NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ja, een paar dagen te vroeg (<37wkn)...alsdus ook de VK. Maar misschien is het loos alarm. VK kan ieder moment hier zijn.
    :)
    Mn Lief staat hier ook te stuiteren.....

2. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Alsof die kleine dame op een paar dagen zou kijken, zou zomaar ineens kunnen gebeuren!

Ik zit hier lekker mee te stuiteren hoor!!

3. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ff snel, ik moet naar het zkh. Test maandverband zegt dat ik vruchtwater heb verloren. Test vagina blijft droog. Dus nu op naar het zkh. Daar gaan ze meer testen uitvoeren. To be continued. X

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Oh meid wat spannend allemaal!! Ik denk aan je!

5. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Zo, ben weer thuis. Was loos alarm. Allerlei onderzoeken gehad. Dus nu weer afwachten verder.

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Zal ff een fatsoenlijke update geven....is een gedoe via mn telefoon.

Wij dus naar het zkh. Lief was gelukkig nog thuis dus kon fijn met me mee. Werd meteen aan een soort van ECG gelegd om de hartslag van de kleine en de buikcontracties te meten. Hartslag kleine was steeds goed, enkele oefenweeen werden al waargenomen. Hele kleine piekjes/golfjes zo om de 10 min. Ik heb 40 min. aan het apparaat gehangen.
    Ondertussen de gewone controles: bloeddruk, pols en temp.

Gyn kwam en heeft een echo gemaakt en een kweekje van mn vagina slijmvlies. Op de echo was nog voldoende vruchtwater te zien en de kleine zag er ook mooi uit. Lag goed ingedaald. Lag 37+ op groei dus voor op schema.
    Toen eendebek onderzoek; baarmoedermond nog mooi gesloten en ze heeft daar ook een kweek afgenomen. Moet ik volgende week voor bellen.
    Toen heeft ze mn bewaarde doorweekte inlegkruisje van vannacht (sorry voor de details) meegenomen en dat onder de microscoop bekeken. Bleek gewoon urine te zijn.
    De verloskundige zou positief getest hebben omdat er waarschijnlijk wel een klein beetje vruchtwater en wat slijm was losgekomen met mn gebraak vannacht.
    Dus ik mocht weer naar huis.....:)

Nu maar weer afwachten....maar pfff....wat een dag weer.....
    (niks of Fb a.u.b. he...girls....)

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    He!

Jeetje zeg! Ben net wakker van mijn middagslaapje en droomde dat je bevallen was, hahaha!

Op zich is het maar goed dat ze nog heeeel fftjes blijft zitten toch? Of had je zoiets van laat het maar beginnen?

8. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ja,

Had een beetje gemengde gevoelens...Als het vruchtwater was geweest dan had ik moeten blijven en hadden ze bij onvoldoende natuurlijke actie de bevalling moeten inleiden in of na het weekend.
    Inleiden lijkt me niks dus ben blij dat ik niet hoefde te blijven.

Ik kreeg wel de kriebels hoor,...had voor mij ook door mogen zetten.

Maar goed; nu weer terug onder de hoede van de verloskundige. Ook wel fijn. Heb er veel steun aan gehad vanmorgen. Werd ook echt serieus genomen....heel fijn om mee te maken.
    Geeft ook een fijn gevoel voor de komende tijd.
    Daarbij heb ik nu ook gelijk een verloskamer van binnen gezien.....dus rondleiding ook niet meer nodig in het zkh. En de zorg daar was ook prima.

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Herkenbare proces hihi heb het ook meegemaakt met 38/40 weken en ook met 34 weken.
    Gelukkig loos alarm maar wel heel spannend natuurlijk! We gaan voor over de 37 weken dan mag alles :) Wil je thuis bevallen of zkh?

10. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Diene: vandaag je NOD begreep ik...En???Spannend!!

11. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; waar blijft je update?? Ben zo nieuwsgierig. "Duim" als een gek!!

@Aowyn; wil graag poliklinisch in het zkh bevallen.

@Allen; kan nu eindelijk vermelden dat de babykamer klaar is :):D
    Helemaal happy!!

@Fuzz; Hoeissie?? Knuf!!

12. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hallo meiden!!!
    Ik wou hier graag niet zijn,maar dan gaan weer nieuwe ronde in he!! Wat een teleurstelling elke maand zeg!!! Meest teleurs. van mij is dat ik helemaal gezond ben,mijn man dus ook allerlei onderzoeken gedaan,maar er is niks mee met ons,dat is opzich wel hele mooie nieuws,maar dan zit je met alle vragen in hoofd,en wel WAAROM!!???
    Maar goed,ik weet het niet of lijst er is,kon niet vinden maar voor mij is de 15e ronde, 5e na mk,2ekindje
    op 2 januari!!!
    Xxxx

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    hey pinkster. Dit is een oude NOD ;) van het afgelopen jaar. Beetje verwarrend maar wij zijn als kletskloppen blijven hangen ;)

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Even jullie een hart onder de riem steken;
    Zet hem op dames! succes!!

15. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ow hahahaha

16. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; hoe is het......mn duimen zijn overuren aan het draaien ;)

17. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Loesje, je moet wel rustig aan doen in je velof ;) en goed naar je lichaam luisteren. Hoe bevalt je verlof nu, al een beetje gewend?

Angie, hoe is t nu bij jou? nog schikjes gehad? zoals ik je al bij wf had gezegd, ben blij dat ze nog even is blijven zitten ;)

Aowyn, Je hebt echt een lekker kereltje. Ik geniet van je foto's op fb. Blij dat je goed aan het herstellen bent. Hoe is t verders?

Fuzz, ook blij dat jij goed aan het herstellen bent. Nog ff en dan kun je aan de friet ;)
    hoe is t verder met alles? nog 2 dagen en dan naar t ziekenhuis.....spannend allemaal. Ben wel blij voor je dat het allemaal snel gaat en je niet maanden hoeft te wachten voor jllie kunnen beginnen. Ik duim voor veel goede zaadjes!!!!
    Dank je voor je kaarsje. ik hoop ook dat de icsi mij bespaard zal blijven, maar ben er bang voor......

Mijn update.....Ben gister ongi geworden, en hoe! ik heb wel vaker krampen gehad, maar gister kon ik bijna janken zo'n pijn had ik. Gelukkig is dat nu minder.
    Ik baal er nu wel weer wat meer van dan de afgelopen maanden, omdat ik nu bang ben dat de icsi dichterbij gaat komen en dat het dus toch nodig gaat zijn. Ik was er altijd zo bang voor dat het zover zou komen....Maar verwachte het eigenlijk ook wel. Ik begon toch een beetje negatief te worden dat die iui's niet gaan lukken en ik dat moet gaan doen waar ik zo bang voor ben!
    Ik heb nou nog 1x iui volgens de gyn.....maar als die andere 6 het niet deden waarom zou die laatste het nou doen...
    Ergens wil ik ook met de gyn bespreken dat ze zei dat ik er meer zou krijgen en wil ik dat ook wel, maar het is erg dubbel. Ik heb niet meer veel vertrowen in iui en denk dat ik meer kans maak met icsi, maar icsi wil ik eigenlijk niet omdat ik gewoon een schijthuis ben. Dus wat doe je dan.....
    Natuurlijk heb ik er alles voor over om een kindje te krijgen en dus ook de icsi en zal me ds ook echt wel over mijn angst heen zetten als het zover is.
    Ik vind het alleen jammer dat ik niet meer die pogingen heb gehad met hormonen, misschien dat dat wel had geholpen...
    Morgen moet ik weer naar de gyn, denk dat ik dan toch eens het eea met haar probeer te bespreken en ook aangeef hoe ik me erbij voel...eens kijken wat ze dan zegt.

xxx

18. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Diene; ach.....wat kl*te weer......balen.
    Ben benieuwd wat de gyn er inderdaad morgen van gaat zeggen. Heel veel succes. Ik hoop dat je in ieder geval je/jullie hart kan luchten en weer een duidelijk plan voor ogen hebt.
    Knuf!!

19. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    SHit..had het zo gehoopt..

Idd eens goed gesprek met de gyn...kun je het goed vinden met haar? Ze zal het nut van IUI zeker nog wel inzien, anders zou je niet nog pogingen krijgen toch?

Hou je taai!

x

20. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Ben bij de gyn geweest, bleek dat ik helemaal niet hoefde te gaan voor een echo.....mocht gewoon meteen beginnen met spuiten, dus die maar opgehaald.
    De gyn gaf aan dat het nou mijn 7de iui wordt en het daarna inderdaad geen nut meer heeft om verder te proberen:(
    Vanaf vanavond begin ik voor het eerst met hormoon spuiten en dan maar heel hard duimen dat t gaat werken. Lukt het nu ook niet dan word ik doorverwezen voor icsi. En heb ik zo een 3 maanden rust aangezien er wat tijd in gaat zitten voor je kan starten met alles :(
    Nu eens kijken hoe t met die hormonen gaat, volgens de gyn kan je bijwerkingen krijgen....overgangsverschijnselen! Opvliegers en prikkelbaarheid...:p ben benieuwd!

Xxx

Deel Deze Pagina