NOD 1-15 januari 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rittjuh, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè Diene!

Jeetje wat een verhaal!! Wat moet jij een pijn gehad hebben en in angst hebben gezeten! Dit is inderdaad niet zoals je het je voorstelde maar gelukkig gaat het met jou en de beeb nu beter, onwijs veel beterschap!! X

2. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    OMG.....Diene.....
    Wat vreselijk zeg!! Wat jij allemaal moet doorstaan. Heftig hoor.

Ik begrijp dus dat je een nefrodrain hebt??
    Inderdaad; rustigaan doen en laat je goed verzorgen. Zeker die drain/ insteekopening.....is echt niet niks!!
    Word je dus na de bevalling ook nog geopereerd aan je nierstenen? Ik neem aan dat ze je nu scherp in de gaten blijven houden in het ziekenhuis.....

Gelukkig dat het goed gaat met de beeb!!
    Heel veel beterschap en sterkte!!

knuf!!

3. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ojee Diene! Hoe gaat het nu met je? Hou je het vol? Sjeezus zeg, kan me voorstellen dat je flink bent geschrokken! Hoop dat je gerustgesteld bent dat met jullie meiske alles goed is in ieder geval. En kan er helemaal inkomen dat je de laatste maanden anders had voorsteld... Hoop dat je toch ook hier aan kan wennen... Stoere dames als jij komen ook hier weer stoerder en sterker uit! Ik duim voor je!

Hier alles goed. Lekker aan het genieten van de vakantie, hoewel die redelijk volgepland was... Lekker met Lief gaan shoppen in A'dam! Hij vond gewoon 2 spijkerbroeken in 1 winkel... Dat was echt een ervaring...;) Verder zijn we ook nog Teddy gaan erkennen, herhaling van de 20 weken echo gehad (Teddy wilde tijdens de 20 weken echo niet draaien zodat we het koppie konden zien. Dus vorige week nog een poging en nu kwam het blijkbaar beter uit...:)) Alles was goed met ons kindje! Beeb had zelfs zijn duim omhoog... We konden alle vingertjes mooi zien.. Zo cool!

Morgen komt de klusjesman het huis weer een stapje verder afmaken en maken we een begin met de babykamer... En nu helemaal, wiegje gewonnen bij Why's online! Wordt nog kiezen, 2 wiegjes en 1 ledikantje... Maar daar vinden we vast een goede oplossing voor :).

Hoe is het met jullie? En jullie kroost?

Kuss, Fuzz

4. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Diene, hoe gaat het nu met je?hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven? Heb je nog veel pijn?

@Fuzz: klinkt goed allemaal! Heb je nog lang vakantie? Het mooie weer komt eraan!! En een wie je gewonnen, mazzelaar! Wat voor soort wiegje? Wat gaat de tijd snel zeg met jullie zwangerschappen, maar waarschijnlijk hebben jullie dat gevoel niet ;)

Met mijn kleine kroostje gaat het super! Eet, drinkt, slaapt en poept goed.. Meer heb je niet nodig :) hij is super vrolijk altijd! We hebben het echt getroffen met zo'n makkelijk ventje.

Maar bij ons privé ook de wereld even op zijn kop. Ik werk nu bijna 3 jaar bij een Hogeschool op P&O en door een nieuw HRM systeem en een reorganisatie zijn er geen vaste formatie plaatsen meer... Maw, ze kunnen me geen vast contract geven! Dus na 3 jaar trouwe dienst moet ik afscheid gaan nemen per 1 oktober. Ik neem alle vakantiedagen op dus ben L begin augustus weg. Dat was even enorm schrikken!!! We rekenden wel een beetje op die vastigheid! Maargoed... Inmiddels weet ik het al een poosje en hebben we er goed over na kunnen denken en ga ik waarschijnlijk nij Lief werken. Hij heeft een eigen bedrijf met 15 man personeel, ons plan was dat ik er zou gaan werken als de kleine naar school zou gaan, ik en dan aveel flexibeler natuurlijk, kan dan schooltijd werken. Maar dat punt is dus eerder gekomen. Er is gewoon echt geen enkele vacature elders, en al helemaal niet voor 3 dagen! Dus uiteindelijk zou het een mooie oplossing zijn. Het was wel even schrikken zeg! Zeker met onze wens van een 2e, ik dacht als ik vast heb kunnen we daarvoor gaan... Bij een nieuwe werkgever met tijdelijke contracten gaat dat natuurlijk niet zomaar. Maar straks heb ik de liefste en meest flexibele baas dus hoeven we nergens naar te kijken ;)

Aowyn hoe is het met jou??

