Joehoeeeee Teddy is er! En hij heet Dex stond ook op ons top 3 lijstje haha! Wel heel bijzonder dat we nu alle 5 ons zo gewenste wondertje hebben. Niet voor iedereen op een makkelijke manier maar het is ons allemaal gelukt! Mooi om ook ons forum eens terug te lezen met alle ups en downs... Jullie horen het al, heb een emo buitje ervan Wel benieuwd naar je bevallingsverhaal Fuzzie! Maar eerst genieten!! Xx
pff Loesje ik word er ook emo van als ik dat zo lees!!!! Het cirkel is rond! Prachtig!!! Fuzz super gefeliciteerd meid! Nu lekker bijkomen en ik ben benieuwd naar de verhaal!! Loesje nou he! Uk heeft hier 4 tandjes en de enige baby dat ik aan hem zie is zijn taal lol Hmm dat is het wel zo'n beetje met vers eten gezien ze veel nog niet willen/mogen/lusten. Ik doe wel kruiden maar uk heeftn ooit echt last van krampjes gehad. Pannenkoeken heeft hij ook gehad en onlangs ook soep, maar dit was zelfgemaakte en dus weinig toevoegingen en zouten in. Angie ja liefh e, uk roept nu dada dada en als ik mama zeg dat wordt hij alleen dol enthousiast maar roept niks lol Nieuwe tickers spannend!!! we wouden ook maar gezien wat de kabinet allemaal op tafel legt gaat de 3e wens ff in de diepvries.
Hè meiden! En hoe is het met onze kersverse baby'tjes? Lekker aan t genieten Fuzz?en je draai al kunnen vinden Diene? Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!! En Angie, 2 dagen voor testen zie ik? Spannend!! Erg hè Aowyn, dat we door het regeerakkoord onze dromen moeten bijstellen, ik hoor het van zoveel mensen! Gelukkig is daar voor alsnog geen sprake van bij ons, wij bepalen onze eigen salarissen maar het gaat allemaal wel duur worden! Hier gaat alles super, even groeispurt gehad alleen al dit weekend! Hij kan nu vanuit tijgeren gaan zitten en hij kan zich optrekken naar staan. Niks is meerveilig. Gisteren was ie uit de badring geklommen en stond ie aan de badrand!!! Levensgevaarlijk dus.... Terwijl hij altijd zo veilig zat in die badring en kon ik ondertussen bedden verschonen, wasje erin etc... Aan tafel staat ie ook maar neerkomen is dus een probleem, hij valt ineens om dus constant in de gaten houden. N hij kroelt nu ook echt, armen rond je nek en zijn mond open, tongen met mama Wat is het allemaal heerlijk zeg! Gaat zo snel! Wij zijn deze klusronde niet heel actief geweest, eerst ff kijken wat de cyclus doet, ben benieuwd! X
Hè meiden! Ti's maar stil hier, benieuwd hoe het met jullie is! Ik gisteren ongi geworden, aan de ene kant jammer natuurlijk maar we zijn nog niet echt actief geweest. Het goede nieuws is dat dit een cyclus was van 27 dagen!! Zoals jullie weten zit ik altijd rond de 50 dus het lijkt erop dat de zwangerschap mijn lichaam even gereset heeft! Nu hebben we dubbele kansen, waar een ander 2 rondes had hadden wij er altijd maar 1. Hoe is het met jullie Angie? X
