NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Nou,....ik ben weer gerustgesteld. Gewicht Vesper van 3870 naar 4260 in 3 weken. Prima dus volgens het Cb. Ook is ze weer in lengte gegroeid...nu 57cm. Gaat dus goed. Vanwege haar onrust bij de middagvoeding gisteren wat vaker aangelegd....

2. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Goed nieuws Angie! Dat is 1 van de weinige nadelen van borstvoeding, je ziet niet wat erin gaat.

Wij gaan dinsdag naar cb, ben ook benieuwd. Hij is op dag 8 voor het laatst gewogen.

Maar voor het woensdag is, is het eerst dinsdag...Fuzz denk aan je!! Hoe voel je je?

Diene hoe is het met jou??

3. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Fuzz: fingers crossed voor vandaag, laat je wat weten? Denk aan je!!

4. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey meiden,

Ik zal straks proberen om via de pc nog ff wat te schrijven, maar wil ff fuzz laten weten dat ik aan je denk!!!!! Hoelaat krijg je de uitslag?
    Ik duim heeeeeeel hard!!!

Dikke x

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Fuzz ik duim ook heel hard!!!

6. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieverds,

dank voor het duimen... Het heeft gewerkt! Ik ben zwanger...:) Oh, ik had niet gedacht dat ik dat zou kunnen zeggen... Lief was naar huis gekomen in zijn pauze dat we samen zouden zijn als we zouden bellen. Ik was er van overtuigd dat het niks meer zou worden: zaterdag bij de poezesnoepjes opsteken was het wat donkerbruin, de afgelopen dagen af en toe wat lichtroze, dus mijn vertrouwen was een beetje weg. Ik zit er nog steeds van te trillen. Opa's en oma's en tantes al wel gebeld... Die waren erg blij...:) Maar in plaats van een afspraak maken voor het begin van een cryo tp, kunnen we nu de 14e maart terecht voor de 1e echo. Het bloed zag er goed uit, dus nu vol goede moed op naar de 14e!

Blij, blij, blij! Lief en ik hebben het ondanks alle berichten toch voor elkaar gekregen en ik sluit me graag bij jullie als mama's en mama-to-be aan...:)

Kuss, Fuzz

7. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Joepie, hoera, yes!!!
    Oh wat ben ik blij voor je !!!!!! Zit hier echt met tranen in mn ogen !!!!!!!!
    Wat geweldig, kan echt niet in woorden uitdrukken hoe happy ik voor je ben!

Nu kunnen we lekker samen zwangeren ;)

Hele dikke kus voor de mama to be!!!

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Yes yes yes!!! Oh Fuzzie ben zo blij voor jullie!!!! Joehoe!! Eindelijk komt jullie droom uit, je hebt er even op moeten wachten maar het is alles meer dan waard!

Nu heerlijk genieten van het zwanger zijn, ik mis het nog iedere dag! Heerlijk het idee dat er een kleintje in je groeit, straks de bewegingen en dikke buik...echt van genieten!!

Dikke x!!! Ik zal een borrel op je drinken ( namens jezelf haha )

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oooooh fuzz tranen over mijn wangen!!!!! ik ben zoooooooooo onwijs blij voor jou!!!!!!!! zo onwijs blij!!!! ukkie blijf lekker plakken en kom pas in het najaar tevoorschijn!! (ik denk in oktober uitgerekend? of toch november, like me :D?)

Bekijk bijlage 225363 Bekijk bijlage 225364

10. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Wauw!!! Jeuj!!! Yes!!!! Woehoe!!! Applaus!!!! Ben echt mega, super blij voor jullie lieve Fuzz!!! Wat een geweldig nieuws!!! Heeeerlijk!!!! Wat ontzettend vet!!! Wat gaaf!!! Cirkeltje bijna rond zo.....zwanger, bevallen....zit net te bedenken hoe bijzonder het is dat vrijwel onbekenden zo'n contact kunnen hebben en lief en leed met elkaar kunnen delen. Wordt er emo van...... X

11. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Haha, hormonen Angie? Nee hoor, had het er gisteren nog met lief over...dat we al meer als een jaar alles delen en het cirkeltje nu inderdaad rond is! En als de kleine van Fuzz er is is Aowyn waarschijnlijk zwanger van de derde ;) en beginnen we weer overnieuw!