Hoeveel gaan jullie straks werken Fuzz en Diene? En hoe doe je het met opvang?

X

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Diene ik schrik ervan!! Doe je rustig aan? Zag wel een schitterend (buik)foto voorbij komen op FB!!

Fuzz hoe vordert het huis? en teddy?

Loesje ohjee :/ heb je al een plek bij lief?

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier gaat alles zijn gangetje. Manneke kan nu tijgeren en beter rechtop zitten. Hij zit ook aan vaste eten naast de bv en lijkt nu vaker door te slapen tot na 6u. Hij is ook bezig met zijn tandjes.
    Een heerlijk knapperd istie <3
    Ik moest behoorlijk weer inkomen van de vakantie. Heeft mij zo'n goed gedaan dat ik ook geestelijk ff weer in moest komen. Dus erg wennen aan het drukte (ook sociale)

7. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè meiden!

Eindelijk weer leven op t forum ;) zwangere meiden hoe gaat t?? Voor jullie niet zo erg dat t een slechte zomer is :) maar ik baal er wel van zeg!!

Hier gaat alles goed! S heeft zijn eerste 2 tandjes, zijn tegelijk doorgekomen. Hij heeft er 1 dag last van gehad. Ziet er zo schattig uit met 2 ondertandjes! Zal binnenkort weer eens een foto op fb zetten! Volgende week naar het cb, ben benieuwd! Groente en fruit gaat al super maar nog maar kleine hoeveelheden. Ik denk dat we volgende week echt aan het vaste voedsel mogen. Ben benieuwd, gaat zo hard allemaal!

Hier verder alles goed, nog maar 8 werkdagen, wat vliegt de tijd!! En dan eind augustus nog lekker naar Italië. Gaan jullie nog op vakantie?

8. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Ladies!

Het is maar akelig stil hier! Deze zp tante wil buikfoto's, ervaringen etc :) zo benieuwd hoe het met jullie gaat!! En hoe gaat het met kleine Vesper & Dean?

Hier gaat alles super! Wat vliegt de tijd zeg... Ik knipper met inn ogen en meneer heeft 2 tandjes en wil alleen nog maar zitten! Sinds gisteren een boterhammetje, super succes, hij eet het achter elkaar op, nog maar 3 flesjes en lekker aan kokkerellen met zijn avondeten. Hij doet t allemaal supergoed!

Benieuwd hoe het met jullie gaat!!

9. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames,

Tis inderdaad erg stil hier! Hoe is het met iedereen? Lekker aan het genieten van zwangerschap en kinders? En de zon? Want die doet het goed vandaag! Vandaag lekker vrij geweest. Heerlijk lang weekend gehad en morgen dus weer met frisse tegenzin aan het werk...;)

Vanmiddag weer naar de verloskundige. Alles was goed bij de gyn (ook de baarmoedermondmeting na afwijkende uitstrijkjes), dus nu officieel in de handen van de verloskundige. Al flink wat geregeld de laatste tijd. Vandaag zijn de box en het badje bezorgd (en het campingbedje), het kamertje is een eind klaar, de kinderwagen staat stof te vangen op zolder. Dus nu alleen nog de 'kleine dingetjes' als autostoeltje, flesjes en alles wat nog meer nodig is aan luiers, kleren. Lang leve de checklists! Buik beweegt flink. Onze Teddy amuseert zich goed daarbinnen...:) Lief ziet de buik ook regelmatig bijzonder bewegen, dus erg leuk om zo die band te zien ontstaan tussen pa en kind... We hebben ook een pretecho laten maken 2 weken geleden. Dat was zo cool! We herkenden duidelijk de neus van papa.

Diene: hoest met jou, getrouwde vrouw? Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van je zwangerschap. Ik denk vaak aan je. Zo lang moeten wachten op jullie wondertje en wat je allemaal doorgemaakt hebt de afgelopen tijd in het ziekenhuis. Heb jij af en toe ook van die paniekmomentjes? Dat je ineens beseft: ojee! Over anderhalve maand hebben we een baby! Ik heb dat wel af en toe. Dat ik ineens een helder moment heb en denk: oj.... Nog 3 maanden en een paar dagen, uiterlijk 3,5 maand en dan ben ik mama. Dan is er een kindje. Aaargh.... Maar goed, Lief is gelukkig erg stabiel en vangt me goed op tijdens mijn mom-2-b-crises...

