@Diene: nu weer een nieuwe ronde begonnen dus...en last van bijwerkingen of is dat te snel? Lijkt me op zich inderdaad heftig te horen dat het de laatste IUI is, maar aan de andere kant zei je gevoel al dat het misschien niet via IUI zou lukken dus is het positief dat de volgende stap gezet gaat worden toch? We duimen weer voor je... @Fuzzie: Hoe is het allemaal met jou? @Aowyn: Hoe is het met kleine Dean en met jou? Gaat alles goed? @Angie: Lekker bezig zie ik wel op FB! Begint toch echt op te schieten nu..jij nu 37 weken, sssspannend! @All: Vanmorgen ziekenhuis geweest voor placenta locatie en wat blijkt: hij is 3 cm opgeschoven!! Met andere woorden, mag gewoon op een natuurlijke manier bevallen in het kraamhotel, zijn we erg blij mee!!!
@Loesje; oh wat fijn!! Lekker op eigen kracht de bevalling in....top!! @Diene; zeker balen dat dit dan de laatste poging IUI is, maar er liggen dan gelukkig nog kansen binnen de ICSI. Wel balen dat het dan weer maanden moet duren.... Hier harde buiken, menstruatiekrampjes, snel moe, benauwd etc etc. Gisteren op controle bij de VK geweest. Zag er allemaal goed uit.... Wel binnen een week gewoon 2kg aangekomen Van mij mag ze komen....
Hey meiden, sorry ff niet geweest. D is in de 2e week onrustig geworden en sinds een paar dagen (dus ander half week lang onrustig en veel claimen) zijn we achtergekomen per toeval dat hij net als zijn zus een zijslaper is, dus de rust weer teruggekeerd. Maar nu heb ik sinds gisteren zowel blaasonsteking als borstonsteking en voel me daarbij erg grieperig. Sinds vanmiddag voel ik een beetje beter. Niet zoveel geschreven dus lees hier wel terug Diene djw dikke knuffs Kun je niet meer pogingen krijgen met hormonen? of wilt de gyn echt verder? ah gyn wilt echt verder hopelijk is het dee ronde raak! en ik hoop ook dat je niet veel last krijgt van de bijwerkingen! Loesje oooh opgeschoven super!!!!!!!!!!! angie hihi laatste loodjes en laatste kg Ik ben trouwens al 12 kg kwijt wil van 95 naar 70 en D is 3 weken dus gaat lekker zo!
@Aowyn; balen van je ontstekingen...hoop dat je snel opknapt. Jeetje,...wat gaat de tijd snel. D. alweer 3 weken...... Goed dat die kilo's eraf vliegen.....hoop dat het bij mij ook zo gaat. Ik wil graag borstvoeding gaan geven, dus dat helpt dan ook mee. Hoop zo dat ik daar mn draai in kan vinden....ik maak me daar nog het meeste zorgen om. Ondertussen ben ik me aan het vervelen, dus aan het poetsen. Nesteldrang?? Morgen komt mn moeder me helpen......fijn!!
