@ diene.. Meis!! wat een verhaal.. en een gestuntel zeg.. ik hoop toch voor jou dat het raak is!! *duim voor je*
Hallo meisjes! @ Diene: dat gestuntel moet iets moois opleveren... Jullie verdienen het zo! Maar ik zou het iig toch wel even bij je gyn aangeven. Kan me voorstellen dat je met weinig vertrouwen het bankie op gaat... @ Angie: Geniet van jullie vakantie!!! Hoop dat jullie heeeerlijk weer hebben en goed kunnen relaxen! Tot gauw! @ Loes: Wanneer komen die buikfoto's nou? Zien!!! @ Aowyn: hoest met jou? Al laatste loodjes-werk? @ all: Heb niet zoveel te melden. Ik heb geen idee wanneer mijn ongesteldheid zou moeten komen, maar ik voel dus werkelijk waar niks. Normaal gesproken gevoelige (.)(.), maar nu niet, normaal doet mijn hoofdhuid zeer, nu niet. Ik heb alleen constant rommelende darmen en lichte druk in mijn schaamstreek. Ach, we wachten af... En als ik ongie word, zit ik volgende week gewoon lekker bij de huisarts met lief... Hoe dan ook, er gaat iets gebeuren en dat is dan wel weer een fijn gevoel! Zo, de week is weer doormidden, we kunnen naar het weekend! We gaan komend weekend eens rondkijken voor meubels straks in ons nieuwe huis. Gewoon kijken en zien of we op 1 lijn zitten wat stijl en verwachtingen betreft. Zin in!!! Oh, en zondag is de Tilburg 10 Miles. Schoonzus doet mee met 10 km en schoonpa gaat de 10 miles doen. Fanatiekelingen! Tot gauw weer!!! Knuf, Fuzz
Eej Fuzzie! Goed van je te horen! Toch stiekem wel weer een beetje spannend, ben erg benieuwd! Zie dat je 2 dagen voor NOD zit volgens je banner...maarja, we weten allemaal dat een banner niet zo veel hoeft te zeggen. Ben weer erg benieuwd! Jij & Diene verdienen het nu onderhand wel, jullie zijn genoeg op de proef gesteld. DUIMDUIM! Ja die foto's komen echt! Lief moet even foto's maken want het lukt mij niet goed...maar ze zijn bijna onderweg @All: Hier gaat t goed, voel me stuk fitter dan voorheen. Vrijdag met moeder & schoonmoeder babykamer en kinderwagen enzo bestellen dan kan paps binnenkort lekker gaan schilderen Hoeft gelukkig verder niks te gebeuren dus zo gepiept. @de rest: hoest met jullie? Hoe zit het bankje Diene?
hey lieverds, hoop morgen weer mee te doen, ff heel druk en dan met die aanvallen die ik last van hebt schiet het ook niet op. dikke knuffs!!!!
Ha dames! Even snel een reactie: zo'n smartphone typt toch minder handig dan een computer. Ik ben zaterdag ongesteld geworden. Donderdag naar de huisarts voor een verwijzing. Lief is vandaag naar zijn ha gegaan en levert morgen zaad aan voor analyse... Dus het gaat beginnen voor ons. Vind het toch wel spannend. Eens kijken wat eruit komt. Volgende keer weer een uitgebreider verslag! @ Diene: hoest met jou? Zijn we blij? Knuf, Fuzz
Hey meiden, ff snel een berichtje vanuit Gran Canaria. Om precies te zijn hotel Baobab te Meloneras te Maspalomas te Spanje. (snappen jullie het nog?) haha FF snel, want het internetten kost hier 1 euro voor 10 minuten. Lees volgende week wel bij... Hier lekker chillen, vandaag alweer 24 weken zwanger. Ik ben er al achter dat ik niet kan zwemmen zonder misselijk te worden. Zal mogelijk met mn buik te maken hebben...wordt er erg benauwd van als het water totaan mn nek is....pfff....echt balen. Verder ook balen dat ik niet alles mag eten en drinken hier......al die lekkere dingen ook. Maar ach, verder gewoon heerlijk genieten hier.....het is voor een goed doel. xxx
He Meiden! @Fuzz: balen an je ongi en start van spannende periode maar aan de andere kant misschien ook wel een goed gevoel om eventuele hulp te accepteren? Zoals ik eerder ook bij Diene schreef verbaas ik me over de mogelijkheden die ik toen gezien heb bij babyboom, heb vertrouwen! @Diene: hoe is het bij jou? @Aiwyn: lang niks gehoord, voel je je al wat beter? @All: Hier alles ok! Lief heeft vd week de kleine kunnen voelen aan de buitenkant, wel bijzonder moment. Buik groeit goed (ja foto's volgen!) en voel me ook wel steeds beter! @Angie: Genieten daar en niet te veel zwemmen daar x
Hier gaat het ok. Ben nog beetje druk met visite's etc etc. Word soms nog onwel en ben ook vaak moe. Tel af tot mijn verlof, 1 okt! Vrijdag hoor ik de bloeduitslagen, ben dan benieuwd of ik idd onwel wordt door een lage suikergehalte!