Aowyn: hoest met jouw kinders? Ik lees zoveel op FB...Leuk dat de dame het zo goed doet en jullie zoon zo flink groeit! Tis al een heel manneke! Zorg goed voor jezelf!

Loesje: En? Gaat het gebeuren? Naar je nieuwe 'werkgever'? Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt, helemaal als jullie nog een wens hebben voor een brusje voor jullie knul. Wat een lekker manneke is het ook! Echt een knapperd!

Angie: En jullie meissie? Ook al een hele dame! Hoe gaat het met haar? Doet ze het goed met dit weer? Komen er bij haar ook al tandjes door? Hoop dat ze er niet te veel last van heeft in ieder geval!

Hier nog twee foto's van mijn groeiende pens(je)...:D

Kuss, Fuzz

Bijgevoegde bestanden:

• 23w.jpg
      23w.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,5 KB
      Weergaven:
      20
    • 26w2d.jpg
      26w2d.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,8 KB
      Weergaven:
      17
  10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey meiden!

Hier gaat alles op en neer haha. Idd handig zo'n smartphone :)
    Helaas het doorslapen van korte duur :/ ach ooit ... ;) Hij is ook langzaam aan het kruipen en snel aan het tijgeren en ik vrees dat het op knieetjes optrekken niet lang duurt en zit niet op verassingen te wachten dus het box en bed alvast naar beneden gedaan. Wat een stap zoiets dan! Echt een boefje met een big smile mijn tandenborsteltje! Moet altijd achteraan papier weghalen of wat anders haha. Mijn meis springt er ook graag ter hulp tot zijn dikke traantjes ;) Ohjee als je iets van hem wegneemt!!! MIjn meis gaat ook straks naar school! Wat vliegt tijd!! Ineens is het kleintje helemaal af en is het een kind gewoon! o_O Of ik word oud hahahaha
    Hij heeft nog steeds geen tandjes.. Maar keek last en meis was toch na 8mnd de eerste 2. Heeft ook heel lang rondgelopen met 2/4 tandjes.
    En vandaag voor het eerst ongi geworden als je het zo wilt noemen. Is licht bruin en weinig. Maar heb nu de spiraal. Wel 2 mnd later dan bij mijn meis maar goed zij sliep al door ;) Heb het niet gemist en hoop dat het minimaal blijft door spiraal, maar ben iig blij te lezen dat dat iig wel nog doet ;)

Fuzz wat een prachtig rond buikkie!! en die mum2be momentjes ken ik nog ja hahaha, blijft niet bij eentje, bij een volgende ga je stressen of dat lukt haha. Fijn dat je gewoon naar de vlk mag!

Loesje lekker naar Italie straks! heerlijk! Hier begin september een weekendje weg met lief alleen <3 Wat doet hij goed zeg!!!!

Diene hoe gaat het nu? hopelijk een stuk beter!! Nog ffies!

Angie jullie meid vindt het ook gezellig aan tafel zag ik :) Heerlijk vind ik aan tafel momentjes!!!

11. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Hè meiden!

Ben blij jullie te 'lezen'! Nu Diene nog, zo benieuwd hoe het met je gaat! Is het voor jullie vol te houden in de hitte met de dikke buiken?

@ Fuzz: wat een mooie ronde buik!! Ik ben echt jaloers, wil nogsteeds mijn buik terug! En die mom 2 b momenten, herken het wel maar ben nogal nuchter.. Ik dacht dan meteen ' er is toch geen weg terug'. En wat betreft de bevalling ' hij zit erin dus moet eruit ' ;) maar geniet echt lekker nog van je zwangerschap! Als Teddy er straks is zul je je realiseren dat de tijd omgevlogen is!

@Aowyn: wat een lekker ventje heb je ook! En mooi zijn kuiltjes in zijn wangen! Bij ons zal het kruipen en tijgeren ook niet lang meer duren vrees ik...

