@Diene; Wat ontzettend kl*te! Ik baal met je mee! Ik ben benieuwd of die langere lf nu invloed heeft op de komende "positieve" (dat moet!) pogingen. Ik gun het je zo....echt balen!! :x Sterkte meis! knuf!!
@Angie: morgen de spannende 20 weken echo zie ik? Ben je er zenuwachtig voor? Is toch wel spannend kan ik me zo voorstellen... Ben wel bij dat ik die pret-echo gedaan heb, heb natuurlijk meteen gevraagd of zij rare dingen zag maar alles zag er goed uit, toch blijft de officiele 20 weken echo spannend, maar ik moet nog even wachten... Veel plezier morgen!! x
@Loesje; thanks!! Ik hou jullie op de hoogte....zal morgenavond verslag doen en een foto plaatsen..... x
@Diene: Hoe is het nu met je? ben je je alweer mentaal aan het voorbereiden op de volgende ronde? Heb het al eens eerder geroepen maar blijf het bizar vinden wat een heen-en-weer geslinger het is qua gevoel in een maand tijd....grote teleurstelling en dan meteen hop weer volgende ronde met hoop & kansen...Heb je de gyn gesproken?Of weet je wat de volgende stap is? Ga je gewoon door met IUI?en hoeveel keer kan dat? Ben benieuwd hoe het met je gaat....x
Ha Ladies! Hierbij 2 foto's van de kleine... je moet even goed kijken, hier zie je alleen zijn hand...hij steekt zijn duim omhoog
Hey ladies; @Loesje; ik zie het hoor.....grappige foto. @all; vanmiddag de echo gehad. Gedaan door een Gynaecoloog vanuit het AZM. Wat mooi dat je alles al zo goed kunt zien. Alle grote slagaders en bloeddoorstroming kunnen bekijken en uiteraard het hart heel uitgebreid. Verder alles gecheckt en gemeten en alles is dik in orde. En........het is een MEISJE Had ik helemaal niet verwacht.....dacht dat het echt een jongen zou zijn...dus het kwartje moest nog even vallen bij mij....ff mn instelling resetten.... Mijn lief wilde zo graag een meisje dus die is helemaal blij en ik natuurlijk ook......heel gaaf!! Morgen lekker vrij, dus lekker lunchen in de stad en shoppen natuurlijk!! pffff.....ben ook weer erg opgelucht dat alles goed is met onze kleine meid. Moet de foto's nog op de foto zetten of scannen dus die volgen nog. Het is bij een onderzoek als een GUO niet vanzelfsprekend dat ze video opnames maken.....dus ben blij met de foto's die we toch gekregen hebben.... x
jeah!! We hebben een setje Wat onwijs leuk zeg! En super dat alles helemaal goed is met de kleine meid...geniet ervan! x
De bovenstaande foto is het bewijs dat onze meid een meisje is Hier het ruggetje en koppie rechts....
Hey, Ja, inderdaad stillekes hier. Ook druk bezig met de voorbereidingen voor ons meisje Vandaag zolder nog een verfje gegeven.....dan kan de kantoorkamer over naar de zolder en kunnen we aan de babaykamer beginnen! Mn lief is dus nu aan het verven en ik ben aan de poets.... Vanmiddag met mn ouders shoppen voor een ledikant.....de rest hebben we aan grote meubels al. We krijgen het ledikant cadeau. Dus op naar "babypark" straks. Ondertussen de kinderwagen besteld; maxi cosi al binnen. Afgelopen woensdag met een vriendin de prenatal onveilig gemaakt, dus heb al een borstkolf apparaat en flesjesset en natuurlijk rose kleertjes gekocht...helemaal leuk!! Hoe is het met jullie?? Fijn weekend in ieder geval! x
Hier gaat het zijn gangetje. Druk in de weer met een nieuwe auto uitzoeken die betaalbaar is en ook naar ons wensen voldoet. Donderdag ook de laatste deel van de pretecho gehad. Hij lijkt veel op zijn grote zus en de schatting was al 1226gr (terwijl de gem. met 27wk 1000gr is) pfff iig en iets kleinere hoofd Ik heb enkele foto's hier in mijn map maar ook op FB/Hyves. Verder genoten van laatste week vakantie en een kind die niet altijd lief is.. (tja 2 zegt nee )
