@Fuzz; fijn dat het zo goed gaat.....en inderdaad; die generale geeft ook wel weer een goed gevoel. Wij hebben de maxi cosi pebble....gaat prima. We hebben de volgende auto stoel ook al staan, maar daar is ze nog te klein voor en te licht. Wij nemen op vakantie nog de maxi cosi mee en de buggy die ook we ook plat kunnen leggen. Ze kunnen we lekker heel de dag wandelen en kan ze daarin haar slaapjes doen. Ben benieuwd naar de foto! Wij hebben via kaartje2go.nl het geboortekaartje zelf digitaal gemaakt. Werkt heel handig. Je kunt daar ook een adresboek aanleggen. Op het moment dat de kleine geboren is dan kun je alles online nog aanpassen; evt. foto toevoegen en dan betalen en verzenden. Dan hoef je zelf geen kaarten te schrijven, postzegels te plakken etc. @Aowyn; de boterham gaat steeds beter. Kleine stukjes in het wangetje en ze smikkelt het lekker op. Nu hebben we vakantie dus kunnen we het dagelijks oefenen en opbouwen. Als ze deze goed eet, dan kan er ook een fles af.... @Loesje; Vesper kan al bijna los zitten....valt nog wel dus nog een beetje oefenen. Ze klets al behoorlijk; maakt allerlei geluidjes. Is heel gezellig. @Diene; spannend......je gaat bijna bevallen. Ben benieuwd hoe het met je gaat! Wij hebben heerlijk vakantie. Vertrekken eind deze week......dus nu lekker thuis wat relaxen.....ook fijn! xxx
Hey Meiden, Sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen...... Ben nogal veel moe, zit nog midden in de verbouwing, heb de pc zelden aan en vind t lastig via de telefoon hele verhalen bij te houden en te schrijven. Zal toch proberen om wat regelmatiger langs te komen hier op zp, dek wel regematig aan jullie en volg julie natuurlijk via fb op mn telefoon. Ben blij om te lezen dat t goed met jullie en de kids gaat! geniet ook altijd van de foto's op fb Fuzz, bah geloof graag dat je flink was geschrokken, maar ben blij dat alles goed is! FF update wbt het ziekenhuisverhaal. Het was inderdaad een nefrodraain die ik had. Ik baalde er erg van en merkte dat ik er ook heel "langzaam" van herstelde. toen ik m ong 2 wkn had en mn man (grapig om tegenwoordig "man" te kunnen zeggen ) de wond verschoonde kwamen we erachter dat die ontstoken was en er pus uit begon te komen. HA post gebeld en moest naar de ehbo en ben weer opgenomen, gelukkig maar 2 dgn. De wond was ontstoken en ze kwamen erachter dat de draain niet meer goed in de nier zat. ze hebben besloten om m er maar uit te halen en te hopen dat ik dan geen last meer zou krijgen van de nierstenen. Gelukkig tot op heden niet meer gehad! Sinds de draain eruit was ging het toch wel snel beter met mee. Buiten de kleine zwangeschapsgerelateerde "kwaaltjes" Nu kan ik gelukkig wel weer genieten van de kleine meid die in me groeit De paniek momenten vallen over de bevalling en dat ik straks een baby heb vallen hier wel mee. Meer wel eens paniek of t huis op tijd af zal zijn........maar als we nog een paar dagen hebben zal t grotendeels af zijn....(zeg ik hoopvol) De babykamer is tenminste wel af Buikfoto zal ff moeten wachten, die moet ik nog op de pc zetten. Aangezien mn telefoon vandaag kapot is gegaan en ik nu een leen toestel heb, moet ik f kijken hoe ik ze daarmee van mn sd kaart naar de pc moet zetten. Vandaag nog 2 wkn......... toch nog een heel verhaal geworden, maar moet nu echt ff gaan liggen...... veel liefs, Dien
Diene! Fijn je weer te lezen! Maar sjeeee... Wat heb je toch allemaal meegemaakt de afgelopen tijd... Hoop dat je nu zo'n beetje helemaal hersteld bent en je kunt voorbereiden op de bevalling van jullie dametje... Hoop dat je nog lekker kunt genieten van de laatste weekjes van je zwangerschap en straks nog meer van jullie meis... Ik denk aan je! x
Hè meiden! Goed van jullie te horen! Vandaag THE Day hè Diene, spannend!! Ben zo benieuwd! Zet m op! En hoe is het met Vesper & Dean? En hoe voe jij je Fuzzie? Hier alles goed! Inmiddels terug uit Italië, heerlijk gehad! Reis ook super goed gegaan, hij vond het allemaal prima. Heeft op de terugreis in de nacht van 20.00 tot 6.30 geslapen! Dus wij konden lekker doorrijden. Nu lekker nog een weekje vrij. Nou Diene, ik denk aan je komende dagen! En voor je man ook succes!!