Hoi lieve dames! Hoe gaat het met jullie? Lekker aan het genieten van jullie kroost? @ Aowyn: gossie zeg, alweer een jaar, jullie knul! Wat gaat het toch ongelooflijk snel... En hij heeft al 4 tandjes! En hij begint zo langzaam aan te wandelen... Jeez, echt al een heel grote jongen! @ Loesje: jeuj! 2 cycli waar je er voor de eerste 1 had! Dubbele kansen dus! Spannend allemaal weer, hoor!!! @ Angie: jij ook... Erg spannend allemaal! En die dame van jullie is echt al een hele Dame! Die regelt het allemaal wel, zo te zien... Geniet lekker van jullie prinsesje! @ Diene: Jullie meid ook alweer ruim 8 weken! Hoe doet ze het? Hebben jullie een beetje een ritme gevonden met jullie gezinnetje? Geniet van jullie mupke! @ all: ja, die van ons is nu zo'n beetje 2,5 week. Ik heb het idee dat ik 2 keer met mijn ogen heb geknipperd... Maar het is zo'n heerlijk manneke! Hij snapt wat hij moet doen, hij huilt alleen als er iets is (nog wel in ieder geval) en verder is hij volgens mij best een tevreden kereltje! Ik kan me nu al niet meer voorstellen dat hij er 3 weken geleden nog niet was en ik nog met een dikke buik rond liep... Maar goed, het verhaal dus... De 25e had ik 's middags nog een afspraak bij de voetreflexzonetherapeut. Ze vroeg me wanneer ik dacht dat de baby zou komen. Ik dacht nog steeds zo rond Halloween. Fuzzman dacht op 3-11. Voetreflexzonetherapeut zegt: ik zou het vannacht doen... Wist zij veel... Daarna nog naar de verloskundige geweest en mijn bloeddruk was hoger dan ze van me gewend waren. Ik had me buiten wat opgefokt over een stel brutale meiden van een jaartje of 10, dus ik dacht dat het daaraan lag. Zegt de verloskundige dat het ook het begin van de bevalling kan zijn. Om 19.45 ook nog een afspraak bij de kapper gehad. Druk dagje dus. Maar nog niks aan het handje. Fuzzman was met een vriend spareribs aan het eten in de stad, ik wilde de dag gaan afsluiten en met de hond gaan wandelen zo rond half 11. Kreeg ik een whatsapp van mijn zusje dat ik nog een welterustenaai aan Teddy moest geven. En op het moment dat ik wat terug wilde sturen, braken mijn vliezen. Schrok me kapot. Ik naar boven, schone broek aan. Fuzzman geappt of hij pronto naar huis wilde komen omdat het begonnen was. Ik rommelde nog wat aan en zette vast alles klaar wat er mee naar het kraamhotel moest. Al gauw begonnen de weeën. Ik de verloskundige gebeld: helder vruchtwater en duidelijke weeën. Nog niet heel regelmatig (de ene keer 4 minuten, de volgende keer 3 minuten ertussen, dan weer 5), maar wel heel duidelijke weeëen. Duurde ongeveer 20-30 seconden. Verloskundige zei dat dat als ze om de 4-5 minuten kwamen en langer aanhielden, ik terug moest bellen, anders zou ze de volgende ochtend komen voor controles. Ook goed. Half uur later, ik boven weeën aan het opvangen, zat er wat bloed bij. Ik naar Fuzzman (die was ondertussen thuis gekomen. Een paar minuten nadat ik hem had geappt): er zit bloed bij. Wat zijn nu de instructies? Hij: je MOET komen liggen en de verloskundige bellen. Dus hij weer gebeld, zij komt langs. Ze voelt en zegt dat ik 7 cm ontsluiting had. Een uur, anderhalf uur nadat mijn vliezen waren gebroken. Dus spullen pakken en naar het kraamhotel. Daar aangekomen had ik 9.5 cm en de verloskundige masseerde het laatste randje weg. Ik mocht gaan persen. Maar de hartslag van (toen nog) Teddy, herstelde niet genoeg na een perswee. Dus na 2 keer persen, werd ik naar de verloskamers gebracht. Daar nam de de gyn (met een Dukes of Hazzard-shirtje. Ja echt! Hoe cool!) het over. Ik kreeg na een paar weeën wegpuffen (moeilijk!!!) weeënremmers, omdat de weeën zo snel