@Angie: ook wij vandaag aan de shop, naar de Babydump...pfff, wat een hoop keuze! Kamertje hebben we gezien bij Babypark dus daar gaan we alles maar halen. Welke kinderwagen neem jij? Zit nog beetje te dubben... x
@Loesje; Wij hebben bij babypark een ledikant uitgezocht...."alaska" hoog glans wit....mooi strak en past bij de rest van de meubels. Ook een matrasje besteld. Verder een babyfoon van Philips Avent gescoord. Dus weer het een en ander binnen. Wij zijn de gelukkigen dat we via kennissen iemand kennen die bij maxicosi werkt. Wij mogen dus een complete nieuwe kinderwagen, reisstoel, bak etc. testen....zijn we errug blij mee!! Deze is al fabrieksklaar en getest op veiligheid e.d.....dus nu de gebruiksvriendelijkheid nog. Heb geen idee welk type het is. Bij babypark ga ik verder niet shoppen voor bedtextiel e.d. .....is allemaal best prijzig...daarvoor ga ik naar de babydump of V&D, Bijenkorf, Hema e.d. Heb al wel een dekbedje van "lief" gezien.....zo schetig!! Nog ff sparen....want het geld vliegt er nu wel uit. x
@Angie": hahahhaha! Dat kamertje wat wij willen en Babydump niet heeft is....Alaska! Hoe toevallig... Is er lange levertijd? De rest koop ik daar ook niet hoor, alleen babykamer, maxi cosi en kinderwagen. Hoe ga jij de kamer maken? Wij hebben een houten vloer liggen, dan de witte meubels en licht grijze muur...Het shoppen is zeker duur! Ga ook gewoon elke maand wat klein spul kopen, dan gaat t niet zo hard x
@Loesje; haha...da's ook toevallig!! Voor dus alleen het ledikant 6 tot 8 weken levertijd....dus prima. Als je naar Veldhoven gaat dan staat ie meteen bovenaan als eerste bij binnenkomst. Hier een foto; dan weet de rest ook waar we het over hebben...haha
Hij is echt supermooi! Gisteren hadden ze ook wel wit hoogglans maar niet zo mooi als deze...dit kamertje zat al lang in ons hoofd. Wij nemen dan wel kast en comode erbij, en de box ook van Alaska, dan zijn we in 1 keer klaar! We gaan idd binnenkort ff naar veldhoven toe, ben benieuwd!! x
Hallo lieve meisjes! @ Diene: meissie toch!!! He bah zeg... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik voel zooo met je mee... Is er al een plan over wat nu? Een heeeeele dikke knuffel voor jou! @ de mama's in spƩ: jongetjes en meisje!!! Oh, wat leuk! En dan komen ze ook nog in hetzelfde bedje (tenminste, die van Loes en Angie)... De foto's heb ik nog niet gezien van jullie echo, dus die begluur ik straks even... Maar wat heerlijk! En dan nu het geklus van kamertje uitzoeken, kamertje bouwen en voertuig voor de baby's aanschaffen, handige troon is ook wenselijk en natuurlijk outfitjes... Geniet van alles! Diene en ik volgen wel... @ all: zo, vakantie was heeeeerlijk! Ik zou zo weer 3 weken kunnen... Lekker 30 graden elke dag, windje erbij, 2 minuten van het strand af, mooie omgeving, goed hotel, lekkere cocktails en eten en drinken wanneer we wilden! Veel beter wordt het leven niet! We hebben genoten (en ook van mijn schoonfamilie, na 12 dagen is het nog steeds mijn schoonfamilie, dus we hebben het goed gedaan ) van elkaar, baby's en werk los kunnen laten en echt kunnen ontspannen... Dat was zooo lekker. Nu weer terug in het normale leven waar sollicitaties en baby's wel weer om de hoek komen kijken. Ik heb net gebeld voor mijn controle uitstrijkje: 13-9 kan ik terecht (nadat ik ongesteld ben geweest (daar ga ik iig vanuit)) en dan eens zien of het beter is geworden... We gaan ook in september naar de huisarts als ik ongesteld ben geworden om doorverwezen te worden om te kijken of er medisch iets mis is met een van ons waardoor het in 1 jaar niet lukt om zwanger te worden. Dus wordt een spannend maandje... Zo, nu mijn banner nog even aanpassen. Eens kijken of ik nog weet hoe het moet! Knuf, Fuzz