Vandaag inderdaad DE GROTE DAG.... maar helaas nog niks aan de gang hier. Merk dat ik er een beetje emo van word, wil mijn kleine meid toch echt ontmoeten en ben de kwaaltjes nu echt wel zat! Tja rustig afwachte, zit helaas niks anders op :S Loesje fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en de reis met jullie kleine man goed is verlopen. Lijkt me spannend zo een eerste vakantie ver weg. Geniet nog lekker van je week vrij. Hoe is t met de andere dames? xxx
Hallo lieve dames! @ Diene: meisje, is het nog vol te houden? Misschien is het ondertussen al wel aan de gang... Ik denk aan je in ieder geval! Succes en veel plezier met het kennismaken met jullie meisje! Ze zeggen dat het het allemaal waard is... @ Loes: Fijn dat jullie knul het zo goed deed op vakantie en tijdens de reis! Was de vakantie ook lekker geweest? En nog een weekje lekker vrij... geniet ervan met je mannen! @ Angie: hoest met je? Alweer helemaal beter? En jullie meis? Hoop dat ze snel weer beter is... @ Aowyn: Gossie zeg... het gaat echt heeeel hard. Jullie kleine man is ondertussen al een hele vent... Hoe gaat het met je? Lekker aan het genieten van de kinders? @ all: hier alles goed. ondertussen 33 w 1 d. Werk nu thuis, omdat er een tweetal dames ziek thuiszit van het werk met kinkhoest en om het risico te beperken dat ik nog iets oploop de laatste weken, even thuis afwachten of er nog meer zieken bij komen. Nog steeds heerlijk aan het genieten van het getrappel en gedraai van onze kleine. Kamertje is een heel eind klaar en de meeste dingen zijn in huis. Nu nog verdiepen in de magnetron sterilisator-wereld. Nogal zo iets waar ik nul komma nul verstand van heb. Ook bezig met het bevalplan. Het wordt nu allemaal wel echt. Wat er ook gebeurt, over 9 weken is er een baby. Raar idee... Maar wel heel veel zin in... Zo, nu weer aan het werk. Dit blijft toch een leuke afleiding... Knuf, Fuzz
hey lieverds!! net terug van weg te zijn geweest en kom gauw reageren! wou kijken hoe het met diene en fuzz ging! Diene overtijd lopen sucks I know, knuffs!! ze is er sneller dan je denkt!
Diene! Hoe is het met je? Lukt het nog die laatste dagen of ben je ondertussen hard aan het werk? Duimen draaien overuren! Zet 'em op, meisje!!! Knuf, Fuzz
Hey Meiden, FF een update......nog steeds geen baby helaas..... Vandaag op controle geweest en ze hebben ook inwendig gevoeld en ik heb al 2 cm ontsluiting! dat is dan wel al mooi Heb dus nou ook geleerd dat wat ik dacht dat oefenweeen waren toch al echte waren, want blijkbaar krijg je alleen ontsluiting bij echte weeen Verder was voor t eerst mn bloeddruk wat hoog dus ik moest toch al aan de ctg en dan ook maar aan de bloedrukmeter om te kijken of t zou zakken en dat heeft het gelukkig gedaan. Nu moet ik vanaf zaterdag als ik 41 wkn ben om de 2 dgn aan de ctg om de baby onder controle te houden en als madam zich niet eerder meld hebben we ook al een datum dat ik word ingeleid. We hebben dus wel nu een definitieve datum om naar toe te leven en weten dus dat hoe dan ook komende donderdag onze kleine meid komt (ervan uitgaande dat de bevalling geen dagen gaat duren ) Die datum houd ik wel voor iedereen geheim, wil niet dat mensen die dag in de stres gaan zitten en gaan bellen e.d. om te vragen hoe t is. Maar ik blijf heel hard duimen dat ze er voor die tijd is! Nou ik hoop dat ik snel kan komen melden dat onze dichter is geboren. Hoe is t met jullie dames en de kids? xxx
