! Nog paar daagjes wachten!

@Fuzz: Balen! getsie...maar kop op! Lekker genieten van je vakantie en met frisse moed weer de nieuwe ronde in! (wat klinkt het makkelijk om zo te zeggen he, i know, pffff...)

@Diene: spannend nog een paar daagjes wachten! Ben weer aan het duimen!!

@Angie: Ik snap je frustratie helemaal, zou geloof ik ook goed uit mijn plaat gaan! Maar ook mijn lief zou exact hetzelfde gezegd kunnen hebben hoor, daar zijn het nou eenmaal mannen voor, maar heel herkenbaar!

Nou ik ga mijn mandje in meiden, truste xxx

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Heyhey

Ben er ff snel tussendoor. Ben druk met de zolder opruimen :) Eerste dag vakantie.

De mutsen en dergelijk die ik brei, heb ik steeds meer vragen over gekregen, dus heb net een hyves voor opgestart. Als goed is, diegene van jullie die ik op hyves heb, hebben een uitnodiging gekregen. Als het je wat lijkt kijk maar :) Anders verwijder je het mail ;)

5. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Loesje super dat je een fijn weekend had! rust nu maar lekker goed uit ;) Ook geweldig dat je de beeb nu veel voelt :)

Aowyn, ik heb me al bij je hyves toegevoed :)

Bekijk bijlage 171327

Dit is de slaapzak die ik heb gemaakt alleen de knopen zitten er op deze foto nog niet op......

xxx

6. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Een link deed het niet ff kijken of het in een apart berichtje wel lukt

En 2 knuffels :)
    Bekijk bijlage 171330

xxx :)

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
  8. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Aowyn en Diene; wat een creabea's zijn jullie zeg :D. Kei leuk en knap gemaakt!!
    En waar te bestellen?;)

@Loesje; heb jij nou echt de hele dag dat je jullie beebje voelt of steeds als je op de bank zit ofzo? Ik voel het steeds beter, maar vaak alleen 's avonds op de bank of op bed. Liggend op bed begint mn buik nu ook echt een bultje te vertonen. Heb al best een behoorlijk buikje;....mensen vragen al of ik toch echt geen tweeling krijg. Maar aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben. Er wordt al druk gespeculeerd over het geslacht.
    - je draagt laag.....dus jongen
    - je hebt bijna geen puistjes in je gezicht....dus jongen
    - je draagt hoog......dus meisje
    - ik zie het in je gezicht.....dus meisje
    Tja; al die fabeltjes....:)haha
    We zullen het volgende week weten.
    En jullie vrijdag al Loesje;.....spannend!!

Vannacht een maagzuur aanval gehad; hebben julie dat ook Loesje en Aowyn? Echt vervelend.....heb al rennies en ga al wat hoger liggen, maar dan slaap ik een stuk slechter.....pff....
    Ook meer last van "bandenpijn" (denk ik) Lage pijn onder in mn buik...

xxx

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @diene wow cool!! echt leuk!!

@angie oef praat me niet van die maagzuur :( Heb ook rennies in huis en denk dat ik maandje verderop Antagel kan halen bij de apo :( Heb vandaag heel veel last van, gisteren amper :(
    Bij mij kun je bestellen via die hyves :)

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He Meiden!

Ff snel een berichtje...

Wat een mooie creaties allemaal zeg! Ben helaas niet zo creatief :)

Nee hoor Angie, voel het niet heel de dag. Hoofdzakelijk als ik zelf rustig ben. Het weekend hebben we veel buiten gezeten (onder de heater) en zitten kletsen, dus voelde 'ut' dan wel veel. Maagzuur heb ik nog geen last van en bandenpijn alleen aan de rechterkant....

Ik ga nu lekker mijn bedje in!!

x

11. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey Ladies;

@Loesje; goe dat je nog geen maagzuur hebt....houden zo. Spannend; nog 3 nachtjes slapen :)....dan weten we wat "ut" is...haha

@Aowyn; ja erg vervelend is dat maagzuur. Ik heb het ook gelukkig niet heel de dag of elke dag.
    Misschien bestel ik nog wel iets bij je.......zal eerst mutskes kijken of je hyves....haha

@Diene; gaat het op het wachtbankje.....als signalen waargenomen?? duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim

@Fuzz; hoop dat je geniet van je vakantie!! knuf!!

@All; ik heb oorlog met mn afdelingshoofd op het werk.:x Ben al sinds week 6 aan het zeuren om een gesprek aangaande mn verlof en daarna. Elke keer zegt ze; ach we hebben nog tijd genoeg.
    Nu 19 wkn zwanger en de discussie is geopend. Heb eindelijk volgende week donderdag mn gesprek, maar we liggen nu al verre van niet op 1 lijn.....
    In het kort....wil de vele overuren compenseren met vakantieuren en dan de vakantieuren die ik over heb meenemen naar voor mn verlof.....is ze het al niet mee eens. (ik moet ze maar uit laten betalen)
    Verder wil ik straks 3 hele dagen gaan werken en zij wil dat ik de uren in 4 dagen ga werken.....dus dat zou betekenen dat ik ons kleintje straks in plaats van 3 x dan 4 x weg moet brengen naar de dagopvang....
    Ja doei.....its not going to happen....dus dat gaat nog erg gezellig worden!! ;)

Sorry; ben de laatste tijd wat sneller frustie!!
    (en jullie zijn mn uitlaatklep naast mn lief....)
    xxx

12. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @all; heb tenminste nu 1 doel bereikt. Mag mn overuren compenseren in mn vakantie. Ik bleek er 38 te hebben in 1 mnd tijd (fulltime werken)...ze was nog niet eens onder de indruk :x) Nu laat ik er 18 uitbetalen en de rest neem ik terug in mn vakantie.
    Ik weet zeker dat ik voorlopig geen overuren ga maken....haha....weer van geleerd.