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    whaaaaaaa nee voorlopig geen 3e hoor LOL áls er een 3e komt dan is het als D richting school gaat voor als ik weer zo moe en misselijk ben hoef ik alleen rekening met MIJ te houden en niet met een kind in huis ;) maar als D net zo ondernemend en slecht luisterend wordt als K komt er geen 3e :D

13. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha meisjes!

Wat een geweldige reacties! Heerlijk, die emo-mama's...;)

Volgens mij zei ik dat in een post niet zo lang geleden: we zijn gewoon alweer een jaar verder... En 3 baby's erbij en nu Diene en ik aan het wachten op onze baby's...

Wat kan het raar lopen... Ik zit nog steeds te shaken. Het is nog steeds raar om te zeggen dat ik zwanger ben. Heb vanochtend eindelijk een test zelf durven doen. En die was ook knalposi...:) Na anderhalf jaar... Tot die bloedtest gisteren zelf niet getest. Was ook echt overtuigd dat het niet raak zou zijn... Maar innestelingsbloed is dus geen mythe...:)

Hoe is het met jullie verder? Lekker aan het genieten van de kids? En Diene van je kid-in-wording?

Ik stuiter nog even lekker verder...:)

Kuss, Fuzz

14. diene

diene Bekend lid

4 dec 2010
    685
    0
    0
    Limburg
    Hey Meiden,

Nu ff via de pc ;)

Aowyn, ik heb de zetpillen. heb jij die ook gehad? en hoelang ben jij ziek geweest? Ik ben nou al een paar dagen zonder de pillen en t gaat redelijk....maar ben bijna 12wkn, dus hoop dat ik me snel goed ga voelen.

Fuzz, wat een super test! het is echt onwerkelijk he, het heeft bij mij ook wel een tijdje geduurt voor ik het echt ging beseffen.

All, ja super he dat we al zo lang kletsen en alles met elkaar kunnen delen. Heb echt veel steun aan jullie gehad :)
    En wat is het inderdaad ook super dat de cirkel nu rond is!

Maandag heb ik weer een echo, dan is het de termijn echo. Ben benieuwd :)

xxx

15. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ff snel....Fuzz pas je banjer eens snel aan!!! ;)

16. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Banner bedoel ik...

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Idd banner!! Super kv test!! draait er neit om en super duidelijk meid! echt gaaf, Ik heb het wel van de daken geschreeuwd (wel anoniem ;) maar de meiden hier weten vast wel wie ik ermee bedoelde)

Diene ik heb 2 soorten gehad.. ff kijken of ik nog wat heb.. Ja ik begon met pimperan zetpillen 3x daags, maximum dus en dat hielp niet dus over naar emesafene ook de max en dat hielp eerst niet en toen nét, maar ik moest dus wel plat liggen en niks doen om binnen te houden wat lukt, en dat had ik 4 weken ook gedaan, toen kon ik langzaam aan weer dingen oppakken. Misselijkheid verdween compleet rond de 16 weken geloof ik? Alleen toen ik in de zomer 2x achter elkaar de buikgriep kreeg.. de eerste keer had ik al ketonen in urine maar dag later weer stabiel, maar met de 2e griep moest ik toch echt nachten slapen in het zkh aan infuus wegen uitdroging :/

18. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo beter, dames? :)

19. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Ja, goed gedaan fuzz. Banner mooi aangepast.....kunnen we meetellen. Mooie test hoor.....hoeveel ga je er nog doen? Haha. Ik heb er wel 5 gedaan.....
    @diene, de magische 12 weken alweer....heerlijk toch!!

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Heel goed Fuzz, zo kunnen we je goed in de gaten houden ;)

Ik vind het echt heel leuk om jullie zwangerschappen nu te volgen! Dan herleef ik ook weer een beetje de spanning en blijdschap van de echo's enzo, ik vond mijn zwangerschap zo'n leuke, bijzondere tijd! Lief en ik hebben inmiddels al gesproken over een 2e haha! Het is zo genieten! Moet ook zeggen dat we het luxe hebben hoor, Hij slaapt al door, vanmorgen was het 7.00 uur! Maargoed, eerst kijken wat er met mijn contract gaat gebeuren in september...

Nou meiden, ga zo lekker shoppen! Lief werkt thuis vanmiddag dus ga me lekker uitleven!! X

Deel Deze Pagina