Hè Diene! Ach meis, weet hoe het voelt! Ook ik had al 2 weken 2 cm ontsluiting en nooit iets vangemerkt. Wat wel een voordeel is is dat ze bij inleiden niet de boel eerst nog moeten oprekken etc, ze kunnen meteen je vliezen breken, je slaat wat stapjes over dan. Spannend allemaal zeg! We denken aan je, zet m op! X
@Diene; oh ja.....vreselijk dat wachten. Die ontsluiting had ik ook....alle beetjes helpen nu....het kan zomaar ineens beginnen. Durf je de deur nog wel uit nu?? Ik had de laatste week weer de drang om overal op visite te gaan en volop in beweging. Ik werd gek van dat alleen thuis zitten en wachten. Ik denk aan je....hoop snel iets te lezen op fb.......spannend Ondertussen is een vriendin van mij nu 39 weken......ik zag haar van de week en kreeg ook weer helemaal de kriebels. Heerlijk om bij haar de kleine te voelen trappelen in haar buik.....zo bijzonder. @Fuzz; ik had een magnetron sterilisator maar nooit gebruikt. Ik spoel de flessen goed uit onder heet water en gooi de spenen regelmatig in een bak met kokend water en verder gaat hier alles in de vaatwasser. En het bevalplan; ben je er al uit?? Onze kleine meid doet het heel goed....heeft een paar dagen gespuugd (vooral de groentehap) en diarree gehad, maar is er verder niet ziek van geweest. Ze is nu momenteel steeds vaker eten of drinken aan het weigeren....troela....begint nee te schudden en dan is het kansloos Ze krijgt nu 3 flessen melk op een dag, en als ze haar water of sap niet goed drinkt geef ik nog een half flesje extra 's middags. Hebben jullie tips.....ze drinkt haar sap of water dus niet goed. Heb al vanalles geprobeerd; water warm maken, tuitbeker, gewone fles met veel of weinig zoetsap, thee.....etc. Verder eet ze haar fruit, brood en groente goed. (alleen als het haar smaak is ) x
Jaaaa, Diene is bevallen!! Lees het net op fb...... Super leuke naam ook..... Diene; hoop dat alles goed gegaan is? Ben benieuwd naar het verhaal. Maar neem lekker je tijd hoor; dat houden we nog wel tegoed. Samen nu lekker genieten van jullie mooie dochter. Hoop binnenkort een foto te zien. Weer een baby erbij in ons clubke......nu mag Fuzz nog en dan zijn we compleet en kunnen we weer opnieuw beginnen......haha....of niet Aowyn??
Zooo goedenavond allemaal!! Loesje super dat de reis goed is gegaan! Blijft altijd een vraagteken met kleintjes Fuzz ja alles gaat hier als gewoonlijk. Grote meid geniet echt van school! En manneke gaat zo hard!! Hier een weekend weg gehad en hadden we echt nodig, us-time. Heerlijk! En we zitten nog steeds heel goed samen, ook fijn om te weten ondanks alles de afgelopen twee jaren! Jij bent nu de hekkensluiter... voorlopig hahaha! Maar we zijn alleemaal overtijd gegaan, hoop voor jou dat jullie uk gewoon op tijd komt Magnetron ster. heb ik bij mijn meis gekocht maar pas bij mijn manneke gebruikt hahaha Angie ik dacht dat met 8/9 mnd een moeilijk-eet-fase er is. Vaak duurt het een week of twee en is goed. Ze hoeven niet elke dag alles te eten maar moet niet te gek worden. hmmm mssn haar flessen iets verdunnen met water zodat zij het wel voorlopig binnenkrijgt? anders gewoon blijven aanbieden ennehhh hier ook de kriebels sinds een nichtje ter wereld is gekomen... dus nr 3 toch in gedachten! het kriebelt nu heeeeeeeeeeel erg bij mij maar ik wacht nog af. We hebben straks wat finacieen om te regelen en ik ben net bijgekomen en ontzwangerd Manneke gaat nu zo een leuke fase is dat ik fit wil zijn. Want ik ach de kansen groot dat ik toch weer zo beroerd wordt Ik hou het alleen nog ff geheim ongeveer wanneer ik het mogelijk vind Diene!!! wat is zij mooi!!! toch nog spontaan gekomen?? ik ben erg benieuwd maar geniet eerst lekekr van de kraamweek en jullie nieuwe ritme!!
