Welkom terug Fuzz!! ben jaloers op die prachtig weertje Verstandig de volgende stap te nemen als je ongi wordt, langer wachten wil je natuurlijk niet! maar duim nog steeds op geen ongi! Zow ik heb vannacht over jullie gedroomd lol.. Maar was niet zo'n fijne droom (heb last van de eind van het zw nachtmerries :/) We hadden een meeting afgesproken maar ik was het compleet vergeten en werd gebeld door eentje die Joke heette (toen ik wakker werd dacht ik van huh maar die zit niet in ons hoekje ) die erg boos en gemeen deed waarom ik niet gekomen was en blabla en ik proberen te overtuigen dat ik het echt compleet vergeten was en zo zat ik niet in elkaar, ben een heel lief iemand! Dus ik kreeg adres mee en was helemaal in het zuidste van NL, maar in mijn droom kon je dat vergelijken met in friesland wonen en naar de belgs grens moeten, dus ik wou niet meer last minute want was al middag :/ pffff lol zo nu naar werk
Fuzzie!!! Welcome back! Goed van je te horen....TOP dat je het zo lekker hebt gehad zeg! Nu inderdaad met frisse moed weer aan de solli´s en de babyplannen. Goed dat je naar de HA gaat... @Aowyn: hahaha...ik droom ook heel veel en heeft altijd met zwangerschap te maken, gelukkig alleen maar goede dromen
Ik droomde eerst heel druk en nu nog steeds, echt alles aan elkaar vast, nog erger dan als ik niet zwanger bent. Maar nu worden ze een beetje eng, maar dat hoort ook bij de laatste maanden, tis dat ik dat al weet anders zou ik beetje gaan freaken haha
Hoi! @Fuzz; fijn van je te horen!! Hoop natuurlijk op geen ongi voor je. Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! @Aowyn; lekker wazig die dromen...haha Ik moet zeggen dat het bij mij nog niet anders is dan anders.... Ik hoop niet dat ze al te eng gaan worden voor je. Gisteren weer naar de VK geweest. Alles weer prima in orde. Bloeddruk goed en het hartje goed kunnen horen. Het blijft een beweeglijk meisje... Ondertussen (nog steeds) in conflict met mn werkgever ivm werktijdverdeling na mn verlof. Ik hoop dat we er maandag toch echt uit gaan komen. Niet gaaf!! Nog een week werken en dan heerlijk vakantie.....
He ladies! Wat een rust weer hier Hoe is het allemaal? Diene hoe is het met jou? Ga je nu alweer bijna voor volgende IUI poging? Ben benieuwd hoe het met je gaat! Hier alles goed! Zal 1 dezer dagen echt eens een buik foto maken, je kan er nu niet meer omheen en is niet alleen maar vet en darmen zoals in het begin Nog 2 nachtjes en ik zit officieel op de helft! Joehoe, time flies! Morgen de officiele 20 weken echo, toch wel beetje spannend hoor...Maar heb er onwijs veel zin in! Vanmiddag nog even naar de vk, ben benieuwd of ik al wat aangekomen ben. Tot laatst zit ik nogsteeds onder startgewicht, heb gewoon geen trek! Keep you posted! x
Hey!! @Loesje; hoe is het gegaan bij de VK? Morgen de 20 wkn echo.....zeker spannend!! Super leuk en fijn om weer te zien. Ben benieuwd naar de kiekjes. Hier heb ik het dan eindelijk voor elkaar...tenminste....iedereen is nu blij. Na mn verlof een half jaar ouderschapsverlof...dus 3 dagen werken in de week. Vakanties en ziekte van mn collega wel fulltime, maar da's dan alles. Na dat half jaar 4 hele en 2 halve dagen of 3-4 dagen om de week. Pff; het heeft de nodige stress en slapeloze nachten gekost, maar ik kan weer een jaar vooruit. We zien het dan wel weer. Verlof gaat 18 November in tot ergens in April.... Weekje vakantie ervoor en erna.... x
@Angie: prima oplossing!Ik werk in het onderwijs (HBO) en daar is het allemaal makkelijk. Ik krijg 1 jaar (betaald!) ouderschapsverlof en ga dus op papier 0.9 fte werken maar in de praktijk 3 dagen, relaxed dus. Ik heb ook nog zoveel vakantiedagen...mijn verlof gaat 29 november in tot medio mei... Bij VK alles goed, nogsteeds -1 kg dus dat is wel wat aan de weinige kant, maar als ik alles binnenkrijg is het prima zei ze. Bloeddruk ook goed. Morgen idd echo, spannend!!!
