He meiden! Hoe is het bij iedereen? @Angie, en bij jou? hoe voel je je? echt laatste loodjes? Ben je er helemaal klaar voor? Hier moesten lief en ik net naar VK om de bevalling door te spreken en weer even check up. Alles helemaal goed, kleine helemaal ingedaald, goed gegroeid en ik afgevallen dus prima Time flies, hij kan nu echt 'officieel' komen!! x
Hey! @Loesje; afgevallen? Hoe doe je het toch?! haha. Ikke vorige week ook weer een kilo afgevallen, maar ach....ligt er ook maar net aan wat ik aanheb als ik bij de VK kom. Dus gemiddeld nu 12 kg aangekomen. Mag morgen weer op controle bij de VK. Fijn dat de kleine goed is ingedaald.... Ik ben er helemaal klaar voor.....ben ongeduldig eigenlijk..... Hoop zo dat ze voor de kerst nog komt; lijkt me zeer bijzonder met de kerst met zn 3tjes te zijn. We hebben eerste kerstdag wel een middag/avondje gepland met onze ouders en broers. Iedereen neemt wat hapjes mee en dan zien we verder wel. Stel dat het dan anders verloopt dan zit niemand met grote kerstdiners te kijken. Wat doen jullie met de kerst??? xxx
@Angie: nu 4 kg aangekomen in totaal, maar er mocht bij mij wel wat vanaf dus is helemaal prima. En nee, doe er echt geen moeite voor, het komt er gewoon niet aan, wat een luxe, maar vrees dat het straks over is! Ik hoop dat de kleine meid snel komt! Ga jij het hier melden als er iets begonnen is? Zou wel leuk zijn hahah Wij gaan met kerst lekker overal aanschuiven, kerstavond bij vrienden, 1e kerstdag bij mijn ouders en 2e kerstdag bij lief zijn ouders. Ik verwacht de kleine ook echt pad half januari dus zit nog niet echt op het wachtbankje..het weekend wil ik wel echt de laatste dingetjes gaan regelen, box neerzetten, laatste boodschapjes (moet voor mezelf nog pantoffels voor in kraamhotel enzo) en de vluchttas afmaken. Heb er zin in!!!
Afhankelijk van hoelaat enzo het "begonnen" is meld ik het wel hier hoor...in ieder geval niet op hyves of facebook. We worden toch al gestalkt momenteel....haha Vriendin kwam vanmorgen op de koffie....spontaan. Haar vriend heeft me net gewhatsappt hoe het was. Verder wordfeud ik maar op tijd terug, anders gaat men vragen stellen en hou ik me verder een beetje koest op facebook Als de kleine er is willen we zoiezo het eerste uur nog niemand bellen....eerst fijn genieten en kennismaken met zn 3en. Afhankelijk van het tijdstip gaan we onze ouders, broers en hele goede vrienden bellen. Daarna komt de rest wel... Heb gisteren de vluchttas met mn lief doorgenomen....haha Moest toch maar 2 verschillende maten kleding voor onze kleine inpakken want stel dat het niet ging passen Verder is mn lief af en toe behoorlijk aan het stuiteren....hij kan niet wachten; en dan ik ook niet Ik hou jullie op de hoogte. knuf!
Hier hetzelfde...ga ook niks melden op FB ofzo maar denk dat ik het wel hier kwijt wil, of op de feud De eerste uren is het toch maar een kwestie van doorkomen...Gisteren ook ff met lief over gehad wat hij wil als het 's nachts is of als hij aan het werk is, we hebben afgesproken dat ik hem 's nachts laat slapen want hij kan toch weinig doen. Je hebt trouwens tegenwoordig een App he, die heet Labor mate, dan kun je heel makkelijk de weeen bijhouden! Ja heb je al stalkers? haha...ik nog niet maar loop ook 2 weekjes achter op je he! Neem jij 50 en 56 mee naar zh? ik ga vandaag shoppen met vriendin en laatste dingen halen dus dan kan ik mijn tas ook in orde gaan maken...wel een lekker idee. Zie je op tegen de bevalling?