op elkaar kwamen dat ik niet kon bijkomen en de hartslag van Teddy herstelde nog steeds niet genoeg. Dat was super! Een kwartier lang ademhalen... Daarna weer verder. Ik kreeg Teddy net niet dat laatste randje over, dus toen heeft de gyn geholpen met de vacuum. En daar was hij! Onze Dex... om 2.28. Hij heeft maar heel even op mijn buik gelegen, moest meteen naar de kinderarts ivm die vacuum. Daarna alle testjes die onder het toeziend oog van papa zijn gedaan. En toen kwam Dex bij mama drinken. Ik werd nog gehecht (scheur en knip. En een flink blauwe plek...:S), maar genoot intens van papa en zoon... Mijn Mannen! Omdat Dex met de vacuum is gehaald, moest hij 24 uur ter controle blijven. Om half 7 reden we de kraamafdeling op. Fuzzman viel meteen in slaap, Dex ook en ik lag daar al stuiterend in het ziekenhuisbed... Maar Dex deed het kei goed! Hij snapte hoe hij moest drinken! Zaterdag rond 12 uur waren we thuis en kon het Grote Genieten beginnen! Vanaf het moment dat mijn vliezen braken tot 'het is een jongetje' was het 3 uur en 3 kwartier. Ging dus echt heeeuuuul rap. De gyn lachte al: volgende keer wordt het 2 keer niezen en voor pa een cursus kind-vangen... Maar ik ben blij dat het zo snel ging. Lijkt me niks om uuuuuren of zelfs daaaagen te moeten bevallen. Zo, hier dus mijn verhaal... Oh, en voor de uitgerekende datum dus... Volgens mij als enige.. Of heb ik dat verkeerd onthouden? Dex doet het nog steeds kei goed! Ondertussen de stuwing overleefd, kolf aangeschaft dus papa kan ook af en toe een flesje geven. En Dex snapt ook hoe hij uit de fles moet drinken. En hij heeft een speentje en dat snapt hij ook... Onze slimme jongen! Het verschonen gaat ook steeds beter: hij heeft steeds minder vaak een nat pak.... Hij meldt zich de afgelopen week om de 3 uur voor een voeding, vannacht en vanochtend zat er ineens 4 uur tussen. Het is zo'n makkelijk manneke, dat het voor ons heeeel makkelijk is om heerlijk van ons wonderkindje te genieten... Het is weer een heel verhaal geworden. Hoop dat ik jullie er niet mee heb verveeld! Liefs, Fuzz (en de kleine man!)
Heyhey!! Ff snel bijkletsen en dan moet ik de kids ophalen Loesje ja ik baal er flink van want had graag geprobeerd minder maanden tussen 2e en 3e te hebben als het mee zat ... nu is het afwachten of we ooit een 3e kunnen veroorloven/alles kunnen bieden Ik kan hem ook niet alleen in de badring laten, hij is veeeeelste sterk ervoro. Dus is hij ook vaak zonder. En idd weer tot zit is een kunstje om te leren, vele moeilijker dan staan dus ploffen ze vaak lol En 27 dagen keurig!!!!! Fuzz Ik weet het!!! aankomende zaterdag is hij al 1!!! let maar op dames tijd vliegt snel, en helemaal als het de tweede is!! En hij loopt ook al sinds vrijdag *glundert* mijn mooie menneke! Ooooh jij ook zó snel!! MIjn eerste was 4 u en 3 kwartier! Heftig de weeen dan he :/ Ik had geen storm maar als het aan hun hadden gelegen lag ik vrij snel aan de ruggenprik lol omdat het zó heftig was, ik kon ze nét opvangen! Oei een scheur, hopelijk niet zo erg als wat ik bij beide had :/ En drinken aan de borst als een goeie! petje af! Niet vele babies hebben het gelijk door namelijk! Ooh heerlijk verhaal moppie!!! Angie en Diene hoe is het daar?