Hey dames, Hoe is t met de beebs? Fuzz, erg balen van je ongi. Als zeiets vinden hoop ik dat het iets is dat makkelijk te verhelpen is. Gun het je zo en hoop dat het snel raak is voor jullie! Aowyn, ben benieuwd naar de bloeduitslag. Is niet fijn als je je zo slecht voelt. Hopelijk ben je snel weer fit. Angie, geniet lekker! inderdaad wel balen dat je niet alles kan eten en dat het zwemmen niet goed gaat. Geniet van de dingen die wel kunnen! Loesje hoe is t met jou ? Waar blijven die foto's? Hier, ben toch ongi geworden. Weer 2 dagen later dan verwacht, ben zelfs bloed gaan prikken en kreeg die middag te horen dat het niet raak was laat die avond kwam dan ook de ongi. Was echt weer even een klap! heb flink zitten janken. Ben ook nog alleen thuis omdat mn ventje de hele week voor het werk in rotterdam zit Vandaag gesprek gehad met de gyn. krijg volgende week een kijkoperatie om te zien of er niet toch is mis is tussen de eileiders en eierstokken. Als ze niks vinden gaan we door met iui maar dan met hormonen. dat betekend van af dag 3 spuiten!!! en daar ben ik dol op.....NOT. Als we verder kunnen met iui krijg ik waarschijnlijk meer pogingen dan nog 3 omdat ze me zoveel kans wilt geven als mogelijk omdat er maar 3 x ivf wordt gedaan en zoals zij zegt zou het jammer zijn als je nog maar 3 kansen hebt nou als ze me nu doorstuurt....want stel het lukt niet met ivf dan houdt het op. Dan kunnen we beter nu nog meer kansen krijgen......Wel weer even slikken allemaal, het heeft toch telkens weer psygisch iets om te verweken. Maar nu ook ff leuk nieuws, mijn dinnetje is vandaag bevallen via keizersnee van een prachtig zoontje! Mocht al op bezoek gaan vanmiddag Werd ff best emo en moest mijn huilen wel even inhouden, maar ben zo blij voor haar! het kindje is prachtig en ik kan niet wachten om met hem te knuffelen tot ik mijn eige heb.....beetje vervanging voor wat ik mis xxxx
Diene nee fijn is het niet maar heb meer moeite met dat ik niet weet precies hoe en wat. Verder ben ik alleen moe maar is zo een verandering van de eerste, toen had ik vreselijke bekken pijn. Dus vind ik deze zwangerschap beter. Al lijkt dat niet zo bij anderen in hun ogen (hyperemesis, 2x flinke buikgriep, af en toe onwel en erg moe) Mega balen dat je toch ongi werd Hopelijk komt er niks uit de kijkop en kun je verder met de iui!!! ik duim me suf!
Aowyn, ja als je het vergelijkt met de vorige zwangerschap kan ik begrijpen dat je het nu beter vind. Beter moe dan pijn. Is inderdaad erg vervelend niet te weten wat er is, dat maakt het ook heel eng. Als je weet wat het is kun je er ook iets aan doen. Gelukkig hoef je niet meer lang te wachten op de uitslag. Ik zal duimen dat het niks erg is en makkelijk te verhelpen is. Zal wel heerlijk zijn om steeds dichter bij je verlof te komen.......dan komt ook de dag dat je je beeb kunt vasthouden steeds dichter bij Dank je wel voor het duimen xxx
ja ik ben trots nog te werken nu, was met 28wk al volledig thuis toen. Maar ben zo aan mijn verlof toe! gewoon overdag een dutje doen als het kan en niet zo druk!