@Loesje; zo spannend morgen.....zet je de kiekjes hier op? Kan ik vast oefenen voor dinsdag :)

@Aowyn; fijn dat je groeiecho goed was....heerlijk is dat?

@Diene; hoelang nog in spanning? Kun je het allemaal een beetje aan? knuf!!

xxx

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    angie goed zo aanpakken die handel! ik heb ook vele lessen gelerd bij mijn eerste. Pak het nu ook anders aan. Ja wel heerlijk!

ff toelichten hier ook:

vandaag dus de extra groeiecho gehad. Had op 3 sites gelezen dat met 26 weken 720gr gemiddeld gewicht is maar volgens de vk is dit 850gr. Onze henkie weegt ong. 920gr. Dus iets meer als gemiddeld. Dat is dan goed nieuws wbt het ziek zijn en voor mij ook want kan ik rekening houden dat hij minimaal 4410gr wordt LOL (thank god was zijn hoofd iets onder gemiddeld ;))

Loesje toitoitoi morgen!

diene ik duim!!

fuzz knuffies!!

14. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

@Angie: zucht...werkgevers! Ze WETEN dat het risico lopen als ze vrouwen van onze leeftijd aannemen..ik ben nota bene zelf Personeelsadviseur!

Wat betreft je uren, daar kun je weinig mee en ben blij dat jullie eruit zijn gekomen. Ze had haar poot stijf kunnen houden. Overuren moet je OF uit laten betalen of als tijd-voot-tijd opnemen maar dan wel in dit jaar. Maar prima geregeld dus! Wat betreft het minder werken, dan moet ze zwaarwegende redenen hebben en het bedrijf moet er aantoonbaar onder lijden dat jij er niet bent, dat is eigenlijk niet mogelijk dus daar mag ze niet heel moeilijk over doen. Ik zou ook never 4 dagen gaan werken!

@Aowyn: goed dat ie in ieder geval goed groeit! Lekker beetje spek op die billetjes :)

@Diene: Hoeist? morgen D-Day he! Hoe voel je je? Al tekenen? duimduimduimduimduim!!!

Ik vanavond ja...spannend!! Heb er echt onwijs veel zin in! Alle info volgt pas morgenochtend want we moeten meteen door naar de tennisbaan...

xx

15. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He meiden!

Nou we hebben onze pretecho gehad, was geweldig! En we krijgen een......zoontje! Het was overduidelijk :) Alles was helemaal perfect! We zijn helemaal happy!!!

x

16. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Angie, gelukkig heb je iets kunnen regelen met je werkgever. Wel balen dat ze zo moeilijk doet!

Aowyn, supper dat de beeb goed groeit! inderdaad lekker spek op de billetjes :)

Loesje, een jongetje!!!! super!!!! heb je al een naam? Ik wil foto's zien :)

Fuzz, hoe is t met jou?

Hier.....gister ongi moeten worden maar tot nu toe nog niet.....heb vanmorgen 2 testjes gedaan (2 erg he, maar wilde de eerste niet geloven) maar ze waren beide negetief!!! voor het eerst in heel lange tijd ben ik later met mn ongi, ben zo goed als nooit overtijd, als het al niet klopt dan word ik te vroeg ongi! Hier wordt ik dus helemaal gestoord van! let je al niet op kwaaltjes en maak ik mezelf niet gek en dan krijg je dit!
    Vanmorgen na het plassen met afvegen een beetje roze.....dus die ongi zal wel komen :( ben zo verward en weet niet of ik nog hoop moet hebben of teleurgesteld moet zijn......

Fijn weekend allemaal xxx

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Loesje ook op een blauwe wolk :) gefeli!!!

Diene argh nog ff spannend! Ik duim op geen ongi!!!!!!!!

18. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; oh, hoop zo dat je niet ongi bent geworden....:(
    duimduimduim

@Loesje; wat leuk een jongen!! Ben benieuwd naar de foto's!! En net wat Diene vraagt; hebben jullie al een leuke naam? Het shoppen kan beginnen.....:D

19. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Even een snel berichtje. Ben vanmiddag ongi geworden en baal enorm! Mn lf was 2 dagen langer!! al heeeel lang is mn lf 10 dagen en ben gewoon boos dat mn lichaam zo iets met me uithaalt. Ik dacht nu gewoon echt dat het wel raak moest zijn, maar niet dus :(

xxx

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ah Diene....wat verschrikkelijk balen..

Denk aan je, hou je taai!

knuf