Wat betreft zijn tandjes, daar was ie gewoon snel mee met 5 maanden maar zegt helemaal niks hoor. Het kan nu wel eeuwen duren voor de volgende komen! Hij kon ook heel vlot van rug naar buik rollen maar heeft er daarna heel lang over gedaan ook terug te kunnen rollen ;)

We hebben inmiddels een heel nieuw schema, hij krijgt nog maar 3 melk voedingen van 180 waarvan er 1 pap is in de ochtend. Ik merk duidelijk dat ie minder honger heeft gekregen. Maar hij ee nu ook 1 boterham, is ie dol op!

Hoe is het met Vesper? Ook lekker aan tafel? En al los zitten? Haha! Heb je al een oplossing voor het willen zitten probleem? Nou ik wel! Als kras kado had ik een foeilelijk chicco loopkarretje gehad, waar hij zo in hangt met zijn voetjes op de grond, hij is er niet uit te krijgen! Zo kan hij er op zijn manier ook bij zitten in plaats van altijd maar liggen.

;)

12. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Hey ladies;

Lang geleden iets van me laten horen hier....sorry; moest 3 weken fulltime werken ivm vakantie van mijn collega en ben nog een week ziek geweest.
    Maar nu weer alles op orde. Weer fijn 3 dagen werken en dat nog 2 weken....dan hebben we 3 weken vakantie!
    Ben al een beetje aan het aftellen.

Inderdaad op facebook houden we elkaar ook wel op de hoogte.

Ons kleine meid wil inderdaad alleen maar zitten. Met kussen in haar rug (dus half lig) kan ze al zelf naar zit. De stoel vindt ze helemaal leuk!! Doen we nu met de hapjes.
    We zijn met liga's begonnen. Dat gaat goed. Brood is nog drama. Blijft in haar mondje plakken en dan is het huilen.

Ze is inmiddels "puckababy" vrij en draait nu ook in haar bed (ook in de box) alle kanten op. Van buik naar rug en terug en in het rond. Als we even niet kijken dan ligt ze op de grond zo 3 meter verderop.....ze duwt wel al haar knietjes onder zich op haar buik, maar verder wiebelt ze dan alleen maar.

Er zijn nog geen tandjes in zicht.....gaat snel zeg; bij kleine S.

Goed te horen dat het allemaal goed gaat met de kids en moms to be!!

xxx

13. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: jeetje druk geweest zeg! Wel ff raar om fulltime te werken of niet?

Even een tip voor brood: besprenkel het met melk. Zo ben ik begonnen en dan kan ze het zo naar binnen zuigen, is dan soppig. Werkt hier super, hij heeft dus ook niet lopen kokhalzen enzo, gaat veel makkelijker om te wennen. En de tip van het cb om het in het wangetje te stoppen dus meteen bij de kaken, dan gaan ze kauwen.

Hoe gaat t met de warme hap? S moet niks hebben van mijn zelfgemaakte boontjes, bloemkool en broccoli, wil liever zalm met pompoen uit een potje ;) en hoeveel flessen krijgt ze nog? Sinds we aan het bijvoeden zijn piept ie nooit meer van de honger, dat is wel lekker. Smorgens krijgt hij bordje pap van 180 en dat vult enorm, dan in de ochtend fruit, begin middag boterham en kleiner flesje 150, einde middag warme hap en nog 180 voor slapen gaan, gaat supergoed!

Met kruipen is denk ik even ver als vesper. Een hoop bewegingen, kontje de lucht in, en alle kanten op draaien maar nog niet echt kruipen. We hebben onze handen nog heel even een beetje vrij ;) en die loopauto, wat een succes! Hij komt met zijn voetjes op de grond en loopt al echt, legt al wat meters af in de woonkamer wat een ontdekkingen voor hem!! 1 smile van oor tot oor!

Hoeist met de andere mama's?? Of 2 be ;)

14. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje;
    Dat fulltime werken was toch wel ff pittig....erg moe ook aan het einde van de week in combi met onze kleine meid en het huishouden etc.
    Maar ach; geeft ook wel een supermama-gevoel. En de oma's waren blij met de 1 op 1 aandacht voor en van hun eerste kleinkind.

Nu nog 1 weekje (3 dgn) werken en dan eindelijk vakantie.
    Heeeel erg veel zin in. Lekker met zn 3tjes!!