Ha meiden, Balen Diene...wel goed dat je kijkoperatie krijgt, al is het maar om e.e.a. uit te sluiten. Respect overigens hoe je er allemaal mee omgaat en dat je ook zo blij kunt zijn voor je vriendinnetje!! @All: Hier alles zijn gangetje! Heb lekker al weekend, heerlijk! Ik ga zo eens lekker winkelen, heb er zin in! Hierbij dan de beloofde foto
Hey Meiden, Aowyn kan me voorstellen dat je aan t verlof toe bent, de laatste loodjes voor die tijd zullen wel zwaar zijn en zeker als je zo moe bent en je soms zo slecht voelt. Gelukkig duurt het niet meer lang. Loesje geweldig de eerste foto! mooi buikje!! Dat ik er zo goed mee omga met alles wat er gebeurt.....ik heb mn slechte dagen, maar ja wat moet je anders. Je kunt niks anders dan gewoon doorgaan en hopen dat het ooit eindelijk allemaal beloond wordt. Ik baal nu best dat de kijkoperatie nodig is en dat we een maand moeten overslaan. Maar zoals gezegd zit er niks anders op dat het accepteren..... Ja ben super blij voor mn vriendin. Bij andere mensen in mijn omgeving heb ik er wel moeite mee, dan kan ik best "jaloers" zijn en vermijd is kraamvisite.....(al ben ik natuurlijk ook wel blij voor hun) Maar bij mijn vriendin heb ik dat niet. We proberden tegelijk om zwanger te worden en zij heeft er ook 18 mnd over gedaan (was een half jaar eerder begnnen dan ik). Ik zie haar vaak en soms werd het wel ff emotioneel, maar ze snapte dat heel goed en we konden er goed over praten. Zij is ook degene bij wie ik altijd meteen mij ei kwijt kan als het weer niet gelukt is of als er weer zoals nu iets moet gebeuren. En nu dat de kleine er is kan ik met hem spelen en oefenen tot ik er zelf een heb xxx
Trouwens nog wat vergeten.... Angie ik volg je via facebook en zie dat je lekker aan het genieten bent op vakantie! Heerlijk Hoelang heb je nog voor je terug moet? Loesje ik las vandaag dat je ziekjes bent. Veel beterschap!! Fuzz hoe is t met jou? hoe staan de zaken, wat zei de ha en heb je al uitslag van het zaad? En pricilla dank je wel voor je reactie en het duimen xxx
Angie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! En ik hoop dat je een goede terugreis hebt!!! Als je dit leest ben je waarschijnlijk weer terug in het land, welkom terug!!! xxx
Hey lieverds!! Weer terug in ons land inderdaad en ook nog een jaartje ouder weer. Heerlijke vakantie gehad maar ook weer fijn thuis te zijn. Vandaag lekker aanrommelen en lief gaat aan de slag in de kinderkamer to be. @Loesje; mooie buikfoto hoor.....ziet er goed uit! Hebben jullie inmiddels de Alaska babykamer besteld? Wij gaan morgen het ledikant ophalen. @Diene; Knap dat je er zo mee omgaat zeg!! Respect!! Bedankt voor je felicitatie! Handig dat gefacebook Succes met je kijkoperatie; wanneer istie gepland? @Fuzz; ja, zijn er al uitslagen bekend? Lijkt me super spannend. Hopen dat alles gewoon goed is natuurlijk. @Aowyn; De laatste loodjes.....zeggen ze dan. Knap dat je inderdaad nog aan het werk bent. Nog 2 weekjes dus na deze week en dan lekker van je verlof genieten!! Ik moet nog 9 weken werken... @All; vandaag bij de verloskundige weer geweest. Wel fijn zo snel na de vakantie. Inmiddels nu in totaal 6 kg aangekomen. (de laatste 4 weken dus 3 kilo; er zal wel 1 vakantie kilo bijgekomen zijn van al dat lekkere eten en chillen) Bloeddruk was goed, verder geen spannende dingen....over 3 weken weer terug. Het hartje weer even heerlijk kunnen horen. Nu op naar de pretecho 1 Oktober xxx
Diene ik herken het helemaal! Ik had ook meer begrip voor dinnies die er ook meer moeite voor hadden zoals wij. knuffs! Fuzz hoe is het daar? Angie idd laatste loodjes, tel af tot mijn verlof. Geen gehaast, dochtertje gaat nog naar de oppas zodat izj haar ritme behoudt en ik aan mijn rust en schoonmaak kom