@Angie: Nou mijn verkoudheid is niet over. Ben naar de huisarts geweest en heb een bacterie in mijn longen zitten. Heb een hele lichte antibiotica gehad, maar blijkbaar zo licht dat het geen fluit helpt...heel irritant! En als nare bijkomstigheid: door al dat hoesten komt er zoveel druk op mijn bekkenbodemspieren ( en die zijn blijkbaar niet zo sterk door de hormonen nu) dat ik steeds in mijn broek pies! Voel me net een kleuter, pfffffffff
Hey ladies, Gisteren pretecho gehad....wat traantjes moeten laten bij het zien van ons mupke. We hadden geluk, ze lag er als een fotomodel bij. Foto's volgen. Heb de echo op dvd en wat foto's afgedrukt meegekregen... Super mooi... Alles goed met de ladies??
Ja ik geloof da tik een prachtig echo voor bij hebt zien komen? ik werd er ook tranerig van bij het zien van beiden!!
Tja, het was ook zo'n primaire reactie...die traantjes. Wat moet dat dan wel niet worden bij de geboorte... Hier een foto'tje...heb op hyves een aantal geplaatst.
@Angie: Oh wat bizar zeg! Kun jij je voorstellen dat ze zo in je buik zit? Heel bijzonder! Wij gaan geen 3d echo doen, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar heb veel freaky foto's voorbij zien komen...vind het er soms gewoon beetje eng uitzien (hoewel bij jullie kleine meid niet hoor!) Ik krijg nog een groei-echo dus daar laten we het dan ook bij. Hoe is het met de andere dames? Diene? Fuzz? Hier verder alles goed. Tijd begint ineens voorbij te vliegen. Over 8 weekjes al met verlof, moet nog wat mensen inwerken dus langzaamaan begint de overdracht al, gek idee hoor! Ik heb ook 5,5 maand verlof dus dat ik ook een raar idee, ben zo lang weg! x
@Loesje; Ik kan het me goed voorstellen hoor. Het is best ook freaky.....was er ook echt ff stil van. Enkele collega's vonden het ook best eng....zo gedetailleerd. Maar wij zijn er blij mee en hebben natuurlijk bewegende beelden ook gezien en nu heel de echo op dvd. @All; ben echt aan het sukkelen nu; heb steeds meer pijn aan mn bovenbuik en rug en slaap de laatste tijd zo slecht dus ben ook super moe. Heb de VK gebeld en moet morgen mn urine ff laten testen ivm mogelijk een blaasontsteking. Verder ben ik vanmorgen verkouden wakker geworden en voel me verre van fit. (Ik leef met je mee Loesje ) Donderdagmiddag moet ik dan weer naar de VK op controle. En morgenmiddag weet ik dan hoe het zit met mn urine. Ondertussen het sporten aan het afbouwen want kan het echt niet meer trekken. Ik geef 2 avonden les en dat gaat echt niet meer nu.... Goed nieuws; want de kinderkamer is in volle ontwikkeling. Lief is druk doende met stuccen enzo; dus begint al wat te worden Kleurtjes gaan we morgen uitzoeken samen; ik wil de box waarschijnlijk zilver gaan schilderen @Aowyn; hoeist met de trui?? Al klaar? xxx
Nou, ik heb geen blaasontsteking. Ze hebben mn urine nu op kweek gezet en morgen bellen ze de uitslag door. Spannend toch....
Bij mij toen ook op de kweek maar was niks. Achteraf gewoon vermoeidheid hier. Als ik slecht slaap en/of erg moe ben gelij weer harde buiken en onwel worden :/ Trui is bijna af ben met de halsbies bezig en dan de boel aan elkaar naaien. Heb nog meer wol in huis voor een andere vest Vanochtend vk gehad en hij ligt vast! Maar merk er niks van, is net zijn grote zus, een ribbenlief hebber lol
Hoi! Nou, weer bij de VK geweest. Bovenbuikpijn wordt veroorzaakt door de bips van ons meisje.....heel fijn.... Ze ligt al vanaf het begin zo goed als hetzelfde dus dat wordt gewoon 12 weken bikkelen. Mag er paracetamol voor pakken en verder regelmatig toch wat meer rust te nemen... Urine kweek was negatief; dus goed. Over 2 weken bloedprikken en een weekje later weer naar de VK. @Loesje; hier de beloofde buikfoto bij 28 weken en 2 dgn. xxx
yep heeeeeel herkenbaar Angie! Mijn dochtertje deed billen wrijven met ribben links en junior met rechts LOL fijn is anders Heb een foto van de vest in mijn album! Buikfoto maak ik morgen met 35 weken. Heb nu straie erbij, hele zw niet en nu plots in 1 dag wel >< hoezo wordt een groot kind *zucht* dit wordt denk ik echt geen 8 ponder als hij nieuwe strepen maakt op mijn buik! Ik doe trouwens mee met de buik van de maand, als je mijn foto mooi vindt zou je willen stemmen?