He Meiden! Nou de echo gehad hoor, alles helemaal perfect! Geen afwijkingen oid te zien...en loopt slechts 2 dagen voor op groei, valt ook nog wel mee! Ben wel blij zeg, pffff. Nu echt ongeremd gaan shoppen! Oh ja, het was nogsteeds een jongetje x
Hey meiden, Sorry ben er ff een tijdje tussen uit geweest. Even wat afleiding nodig gehad. Wilde de laatste dagen al wat laten horen, maar had t ff te druk. Ben blij om te lezen dat het bij jullie allemaal goed gaat, lekker baby shoppen en goede bezoeken bij de vk's en alles goed met de beebs. Super Fuzz ook fijn om weer van jou te horen. Super dat je van je vakantie hebt genoten. hopen dat de ongi niet gaat komen! Ik stuur je straks ff een reactie op je pbtje Angie, fijn dat je het nou geregeld hebt op t werk! Aowyn, wat een dromen hopelijk worden ze weer minder eng. Loesje, ik kan niet wachten op de buik foto's Hier, Nou best zitten balen na de laaste keer. Was echt boos dat ik 2 dagn laat was en nog niet zwanger, heb ff een paar dagen gemokt en het toen maar weer van me afgezet. Vandaag weer iui gehad, maar het was me echt een toestand, was mn dag niet blijkbaar..... het begon er al mee dat mn vriend geen vrij kon krijgen en niet ff weg kon en we dus echt ff met een probleempje zaten om het zaad te "verkijgen" in minder dan een uur voor het ingeleverd moet worden, maar dat is uiteindelijk gelukt. Nou het zaad weer gaan halen voor de iui, sta ik niet ingepland, hebben ze me ertussen gezet met als gevolg dat ik langer moest wachten dan normaal (begon flinkt geiriteerd te raken). Eindelijk aan de beurt, contorleren ze de naam op het zaad of het echt van mn vriend is, staat er de verkeerde naam op!!!!! laat de gyn me terug gaan naar het lab. Ik rennen en kom daar aan, niemand daar. Blijkt uiteindelijk dat de man van het lab de verkeerde naam label erop had geplakt!! maar het was toch echt het goede zaad want ze bewerken maar 1 per keer. Dat heb ik meermaals gevraagd, was toch wel geschrokken. Ik terug nar de gyn, zit het zaad niet goed in de spuit. Heb ook nog een vervanger die ik al eerder heb gehad en die is niet zo handig......krijgt ook alweer de eendenbek er niet goed in met als gevolg dat ze wat zit te duwen e.d. en das best pijnlijk! Eindelijk mn bmmond gevonden gaat ze het zaad inbrengen. maar omdat het niet goed in de spuit zat en er dus niet genoeg lucht bij zat ging het er niet helemaal in. ze heeft een keer of 5 / 6 de spuit van de Katheter (of hoe je t spelt) af moeten halen om er lucht in te zuigen en het zaad er verder in de spuiten. Wil ze de katheter eruit halen zit er nog zaad in en nog een keer opnieuw lucht erin........ hoop toch echt dat alles er nu in zit! Nou alles bij alles een stessvolle ochtend en een slecht gevoel erbij...... Nu weer afwachten, maar ik verwacht niet veel ervan. Over 16 daagjes heb ik wel een beebje om mee te spelen die me kan afleiden. Dan gaat mn vriendin bevallen. Omdat de beeb in stuit ligt krijgt ze een keizersnee en weet dus nou al welke dag t gaat gebeuren. Dus wel nog iets leuks om naar uit te kijken XXX
@Diene: Wat een verhaal joh, pfffff. Ik snap dat je helemaal in de stress zat. Alles leek tegen te werken maar goede hoop houden, misschien krijg je wel een mooie beloning voor je geduld! Ik ga weer 2 weekjes duimen voor je!! x