Goed idee van melk en brood. Ik neem aan met bijv. nutrilon-melk?
    Gaan we proberen!
    Ze krijgt nu nog papfles 180, fruit, fles180, fles180, groenten en papfles 180 en tussendoor sap.
    Ze slaapt heerlijk door. (minimaal 1 x in de week een keer in de nacht dr fiepje aanbieden - als ze die zelf niet te pakken kan krijgen)

Ze vindt de groenten heerlijk; alleen de rode bietjes niet.....:(

Leuk; die loopauto....ik zal dit weekend eens gaat shoppen....

x

15. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: ja fulltime is wel heel veel hoor!! Gelukkig was het tijdelijk..

Ik nog 1 week van 2 dagen wedje en dan ook vakantie en ook vertrek bij werkgever. Ben er nu ook wel klaar mee. Gaan jullie nog op vakantie? Wij vertrekken de 23e lekker naar Italië voor 2 weken, heerlijk!!

Idd opvolgmelk erover. Siem kan inmiddels de boterham gewoon eten, wel kleine stukjes maar gaat prima! Zo schattig om ze te zien kauwen en echt eten!

Wanneer ga je een fles laten vervallen? Ik dacht dat dat heel moeilijk zou worden maar is helemaal niet zo! Als eerste is die van 16.00 eraf gegaan en daar is de warme hap voor in de plaats gekomen. Hij heeft nooit meer honger. Hij krijgt inde ochtend een bord pap ipv fles, schijnt meer te vullen omdat het dikker is. Zo legt ie een lekkere bodem voor de rest van de dag.

Hebben jullie het al over een 2 e gehad? Wij willen ervoor gaan als ie 1 is... Nog ff wachten maar wel spannend!!

16. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    @Loesje; inmiddels klaar bij je ex-werkgever! Succes met je nieuwe uitdaging!

Ik moet nog 2 dagen werken en Lief nog 3 dagen na vandaag en dan hebben we 3 weken vakantie. Wij vertrekken eind volgende week voor 10 dagen naar Oostenrijk en een paar dagen Luxemburg......heerlijk!

Wij willen aan het einde van het jaar voor een "brusje" gaan voor onze kleine meid. Momenteel gebruiken we niets, dus wie weet eerder ;)
    We houden mijn cyclus gewoon in de gaten; deze loopt nog niet erg regelmatig, maar we hebben er bewust voor gekozen om niets te gebruiken. Heb ook nog maar 3 menstruaties gehad.....maar zo rond de 28-38 en nu 32 dagen....

Hoe is het met de mama's to be??

17. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    @Angie: vandaag laatste werkdag! Op de 1 of andere manier toch beetje spannend ;)

Hoe gaat het met het boterhammetje proberen met Vesper? En zit ze al helemaal los?

Spannend een brusje ;) wij hebben besloten rond zijn eerste verjaardag te stoppen dus dat is januari, kan me niet snel genoeg gaan hahah!

@Diene: we hebben nu echt een update van je nodig!! ;) hoe voel je je? En dames het is weer tijd voor een buikfoto!! Gaat allemaal zo snel!

18. Fuzz

Fuzz Actief lid

24 okt 2010
    247
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meisjes!

@ Angie en Loes: Oh, wat spannend... Nog een paar maandjes en dan weer nod's in de gaten gaan houden... Beginnen we weer opnieuw met het cirkeltje! Wat fijn dat jullie ook nog lekker allebei een vakantie in het vooruitzicht hebben met jullie hubbies en hummels... En heerlijk om te lezen dat ze het allebei zo goed doen!

@ Aowyn: hoest met jou dan? En met de kinders? De oudste bijna naar school? En de jongste gaat al richting het jaar... Ojee, wat gaat dat hard!

@ Diene: hoest met je, meiske? Hou je het nog vol met deze temperaturen? Hoop dat het goed gaat met jou en de baby!