Jeej Fuzz, wat bizar snel! Dat is met recht kort maar krachtig En wat een heerlijk voorbeeldig ventje!! Hoe is het met de emo buien??
whahaha, emo buien... Ik merk dat ik veel nadenk en me echt dagelijks realiseer hoeveel geluk we hebben gehad met onze icsi en nu met ons gezinnetje. Dus met die emo-buien zit het wel goed... 2 bevriende stellen zijn nu bezig met icsi. Een stel begint aan de 3e poging (de laatste die de zorgverzekeraar betaalt) en een ander stel heeft afgelopen dinsdag gehoord dat de eerste terugplaatsing niet is gelukt. Ze hebben nog wel 6 ijsbaby's, dus voorzichtige hoop dat het alsnog in de eerste poging gaat lukken! Maar ik realiseer me dus echt wel hoe bijzonder het is dat wij nu ons wonderkindje in onze armen kunnen houden. Liefs van ons!
Oh die emo buien, achteraf moet ik er hard om lachen. Dan stond ik boven de box te kijken hoe hij weer naar zijn mobile keek en daar stond ik weer te snikken! Of als manlief iets met hem deed kon ik t weer niet droog houden! Haha! Wat heftig voor je vrienden zeg. En dubbel voor jou.... Je weet natuurlijk hoe het is maar aan de andere kant heb jij nu kleine Dex, kan me voorstellen dat het lastig kan zijn. Hoe is het met kleine v? Ook al druk met staan, langs tafel lopen etc! En gefeliciteerd met onze eerste 1 jarige! Een dag te laat maar niet minder gemeend hoe hebben jullie het gevierd? Hier alles goed! Hij loopt al met de eerste blauwe plek op zijn voorhoofd hij is zo druk met staan, overal opklimmen en langslopen!
Hey ladies! @Fuzz; wat een mooi verhaal...."ook emo hier". Sjonge;....maar wel snel hoor!! Gelukkig gezond op de wereld gekomen. Goh; 24 uur blijven na vaccuum. Onze meid mocht na 3 uur mee naar huis (ook na vaccuum) Verschillend beleid dus. Lag kleine Dex ook als een sterrenkijkertje? En nu is het genieten begonnen......wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat. @Aowyn; nogmaals gefeliciteerd. 1 Alweer....wat worden ze toch snel groot. Wat een mooie foto's maak je toch!! @Diene; Ik heb ook mooie foto's voorbij zien komen. Hoelang heb je nog verlof?? @Loesje; keurig netjes.....27 dagen. Zijn we weer partners in crime?? hihi Hier werd ik ineens weer ongesteld. Mn period tracker app had het helemaal verkeerd...haha...hebben we dus ook weinig aan. Maar hier ook niet zo druk met klussen al komen de kriebels bij lief wel weer boven om te gaan voor een 2e. Ja, hier speelt ook de crisis wel mee hoor.....financieel wil je de kleintjes wel wat kunnen bieden. Momenteel nog steeds 2 huizen/hypotheken waarvan 1 verhuurd. Ik ben natuurlijk minder gaan werken. Lief is meer gaan werken en heeft een zaak geopend en dat loopt gelukkig super goed!! Nu die dure maanden (sint en kerst) nog doorkomen en dan is ons mupke alweer 1 jaar!! Inmiddels is ze van het tijgeren overgegaan in kruipen en gaat ze overal staan en wiebelen. Loopt al langs de bank, tafel etc. Ze is soms echt een dramaqueen als iets niet lukt en kan je helemaal inpakken als ze iets doet wat niet mag....hihi....dat snoetje dan! Als ze een muziekje aanzet met een een of ander speelgoedje dan begint ze te "dansen".....te schetig! Deze week heb ik lekker een weekje vrij. Vesper gaat di en do gewoon naar het kinderdagverblijf zodat ik eens wat tijd voor mezelf heb en ook even het huis kan poetsen in 1 dag! Dus lekker de radio aan en gas erop!!Verder nog wat cadeautjes shoppen voor de feestdagen.
Ff goed nieuws melden, nee niet zwanger haha maar weer een normale cyclus!! Gisteren KMA test bij ovulatietest dus kom weer op een normale cyclus uit, jessss! Lijkt wel of alle hormonen de boel even gereset hebben. Was zo frustrerend dat wij 1 kans hadden waar anderen 2 kansen hadden met mijn ellenlange cyclussen... Fingers crossed! Hoeist bij jou partner in crime?