Hè meiden! Jaaaaaaaaaaaa ! Diene ook bevallen! Wat een prachtige dochter! Ben ook benieuwd naar je verhaal maar wat Angie zegt, dat komt nog wel! Het weekend was onze kleine man niet helemaal fit maar ben erachter wat het probleem was, zijn boventanden zijn doorgekomen. Eten en drinken gaat heel goed bij hem, misschien komt de nee-fase nog ik geef hem water met een druppeltje 'Slimpie'. koop je in de supermarkt en die tip heb ik van een tandarts, is veel beter dan diksap oid. Wij moeten hem nu uit tuitbeker geven van cb, niet meer uit fles. Magnetronster. Ook nooit gebruikt, net als Angie vaatwasser, uitkoken en omspoelen. Werkt prima! Vandaag weer aan t werk na 3,5 week vrij, dat is wennen! Maar heb er zin in! Gewoon weer het ritme krijgen. Ik moet S nu ook constant in de gaten houden, hij tijgert ineens de hele kamer door, niks is meer veilig! Hij heeft het nu door en is supersnel! Wel leuk voor hem dat ie wat mobieler is en de wereld zelf kan gaan ontdekken!
Magnetronster gebruikte ik in het begin, is nu ook vaatwasser. Hier gat tuitbeker wel maar hij kauwt liever op en laat veel lopen :/ heel anders dan zijn grote zus. Beker is helemaal een ramp *zucht* fles met water haast niet meer Hij heeft hier ook tig zure poep luiers, vermoed boven tand, dus als hij snel doorkomt want ik blijf sudo smeren Tijgeren!! een feest zo leuk!!!
Hoi allemaal! Klopt het dat hier alle meiden zijn die een kindje hebben van rond de 11 maanden? Groetjes!
hoihoi! Hoe is het met iedereen?? @Diene; heb een schetige S op fb voorbij zien komen.....wat een mupke. Gaat alles goed met jullie? Hoe is de kraamtijd verlopen? lekker kunnen genieten?? Ben zo benieuwd naar je verhaal... @Fuzz; ook van jou een mooie foto voorbij zien komen....wauw, je ziet er goed uit met een mooie buik! Ben je er al klaar voor?? Bevalplan al klaar?? hihi @Aowyn; Alles goed met de kindjes?? Geef je D nog steeds borstvoeding?? Goed hoor! Ik had het nooit zolang volgehouden.... @Loesje; Hoe is het op je nieuwe werk? Hier stiekem bezig om plannen te maken voor een 2e kindje......heel spannend weer. Heb een app gedownload op mn telefoon dus kan mn cyclus weer stressvol in de gaten gaan houden Heb pas 4 menstruaties gehad sinds de geboorte van V dus er is nog weinig regelmatigs aan te ontdekken. Ik heb afgelopen donderdag mn eisprong super goed gevoeld (denk ik) en vrijdag geklust dus.... Met V gaat het heel goed, begint nu zich op te trekken aan de box en aan ons vanaf de grond. Ze tijgert al wel, maar rollen over de vloer gaat gemakkelijker. Ondertussen drinkt ze haar sap ineens goed. Eten gaat ook weer beter....zal inderdaad een fase geweest zijn.
Egeltje nee klopt niet want we waren nooit tegelijk uitgeteld.... mijn zoontje is al 10mnd geweest.. Angie4you oooh spannende tijden alweer hier krieblet het enorm maar nee nog niet.. Hier dit weekend voor de 2e keer ongi geworden. Was best verrast. Want eerste ongi was pas 23 juli (en na spiraal) en was best licht en augustus sloeg ik over en dacht ok ik word het voorlopig niet meer.. tot zaterdag. Iets meer dan Juli maar nog erg licht voor mijn doen. Heb liever geen ongi met spiraal of maandelijks ongi haha. Ei voel ik dan wel, denk ik.. maar ben nu niet meer zeker van. Is idd een fase met de kids zo. Ik geef idd nog borstvoeding. Zit op het punt om de lunch voeding te laten vallen. Ik kolf nog heel ff door zodat ik wel een klein voorraadje heb, die is nog nodig. Hoop de jaar te halen en dan zien we wel weer Fuzz geweldige foto meid! je straalt enorm! Diene ik smelt ook bij de foto's! Hopelijk is alles ok en jullie genieten? Loesje hoe is het daar? Alles goed hier! weer een erg druk weekend achter de rug en verjaardag gevierd van de meid Heel erg leuk en zij is gek op alle kadootjes!