@ all: hier alles goed! Vandaag weer wat knopen doorgehakt over de babykamer, nu op jacht naar geboortekaartjes... Jezus, wat is dat moeilijk... Ondertussen ook nog aan het uitzoeken welk autostoeltje het gaat worden, maar das echt een wereld waar ik nog niet veel van begrijp. Hebben jullie tips, ervaringen, trucs om ons verder te helpen? Morgen maakt Fuzman weer een foto, dus die komt gauw hier! Morgen ook al 29 weken onderweg... gaat hard! Nog weinig te klagen, wel af en toe dat ik merk dat ik met een holle rug loop, dus met regelmaat even bewust bollen om echt last te voorkomen. Ook sinds een week last van maagzuur, maar Gaviscon werkt goed! Oh, nog eens wat: afgelopen maandag voelde ik onze Teddy (das de werknaam) bijna niet. Dus slecht geslapen. Dinsdag toch de vk maar gebeld. Ik vanuit het werk weer naar huis voor controle. Niks aan het handje, Teddy doet het nog. Wel doorgestuurd naar het ziekenhuis (das blijkbaar routine) dus Fuzman subtiel gebeld of hij naar huis wilde komen (want hij had de auto meegenomen) omdat ik naar het ziekenhuis moest. Wel goede generale repetitie gehad ;). Ik bel, hij komt, goede lift naar de verloskamers... Oh, en we konden Epke nog zien turnen. Dat was ook niet gelukt als we allebei nog aan het werk waren geweest. Dus die Teddy, die snapt het wel...;) Maar goed, flink geschrokken en sindsdien is Teddy ook weer lekker actief... Als vanouds, zeg maar...:)

Weer een heel verhaal geworden... Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

Knuf, Fuzz

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    heyhey!!

Angie idd proeberen met brood in de wang te doen. Hier ook gedaan want hij bleef bij elke klein dign kokhalzen :/ Nu haast niet meer! heerlijk dat zij puckababy af is! Wordt zij wakker van een andere houding? Hier wel soms

Loesje hier ook voorkeur en boontjes is daar niet 1 van. Ook lust hij alleen Milsani roeryoughurt of Alphra Soya. Kiwi is hij ook niet gek op. Heel anders dan zijn grote zus, die luste echt alles toen!!

Hier is de voeding schema ochtend bv - 10u fruithapje - 12u bv - 13u boterham - 15u yoghurt - 17.30/18u warme hapje en 19u bv. Kan wisselen met tijden ivm voeding en slaap. Soms slaapt hij een hele week door tot 7u en dan weer niet. Hij zit nu in de 8,5 mnd sprong, echt merkbaar! Zo ging hij van tijgeren naar kruipen naar zelf zitten, klappen en zwaaien en deze week is het nu optrekken op zijn knieetjes en speel aan de salontafel! En dat allemaal in nog geen maand tijd *slik* Ook heeft hij zijn eerste tand!!! onderin! Ik voel er gelukkgi nisk van met voeden hahaha

Hier wel eens over een 3e gehad. Door de afgelopen 2 jaar (dus in principe 18mnd zwanger geweest) en ook de misselijkheid en de zorg is ml wel tevreden met maar 2 kids. Terwijl bij mij wel tzv een 3e welkom is. Maar dan over een paar jaar (ook al wil ik het lieft nu hahaha) we zullen het zien! Ik leef nu met de dag maar hoop niet dat dit de laatste keer is ;)

Fuzz yep nog een paar weekjes en is zij naar de grote school! heel raar maar ook heel fijn lijkt mij dat! En idd Hij wis daarna ook gauw 1 jaar o_O waar vliegt de tijd heen! Ik moet mij soms knijpen, heb het gevoel dat het nog de nazomer van 2011 is!! Hier gaat goed alleen blijf nog moe en beetje last van mijn rug, maar ik ga gewoon door ;) Kijk heel erg uit naar ons reisje binnenkort, kids blijven thuis ;)
    Ooh buik foto!!! leuk!! zien zien! En idd ff schrikken ja, gelukkig niks aan de hand!

Diene je zit in de laatste weken, hoe voel jij je meid??

20. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Leuk weer van jullie te horen!! Nu Diene nog, benieuwd hoe het gaat met de laatste loodjes!

Bij ons gaat t heel goed! Niks bijzonders eigenlijk, hij is nogsteeds heel vrolijk, lief, goeie eter en goeie slaper!

Ik ben gestopt bij mijn oude baas en volgende week aan de gang bij mijn nieuwe ;) heb er zin in!

Wat betreft de autostoel: die kregen wij gratis bij de kinderkamer. Wij hebben de maxi Cosi cabriofix. Prima ding maar heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Weet wel dat dat ding niet meer te tillen is inmiddels maar dat komt meer door de inhoud ;)

Aowyn wat gaat t snel zeg met kleine Dean!!aan de ene kant geniet ik ook echt van alle nieuwe dingen die hij kan maar het gaat zo snel!

Kom maar door met die buikfoto's ;)

X

Deel Deze Pagina