Hey meiden, ff snel....had net een heel verhaal gedaan, maar dan blijft mn telefoon hangen en weg....en dat is niet de eerste keer helaas Fuzz, wat een mooi verhaal! super dat het zo snel is gegaan en dat alles zo goed gaat met kleine fuzzman! heerlijk he dat hij er eindelijk is en het is inderdaad net alsof het nooit anders is geweest. Wat jammer van je vrienden, hopelijk lukt het voor hun nu ook. kan me voorstellen dat het wel dubbel voor jou is. Loesje, wat goed een cyclus van 27, netjes! kan niet wachten op goed nieuws van je Nou denk je ff snel voor de volgende voeding te komen kletsen.....nou niet dus....omdat het zolang duurde met de vasthangende telefoon en daarna opstarten van de pc is het ondertussen weer tijd en meld madam zich. zal proberen snel weer eens een update te komen geven..... fijn weekend alsvast xxx
Elke maand wordt het toch hier weer een beetje spannend. Ook vorige week mn eisprong weer gevoeld. Het lijkt alsof dit steeds pijnlijker wordt zeg!! Hebben jullie dat ook? Ik gebruik inmiddels al ruim 2 jaar geen anticonceptie meer, en na het ontzwangeren is mn lichaam weer "mezelf"; dat idee heb ik dan....hihi Onze meid is weer snotverkouden. Het lijkt steeds weer beter te gaan en dan wordt ze weer wakker 's morgens met een mega snotneus en waterige oogjes. En hoesten doet ze vooral in 's avonds en 's nachts tot braken toe soms. Heel sneu....al heeft ze er verder geen last van. Ik ben al begonnen met Tussikind siroop voor het keeltje, maar dat mag ze een half uur na of voor een maaltijd krijgen en daar gaat het dus steeds mis......vergeet ik dus steeds, en dan is het weer te laat om te geven. Ze krijgt nu nog 3 flesjes op een dag en ze is er wel aantoe om de laatste fles te laten schieten denken wij. Ze krijgt om 18:00 warm eten en vaak yoghurt toe. Die papfles komt dan tegen 19:45 en da's best kort bij het avondeten en die drinkt ze dus al vaak niet meer op. Ik vind het wel jammer want da's altijd zo'n heerlijk knus momentje. Pyama/slaapzak aan en dan nog ff lekker op schoot de fles drinken en knuffelen en daarna het bed-ritueeltje. Ben benieuwd hoe jullie dat doen Loesje en Aowyn. Hoe gaat het met Fuzz-baby en Diene-baby?? Slapen ze al een beetje door??
Angie sinds mijn MA (toendertijd, nu geen idee hhihihi) voelde ik mijn eisprong en ik voelde de ei ook afreizen. Ik wist ook binnen 3 dagen of ik zwanger was :/ dat hoeft van mij allemaal niet haha was al spannend genoeg. Jouw lichaam kan idd veranderen na een zwangerschap, elke keer opnieuw Hier ook verkouden kids en zoontje komt ook soms s nachts ivm de hoest. Dan leg ik hem even aan en hij koest snel weer (ik kreeg nu pas een mail met jou reactie angie en niet van de dagen hiervoor :/) Alles gaat hier goed. Was onlangs wél ongi. Ik heb zelfs getest omdat ik flink liep te hormonen. De test bevestigde wat ik al wist maar wou gewoon zeker zijn Flink aan de puisten, moe zijn, trek en misselijk en dag na het testen heb ik zlefs 5 dagen licht gevloeid. Dus inde ogen van mijn cyclus sinds de spiraal was dit dan een flinke ongi LOL. Babykriebels heb ik soms heel erg dat ik ervan moet huilen. Erg moeilijk vind ik dat want ik volg nu mijn verstand en niet mijn hart Ik hoop dat een 3e kind ons ooit gegund wordt, zowel vanuit de portemonee als mijn lichaam! Zoontje keert zich in een wandelende knuffel en kus machine haha. Hij is echt heel anders als mijn dochter met dit leeftijd. Ook zijn kijk op dingen is heel anders. Heel leuk en fascinerend om te zien en mee te maken! Spannend de NODS weer ik leef en duim mee!! Zag een heerlijke Fuzz baby foto voorbij komen van de week *smelt* Hoe is het met jullie? En angie dat is idd een knus moment! wat ik ook mis is dat ik s avonds bij dochter de kamer in kon gaan en kon fluisteren dat ik van haar hou en dat zij in haar slaap ja knikte.. nu zou ze wakker worden ><