Update!! Hier gisteren verre van fit naar bed gegaan. Vanmorgen gewoon niks aan het handje; op de koffie bij een vriendin. Kom ik van de snelweg af in mn auto....wow; harde buik en pijn. (dacht dat het aan mn spijkerbroek en houding in de auto zou liggen) Thuis op de bank zo om het kwartier krampen in heel mn buik en na een uur enorme kramp naar mn vagina en naar mn rug toe. Toen naar de toilet gegaan en lag daar mn slijmpropje. Moest voor controle naar de VK dus incl. vluchttasje met droog ondergoed en broek gegaan Heb nog geen vruchtwater verloren, maar bij inwendig onderzoek is gebleken dat mn baarmoedermond geweken is en ik ruim 1 cm ontsluiting heb..... Ze denkt dat het goed vandaag of morgen door kan zetten....ze zal de dienstdoende op de hoogte brengen. Dus wie weet zet het nu door!!! I wish!! Momenteel blijven de krampen komen en gaan, er zit nog niet echt een regelmaat in, maar daar wachten we dan maar op. Ik noem het nog geen weeen, want weet niet of dat zo is, maar deze pijn gaat over heel mn buik incl vaginale steken en rugpijn en duren zeker een minuut (als het niet langer is) Duim voor me dat het doorzet!!
Oh wat goed zeg! Er is in ieder geval iets aan het gebeuren, wat het dan ook is Hou je taai en hou je ons op de hoogte?? x
Update!! (Heerlijk om ff hier mn verhaal te doen. Ik kan het ook wel delen met mn lief maar voor de rest vertellen we dit aan niemand) Vanmorgen heeeeel vroeg wakker; kon niet meer slapen. Rustige buik, maar gewoon wakker liggen van het "wachten op" Opgestaan; SR aan en ontbijtje op de bank. Buik werd ook wakker; kreeg weer flink wat krampjes....op de toilet aangekomen weer een beetje "slijmprop" verlies. Speciaal voor Loesje (je vraagt erom): snotterige substantie....dit keer met wat roze erdoor. En dan niet tussen mn plasje maar in mn inlegkruisje....(sorry voor details) Nu lekker gedoucht en badkamer gepoetst, bed opgemaakt en losgegaan met de stofzuiger (nesteldrang??) weer op de bank beland met een banaantje en koffie.......maar weer afwachten......pfff Als dat zo nog een paar dagen gaat..... xxx
Thanx voor de update en de details hahaha Spannend joh, maar wel lekker dat je nog alle tijd hebt om een beetje te keutelen in huis, dat is straks wel anders Hier alles goed, gisteren iets te veel gedaan: shoppen shoppen! Dus gisterenavond niks meer waard. Vanmorgen auto naar garage gebracht, rekeningen betaald, wasjes erin en eigen kledingkast opgeruimd, ook lekker aan het rommelen dus, heerlijk! STraks met lief even boodschappies doen en dan lekker de bank op met The Voice en Diene en Angie pesten met Feuden! Meiden fijne dag en Angie keep up the good work!!
Angie, t blijft spannend........ik hou zp en wf de hele tijd in de gaten! Hoop dat die kleine meid je niet meer te lang laat wachten. Maar mss wil ze wel een kerst kindje worden ;p heel veel geluk met de laatste loodje Xx
Ow, jullie sijn echt schatjes!! Hier dubieus.....zou ik zeggen. Af en toe momenten met krampen en steken. De kleine lijkt steeds een andere positie aan te nemen in mn buik....heel apart. Dus nog geen regelmatige weeen zou ik zeggen. Dus ja; spannend.....
Hey Angie, hoe is ie? Nog geen beebje???? Ik zie dat je nog bezig bent op wf, dus ga er maar vanuit van niet......maar ben heel benieuwd hoe t gaat...... Fijne kerstdagen meiden Xxx
Hey, hier ff een mini bericht via mn tel. Hier nog rustig. Blijf Krampjes houden en veel slijm verliezen. Vannacht enorm slecht geslapen ivm maagzuur. Ben ook nu niet fit. Heb wat koorts enzo. Vanmiddag toch maar Kerstvierining met onze ouders. We zien wel weer verder....maar het is frustrerend. Merry X mas !! X
Mijlpaal dag vandaag !! En nu mag ze echt komen hoor......pfff....vreselijk dat wachten. Diene en Loesje; ik hou jullie op de hoogte ook evt. via wordfeud @Diene; hoeist....beetje opgeknapt inmiddels?? Misschien hormonaal een goed teken of zou het er niets mee te maken hebben @Aowyn; zo te volgen op Fb gaat het goed met je kroost en ben je al aardig weer in je dagelijkse ritme. Ik kan ook niet wachten om gewoon weer wat te kunnen gaan ondernemen zonder na een half uur al moe te zijn of te moeten gaan zitten. @Fuzz; Hoe is het?? De feestdagen fijn doorgekomen en/of flink geklust in jullie nieuwe stekkie?! Knuf!! @Loesje; we wordfeuden/chatten al regelmatig...haha
Hey meiden, Ff kort via de telefoon....... Vanmorgen bloed geprikt en net de uitslag....... IK BEN ZWANGER !!!!!!!!! Ben zo blij, zo onwerkelijk......... Xxxxx
Jaaaaaaaaaaaa, whoehoe!!!!!!!!! Heeeeeeeeel gaaf!!!! Gefeliciteerd!!!!! Oh, heb hier tranen in mn ogen!!!!! Oh, wat ben ik blij voor jullie.....wauw!!!