Hallo Lieverds, Hoe gaat het met jullie? Ik zie allemaal geweldige foto's voorbij komen! Wat zien jullie er goed uit, dames! Hoop dat alle billetjes niet voor heel veel pijn zorgen en dat jullie kunnen genieten van het kleine grut dat in jullie groeit! Diene meissie, hoe gaat het met jou? Hou je het nog vol? Ik denk aan je. Dikke knuffel voor jou! @ all: ik heb zo'n ontzettend hectische week achter de rug... Uitslag uitstrijkje was goed, pap 1, dus geen afwijkingen meer... (of had ik dat al verteld?). Verder drama: de vader van Lief ligt nog steeds in het ziekenhuis. Het blijkt geen kanker te zijn in de alvleesklier, maar in de galwegen. Hij heeft flink wat pijn, bij het verwijderen van de drain (om galvocht af te voeren) is er wat galsap achter gebleven en dat doet hem erg veel pijn. Hij moet nu naar Den Bosch om geopereerd te worden, maar is nog te zwak. Daarom een slang in zijn neus (die na anderhalf uur eindelijk goed zat, dus ook weer flinke pijn) voor bijvoeding. Een maand geleden liep hij nog de 10 Miles hier, nu kan hij niet eens de gang in het ziekenhuis op en neer. Dus pfffff.... Veel regelen, veel ziekenhuisbezoekjes. Daarnaast is Lief op zoek naar een baan (want contract niet verlengd). Morgen mag hij ergens op 2e gesprek komen, dus willen jullie meeduimen? Ik ben ook aan het solliciteren (intern) en wacht nog steeds op de benoemingen.... Volgende week is daar meer over bekend, als het goed is. Verder heb ik een operatiedatum bij de kaakchirurg afgesproken: 2 november. Dus ook spannend... En dan het belangrijkste, De Uitslagen. We hebben te horen gekregen dat we nooit op een natuurlijke manier samen een kindje kunnen krijgen. Alles wat mis kan zijn, is mis. Het was te weinig (nog geen 2 miljoen zaadcellen). En geen enkele bewegende cellen gevonden. Nu levert Lief volgende week weer aan voor nog een onderzoek, want blijkbaar kan de kwaliteit van sperma variëren, maar ik vraag me af of het zoveel zal schelen. We hebben allebei bloed moeten laten prikken en het eerste bezoek op de fertiliteitspoli was dus een beetje een domper met dat nieuws. Lief is bij de uroloog geweest en die gaf aan het het er op het eerste gezicht wel normaal uitzag. Na de 2e analyse wordt er gekeken of er mogelijkheden zijn voor ICSI. De rest is blijkbaar op voorhand al zinloos. Dus ik heb een ontzettende huilweek gehad. En nu gaat het niet veel beter... Ik weet soms van voren niet meer hoe ik het van achteren heb. Ik moet mijn gevoel vaak uitschakelen omdat als ik het toelaat, ik eraan onderdoor ga. Oh en ondertussen moeten we ook nog vanalles regelen voor ons nieuwe huis. Dus pffffff... hectisch, vermoeiend, verwarrend, verdrietig. Mijn ouders weten nu ook hoe het zit en reageerden allebei zo lief. Mijn zusje heb ik huilend aan de telefoon gehad en ze kwam zelfs de volgende dag een bosje bloemen brengen omdat ze het zo shit voor ons vond... Dus veel fijne reacties, maar jee zeg, hoe ga ik hier weer mee om? Het is me soms echt teveel... Tis weer een heel verhaal geworden. Hopelijk niet te lang. Tot gauw weer, schattekes! Knuf, Fuzz
oef jeetje fuzz op die uitslagen zat ik ook niet te wachten Het klopt idd dat het kan varieren. Nog een zwp dinnie van mij haar manneke weinig zaad en nu wel zwanger zonder IUI! en een andere zwp kennis haar vent ook slechte zaad en ook spontaan toch zonder IUI! ik hou de hoop voor jullie!!!! Ik duim ook mee met sollicitaties en met schoonvader!!