Hè meiden! Ook ik heb mijn eisprong gevoeld! Had ovulatietesten gedaan dus wist dat ie eraan kwam. Spannend allemaal weer hoor! Ik hoop het ook echt vor je aowyn..eigenlijk erg dat je dit soort beslissingen met enkel je verstand moet nemen. Lief wil heel duidelijk 3 kleintjes als het zou mogen lukken, ik ben nog niet zo overtuigd. Ik hoop echt dat ik zwanger mag raken van een 2e en kijk dan wel verder. Hoe is je schema Angie? Hier krijgt hij om half 5 warm en dan half 7 laatste fles. Heerlijk momentje idd. Hij krijgt 's morgens 180 pap, en fruit. 's middags 1,5 boterham en een snackje om 15.00. Bij zijn boterham krijgt hij nog 90 cc opvolgmelk.wij zijn dus nog niet zo ver de laatste fles te laten vervallen. @Diene je verlof over zag ik? Wat luxe nog 6 weken vakantie!! En hoeveel dagen ga je werken? En jij straks Fuzz? En wat doen jullie qua opvang? Ik ben zo onwijs blij met het kdv. Het weekend was het goed te merken dat hij daarheen gaat, we hadden Sint viering op de tennis en de hele kantine zat vol schreeuwende kinderen, is ie niet van onder de indruk. En zondagmet mijn neefje en nichtje van 2 en 3, zitten allemaal te plukken en trekken en kusjes geven maar dan piept ie ook niet. Hij is gewoon gewend in de drukte te zijn met andere kinderen en af en toe een elleboog te krijgen X
Hahahahaha! Zit hier hardop te lachen om die kunstjes van jullie kleintjes! Heerlijk om te lezen hoe ze groeien, veranderen en vooral boevenstreken uithalen! Ik heb nu nog makkelijk kletsen, dat weet ik ook wel. Mijn hoop op een rustig manneke (lijkend op pa) is vervlogen. Afgelopen week lag hij al op het speelkleed van Woezel en Pip echt bewust tegen Woezel aan te meppen. Ikke trots natuurlijk. Maar ook meteen een traantje: hij is net een maand oud. Hij mag echt nog wel even lekker klein en afhankelijk blijven en mijn hulp nodig hebben. Dit gaat echt heel hard... Spannend nu met die nods! Als echte partners in crime zijn jullie straks gewoon weer lekker tegelijk zwanger... Dat zou cool zijn! En inderdaad. Zo'n keuze, voor een kindje, hoor je met je gevoel te maken niet met je verstand. En het hoort al helemaal niet een keuze gebaseerd op geld te zijn. Maar ja, de situatie is nu eenmaal zo dat wij onze kinders alles willen kunnen geven. En we weten allemaal dat ze met liefde alleen niet heel groot worden. Pampers groeien nog niet aan bomen, geld helaas ook niet. Ik hoop Aowyn, dat er ooit een moment komt dat jullie kunnen werken aan jullie droom voor nog een kindje. Onze zoon gaat op vrijdag naar het kdv op de boerderie. Dinsdag gaat hij naar mijn ouders (mijn neefje en nichtje zijn er dan ook) en op woensdag gaat hij naar mijn schoonouders (met nichtjes en neef van Fuzzman). Dus genoeg koters om hem heen en stompen te ontvangen... zo, het is etentijd voor de kleine man. En daarna even lekker met hem gaan winkelen! Tot gauw! x
Ach Fuzz zo herkenbaar haha! En ja het gaat onwijs hard allemaal maar hij heeft je straks des te harder nodig. Als s nu valt of verdrietig is komt ie zo snel mogelijk naar me toegroei en en doet zijn armen omhoog om getroost te worden, heereerlijk! Goed geregeld met de opvang zo, kun je het goed vinden met schoonouders? Mijn schoonmoeder is niet altijd even tactvol, deze week zei ze nog: s had een driftbuitje, ik zei nog tegen Jan, goh van wie zou hij dat hebben.' lief is erg rustig en relaxed dus duidelijk waar ze op doelde maargoed, ze zorgt goed voor hem en voor mij het belangrijkste, ik zie dat hij het naar zijn zin heeft daar. Hoeist Angie? Jij mag testen denk?