YES YES YES!!!!! Jihaaaa! Wat ONWIJS gaaf!! Eindelijk!! Oh super zeg!!!! GEFELICITEERD! Zit te stuiteren in mijn stoel! Wat goed! Geef die vent van jou van maar een grote pluim en bedank je moeder maar, hij kan het beste presteren onder druk, TOP!!
Ja inderdaad. Ik zei het nog; dat wordt een top verhaal wat betreft moeders actie. Haha. Fijnfijnfijn!!!! Geniet lekker van elkaar. 2012 wordt een topjaar!!
Hey meiden, Ja echt een top verhaal om later te vertellen......... ohhh ik ben echt zo blij, en vermoeid....was een slopende dag vandaag. Ik was de hele tijd zo nerveus en bang voor de uitslag en hoe dichter het bij 14:00u kwam hoe erger het werd. Kreeg het zo benauwd en dacht echt dat ik zou omkiepen.... Ik was bij mijn moeder thuis omdat ik met haar was gaan bloedprikken. Ik dacht ze heeft met het zaad geluk gebracht, dan zeker ook met de uitslag. Bel ik het ziekenhuis op, dood nerveus! zeg die vouw " en wat denk je er zelf van? " Ik begin spontaan te janken en zeg als je dit vraagt moet het goed zijn! en ja hoor. Ik kon niet meer stoppen met huilen en mn moeder kwam meteen huilend de keuken in gerend. De vrouw van het ziekhuis zei de heletijd "je moet nog heel ff luisteren, gaat het nog? " Ik maar ja...ja....ik hoor je nog snik snik snik Ik moet komende woensdag weer terug om nogmaals bloed te prikken om te zien of de hcg waarde goed gestegen is. Maar de waarde nu was zeker en heel duidelijk positief! Denk dat ze altijd 2 keer een test laten doen ter controle of zo.... dat maakt me we even nerveus....maar zal allemaal goed komen en volgende week een nog hogere waarde! Zal denk ik ook om de dag tot die tijd nog een testje doen ofzo... toen mn ventje thuiskwam wilde ik heb verassen met een speen waarop "Papa is the best" staat en een positieve test. Maar zodra hij binnen kwam kon ik mn lachen niet inhouden. en hij vroeg meteen en...??? Ik begon te huilen en zei ja!!! en hij had ook traantjes in zn ogen. Was zo blij om dat te zien... alijd bang geweest dat hij doordat hij zo nuchter is noet "zo blij" zou reageren.... maar toch HIj had het ook al verwacht, aangezien ik vooheen bij een negatieve uitslag meestal wel ff iets liet weten en nu dus de hele dag niet...en hij wist dat ik t niet over de phone wilde zeggen. Nou verder voel ik me oke.....ik dacht dat ik ziek aan t worden was en was ook 1 dag flink verkouden. nu echter niet meer. Beetje misselijk, maar dacht dat dat van de verkoudheid kwam..begin me nu echter af te vragen of de dingen die ik voel niet toch van de zwangerschap komen. Heb in ieder geval al 3 dagen zo een vreetkicks! ik blijf maar eten en ff na het eten alweer hendig honger. En nu kan ik ook eindelijk zeggen dat mn bosten pijn doen vanwegen de zwangerschap en niet mn ongi Oh ik vind het allemaal zo geweldig, maar ook nog echt onwerkelijk, moelijk te geloven maar ben ook zo blij. krijg dan weer een brede smile en begin dan weer te janken van blijdschap. Wil ook meteen vanalles gaan regelen enzo....na 2 jaar is t eindelijk zo ver....maar ja nog ff wachten. Zeker tot de eerste echo bij de gyn en voor grotere dingen zeker wachten tot 12wkn.... komende zondag zal ik 4 wkn zijn en 9 sept zal ik uitgeteld zijn Mn vriend zei al meteen laat m dan maar komen op 1 sept, dat was de verjaardag van zijn moeder... dat zou hij wel bijzonder vinden! Nou sorry voor mijn hele lange ego bericht! maar moest t ff kwijt! Angie hoe is t bij jou? waar blijft de kleine meid? Loesje, Aowyn en Fuzz hoe is t met jullie? xxxx