Oh Fuzzie :x; wat kl*te allemaal. Ik kan me voorstellen dat het je allemaal teveel is. Knap en lief dat je dat allemaal ook met ons wil delen nog.....je hebt wel wat anders aan je hoofd. Och moppie toch.......ik hou ook de hoop op voor jullie. Knufknufknuf en duimduimduim x
Jeetje...ben er stil van. Dit had ik niet verwacht! Weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen..behalve dat je hoop moet houden voor de volgende uitslag, je hoort idd vaker dat de kwaliteit erg kan verschillen. En dan ook nog eens je schoonvader, sollicitaties...het gaat even niet voor de wind. Maar je weet, na dalen komen ook altijd weer pieken, denk aan je! xxx
Hey meiden, Ben er alweer een tijdje niet geweest, maar zo zonder wachtbankje en en zwangerschapsdingen vond ik het even heerlijk om er helemaal niet mee bezig te zijn. even een keertje helemaal afschakelen. Agnie leuke foto's Ik hoop dat Angie en Loesje zich ondertussen al wat beter voelen! En dat de billetjes van de beebs bij Angie en Aowyn niet te veel last gaan bezorgen.... Fuzz, wat vreschrikkelijk allemaal. Ik vind het echt zo erg voor jullie en dan ook nog eens alles tegelijk wat tegenzit. Heel veel sterkte met je schoonvader en veel beterschap voor hem! Ik duim voor jullie sollicitaties! En wat erg van die uitslag, kan me goed voorstellen dat je er heel verdrietig van wordt. Het is niet niks om zoiets te horen te krijgen. De uitslag kan inderdaad wel verschillen en ik duim heeeel hard dat het de volgende keer beter is! Meteen te horen te krijgen dat het waaschijnlijk icsi wordt komt echt hard aan en en ik zal aan je blijven denken en duimen voor een beter nieuws! Een hele dikke cyber knuffel! Hier, Alles rustig. Ben ongi geworden en maandag gyn bellen. Dat is de derde dag en dan zou ik met spuiten moeten beginnen, dus hopen dat ik dan ook meteen terecht kan..... xxx
Hey Meiden, Hoe is t met iedereen? Ik ben gister voor een echo geweest op cd 4. Er was gewoon al een eitje te zien van 13mm!!!! erg vroeg en de gyn was ook erg verbaast. Nu gaat her spuiten niet door en moet ik maandag bloed gaan prikken......aan de hand van de uitlsag daarvan kan ze dan zien hoe het met het eitje is en als t goed is moet ik dan gewoon pregnyl spuiten voor mn iui. Alleen een beetje raar dat ik geen echo's krijg, maar bloed moet prikken, maar denk dat ze even wilt zien of ik ook een goede eisprong heb...... Nu dus even afwachten....... xxx
spannend Diene!!!! hier hetzelfde, ik geniet van hem in mijn buik maar ben nog vreselijk moe de hele tijd dat ik weer soms onwel word.. maar goed we zijn er bijna en ik geniet van elk moment
@Diene: goed nieuws! Voor mij gevoel gaat het allemaal toch wel snel bij jou...maargoed, daar zal jij misschien anders over denken! Hopen dat het maandag goed is! DUIM @All: hier gaat alles goed. Kleine groeit goed, denk dat ik nu wel voor het eerst aangekomen ben, moet maandag weer naar de vk. Zal ook weer eens een foto maken (Jij ook Angie!). Merk dat het aftellen al gaat beginnen, op mijn werk zijn er al projecten waar ik niet meer aan mee kan doen enzo en moet 2 nieuwe mensen gaan inwerken. Heb erg veel zin in mijn verlof, lekker de maand december thuis zitten...heb ook op de valreep een nieuw bed gekocht, electrische boxspring, wel zo handig straks...laat m dus maar snel komen! Hoe is het bij jou Angie? En de status van het kamertje? x
Hoi, @Diene; super goed nieuws ja...weer spannend!! @Aowyn; Fijn dat je lekker geniet....nog eventjes! @Loesje; heb pas nog een foto gplaatst van mn buik, maar zal volgende week er nog eens 1 schieten. Ga waarschijnlijk tijdens mn verlof nog een fotosessie doen met mn dikke buik. Kinderkamer al klaar?? @all; ik weet af en toe geen raad met mezelf . Heb dagelijks best veel pijn aan mn bovenbuik. Er is weliswaar niets aan de hand waarschijnlijk, maar ga misschien toch eens naar de huisarts van de week. Als het die kleine is dan is dat zo, maar misschien zijn het wel galstenen ofzo. (heb ik over gelezen;.....dat krijg je als je vpk bent ) Ik trek het werk en de dagelijkse dingen nog wel redelijk hoor m.b.v. paracetamol. En als ik ga liggen dan heb ik er ook minder tot geen last meer van.... Nog 5 weken werken......ik hoop zo dat ik dat haal. Ondertussen wordt er nu de eerste kleur op de pasgestucte muren van de kinderkamer gezet Daarna de vloer en dan kunnen de meubels worden verhuist. Kan ik lekker beginnen met rommelen en inventariseren wat ik nog moet halen.....dus begint op te schieten. xxx
He Meiden! @Fuzz: Hoe is het met je? Hoe is het met de solli van lief gegaan? En met je interne sollicitatie? En weet je al meer over uitslagen? @Diene: Hoe is het met jou? Hoe zien je eitjes eruit? @Angie: Ook aan jou, hoe is ie? Nog vol te houden? Ik zag een hele mooie roze muur voorbij komen! Hoe ver ben je? Ligt je vloer al etc? En heb je je Alaska witte bedje al binnen? En nog naar de huisarts geweest voor de buikpijn? @Aowyn: Het schiet echt al op voor jou zeg, leuk!! Hoe voel je je? @all: Hier alles goed! Gisteren vk geweest, in totaal nu 2 kg aangekomen. Kleine lijkt goed te groeien, 1 november krijgen we nog een echo. As we speak zijn ze mijn nieuwe bed aan het installeren, heeeeeerlijk! Dit weekend komt paps een muur schilderen in de babykamer en 8 november komen ze de kamer etc brengen. Het schiet allemaal wel op nu zeg, time flies! Nog maar een paar weekjes werken, ben wel echt toe aan mijn verlof hoor, heb er zin in! Zo, we zijn weer bij x