He meiden! Hoe is het allemaal? Jij middenin cyclus Diene? En hoe is het met jou Fuzz? En met ons kleine forum-neefje Dean? @Angie: Aftellen voor jou zeg! Time flies...hoe voel je je? Ben je helemaal klaar of zijn er nog dingen te doen? Hier alles goed, net VK geweest, alles in orde! Hij is al goed ingedaald..wel 2 kilo aangekomen in 1 week!! Maar zit in totaal nog maar op 5 kilo dus kan het hebben...Hier nog wel een hoop dingen te doen, box zetten, enveloppen schrijven, vluchtkoffer pakken etc...heb nu net al zijn kleertjes gewassen en gestreken, wat een werk!! En natuurlijk de laatste dingen shoppen...dus we rommelen lekker wat aan!! x
@Loesje; Heb alles al helemaal klaar......nu elke dag een beetje wasje draaien, huis bijhouden (zaterdag alles van binnen en buiten gepoetst met mn lieve moeder), boodschapjes doen, wordfeuden, computeren en verder.....niks doen Voel het verder met de dag zwaarder worden. Heb krampjes in mn buik (onregelmatig), harde buiken, steken in mn "poes" en enorm last van maagzuur als ik wil gaan slapen......erg kl*te (en niks helpt nu echt goed!) Ook af en toe wat pijn bij mn oude litteken van een eerdere buikoperatie. Staat behoorlijke spanning op nu. Ze mag van mij komen hoor..... Ik moet donderdag weer op controle naar de VK. Vandaag 38 weken!! @Aowyn; alweer goed opgeknapt?? Hoe gaat het voeden ondanks je borstontsteking?? @Fuzz; Hoe is het met je?? @Diene; inderdaad zit je weer ergens midden in je cyclus. Ik duim voor je.....
Ha meissies! @ Aowyn: Wat leuk, al die verhalen over Dean hier en op FB! Hoop dat alles goed gaat met het manneke en met jou! Is Kate lief voor haar broertje? Is ze al helemaal gewend aan hem? Geniet lekker van jullie aanwinst! @ Diene: spuiten.. Pfff... ik mag ook binnenkort... Hoe gaat het? Doet het je zeer? Hou je het nog vol? Als het nu niet raak is, dan wordt het ICSI. Had ik dat goed begrepen? Ik hoop dat het je bespaard blijft en dat jullie lekker op een roze wolk zijn deze ronde! @ Partners in crime: oh, nog even!!! Lukt het nog? Alles klaar voor de dame en heer? Ik blijf hier lekker kijken of er al actie is!!! @ all: zware weken achter de rug. Sinterklaas bij schoonpa en -ma gevierd en ook nog bij mijn ouders. Was heeel gezellig . Vorige week bij de gyn geweest. Hij was nog wat twijfelachtig over onze ICSI-poging omdat er de 1e keer niks gevonden was, maar de baas van het laboratorium zag het wel zitten. Dus we hebben een hele tas meegekregen vol met spuiten, pillen en andere medicijnen. Dat hakte er nogal in, het ziekenhuis uitwandelen met dat spul. Maar goed, nu wachten tot ik ongesteld word en dan begint het circus. Volgende week vrijdag krijgen we spuitles (uiteraard goed voor mooie woordgrapjes ) en als ik dan ongesteld ben, krijg ik ook meteen een baarmoedermeting. Ze moeten natuurlijk wel weten waar ze de embryo('s) terug moeten zetten. We hebben gekozen om bij een goede of perfecte embryo er 1 terug te laten zetten en bij een matige 2. De risico's bij een tweelingzwangerschap willen we niet opzoeken (het gaat in onze omgeving vaker fout dan goed) dus vandaar deze keuze. De kansen wegen zo op voor ons tegen de risico's. Vandaag ook de sleutel van ons nieuwe huis gekregen! Zo'n groot huis, helemaal van ons! Nu dus flink aan de regel om alles rond te krijgen en ervoor te zorgen dat alles goed verloopt. We willen over iets meer dan een maand over gaan huizen, dus voor die tijd moet er geschilderd zijn, de vloer erin, de badkamer en keuken zijn gezet en het tapijt zijn gelegd. Oh, en we moeten wel zelf schoonmaken... En dus ondertussen pillen slikken en spuiten zetten. Zie er wel tegenop, dus ben blij dat ik afleiding in het verhuizen heb. Maar alles voor het goede doel. Dan maar spuiten... Zo, weer een heel verhaal... Ook al reageer ik niet zo vaak, ik volg jullie wel (en ook op FB ) Kuss, Fuzz