Ff kort met de slimme telefoon Ohja, heel herkenbaar fuzz. Het gaat enorm snel.....maar ben ook steeds weer apetrots als ze weer iets nieuws kan. Super leuk om te zien. Hier weer in de fase van spanning....hihi Voel weer vanalles in mn lijf. Het zal wel weer tussen mn oren zitten. Haha ik heb ook geen testen in huis nog dus wacht maar af deze komende week. Morgen krijgt onze meid haar 11mnd prikjes bij het CB......ach gossie. 's middags gaan we op voor het pieten zwemdiploma.
Hallo, ben ik weer.....dit keer achter mn laptop. Waarom ben ik nou weer zo in de spanning deze week/maand? De afgelopen maanden geen last van gehad.....maar nu Dus ik schrijf het ff van me af Vorig jaar heb ik getest op dag 28 en nu is mn cyclus steeds gemiddeld 30 dagen. Het rommelt nu in mn buik. Moet 's nachts of 's morgens heel vroeg weer eens ooit plassen, mn borsten zijn wat gevoelig aan de zijkanten....pfff....daar gaan we weer. Kan ook allemaal menstruatietoestanden zijn natuurlijk. Maar goed; alles is goed. Zwanger of niet zwanger. Herken je dat Loesje? Ben je zwanger dan is het super fantastisch. Blijk ik het niet te zijn dan is het ook wel goed maar ben je lichtelijk teleurgesteld. We wachten maar af; ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Onze "mini" vandaag haar prikjes weer gehad. Was even huilen, maar snel weer goed.....ze ligt nu lekker te slapen. Vanmiddag maar ff afwachten hoe het gaat want ze mag op voor haar pietenzwemdiploma Ons moppie weegt nu 9100 gram en is 76.5 cm lang. Prima dus!! Onze lange slanke den! (Net haar moeder,....vroeger...hihi) @Loesje; Hier haar schema: - 7:30 papfles (200) - 10:00 fruit en drinken - 10:30-12:00 slapen; daarna brood en drinken - 14:00 koek en drinken - 15:30 fles (180) en slapen - 18:00 warm eten, yoghurt en drinken - 19:45 papfles (90) - 20:00 slapen Wij kunnen niet eerder warm met haar eten om 18:00 dus die laatste fles van 180 is gewoon teveel.....dus vandaar gehalveerd. Volgens het CB ook prima. Ze mag straks gewone melk gaan drinken.
@Fuzz tijd zal heel snel gaan!!! geniet van elk moment meis!! voor je het weet loopt hij en praat hij en ook heel erg leuk, geeft hij je knuffels en kusjes <3 @angie spannend!!!! Vandaag sta ik even stil want vandaag was mijn u.d. van mijn MA. De heftigste van alle vlinders.. maar ik ben dankbaar voor de weg die ik moest wandelen, ik heb een schat van een zoon gekregen, dat ik zoiets moest doorstaan.. vind ik het waard En die schat is gek op knuffels geven en kusjes en kan ook usjes blazen *smelt*