@Diene; jeej wat een verhaal inderdaad. Wat een gestuntel....kan me voorstellen dat je er een slecht gevoel bij hebt. Maar wie weet heeft het zo moeten zijn en heb je over 2 weken goed nieuws!! Leuk van je vriendin; da's inderdaad iets moois om naar uit te kijken. knuf!! @Loesje; fijn dat alles goed is met jullie beebje.... x
Hey meiden, ja inderdaad een gestuntel! ga het echt met mijn gyn bespreken als het nu niet raak is en ik weer naar haar toe moet. Maar ja misschien krijg ik inderdaad een beloning voor dit gestuntel Mn vriendin die mee was zei dat ook al Hoe is het met jullie beebs? en zijn de kamertjes al klaar en alles gekocht wat nodig is? dat lijkt me zo leuk om eindelijk te kunnen shoppen voor mn beeb xxx
Hey dames, Vandaag zijn mn lief en ik 2 jaar samen en hebben vanmorgen ook ons meisje erkend bij de gemeente. Bijzonder zo op toevallig dezelfde dag.....kwam ik pas achter nadat ik die afspraak had gemaakt...haha Straks een rondleiding bij het kdv. Verder vandaag en morgen nog een rommeldag en dan gaan we woensdagmiddag heerlijk op vakantie voor 2 weken..... Weg van dit depressieve weer hier!! Hoe is het met jullie?? x
Hey, Ik wist niet dat je je kind al kon/moest erkennen als je nog zwanger ben....weer wat geleerd. Wel lek op zo'n speciale dag. gefeliciteerd met jullie 2 jarig samen zijn geniet ervan! Heerlijk lekker weg op vakantie. het weer is hier inderdaad om depresief van te worden, net herfst! Geniet van je vakantie en het weer daar! hopelijk is t beter dan hier waar gingen jullie ook alweer heen? Hier alles goed, nog steeds aan t afwachten Hoe is t met de rest? Aowyn, ik las dat je veel last hebt van harde buiken. doe rustig aan! xxx
He Meiden! Iedere keer dat ik inlog denk ik ´oh ja, moet nog buikfoto maken´ hahah...ik ga het echt snel doen! Wat betreft erkennen, ja dat moeten wij ook nog gaan doen. Was je er veel tijd mee kwijt? En dan lekker vakantie, jaloers!! waar gaan jullie heen?? Hier alles goed...ik zit weer in een nieuwe fase, voel me stukken beter en zie er ook erg goed uit zegt men...is dus wel even anders geweest blijkbaar Lief heeft vrijdag een langslepend verhaal afgerond, is ie jaren mee bezig geweest maar is nu echt rond, hij heeft een bedrijf overgenomen. Onwijs leuk, heb er alle vertrouwen in maar de paniek sloeg ineens om mijn oren...nu zijn wij verantwoordelijk voor het onderhouden van 13 gezinnen! Niet zo letterlijk natuurlijk maargoed, jullie snappen wat ik bedoel...en dan natuurlijk ons eigen gezinnetje in wording...een hoop veranderingen de komende tijd, maar alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! x
Hey!! @Loesje; erkenning was zo gepiept. Hadden vorige week digitaal een afspraak gemaakt. Dus bij binnenkomst melden aan zo'n digitaal schermpje; kregen wachtloketnr bonnetje en konden meteen doorlopen. 10 minuten later weer buiten incl. papieren voor aanvraag ouderlijk gezag. En dat nog gratis ook..... Fijn van je nieuwe fase....haha; ik hoop dat die bij mij nog gaat komen. Ik voel me op zich prima; slaap alleen rete slecht en heb steeds meer maagzuur attacks. Spannend zeg en super leuk dat van je lief!! Heel veel succes en positief blijven denken.....gaat vast goed komen!! @Diene; bedankt voor je felicitatie. Succes met wachten....pff....weer spannend; zeker na dat gestuntel. @All; wij vliegen morgen naar Gran Canaria Ik hou jullie wel een beetje in de gaten horen daar....wifi is aanwezig...haha xxx