hey meiden!! Johooeeee Angie 38 weken! Loesje lekker ingedaald mooi!! en 5 is niks Ik kwam veel meer aan. Mijn lichaam mest zich op tijdens een zwangerschp *mumble grumble* Maar ben al 12kg kwijt Diene hoe gaat het met de spuiten en de hormonen? Fuzz hihi spuitles maar kan mij voorstellen dat het erin hakt zo het zkh uit :/ En sleutel!!!! Heerlijk!!! En vind het idd goede afleiding, mag hetmaand snel en vruchtbaar voorbij zijn Hier sloeg de AB kuur heel snel aan en het ontlasting gaat nu ook pijnloze gelukkig. Morgen eerste keer CB met D ean. Wil erover hebben dat hij zo snel is. Hij kan namelijk goed stabiel zijn hoofd omhoog houden voor hele lange periode (vanaf de eerste dag eigenlijk), kan de mobiel al volgen (sinds de 2e week) en kan van buik naar rug rollen (vanaf 2e week). Allemaal erg bewust en geen sprake van overstrekking of pijn etc. Maar hij is nog zo jong en vraag mij af of dit lichamelijk en geestelijk zo goed is voor mijn Tandenborsteltje. Kate geniet er nog steeds heerlijk van, zo fijn om te zien steeds!
Hey meiden, Doe t ff via mn telefoon, dus let niet op eventuele spelfouten Aowyn, ontstekingen over? Hoe was t op t cb vandaag? Echt knap van je tandenborsteltje! En t is zo een schatje. Loesje super dat je in t hotel mag bevallen en niet in t ziekenhuis. En 5kg is inderdaad niet zoveel nog ff en dan is het zover..... Angie bij jou schiet t ook aardig op! Wel vervelend dat je je niet zo goed voelt, dat de kleine maar snel komt Fuzz wat heftig allemaal! Al die spuiten en alles wat erbij komt kijken. Ga je zelf spuiten of laat je je man het doen? Ik hoop dat het allemaal goed en snel gaat verlopen en dat het de eerste keer raak is, ik blijf heel hard voor je duimen! Ook super dat jullie de sleutel hebben, las t al op fb dat pepsi ook al nieuwe vriendjes heeft Hier.....dood moe! Van de spuiten wordt ik misselijk, maar gelukkig duurt dat niet al te lang. Opvliegers heb ik niet veel gehad, maar wat ik veel erger vind is dat ik niet kan slapen sinds de eerste spuit! Lig heel lang wakker ook al ben ik dood moe en uitslapen zit er ook niet in.ik vertelde het de gyn en die gaf aan dat t inderdaad bij de overgang hoort. Lekker, 30 en in de overgang! Haha maar gelukkig maar tijdelijk. Vandaag weer naar de gyn geweest en heel onverwacht en vroeg in mn cyclus mag ik vandaag de pregnyl spuiten en stoppen met de hormonen, vrijdag al iui en dat betekend ook dat mn nod niet op 31 dec valt (joepie) . Gister ff een flinke dip gehad, de vermoeidheid hakt erin en krijg van n collega te horen dat ze.zwanger is
Zo deel 2, kon ff niet meer verder typen Maar ik had t even moeilijk met haar mededeling.....ze weet van mijn situatie en vond het ook wel lullig om te vertellen. Maar ben wel blij voor haar, maar toch denk je dan "waarom ik niet??!! Zo nu weer ff plat op de bank. Xxx
@Fuzz; gefeliciteerd met jullie nieuwe stulpje. Inderdaad een hele goed afleiding die verbouwing en verhuizing. En dan ondertussen die spuiten....pff....drukke tijden! Ik duim heel hard en inderdaad houden we mekaar op Fb ook al aardig in de gaten.... @Aowyn; Fijn dat alles goed is gegaan op het CB. Dat manneke is gewoon een hele snelle qua ontwikkeling. Echt een sterk ventje. Wat wil je ook met zo'n leuke trotse zus @Diene; balen....als die bijwerkingen. Ik duim extra voor je morgen!! Succes!! Kan me voorstellen dat het frustie is als een collega verteld zwanger te zijn. Ik vind het toch al knap van jou en Fuzz dat jullie onze zwangerschap en baby perikelen aan kunnen.... Het is jullie ook zo gegund....knuf knuf!! @Loesje; Hoe is het met je "things to do list"?? Neem je wel op tijd je rust en heb je al voortekenen?? Ik ben hier thuis alles aan het bijhouden; want stel dat ik ga bevallen dan moet het toch wel opgeruimd en schoon zijn. Gisteren is een kennisje van mij bevallen....was uitgerekend op de 22e. Oh, en dan wil ik ook zo graag!! Een ex collega is op dezelfde dag uitgerekend als ik, dus als die dan ook nog eens eerder gaat bevallen (dan ben ik jaloers....) Nou; dat was weer genoeg zelfmedelijden Ik ga zo boodschapjes doen en nog een beetje stofzuigen hier in huis. Vanavond komt er een dinneke op de koffie en heb daarvoor een controle bij de VK. Kus!!
Hey meiden, Hoe is ie? Angie, nog maar 11 dgn!!! Kan me goed voorstellen dat je ongeduldig wordt, zeker als mensen om je heen aan f bevallen zijn...maar je bent er in ieder geval klaar voor met een schoon huisje Loesje hoe is t bij jou? Ook al helemaal klaar ervoor? Kan niet wachten om foto's van jou en Angies beebje te zien! Fuzz, bijna nod? Dan gaat t allemaal beginnen, vind het zo spannend voor je. Heftig allemaal, maar hopelijk is t de eerste keer raak en kun je snel genieten van een beebje in de buik! Hier, vandaag iui gehad en helemaal blij en trots op mn mannetje! 8,8 mlj zwemmertjes!!! Hiervoor was t meeste 2,9. Wel ff raar vanmorgen, omdat hij niet mee kon had ik mn moeder gevraag om mee te gaan. Ze zou dan niet mee gaan voor t inleveren, alleen voor de iui. Wil hij net t potje gaan vullen gaat de deurbel en staat mn moeder voor de deur.....slechte timing! Dus hij maar gauw naar boven en vullen.....vond t een beetje lullig voor hem. Was al bang dat er daardoor minder zaadjes zouden zijn, door de schrik en lijkt me ook niet prettig zoiets te moeten doen terwijl je schoonmoeder onder zit. Naarmate het heeft blijkbaar toch wel een positief resultaat gehad. Nu duimen dat we ook een positieve test hebben voor het jaar om is! Xxx
hihihi ik denk dat ik het niet meer voro elkaar zou krijgen als ik het was Misschien dacht hij oef moet wel goede indruk maken als mijn schoonmamas mee gaat met haar Topie aantal! Nu op naar een mooi oud en nieuw kado!
Hahah...agossie, moet ie daar zijn best gaan doen met zijn schoonmoeder beneden, knappe prestatie! Hier alles goed! Nee, nog niet helemaal klaar maar laatste dingetjes aan het doen, moet tas nog inpakken en wat laatste dingetjes halen en verder gewoon wat opruimen en rommelen in huis, heerlijk! Voor het zelfde geld duurt het nog 5 weken dus ik doe het op mijn gemakje! Spannend Fuzz...denk aan je! Jij ook spannende dag gehad Diene, en nu weer dat vervelende wachtbankje op...Angie en ik wachten ook dus dan maar gezellig met z'n 3tjes!!
Och ja Diene; die lief van jou....echt wel super goed van hem. Jeetje; hoe kun je het treffen en dan inderdaad die aantallen.....dat belooft wat Stel dat het nu gewoon kei raak is dan is dit natuurlijk wel een super goed verhaal!! haha En inderdaad; we zitten nu volgens mij allemaal op het "benkske" te wachten op vanalles Knuf!!